Pagina 77 van 108 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1901

  2. #1902

    Thumbs down

    Nu alweer enige tijd (>drie weken) 3 items op 'pending despatch' staan.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #1903
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Thumbs down

    Bij mij ook, regio 1 dvd's namelijk. Ik heb dit vroeger ook al eens gehad met Hot Fuzz, heb hem toen maar gecancelled. Is dat zo moeilijk om regio 1 dvd's te leveren als je ze opneemt in je assortiment...

  4. #1904

    Standaard

    1 dvd besteld Maandag verzonden, vandaag binnen.

  5. #1905

    Standaard

    Qua aanbiedingen is het nu volgens mij echt afgelopen bij cdwow. Ze hebben nu een 40% kortingactie op Criterions en dan kom je gewoon op 18-20 euro uit....hoezo korting?

    Als je nu bij de bargain basement gaat kijken....gewoon normale prijzen....er staan titels bij voor rond de 20 euro. Weg zijn de dagen dat je leuke dingen kon meepakken voor een paar euro (de 70 eurocent p/stuk was een geweldige actie). Het roer is daar echt om....

  6. #1906

    Standaard

    Dat moet wel als veel mensen de webwinkel leegjatten met kortingsbon op kortingslink... Dat met hun opnieuw opsturen beleid zal een flinke kostenpost zijn geweest. Dit is slechts het onomkombare proberen te voorkomen...dat zal grote naam #3 zijn die ik korte tijd op de fles gaat.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #1907

    Standaard

    Ik heb weer eens wat besteld bij CD-Wow.com. Heroes season 2 R1 voor 15,99 pond + 50p voor 'insurance delivery'. Ik ben benieuwd hoe het nu bezorgd word met die insurance erbij.

    Net geen 21 euro voor season 2 van Heroes vond ik wel een leuke deal.


  8. #1908

    Standaard

    Laat eens weten of ie verzonden wordt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Laat eens weten of ie verzonden wordt...
    Bij deze. Volgens cdwow.com is hij vandaag (de 16e) verzonden. Ben benieuwd hoe hij aankomt


  10. #1910

    Standaard

    Ter aanvulling: exact dezelfde bestelling als Ralfers (Heroes R1; met korting +insurance) gedaan voor 't zelfde bedrag... Ook verstuurd op de 16e...

  11. #1911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Bij deze. Volgens cdwow.com is hij vandaag (de 16e) verzonden. Ben benieuwd hoe hij aankomt
    En vandaag binnen gekregen. In een doosje zoals ik gewend ben van cd-wow. Alleen zat er dit keer nog wel extra bubbeltjesplastic om de DVD heen. Ziet er in elk geval goed uit

    Eindelijk weer eens een positief iets van cd-wow


  12. #1912

    Standaard

    CD Wow.nl functioneert na een maand of drie 'onderhoud' ook weer, met inbegrip van de mogelijkheid om met iDeal te betalen.
    Aanbod en prijzen zijn echter niet om over naar huis te schrijven.

  13. #1913

    Standaard

    Wat Ralfers zegt...

  14. #1914

    Standaard

    Dat klinkt iig. redelijk positief
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #1915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    CD Wow.nl functioneert na een maand of drie 'onderhoud' ook weer, met inbegrip van de mogelijkheid om met iDeal te betalen.
    Aanbod en prijzen zijn echter niet om over naar huis te schrijven.
    Inderdaad zeg ..

  16. #1916

    Standaard

    viel me net iets op toen ik iets wou bestellen bij cdwow.com
    namelijk de optie
    Delivery with Insurance voor 0.50 pond meer en bij verder lezen las ik dit
    Free Delivery

    Most products made available by CDWOW! attract FREE DELIVERY. Please see our FAQ section in order to find out more about arrangements for delivery. We will use all reasonable endeavours to adhere to the delivery times set out in that section and though we believe that we have aligned ourselves with excellent delivery partners, there may be times when parcels are delayed.
    If an item has been lost in transit, we may not despatch a replacement item immediately. Resent or Replacement items will be despatched at our discretion or subject to availability, once all tracking and investigative avenues have been exhausted. This may include waiting up to 30-45 days from despatch for Undelivered Mail to be returned to us, depending on the delivery country.
    All non-delivery claims must be received within 45 days of our original shipment date to you. Please refer to the date shown on your “Despatch Information” email to confirm this date.
    Delivery with Insurance

    For your added peace of mind, CDWOW! offers “Delivery with Insurance”. Should you select this option, all your ordered goods are covered by Transit Insurance. This is an optional benefit designed to give you even more security and confidence in your purchase with CDWOW!
    Transit Insurance charges are clearly displayed as optional throughout the checkout process and additionally marked on your “Order Confirmation” email should you select this option.
    All “Delivery with Insurance” charges relate solely to the application of transit insurance. This is not a delivery fee. We recommend you select this delivery option to safeguard your ongoing satisfaction with shopping on our site
    dus als je die niet kiest moet je tot 45 dagen wachten voordat een nieuwe wordt opgestuurt als iets "verdwaald" in de post

  17. #1917

    Standaard

    Mijn order staat al een week op pending, f*ckers!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #1918

    Standaard

    Maandag galactica s4 en entourage s4 besteld... ben benieuwd wanneer ze verstuurd worden...

  19. #1919

    Standaard

    Ik ben al anderhalve maand bezig om een verkeerde dvd om te ruilen. Ik had een 2disc besteld en ze stuurden me een 1disc. Het gaat allemaal erg traag, ondanks hun vlotte communicatie, en ik moet erg veel zelf doen om hún fout te herstellen. Voorlopig de laatste keer dat ik daar bestel.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  20. #1920

    Standaard

    Heb me er zojuist ook maar eens aan gewaagd hier iets te bestellen.

    Ben groot fan (wie niet...?) van Disneyclassics en heb een grafhekel aan Nederlandse titels op de hoezen. Ondertiteling geef ik niet zoveel om en regio maakt ook niet uit. Zag dat ik uit hun assortiment op een titel of vijf na mn gehele classiccollectie compleet kan maken... En de regio 4 classics die ik mis zijn vrijwel allemaal 12 euro, dus dat valt reuze mee.

    Begonnen met The Rescuers en The Rescuers Down Under voor 11,99 per stuk...

    Zal hier even posten wanneer ze binnen zijn.
    Laatst aangepast door T. van Keeken : 08-10-2008 om 22:01

  21. #1921

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Maandag galactica s4 en entourage s4 besteld... ben benieuwd wanneer ze verstuurd worden...
    Staan ondertussen nog immer op 'pending dispatch'... :sad:

  22. #1922

    Standaard

    Zijn er al Blu-Ray titels gesignaleerd bij cdwow?
    Laatst aangepast door jannes : 12-10-2008 om 10:51

  23. #1923

  24. #1924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Mijn order staat al een week op pending, f*ckers!
    nog steeds, stelletje schijtkoppen! Laatste keer dat ik er bestel
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #1925

    Standaard

    De artikelen waar "in stock" bij vermeld staat, worden binnen 1 à 2 dagen verzonden. De artikelen die die status niet hebben, daar waag ik me niet aan, het zou wel eens heel lang kunnen gaan duren voor die worden verzonden.

Pagina 77 van 108 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •