Pagina 80 van 108 EersteEerste ... 307076777879808182838490 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1976

    Standaard

    €2 Jouw code voor de bon 1 is: 51CZL ON50B GW2L3 UIM
    €2 Jouw code voor de bon 2 is: 59QI8 RM1CB VXT61 RYV

    Vervaldatum: 28 November 2008
    (Om je bon te gebruiken voer je gewoon de code in, bij de kassa)

  2. #1977

    Standaard

    He bedankt ik was net op zoek naar een code/voucher/coupon

    Ik heb deze code gebruikt:
    €2 Jouw code voor de bon 2 is: 59QI8 RM1CB VXT61 RYV

  3. #1978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi Bekijk bericht
    Hi

    Thank you for your email.

    I have looked into this issue and have discovered that your order remains active in our ordering system, though is being displayed within your account as ‘Cancelled’.

    Our IT team are now working to establish the cause of this display error and will rectify the message within the next couple of hours. The message will then be returned to display the correct status and I ask you to please allow 24hours for this update to take place across our site.

    I can also confirm that this error has in now way affected, or delayed, the despatch of your item. It is solely a display issue within your online account with CDWOW and has not impacted on our procurement system in any way.

    Please accept my apologies for any confusion this may have caused you.

    dan zal het wel goedkomen met die matrix box
    Yep, kreeg net een shipped mail
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1979

    Standaard

    Ik kreeg vanmorgen een e-mail met het verzoek een copy van mijn creditcard en legitiematiebewijs te sturen of faxen.
    Iemand nog meer soort gelijke verzoeken gehad van CD wow ??

    Heb een mailtje gestuurd naar CD wow. of deze e-mail daadwerkelijk van hun af kwam.

  5. #1980

    Standaard cd wow

    ik heb er meer van gehoord, bestel regelmatig overal via internet, maar heb dit verzoek nog nooit gekregen en denk ook niet dat ik het zal geven.Het kan wel zijn dat ze bij bep credit kaarten legitimatie vragen, dat meen ik wel eens gehoord te hebben.
    Ik had tot voor 2 weken 10 bestellingen bij cdwow staan en nooit dit verzoek gekregen.

  6. #1981

    Standaard

    Op zoiets moet je uiteraard nooit ingaan.

  7. #1982

    Standaard

    Dear Rob
    Thank you for your recent purchase with CD-WOW! We look forward to processing your order as soon as possible.
    To help comply with our stringent fraud policies, we will require further information from you to confirm your identity before we can approve your order. Accordingly we would appreciate it if you could please forward a copy of your credit card and another form of identification showing your name and address as provided on your order. This can either be faxed (to +61 3 9495 6255) or scanned and emailed as a jpg image.
    I understand that this may cause some inconvenience and for this I do apologise. We hope that you will find this as an added security benefit with shopping with us to help maintain the integrity of your payment details. This requested copy will be destroyed once received and verified, and all future orders will bypass this added security check.
    We look forward to completing your order shortly.
    Kind Regards
    CD-WOW!
    Payment Verification & Monitoring

  8. #1983

    Standaard

    Wat is het email adres waar dit vandaan komt?

  9. #1984

    Standaard

    vertification@cd-wow.com

    ik heb geinformeerd bij cd-wow of deze e-mail te vertrouwen was, en kreeg het volgende bericht terug:

    Hi,

    Thank you for contacting us.

    I can confirm that the e-mail you have received is genuine. I would request you to send the required details as it will help us to process your orders.

    I sincerely appreciate your understanding in this matter.

  10. #1985

    Standaard

    Voor het eerst wat beteld bij CDwow, de blu-ray van Tropic Thunder.

    ik wacht nu nog steeds tot ie verzonden wordt

  11. #1986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    vertification@cd-wow.com

    ik heb geinformeerd bij cd-wow of deze e-mail te vertrouwen was, en kreeg het volgende bericht terug:

    Hi,

    Thank you for contacting us.

    I can confirm that the e-mail you have received is genuine. I would request you to send the required details as it will help us to process your orders.

    I sincerely appreciate your understanding in this matter.

    Ik heb dit nog nooit meegemaakt, bij wat voor webshop dan ook.
    Wel weet ik dat platenlabel Nuclear Blast er zo´n praktijk op nahield, maar dat was ook op hun site vooraf te lezen.

    Heb jij soms problemen gehad omtrent je creditcard of accounts? Zij vragen dit niet zomaar lijkt mij....
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #1987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Heb jij soms problemen gehad omtrent je creditcard of accounts? Zij vragen dit niet zomaar lijkt mij....
    Ze vragen dit toch wel zomaar. Bij mij is het ook ooit gebeurd. Ik weet niet meer welke shop het was maar ik ben er zeker van dat ik geen problemen had (ik had toen nog mijn creditcard bijna niet gebruikt)...

  13. #1988

    Standaard Mail

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    vertification@cd-wow.com

    ik heb geinformeerd bij cd-wow of deze e-mail te vertrouwen was, en kreeg het volgende bericht terug:

    Hi,

    Thank you for contacting us.

    I can confirm that the e-mail you have received is genuine. I would request you to send the required details as it will help us to process your orders.

    I sincerely appreciate your understanding in this matter.
    Wat een rare mail!
    Ik bestel er al heel lang, nooit gehad, en ook niet van andere aanbieders.
    Heb je soms een "third party" ccd, of eentje met nul limit, zodat steeds eerst geld moet worden overgemaakt?
    Ik zou hier toch voorzichtig mee zijn!
    Overigens betaal ik ze tegenwoordig via PayPal, IDEAL of zo doe ik liever niet.
    Laatst aangepast door barend : 27-11-2008 om 11:43

  14. #1989

    Standaard

    Vrienden van mij hebben zoiets ook al eens gehad bij DVDPacific, terwijl er verder niks aan de hand was. Mij hebben ze het nog nergens gevraagd. Ik zou er ook nooit op ingaan.


  15. #1990

    Standaard

    De "Matrix Trilogy" vandaag binnen gekregen, dus al met al toch nog goed gekomen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #1991

    Standaard

    Ik ben gewoon een trouwe betaler, er staat altijd genoeg cash op mijn creditcard, maar ik denk dat het probleem kan zijn dat ik in totaal 2 weken tijd 8 keer the Godfather blu-ray box bij hun heb besteld.

  17. #1992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Vrienden van mij hebben zoiets ook al eens gehad bij DVDPacific, terwijl er verder niks aan de hand was. Mij hebben ze het nog nergens gevraagd. Ik zou er ook nooit op ingaan.
    Ik heb zo`n mail ook ooit gehad, volgens mij ook bij dvdpacific. Heb ze toen gemaild dat ik de info niet via de mail ging versturen en dat als ze zonder die gegevens de order niet konden versturen dat ze het dan maar moesten laten. De dag erna kreeg ik het mailtje dat m`n bestelling gewoon was verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1993

    Standaard

    Vandaag The Matrix box (blu-ray) binnen gekregen. Netjes, in minder dan 1 week tijd binnen.

    *Voorzien van nl-subs*

  19. #1994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Vandaag The Matrix box (blu-ray) binnen gekregen. Netjes, in minder dan 1 week tijd binnen.

    *Voorzien van nl-subs*


    Dus..The Matrix blu-ray box via cdwow voor € 34.95 met nederlandse ondertiteling?????

  20. #1995

    Standaard

    Yep, maar let wel is de 3 disc trilogy, niet de utlimate edition.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #1996

    Standaard

    De code voor je kadobon is (€2): J1EWC FNL99 K6VCO 6J7
    De bon is geldig tot en met Woensdag: 5 December 2008

  22. #1997

    Standaard

    Weekje geleden Tropic Thunder besteld.

    Gevraagd wanneer ie verzonden zou worden. antwoord:

    Hi,

    Thank you for contacting us and sorry for the delay in dispatching this item.

    Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.

    As soon as we have this information, we will let you know by email.

    Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.

    Kind Regards,

    I WANT IT NAO.

  23. #1998

    Standaard

    Zojuist voor het eerst in maanden weer besteld. Baywatch season 1 voor 3 euro, daar kan ik me geen buil aan vallen lijkt me.
    Never sneeze while leaning your head against a brick wall.

  24. #1999

    Standaard

    Hoe kan je nou weer met iDeal betalen dan? Ik kom steeds op de CC pagina terecht

    //edit

    Never mind Je moet eerst je 'card holders' adres invoeren voordat in de keuze krijg van iDeal. Wat een suffe omweg

    Zo, nu eerst maar een half jaar wachten totdat ik ook Baywatch S1 binnen heb
    Laatst aangepast door Ralfers : 28-11-2008 om 19:37


  25. #2000

    Standaard

    moet even iets van me afschrijven, want ze bakken er niks van daar bij CDwow (was al bekend)

    Maar mijn situatie :
    21 okt 2 dvd's besteld paar dagen nadien verzonden (dus valt nog mee)
    na 14 dagen nog geen dvd's binnen gemaild want in de verzendemail staat
    Please allow up to 7 days for this item to arrive.
    Rest of the World: 7 to 10 days (Priority World Post)
    If after this time the above item has not arrived, please do let us know.
    daarop kreeg ik 'n standaard email terug dat ik 21 dagen moest wachten. Oke

    nou na 3 weken dan eindelijk 1 van de 2 dvd's ontvangen was bij de buren bezorgdt.
    toen maar weer gemaild dat ik nog steeds 1 miste bla bla

    Zouden vervanging opsturen.
    Die vervanging zaterdag ontvangen bleek het seizoen 1 te zijn die ik al wel had ontvangen. (kan gebeuren toch)
    Gemaild dat ik de vervanging binnen heb maar verkeerd is:
    - Krijg ik wederom de standaard email dat ik 21 dagen moeten wachten bla bla bla.
    Boos terug gemaild dat ik de order WEL binnen heb maar verkeerd is.
    - nou zouden weer nieuwe opsturen en kon seizoen 1 via formulier terugsturen.
    Toen gemaild wanneer ik ergens Seizoen 2 kan verwachten nog voor kerstmis (sinterklaas zullen ze niet kennen) bijvoorbeeld
    - weer dat stomme antwoord terug dat ik 21 dagen moet wachten
    Net weer gemaild dat ze daareens goed moeten lezen. en een toepasselijk antwoord op mijn vraag moeten geven.

    Nu was ik toch een pissig op CDwow en toch niks beter te doen dan op pakketje te wachten. Dacht ga eens mailen wanneer ik de orders die ik vorige week heb besteld verzenden worden om ze te vervellen want zal toch wel 'n standaard antwoord terug krijgen.
    Maar wat zie ik nu bovenaan staan in mijn orders "wachtend op verzending"
    Seizoen 1 en niet de nog steeds missende Seizoen 2

    Dus maar weer net BOOS terug gemaild dat ze alles maar cancellen de verkeerde seizoen 1 order en de niet ontvangen seizoen 2 order en dat ze maar geld terug moeten storten want hoef geen voucher van een winkel die niks op voorraad heeft.

    Zo en nu afwachten op de emails terug zullen wel weer standaard emails worden als ze tenminste beantwoorden want kan gerust dat ze de boze emails niet beantwoorden

    Maar wat zijn het toch prutsers daar. is dat ze af en toe leuke aanbiedingen hebben
    Laatst aangepast door Carparzo : 02-12-2008 om 10:34

Pagina 80 van 108 EersteEerste ... 307076777879808182838490 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •