Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 105 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rasterbator (Posters aan de muur)

    Wie heeft er al een rasterbator-poster gemaakt ?

    Dat zijn posters op a4 wat er zo uit komt te zien:







    mooi toch !?

    Ik ga dalijk naar de gamma, een plank halen en dan plak ik mijn poster erop... ik zal er foto;s van posten !

    Heeft iemand dit ook thuis van filmposters ?

  2. #2

    Standaard

    dit ken ik al, heb t al 1 of 2 keer voorbij zien komen op t forum :wink: maar t blijft leuk

    edit, hier staat ook een mooi voorbeeld :wink: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ht=rasterbator
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  3. #3

    Standaard Re: Rasterbator (Posters aan de muur)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    Wie heeft er al een rasterbator-poster gemaakt ?

    Heeft iemand dit ook thuis van filmposters ?
    Ik heb het met een plaatje van The Sopranos geprobeerd om te kijken hoe het er uit komt te zien. Het ziet er goed uit. Zal zo ff kijken of ik er een foto van kan maken.

    Je kan het best de standalone versie downloaden dan het op de site te doen, werkt sneller en je hebt meer opties.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Deze heb ik gemaakt:


    Dit is het plaatje dat ik er voor gebruikt heb:

  6. #6

    Standaard

    http://www.megababe.net.maroon.alpha...com/rastor.JPG


    Ben van plan om een complete muur te beplakken met posters, maar dan wel in kleur.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #7

    Standaard

    Ik heb er ook 1 op de pc staan maar vind t zo lullig om dat op de universiteit uit te printen.... Misschien als er verder niemand staat te kijken.

  8. #8

    Standaard



    Tijdje geleden gepost in een ander topic. Hij hangt nu wel niet meer aan de muur...

  9. #9

    Standaard

    Ik wil dit misschien ook gaan doen maar ik vraag me nog altijd af hoe je zoiets nou op een ondergrond (bijv. plank) plaatst?
    Hoe lijm je het? Hoe zit het met het kreukelen van het papier..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Ik wil dit misschien ook gaan doen maar ik vraag me nog altijd af hoe je zoiets nou op een ondergrond (bijv. plank) plaatst?
    Hoe lijm je het? Hoe zit het met het kreukelen van het papier..
    Ik heb gewoon "zware" fotopapier genomen, dat blijft heus wel en tijdje hangen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Ik wil dit misschien ook gaan doen maar ik vraag me nog altijd af hoe je zoiets nou op een ondergrond (bijv. plank) plaatst?
    Hoe lijm je het? Hoe zit het met het kreukelen van het papier..
    ik doe het met behanglijm op een MDF plaat....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Deze heb ik gemaakt:


    Dit is het plaatje dat ik er voor gebruikt heb:

    die is veeeeeeeeeeeetttt!! Met welk programma heb je de foto groter gemaakt, of heb je er een grote versie van??
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Met welk programma heb je de foto groter gemaakt, of heb je er een grote versie van??
    waar gaat deze thread over? juist ja, rasterbator :wink: Die foto van mij is origineel ook maar 300x300
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Met welk programma heb je de foto groter gemaakt, of heb je er een grote versie van??
    waar gaat deze thread over? juist ja, rasterbator :wink: Die foto van mij is origineel ook maar 300x300
    ow heet dat programma zo... weet ik veel.... 8)
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Met welk programma heb je de foto groter gemaakt, of heb je er een grote versie van??
    waar gaat deze thread over? juist ja, rasterbator :wink: Die foto van mij is origineel ook maar 300x300
    ow heet dat programma zo... weet ik veel.... 8)
    http://homokaasu.org/rasterbator/

    Standalone versie (om gewoon op je pc te gebruiken dus) :
    http://arje.net/rasterbator

  16. #16

    Standaard

    Ik heb de kleinste dots gebruikt (7mm)... maar echt mooi komen ze er niet uit... iemand tips?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Met welk programma heb je de foto groter gemaakt, of heb je er een grote versie van??
    waar gaat deze thread over? juist ja, rasterbator :wink: Die foto van mij is origineel ook maar 300x300
    ow heet dat programma zo... weet ik veel.... 8)
    Je kan een standalone versie downloaden op de site. Dat heb ik gedaan, plaatje ingevoerd, op 6,0 - wide gezet(word dan 12 A4tjes), dot size 2mm en multi-color aangezet. Kreeg deze "poster" eruit

  18. #18

    Standaard

    De standalone versie werkt hier niet om een of andere vage reden

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willempie
    De standalone versie werkt hier niet om een of andere vage reden
    .NET Framework installeren :
    http://www.asp.net/download-1.1.aspx?tabindex=0&tabid=1

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Met welk programma heb je de foto groter gemaakt, of heb je er een grote versie van??
    waar gaat deze thread over? juist ja, rasterbator :wink: Die foto van mij is origineel ook maar 300x300
    ow heet dat programma zo... weet ik veel.... 8)
    Je kan een standalone versie downloaden op de site. Dat heb ik gedaan, plaatje ingevoerd, op 6,0 - wide gezet(word dan 12 A4tjes), dot size 2mm en multi-color aangezet. Kreeg deze "poster" eruit
    thnx.. maar houd multicolor niet in dat je een kleurenversie krijgt van je afdruk?? Is zwart/wit dan niet beter?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  21. #21

    Standaard

    Ik wil ook nog zo'n poster gaan uitprinten maar ik weet echt niet welk plaatje ik moet nemen, er zijn zoveel leuke!
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC

    thnx.. maar houd multicolor niet in dat je een kleurenversie krijgt van je afdruk?? Is zwart/wit dan niet beter?
    Vond de kleuren versie mooier bij deze, maar bij deze was het niet zo gekleurd als het plaatje zelf.

  23. #23

    Standaard

    ik heb zojuist dit gedaan op mn slaapkamer:



    en



    Er zitten nog een beetje vouwen in, maar dat komt omdat ik het net als benahg heb gedaan... die moeten er nog 'uitgestreken' worden....

    verder moet ik de houten rand onder nog wit verven

  24. #24

    Standaard

    netjes! Alleen dat ik de horizontale witlijnen dunner gehouden. Vooral de bovenste (bij Sams mond) lijkt dikker dan de rest. Ben nu bezig met de Sopranos foto... fotopapier eronder, hoogste kwaliteit... dat wordt nog wat
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    netjes! Alleen dat ik de horizontale witlijnen dunner gehouden. Vooral de bovenste (bij Sams mond) lijkt dikker dan de rest. Ben nu bezig met de Sopranos foto... fotopapier eronder, hoogste kwaliteit... dat wordt nog wat
    heb je wel gelijk in ja... maar ik moest natuurlijk eerst gaan plakken voordat ik het goed kon zien... maar goed, ik ben er tevreden mee !

    maar de lijn is niet dikker dan de rest, het lijkt misschien, maar het is niet zo

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •