Pagina 75 van 108 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    Ik ga nog maar even door met mijn marathon wachten op American gangster

  2. #1852

    Standaard

    Verdorie... voor 15 piek een CE van Steamboy! Toch maar weer besteld dan

  3. #1853

    Standaard

    Refund ontvangen, als jullie weer positieve ervaringen hebben bestellen we weer hier

  4. #1854

    Standaard

    Ik heb ook maar weer een refund aangevraagd. Toch maar weer dvd pacific!

  5. #1855

    Standaard

    ik heb een paar dagen geleden bij de 24 uur sale de Steamboy LE besteld.. en volgens de site is die ook al verzonden.. dus voor mij tot nu toe nog steeds geen problemen


  6. #1856

    Standaard

    Klote, 5 euro vouchers worden niet meer geaccepteerd!

  7. #1857

    Standaard

    Ik had CDwow al afgeschreven, maar de laatste tijd toch nog wat aanbiedingen besteld en die zijn wel allemaal keurig binnengekomen. Ik wacht nu alleen nog op een Steve McQueen box, maar die is al wel verzonden... Ik weet niet of ik nog veel nieuwe dvd's bij CDwow zal bestellen of pre-orderen, maar voor de aanbiedingen lijkt het dus nog wel te gaan...

  8. #1858

    Standaard

    jongejongejonge.......Zondag de Dual Shock 3 controller besteld voor de PS3, begint het gelazer weer al, krijg ik die "Unfortunately, we are out of stock of this title and are currently awaiting a shipping date from our supplier." bullshit weer, en daar ben ik zeer huiverig van aangezien dat ik de laatste keer dat ik zo'n mailtje kreeg na 8/9 weken nog niets had.........ik hoop dat dit niet weer zo is anders bestel ik er echt nooit meer
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #1859

    Standaard

    lijkt erop dat cdwow.us site is veranderd wat layout betreft, kortingslinks lijken ook niet meer te werken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #1860

    Standaard

    en goed nieuws voor diegene zonder credit card... ik zie in elk geval een PayPal logo onderin de site staan


  11. #1861

    Standaard

    Mijn Grindhouse is binnen! Steamboy is volgens mij aangeboden, maar die past niet door de bus
    Het lijkt dus alleen mis te gaan bij die koopjes? Ik heb het idee dat hun voorraadsysteem een puinhoop is...

  12. #1862
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Mijn Grindhouse is binnen! Steamboy is volgens mij aangeboden, maar die past niet door de bus
    Het lijkt dus alleen mis te gaan bij die koopjes? Ik heb het idee dat hun voorraadsysteem een puinhoop is...
    Ofwel willen ze de mensen de volle mep laten betalen.

  13. #1863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Ofwel willen ze de mensen de volle mep laten betalen.
    De dvd die ik besteld had ( Kraftwerk -stond lang op pending en geannuleerd ) staat nu voor 10 euro meer op de site...

  14. #1864

    Standaard

    ik heb vandaag Steamboy LE binnen gekregen.. weer perfect


  15. #1865

    Standaard

    Op die Steamboy box zit een driehoekige gele Parental Guidance sticker, een van de hoerige soort. Als je m eraf wilt halen, niet pulken!.
    Ik mag nu gaan kijken of ik die verdomde lijmresten er nog af krijg

  16. #1866

    Standaard

    ik heb goede ervaring met cd-wow.. ze leveren in elk geval alleen maar originele DVD's, dus als het 1.33:1 is, dan is het gewoon een fout dat op de website staat..


  17. #1867

    Standaard

    Originele dvd's? Ik heb daar mijn twijfels bij... Mijn Lord of War 2-disc uit de Filippijnen die ik van ze heb gehad is van zeer discutabele kwaliteit. De hoes lijkt uit een goedkope laserprinter te komen en de beeldkwaliteit is om te janken. Gelukkig wassie maar 3 euro...

  18. #1868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Originele dvd's? Ik heb daar mijn twijfels bij... Mijn Lord of War 2-disc uit de Filippijnen die ik van ze heb gehad is van zeer discutabele kwaliteit. De hoes lijkt uit een goedkope laserprinter te komen en de beeldkwaliteit is om te janken. Gelukkig wassie maar 3 euro...
    daarom kan het best origineel zijn.. er zijn zat DVD's die ongelooflijk slecht zijn uitgebracht, maar dat betekend niet meteen dat het geen origineel is..


  19. #1869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Originele dvd's? Ik heb daar mijn twijfels bij... Mijn Lord of War 2-disc uit de Filippijnen die ik van ze heb gehad is van zeer discutabele kwaliteit. De hoes lijkt uit een goedkope laserprinter te komen en de beeldkwaliteit is om te janken. Gelukkig wassie maar 3 euro...
    lord of war (2 disc) hebben ze ook verkocht terwijl die uit Litouwen kwam ofzo (zonder ENG subs)

    bizar....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #1870

    Standaard

    Al mn kortringslinks werken niet meer en de site van cdwow.us is ook helemaal vernieuwd. Het is nu echt gedaan met de goedkope dvd's.... Weet nog in januari....0,70 euro p/stuk... Jammer hoor....

  21. #1871

    Standaard

    Op 3 april 2 dvd boxsets gekocht bij cd-wow.nl, buffy the vampire slayer en Lizzie Mcguire. Kreeg ook gewoon orderbevestiging per email in het nederlands dus ik heb wel op cd-wow.nl besteld. Duits begrijp ik niet.
    Nu ik op 23 april kijk op cd-wow.nl en mijn orders track krijg ik per item:

    No authorised orders could be found. te zien.

    En als ik kijk op cd-wow.net komen beide bestelde boxsets weer wel tevoorschijn in order-tracking maar zie ik dat ze op "status blauw" staan. wtf?

    Meer mensen zoiets meegemaakt?

  22. #1872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Op 3 april 2 dvd boxsets gekocht bij cd-wow.nl, buffy the vampire slayer en Lizzie Mcguire. Kreeg ook gewoon orderbevestiging per email in het nederlands dus ik heb wel op cd-wow.nl besteld. Duits begrijp ik niet.
    Nu ik op 23 april kijk op cd-wow.nl en mijn orders track krijg ik per item:

    No authorised orders could be found. te zien.

    En als ik kijk op cd-wow.net komen beide bestelde boxsets weer wel tevoorschijn in order-tracking maar zie ik dat ze op "status blauw" staan. wtf?

    Meer mensen zoiets meegemaakt?
    Op cdwow.nl kan je nooit informatie vinden over je orders, op .net kan dit wel.

  23. #1873

    Standaard

    ook op .com kun je je ordes wel zien maar inderdaad niet op de "lokale" cd-wows
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  24. #1874

    Standaard

    Een nieuw dieptepunt bereikt bij CD WOW!.

    Afgelopen maand drie seizoenen van Lost besteld voor een vriend van me, betaald met iDeal/Paynova.

    Na lang wachten, uiteindelijk seizoen 2 gecancelled door Wow zelf omdat het niet meer leverbaar is. Krijg ik een refund, op zich geen probleem. Dus cancel ik ook seizoen 1 en 3, dan maar ergens anders.

    Krijg ik nu te horen dat het niet mogelijk is een refund te krijgen voor 1 en 3 want er is al eens gerefund (was een grote order) voor 2.

    Ik kan alleen nog maar een voucher krijgen en dat terwiijl dit toch echt mijn laatste bestelling bij Wow was, heb nog 4 andere DVDs still pending voor een maand.

    Doe jezelf een lol en bestel nooit en te nimmer gezamenlijk bij CD WOW!, stelletje prutsers.

  25. #1875

    Standaard

    gewoon door blijven zeuren.. ze moeten je geld wel terug geven.. ik vind geld terug in vorm van vouchers ook altijd al belachelijk.. verplicht je alleen maar om daar weer te komen, terwijl je dat misschien niet eens wilt.. in dit geval dus precies zo..


Pagina 75 van 108 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •