De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG: Gesigneerde dvd's of Foto's

    Ik zoek dus:

    Gesigneerde dvd's of Foto's, van bev. de regiseurs of acteurs/actrices, indien mogelijk met een certificaat of iets anders zoals een bewijs van echtheid.

  2. #2

    Standaard

    kheb gesigneerde fotos van face,murdock en darth vader,gehaald op de eerste starcon vorig jaar mei.

    ik verkoop ze voor 50 euro per stuk,met de opmerking dat op iedere foto natuurlijk wel ook 'to niels' staat.(of 'to neils'face en englund dachten aan een amerikaanse versie ofzo...)

    geen certificaat uiteraard aanwezig.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    ik heb een gesigneerde freddy vs jason, getekend door beide acteurs.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ik heb een gesigneerde freddy vs jason, getekend door beide acteurs.
    Die heb ik ook.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    kheb gesigneerde fotos van face,murdock en darth vader,gehaald op de eerste starcon vorig jaar mei.

    ik verkoop ze voor 50 euro per stuk,met de opmerking dat op iedere foto natuurlijk wel ook 'to niels' staat.(of 'to neils'face en englund dachten aan een amerikaanse versie ofzo...)

    geen certificaat uiteraard aanwezig.

    mazzel,niels
    Face en Murdock doen me niet zoveel en ik wil niet zoiets van to neils of iemand anders alleen maar een signature van de acteur,regiseur zelf.

  6. #6

    Standaard

    kan t eruit knippen voor je?

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    kan t eruit knippen voor je?

    mazzel,niels
    Nee toch maar niet :wink:

  8. #8

    Standaard

    Zomaar een suggestie:

    Probeer Autograph World eens. Een soort supermarkt voor (o.a.) gesigneerde foto's en een betrouwbare UACC dealer. Hier kan je vrij goedkoop vaak veel vinden van wat je zoekt. Met de lage dollar koers kan hier geen NL-se verkoper tegenop. De handtekeningen op de NL beurzen kosten al €20,- stuk en de meeste zullen ze toch met enige winst weg willen doen. Bij Autograph World betaal je veel minder (ze hebben bv. altijd wel een $5,- auction waarbij sommige zelfs voor die prijs weg gaan).

    Autograph World is een betrouwbare UACC dealer, niet te verwarren met legio leuke aanbiedingen op Ebay. Hier gaan ook vaak gesigneerde foto's voor bodemprijzen weg, alleen 90% van wat hier wordt aangeboden is: een vervalsing, een autopen, een preprint of een secretarial!

    Bezint eer gij begint met deze hobby: niet zelf persoonlijk ontvangen van de ster, is altijd een twijfel geval op echtheid. Een handtekening gekocht van een ander, betekent dat je diegene genoeg moet vertrouwen dat hij hem wel inderdaad echt van de ster zelf heeft ontvangen. Zelfs een foto van het signeermoment met de ster en de verkoper erop zegt nog niets. Hij kan je nog steeds een zelf nagemaakte kopie van zijn foto met handtekening verkopen! UACC dealers hebben zich te houden aan een code en zullen niet snel nep verkopen, maar er zijn voorbeelden van handtekeningen die zo goed op de echte lijken dat ook zij die wel eens voor echt willen verkopen (bv. de handtekening van Clint Eastwood, gezet door zijn secretaresse; die is voor de meeste experts niet van de echte meer te onderscheiden).

  9. #9

    Standaard

    Bedankt Mad , ik ga deze website even doorspitten en wat mij betreft mag deze topic nu dicht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •