Bekijk uitslag poll: welke televisiegids geeft de beste filmrecensies ?

Stemmers
84. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Veronica Gids

    51 60,71%
  • Tros kompas

    1 1,19%
  • TV/Filmgids

    6 7,14%
  • Avro Bode

    0 0%
  • NCRV Gids

    2 2,38%
  • Vara Gids

    5 5,95%
  • anders....

    19 22,62%
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Ik heb geen gids nodig voor films, want die kijk ik dus niet op tv...alleen via de tv ^-^
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #28

    Standaard

    Met filmrecensies is de Veronicagids wel 1 van de betere, maar ben het er niet altijd mee eens

  4. #29

    Standaard

    TV Krant, vrij goede bronnen hebben ze en ze waarderen zowel klassiekers als 'lekker foute' films.

  5. #30

    Standaard

    Voor mij de Vara gids al is de VPRO-gids ook erg goed.

    Al blijft deze poll natuurlijk appels met peren vergelijken. TV-gidsen als de Vara en de VPRO gids hebben duidelijk een bepaald publiek en als je niet aansluit bij het 'politieke' kleurtje van de gids of de 'maatschappelijke' overtuiging van de gids zal je het niet snel met de recensies eens zijn.

    Als je (over het algemeen) van Hollywood-blockbusters (crap) films houdt moet je zeker niet bij de Vara-gids zijn.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Als je (over het algemeen) van Hollywood-blockbusters (crap) films houdt moet je zeker niet bij de Vara-gids zijn.
    Totale onzin, de recensies in de Vara zijn veels te kort. Ze gaan nooit echt op een film in en vrijwel alles krijgt twee of drie sterren. Een duidelijk beeld geven doen ze absoluut niet.


  7. #32

    Standaard

    TV KRANT
    Avi: Should I call you Bullet? Tooth?
    Bullet Tooth Tony: You can call me Susan if it makes you happy...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Als je (over het algemeen) van Hollywood-blockbusters (crap) films houdt moet je zeker niet bij de Vara-gids zijn.
    Totale onzin, de recensies in de Vara zijn veels te kort. Ze gaan nooit echt op een film in en vrijwel alles krijgt twee of drie sterren. Een duidelijk beeld geven doen ze absoluut niet.
    sterren?? de vara-gids werkt niet met sterren, een film is of zwart of rood. En rood is dan volgens de gids een aanrader. Dus ik weet niet waar je je sterren vandaan haalt, maar niet uit de Vara-gids in ieder geval.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Dus ik weet niet waar je je sterren vandaan haalt, maar niet uit de Vara-gids in ieder geval.
    Je hebt gelijk.....ben zeker in de war met een ander blad.


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Dus ik weet niet waar je je sterren vandaan haalt, maar niet uit de Vara-gids in ieder geval.
    Je hebt gelijk.....ben zeker in de war met een ander blad.
    Veronica Magazine gebruikt in ieder geval sterren.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #36

    Standaard

    Hoeveel van jullie hebben alle gidsen bekeken dan :s

    volgens mij niet veel en dan kun je ook niet vergelijken.
    Fryslan boppe
    We shall overcome

  12. #37

    Standaard

    Ikzelf heb m niet, maar de Veronica Gids heeft egt de beste filmrecensies.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb een aantal verschillende gidsen gehad. Ik koop mijn gids namelijk in de kiosk en wissel dus wel eens van gids, zodoende heb ik er een aantal de revu laten passeren. Nu lees ik regelmatig TV film of de VPRO gids, deze bezitten alle 2 erg goeie film recencies en achtergronden.

  14. #39

    Standaard

    Thuis hebben wij de NCRV gids,dat is echt pure bagger,nooit kraken ze wat af,het blijft altijd neutraal en het zijn veel te korte stukjes.Ik lees bijna elke week de veronica gids en blader gelijk door naar de filmpagina's.Dat zijn pas echte recensies.Erg interresante beoordelingen geven ze daar,ook echt veel per tv film,top.Maar mijn ouders willen niet wisselen van gids,die zijn al iets van 30 jaar bij de NCRV.

    en om vanwege die recensies,er zelf een abonnement op te nemen,is ook overdreven. 8)

  15. #40

    Standaard

    Ik heb zelf de Veronicagids en ben daar erg over te spreken. De recensies zijn uitgebreid en komen vaak overeen met mijn eigen mening over films (dat zegt natuurlijk nog niets )
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #41

    Standaard

    Zeker de VPRO gids. Veronica vind ik persoonlijk echt helemaal niet goed, maar dat hangt ook af van het soort films je wilt zien denk ik. Als je een dikke actiefilm wilt zien is Veronica wel okee denk ik. Een filmhuis film wordt vaak bekeken op de commerciele manier waardoor er op andere dingen gelet wordt dan waar de film over moet gaan.
    In de VPRO gids vind ik meer recensies waar ik iets aan heb. In het geval van Veronica weet ik dat als een film daar een goede recensie krijgt, ik twee keer nadenk of ik die film wel wil zien.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •