Pagina 89 van 108 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2201

    Standaard Dit is het antwoord wat ik kreeg op mijn klacht.

    DE KLACHT:

    Hello, so just got 5 emails in my outstanding orders #451419529.
    That you could not received from the supplier.
    I feel that you have made your own ERROR sale and now back-ups from the sold items.
    That is a cheap and rot deal.
    However, in this order are 2 Blu-ray pre-release orders.
    They should have not come out jet so delivery is still an option.
    And Hellboy 2, Transformers, Earth can still be ordered.
    You offered & sold these blu-ray's for this price and I would still want these films
    for the price I paid you.

    HET ANTWOORD:

    Hi Dimitri

    Thanks for your e-mail message.

    I realise the disappointment and frustration caused by the cancellation of certain items in your order and if we had further stock, we would of course fulfil your order.

    Any sale prices are offered on a strictly first come, first served basis. We always put by a certain amount of stock at the lower sale price and as soon as this stock has been exhausted, the normal price resumes.

    This was a great bargain which led to extraordinary demand and as such we did not have sufficient products to fulfil your order I’m afraid.
    If you have any further enquiries then please do not hesitate to contact us.
    Kind Regards,
    Kim | Customer Services Representative
    CD WOW!



    *** smoes mijn zie je niet meer bij cdwow.


    dimitri

  2. #2202

    Standaard

    Dit is dus de mail die iedereen ontvangen heeft van cdwow. Ik heb ze aangegeven dat ik mijn 3 van de 16 blu-rays (die wel verzonden zijn) retour ga sturen en dat ik ze ga kopen bij een ander bedrijf dat niet zo liegt en bedriegt. Heb tevens gevraagd of ze mijn account willen verwijderen, aangezien ik toch nooit meer bij ze zal kopen. Wat mij betreft mogen ze gerust weer op de fles gaan, stelletje oplichters!
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  3. #2203

    Standaard

    Je bent gek Ralph....houden die 3, laat ze maar stikken!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #2204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Je bent gek Ralph....houden die 3, laat ze maar stikken!
    Ik wil me niet verlagen tot het lieg-en-bedrieg niveau van cdwow. Hopelijk kost deze waardeloze actie cdwow zoveel klanten dat ze snel weer failliet gaan!
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  5. #2205

    Standaard

    tsja,

    of je stort het geld terug en verkoopt de blu rays hier of op marktplaats...hou je er nog iets aan over...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #2206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    tsja,

    of je stort het geld terug en verkoopt de blu rays hier of op marktplaats...hou je er nog iets aan over...
    Dat is wellicht nog wel een idee...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  7. #2207

    Standaard

    krijg ik net een mailtje over de refund van mijn (door hun geannuleerde) orders, dat Ideal geen multiple refunds ondersteund en of ik mijn geld dan als voucher wil hebben of iets anders uitzoeken voor minder of dezelfde prijs............wat moet ik verdomme met een voucher van meer dan €90,- !? ik WIL daar niet eens meer bestellen, ik wil gewoon mijn geld terug!

    en of ik wil reageren welke van de 2 ik mee akkoord ga
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #2208

    Standaard

    Reageren dat je met beide niet akkoord gaat. Het is onzin dat ze niet terug kunnen storten. Gewoon blijven eisen.


  9. #2209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    krijg ik net een mailtje over de refund van mijn (door hun geannuleerde) orders, dat Ideal geen multiple refunds ondersteund en of ik mijn geld dan als voucher wil hebben of iets anders uitzoeken voor minder of dezelfde prijs............wat moet ik verdomme met een voucher van meer dan €90,- !? ik WIL daar niet eens meer bestellen, ik wil gewoon mijn geld terug!

    en of ik wil reageren welke van de 2 ik mee akkoord ga
    Dat is idioot. Ze weten toch dat niemand vouchers wil voor dat bedrag en ten tweede dat over iets uitzoeken voor minder . Dat is echt belachelijk! Dat is gewoon geld weggooien, niemand is zo dom. Te gek voor woorden dit.

  10. #2210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Reageren dat je met beide niet akkoord gaat. Het is onzin dat ze niet terug kunnen storten. Gewoon blijven eisen.


    net gedaan, ik laat hier wel ff weten wat ik als antwoord terug krijg
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #2211

    Standaard

    Ze hebben bij mij al het geld terug gestort, dat ik met ideal betaald had (5 orders van 250 euro ongeveer).

    Het vreemde wil, dat ik het geld teruggestort heb gekregen van een bankrekening, waar ik laatst een betaling heb gedaan aan Vroom & Dreesman (internet aankoop).

    Misschien een soort Payment Factory. Er zal toch geen relatie zijn?
    Laatst aangepast door Mark van L. : 24-04-2009 om 21:53
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #2212

    Standaard

    The only alternative we have is to send you an e-voucher for the amount of the cancelled items, further to which I will add on an amount of €4.00 as a goodwill gesture for the inconvenience that you have experienced on this occasion. We will also ensure that the voucher has a 6 month expiry date.



    wat moet je hier nou mee aan? stelletje suf***ten daar! ik wil gvd geen voucher!!!



    edit: volgens hun is het probleem dat er eerder uit mijn order al 1 blu-ray geannuleerd is en ik daar al een refund voor gehad heb en dat ze daarom dus nu niet het overige bedrag terug kunnen storten..........dan is het nog een ***smoes volgens mij!
    Laatst aangepast door Eric B. : 27-04-2009 om 16:12
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #2213

    Standaard

    Gewoon blijven eisen. Het is belachelijk en onzin dat ze het resterende bedrag niet terug kunnen storten. Alles weigeren behalve geld.


  14. #2214

    Standaard

    Wat een slechte zooi bij CDWOW,bestel daar al maanden niet meer,heb om de dag vouchers,maar hun prijzen zijn niet echt goedkoop. De games welis waar wel op het moment,maar zal vast dezelfde probleem opleveren zo wat ik hier lees met de dvds

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #2215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    The only alternative we have is to send you an e-voucher for the amount of the cancelled items, further to which I will add on an amount of €4.00 as a goodwill gesture for the inconvenience that you have experienced on this occasion. We will also ensure that the voucher has a 6 month expiry date
    Jesus, een e-voucher geven voor een periode van 6 maanden ?! Serieus dit kan gewoon niet, je moet gewoon je geld terugeisen. Ze weten al bijna zeker dat je toch niet in die 6 maanden daar wat gaat kopen voor een groot bedrag, het is net alsof ze gewoon je geld afpakken hier!

  16. #2216

    Standaard

    heb vanavond een mailtje terug gestuurd dat ze maar gewoon een manier zoeken om m'n geld terug te geven en ik alles weiger behalve geld.........hahaha en dan nog schrijven naar me "i will add on an amount of €4,00 as a goodwill gesture for the inconvenience"
    Laatst aangepast door Eric B. : 27-04-2009 om 23:19
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #2217

    Standaard

    Inderdaad zeker niet mee akkoord gaan. is gewoon ultieme naaierij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2218

    Standaard

    Laatst een cdtje besteld, helaas was het doosje kapot vanwege de slechte verpakking. Er zat enkel een zakje omheen van bubbeltjes plastic ipv een kartonnen doosje met bubbeltjes.

  19. #2219

    Standaard

    pfffffffffffff........weer een reactie terug gehad, en ik ben het nu echt meer dan zat:


    Hi Eric,

    Thank you for your e-mail and sorry for the inconvenience caused.
    As advised to you earlier there is no other option left with us to refund except via e-voucher.
    We will issue the e-voucher with 4 Euro extra and I hope you will accept the offer.
    We look forward to hearing from you.



    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  20. #2220

    Standaard

    Gewoon dreigen dat je naar de rechter stapt dit kan natuurlijk niet...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2221

    Standaard

    Heb je met een creditcard betaald? Gewoon aangifte doen van oplichting en je geld terugvorderen. Ik heb veel goeie ervaringen met CD-WOW maar wat je daar schrijft is een echt horrorverhaal, Eric.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #2222

    Standaard

    ik heb betaald met Ideal, van mijn order van 13 titels werd er 1 titel een dag later al geannuleerd en kreeg ik een aantal dagen later het geld daarvan terug, nu de rest van m'n order ook alsnog geannuleerd is kunnen ze het geld daarvan volgens hun niet terug storten omdat Paynova geen "multiple refunds" ondersteund............mocht dat echt zo zijn dan is Paynova waardeloos en k*t! sorry hoor maar ik kan daar echt niet bij

    het gaat toch om een bedrag van € 94,70 .............
    Laatst aangepast door Eric B. : 28-04-2009 om 17:42
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #2223

    Standaard

    Het lijkt me raadzaam om rechtstreeks contact op te nemen met Paynova ( support@paynova.com) of met de eigen bank, wellicht kunnen zij je verder helpen.

  24. #2224

    Standaard

    Nou, misschien Paynova contacteren dan. En cdwow blijven weigeren. Dit kan gewoon niet. Zo kunnen ze elke order wel saboteren. Eerst 100 euro voor 10 order ontvangen, en dan in 2 delen annuleren. "Ja, sorry, maar we kunnen het niet teruggeven"

    E-mail Paynova: support@paynova.com (Wel engels)

    //edit..
    Was Qzyn mij te snel af


  25. #2225

    Standaard

    Ik had 5 orders betaald, via IDEAL. Ze hebben 5 x refund gegeven (gelukkig). Ze hadden eerst maar 1 betaling terug betaald. Ik heb gedreigd met aangifte bij de politie en gerechtelijke stappen, toen hebben ze de resterende 4 ook terug betaald.

    Zoals ik al eerder gepost heb, hebben ze vanuit een nederlands rekening nummer terug betaald, waar ik ook ooit internet betalingen aan V&D gedaan heb.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 89 van 108 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •