Pagina 74 van 108 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1826

    Standaard

    4 feb besteld en vandaag beide Tetsuo's gecancelled. Gebeurt wel erg vaak tegenwoordig....al 8 binnen een maand. Ze waren beide in de sale. Op de site staan ze nog gewoon, alleen weer voor de hogere prijs. Niet meer kunnen leveren....MY ASS!!

  2. #1827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    11 maart voor de gein de 2 criterions besteld die al bijna 1 maand op pending staan, kijken wat er gebeurd, heb ik tot nu toe geen order conformation gekregen (wel eentje dat ik betaald heb van Worldpay)
    Ik heb ook een paar keer geen order conformation gekregen. Ik heb toen een mail gestuurd met de betaal gegevens uit de mail van Worldpay, waarna ik deze mail terug kreeg:

    Hi

    Many thanks for your e-mail.

    Apologies for the inconvenience - it appears that when you placed your
    order, even though Paynova (the payment provider) debited your account, they
    had informed us otherwise, hence we were not able to send anything as
    according to our records, no money had been taken.

    I have today contacted Paynova with the reference number you have quoted and
    can confirm that indeed the money was debited and therefore I have been able
    to manually authorize your order which should be dispatched ASAP.

    Apologies for any inconvenience and thank you for your understanding.


    Kind regards
    Hierna werd de order gewoon verwerkt en verstuurd, behalve de laatste keer bij de Kurosawa Eclipse set.

  3. #1828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    4 feb besteld en vandaag beide Tetsuo's gecancelled. Gebeurt wel erg vaak tegenwoordig....al 8 binnen een maand. Ze waren beide in de sale. Op de site staan ze nog gewoon, alleen weer voor de hogere prijs. Niet meer kunnen leveren....MY ASS!!
    vraag me af of ze dit mogen doen, zeggen dat een artikel niet meer leverbaar is terwijl ie nog gewoon te krijgen is op hun site ?

    net ook weer 2 orders gecancelled wegens niet meer beschikbaar...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #1829

    Standaard

    Vandaag een of andere Voucher-mail gehad, heb me wel even 'aangemeld' voor deze vouchers, misschien zit er nog wat bruikbaars tussen

  5. #1830

    Standaard

    En ja hoor.....The Trial ook gecancelled......beetje vervelend dit.... Heb een mail gestuurd, kijken wat zeggen. Ik snap best dat ze bepaalde salesproducten niet oneidnig op voorraad hebben maar ik baal ervan als ze vervolgens nog gewoon op hun site te vinden zijn....

  6. #1831

    Standaard

    Die vouchers... Op mijn gmail ontvang ik de vouchers niet (2x geprobeerd vandaag), en op mijn Yahoo mail heb ik direct een mailtje met een... jawel... 1 euro voucher
    Waardeloos dit. En als ik al die berichten hier zo lees, lijkt het mij beter hier niet meer te bestellen.
    Ik wacht mijn Grindhouse box in angst af (besteld bij de .com versie)...

  7. #1832

    Standaard

    Zit nu alweer bijna 2 weken te wachten op pending despatch voor american gangster regio 3 ( 2 disc). Zal wel weer maanden werk worden. Je kan beter voor een euro meer bij dddhouse gaan bestellen lijkt het me

  8. #1833

    Standaard

    Apologies for the inconvenience - it appears that when you placed your order
    XXX, even though Paynova (the payment services provider) debited your
    account, they informed us otherwise, hence we were not able to confirm your
    order as according to our records, no money had been taken.

    I have contacted Paynova with the reference numbers you have quoted and can
    confirm that indeed the money was debited, and have therefore been able to
    manually authorise your order which should be dispatched shortly.

    Sorry for the delay in dispatching this item Region 0 - Pink Floyd: Pulse (2
    Disc Set.)

    Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from
    our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods
    will be available for dispatch.

    Krijg de tering maar, voor mij allemaal te vaag, annuleren die hap!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1834

    Standaard

    Ik had ook een mailtje over de St Patrick Day actie. Er worden inderdaad vouchers weggegeven, maar verder dan 1 euro kom ik ook niet.

    Maar er stond ook dat er een hele berg nieuwe titels te vinden zou zijn in de koopjeskelder. Maar daar zie ik nog steeds dezelfde ouwe meuk staan.

    Goede actie van pearl......eh cd-wow
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #1835

    Standaard

    heb van cdwow een paar vouchers van 2 euro, als iemand interesse heeft...

    heb er ook 1 van 4 euro, als ik die niet gebruik post ik die wel...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #1836

    Standaard

    Ik heb ook meegedaan aan die voucher-actie, maar nooit een mailtje gekregen
    Best typerend voor de laatste weken/maanden van mij als klant van CDWow...

  12. #1837

    Standaard

    afgelopen week 13 dvd's besteld, 9 (69 % !!) nog pending, wordt steeds erger daar;

    bestel vnl bij .com en in dollars; hierdoor wordt cancellen niet echt aantrekkelijk daar de dollar alleen maar minder waard wordt;

    zo heb ik Hot Fuzz 3-disc al sinds 17/2 op pending staan; als ik nu zou cancellen kost me deze ellende ook nog eens ruim €1 !!!
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #1838
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    afgelopen week 13 dvd's besteld, 9 (69 % !!) nog pending, wordt steeds erger daar;

    bestel vnl bij .com en in dollars; hierdoor wordt cancellen niet echt aantrekkelijk daar de dollar alleen maar minder waard wordt;

    zo heb ik Hot Fuzz 3-disc al sinds 17/2 op pending staan; als ik nu zou cancellen kost me deze ellende ook nog eens ruim €1 !!!
    Zelfde bij mij, Hot Fuzz staat ook al van midden februari op pending, ik ben dat gedoe daar nu werkelijk kotsbeu. Dus maar effe geannuleerd en aan mij zijn ze een klant kwijt, ook al 3 keer problemen gehad met the simpsons movie. Ze kunnen de ... op daar

  14. #1839

    Standaard

    Ik ben er ook definitief klaar mee. Alleen cd's worden nog verstuurd en verder wordt zo ongeveer alles geannuleerd (inclusief dure fullprice items). Ik hou het vanaf nu bij Pacific, Play en Blah.

  15. #1840

    Standaard

    Via het Criterionforum het volgende van een ander forum afgeplukt:
    he new owners of CD-WOW! are STOMP LTD and they have just laid off all the UK customer service team WITHOUT notice, WITHOUT pay, WITHOUT redundancy and WITHOUT any owed holiday.

    My friend, who sadly is one of those affected, is extremely distraught and has told me things about the new owners and their work ethics that you just would not believe. There is nobody left that used to process refunds/returns, sae’s or new cd/dvd cases so the return postal address within the UK is absolutely useless.
    This of course has an element of sour grapes but my friend warned me not to order from them for the near future and I just wanted to warn you all and advise you to think very hard before you buy from them again - and of course, if you haven’t already received your order then just beware that you may not get a refund as they seem to have run out of money.
    Wat het waarheidsgehalte hiervan is, geen idee, maar iig geen positieve reclame voor Wow
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  16. #1841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Via het Criterionforum het volgende van een ander forum afgeplukt:Wat het waarheidsgehalte hiervan is, geen idee, maar iig geen positieve reclame voor Wow
    GVD, ruik een DVDsoon/DVDimport probleem; vorige week 2 orders door cdwow zelf gecancelled maar nog steeds geen refund

    ga snel alles cancellen wat ik open heb staan

    SOB's zijn het
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #1842

    Standaard

    Vandaag deze mail:

    Hi,

    Thank you for your e-mail and sorry for the inconvenience caused.

    Please be informed that CDWOW! has already been taken over by Stomp Ltd. and we can confirm that our company is not going through any financial problem and it is steady.

    Regarding your order as advised you earlier unfortunately, we are currently unable to advise of a confirmed shipping date for this item - as we are still awaiting information from our suppliers.

    I can appreciate that you may not wish to wait any longer, and would understand if you would prefer to have the item cancelled and refunded.

    If this is the case then please get back to me and I will see to it immediately.

    If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to me.


    Kind regards,
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  18. #1843

    Standaard

    Leek allemaal opgelost, maar gaat toch weer de verkeerde kant op zo.

  19. #1844

    Standaard

    Ik heb m'n order toch maar gecanceled, vertrouw het niet meer zo op dit moment.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  20. #1845

    Standaard

    Wat ben ik blij dat ik al mijn openstaande orders bij ze gecancelled heb. Ondertussen al het geld teruggekregen.

    Ik had vorige week nog wel een paar nieuwe orders geplaatst en die waren in een dag verzonden. Een duidelijk geval van een laatste stuiptrekking!

  21. #1846

    Standaard

    Heb nog 1 titel openstaan (3 euro ofzo), als die niet snel verstuurd wordt, annuleer ik hem en gaat cdwow uit mijn favorieten...

    dvdpacific, play, blah en thehut zullen het stokje met plezier overnemen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #1847

    Standaard

    Ben er klaar mee, pas na lang aandringen (enkele mails) hebben ze eindelijk een refund gegeven en een bevestiging gestuurd.

    Ze praten over 'technische storingen' waardoor refunds niet lukken...

    Ik vertrouw ze niet meer, ben blij dat ik mijn geld terug heb. Je bent gewaarschuwd...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #1848

    Standaard

    Same here. Nog nooit zoveel problemen gehad met een webwinkel als met cd-wow. Dvd's die niet geleverd konden worden, gebroken doosjes, dvd's die geen onderiteling hadden terwijl het wel op het hoesje stond (en een nieuwe gekregen met dezelfde fout), beloftes die ze niet nakomen.... De problemen bij cd-wow zijn echt niet normaal meer. Ik bestel er nooit meer iets.

  24. #1849
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Same here. Nog nooit zoveel problemen gehad met een webwinkel als met cd-wow. Dvd's die niet geleverd konden worden, gebroken doosjes, dvd's die geen onderiteling hadden terwijl het wel op het hoesje stond (en een nieuwe gekregen met dezelfde fout), beloftes die ze niet nakomen.... De problemen bij cd-wow zijn echt niet normaal meer. Ik bestel er nooit meer iets.
    Ja, onlangs met al die Bond films die ik bestelde, sommige waren nog in de plastiek, andere weer niet en vol met krassen. Zelfde scenario met The Simpsons movie R2UK vol met krassen, oke CDWOW hun schuld nu niet want de dvd zat los, maar een 2de keer ook, toen zei ik dat ik hem ging terugsturen, dan zei de klantendienst dat gans de levering beschadigd was en ze gingen mij een deftig exemplaar opsturen, inmiddels nog altijd niets van gehoord. CDWOW is wel een goede winkel maar het is een ongeregeld zooitje daar, heel spijtig !!

  25. #1850

    Standaard

    Hulde, mijn Grindhouse box is verstuurd vandaag. Nu maar afwachten of deze ook aankomt... En dan voorlopig maar even niks meer bestellen daar...

Pagina 74 van 108 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •