Pagina 82 van 108 EersteEerste ... 327278798081828384858692 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    ik heb in de meeste gevallen heel snel mijn gerief ontvangen, gemiddeld 2 tot 5 dagen.
    één keer heeft het wat langer geduurd, een goeie week ofzo...was al bang dat het niet ging aankomen...(want de Belgische post heeft zo'n goeie reputatie op dat vlak, 20% van pakjes met dergelijke inhoud komt niet aan)
    Meestal van Hong Kong en één keer van Australië.
    Misschien gaat het nu wat trager door drukke feestdagen en is de post in het algemeen ook trager...? En op feestdagen werken ze ook al niet, en die vallen in de week dusja...

  2. #2027

    Standaard

    Net een mail terug ontvangen dat mijn order van 27-11 waarschijnlijk kwijt is geraakt in de post. Ja, dat vermoeden had ik al Krijg het nu opnieuw toegestuurd.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #2028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    grr, wacht al heel lang op mijn BoB blu ray box
    nog steeds
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #2029

    Standaard

    vandaag wordt er toch geen post geleverd ? Zou het niet verstandig vinden vanwege vuurwerk, vorig jaar was er in de omgeving brievenbussen opgeblazen door vuurwerk
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  5. #2030

    Standaard

    Vandaag word er gewoon post rondgebracht. Het is vandaag een gewone werkdag.


  6. #2031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    vandaag wordt er toch geen post geleverd ? Zou het niet verstandig vinden vanwege vuurwerk, vorig jaar was er in de omgeving brievenbussen opgeblazen door vuurwerk
    post wordt vandaag bezorgd (vandaag pakje van Amazon.com binnen); hebben hier (Schiedam) wel de TNT brievenbussen al sinds een dag of 10 versmald zodat er geen vuurwerk in kan

    mijn Lost BR nog steeds niet binnen, gemaild maar moet wachten tot 21 dagen om zijn....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #2032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hebben hier (Schiedam) wel de TNT brievenbussen al sinds een dag of 10 versmald zodat er geen vuurwerk in kan
    10 dagen nog maar? Hier in Roden zijn ze al een maand versmald.


  8. #2033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    Ik ook, hij zat dus vandaag weer niet bij de post. 18december verzonden.

    Ik heb alweer mail gekregen dat de BoB box een "lichte" vertraging heeft. Ze mailen me zodra hij verzonden wordt... Ik denk dat ik rond de zomer de box wel in huis heb :x
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  9. #2034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb twee games besteld en ze zijn 2 december verzonden,maar helaas mocht ik nog steeds niets ontvangen,heb meerdere mails gestuurd maar ze worden niet beantwoordt.

    inmiddels nog steeds niets binnen gekregen,heb gelukkig wel mn geld terug gekregen,welliswaar na een stuk of 10 mails,voor mij effe voorlopig geen cd-wow meer.

  10. #2035

    Standaard

    Lijkt erop dat de post weer aan het ´graaien´ is??
    Mijn BoB tin vorige week ook binnen gehad. Duurde allemaal wat langer, maar dat ben ik intussen gewend. De tin kwam rechtstreeks uit Australie, en als waarde werd 15 dollar opgegeven, en de box zat in een stevige envelop. Dat noem ik nou service!

    Voor die lage prijs wil ik best wat langer wachten. Post uit Engeland duurt bij mij ook altijd 2 weken...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  11. #2036

    Standaard

    Aangezien jullie ervaringen hebben met CDWOW kunnen jullie mij misschien wel helpen.

    Ik wil een CD'tje bestellen via de site, maar zie voor exact dezelfde CD twee verschillende prijzen staan. Nu is het enige wat ik zie dat de ene CD in een single-case verpakking zit en de andere CD in een CD-album verpakking.

    Weten jullie misschien wat het verschil is hiertussen?

  12. #2037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny1984 Bekijk bericht
    Aangezien jullie ervaringen hebben met CDWOW kunnen jullie mij misschien wel helpen.

    Ik wil een CD'tje bestellen via de site, maar zie voor exact dezelfde CD twee verschillende prijzen staan. Nu is het enige wat ik zie dat de ene CD in een single-case verpakking zit en de andere CD in een CD-album verpakking.

    Weten jullie misschien wat het verschil is hiertussen?
    Dat is typisch cd-wow (slordigheid), ze hebben vaak voor dezelfde titel en uitgave meerdere prijzen. Als het de cd is die je wilt (afgaande op de tracklisting), moet je gewoon de goedkoopste kiezen. Bij cd's met een bonudisc zie je dit ook vaak; bij de ene prijs staat er dan een uitgebeide tracklisting van de tweede disc, bij een andere prijs bijvoorbeeld alleen 'to be announced' bij de informatie over de bonus disc. Het gaat dan toch om dezelfde uitgave. Let wel goed op evt versieverschillen (wel/geen bonus tracks, slipcase etc.)
    Laatst aangepast door Oakey : 09-01-2009 om 16:45
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #2038

    Standaard

    Ik heb de Ultimate Matrix collection besteld bij CDWOW.nl. Bij mijn order staat nu al 3 dagen lege verzenddatum met als orderstatus : "pre release".

    Wat kan ik daaruit opmaken?? Normaal is dit produkt al op de markt.

  14. #2039

    Standaard

    dat schijnt een foutje in de site te zijn dat veel orders die status krijgen, dus er hoeft niets aan de hand te zijn, maar waarom ze er niets aan doen en hoe je nu je order kan volgen is een raadsel.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  15. #2040

    Standaard

    Wat de laatste keren bij mijn bestelling gebeurde was dat bij 'oudere' titels deze aanduiding kwam te staan. Ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat ze in back-order staan en ze deze titels niet zelf (fysiek) in voorraad hebben, dit in tegenstelling tot nieuwe releases. Na enkele dagen wordt de status "pre release" vanzelf veranderd in "verzonden".

  16. #2041

    Standaard

    bestelling van firefly ook een lichte vertraging ineens. De bestelling was pas een week geleden geplaatst.

    Imo een erg slechte manier om je klanten te informeren. zowieso mist de site bv informatie over subs (zoals zovelen )
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  17. #2042
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik heb net twee titels gekocht daar voor een belachelijke prijs.

    En ze leveren ze ook nog, zijn reeds onderweg.

    Ben ik toch niet ontevreden over.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  18. #2043

    Standaard

    De code voor je kadobon is (€2):

    J079Y IG4QG KUP6C SC0

    OHJ1O 4H2ZW M8SRV 7T2

    De bon is geldig tot en met Woensdag:: 19th January 20

  19. #2044

    Standaard

    Ik heb vandaag Iron man ontvangen van cdwow, alleen de verkeerde editie: in ieder geval niet de editie die beschreven staat. Ik heb de steelcase ontvangen in plaats van de Ultimate Edition. Nu gaat het er niet erom welke meer waard is maar de UE zou NLO hebben en de steelcase heeft dat niet.

    Nu heb ik via de website het bovenstaande al laten weten, ivm een replacement. Maar moet ik de ontvangen dvd dan terug sturen?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  20. #2045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    ...
    OHJ1O 4H2ZW M8SRV 7T2
    ...
    Hartelijk bedankt!

    Katamaran

  21. #2046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik heb vandaag Iron man ontvangen van cdwow, alleen de verkeerde editie: in ieder geval niet de editie die beschreven staat. Ik heb de steelcase ontvangen in plaats van de Ultimate Edition. Nu gaat het er niet erom welke meer waard is maar de UE zou NLO hebben en de steelcase heeft dat niet.

    Nu heb ik via de website het bovenstaande al laten weten, ivm een replacement. Maar moet ik de ontvangen dvd dan terug sturen?

    had dit ook met Lost BR; had volgens mij toch echt de UK versie besteld maar kreeg de AUS versie met die lelijke leeftijdswaarschuwing (en verpakking is ook simpele keepcase, maar weet niet of de UK versie dit ook heeft); geen zin om terug te sturen....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #2047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01 Bekijk bericht
    Ik heb net twee titels gekocht daar voor een belachelijke prijs.

    En ze leveren ze ook nog, zijn reeds onderweg.

    Ben ik toch niet ontevreden over.
    Welke titels??
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #2048

    Standaard

    Ik heb gisteren Donnie Darko (R2UK, niet DC) besteld voor € 1,99. Vandaag mail gehad dat ie verzonden is


  24. #2049

    Standaard

    Even een vraag. Wil bij CDWOW een cd kopen. Maar van dezelfde versie zijn er een stuk of vijf te vinden. Allemaal één disk versies, maar de prijzen liggen tussen de 8,99 en de 25,99. Nu zou ik natuurlijk de goedkoopste willen hebben, maar vanwaar de verschillende versies en prijzen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #2050

    Standaard

    Hallo Ik heb een bestelling gedaan bij CDWOW nou vroeg ik me af het zijn Blu-ray's en overal staat Regio 0 bij wat krijgje dan precies wel met NL onder titeling ? Kreeg net mail met dat ik copy van creditcard moest sturen en id een kopie van is dat nomraal?
    De bank heeft keer gezegt nooit kopie van je creditcard sturen?

    m.v.g

Pagina 82 van 108 EersteEerste ... 327278798081828384858692 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •