Pagina 11 van 139 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 3472 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik vind 't een goede zaak van Fox de Alien Head ook buiten Japan uit te brengen. Zo kan iedereen er voor een schappelijke prijs aankomen. Jammer als je 'm voor veeld geld hebt gekocht maar dat is met veel zaken zo. Je hebt 't er voor over of niet. En als je limited DVD sets alleen gaat aanschaffen omdat ze wat waard zijn kun je beter in waardevollere dingen investeren want uiteindelijk blijft 't maar gewoon geproduceerde merchandise. Hopelijk laat nu niet iedereen zich gek maken waardoor de prijs opdrijft en er veel te hoge prijzen voor worden gevraagd.

    Ik heb ook de My Sassy Girl LE. Omdat ik die mooi vind. Die DVD heb ik nog steeds in m'n kast als er straks 10.000 worden bijgemaakt. Daar verandert niks aan en dat vind ik helemaal niet erg.

    Mijn advies: koop DVD Gift Sets omdat je ze mooi vind ne het geld ervoor over hebt, niet omdat je ze later weer kunt verkopen. Geniet van 't mooie spul en wees blij dat anderen er ook van kunnen genieten.

    Geld is fijn, maar betrekkelijk...
    Dat is ons punt toch helemaal niet..
    Ik wou zeggen, deze opmerking raakt kant nog wal.

    Als je een set koopt die limited is geeft dat toch een bepaalde waarde aan de uitgave. En dat heeft echt geen betrekking op geld. Dat heeft betrekking op een bepaalde gevoelswaarde. Als je weet dat je een uitgave hebt waar moeilijk aan is te komen, die maar gelimiteerd is geproduceerd geeft mij dat iig een goed/leuk/gevoel.

    Die hele gevoelswaarde is nu weg.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #252

    Standaard

    http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvda...ml?id=hX2K7R9i

    Pledge, The: Deluxe Edition + Post Card Set (Region-3 / 2 Disc Set)

    Ziet er wel interessant uit.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik vind 't een goede zaak van Fox de Alien Head ook buiten Japan uit te brengen. Zo kan iedereen er voor een schappelijke prijs aankomen. Jammer als je 'm voor veeld geld hebt gekocht maar dat is met veel zaken zo. Je hebt 't er voor over of niet. En als je limited DVD sets alleen gaat aanschaffen omdat ze wat waard zijn kun je beter in waardevollere dingen investeren want uiteindelijk blijft 't maar gewoon geproduceerde merchandise. Hopelijk laat nu niet iedereen zich gek maken waardoor de prijs opdrijft en er veel te hoge prijzen voor worden gevraagd.

    Ik heb ook de My Sassy Girl LE. Omdat ik die mooi vind. Die DVD heb ik nog steeds in m'n kast als er straks 10.000 worden bijgemaakt. Daar verandert niks aan en dat vind ik helemaal niet erg.

    Mijn advies: koop DVD Gift Sets omdat je ze mooi vind ne het geld ervoor over hebt, niet omdat je ze later weer kunt verkopen. Geniet van 't mooie spul en wees blij dat anderen er ook van kunnen genieten.

    Geld is fijn, maar betrekkelijk...
    Dat is ons punt toch helemaal niet..
    Ik wou zeggen, deze opmerking raakt kant nog wal.

    Als je een set koopt die limited is geeft dat toch een bepaalde waarde aan de uitgave. En dat heeft echt geen betrekking op geld. Dat heeft betrekking op een bepaalde gevoelswaarde. Als je weet dat je een uitgave hebt waar moeilijk aan is te komen, die maar gelimiteerd is geproduceerd geeft mij dat iig een goed/leuk/gevoel.

    Die hele gevoelswaarde is nu weg.

    Ik ben het gedeeltelijk met beide standpunten eens. Ik koop alleen giftsets van films die ik echt bijzonder vind. Ik vraag mij altijd af of ik nog wel spijt krijg van een bepaalde dvdaankoop (of gift set) na een paar jaar. Dat gevoel had ik wel bij de Hero Premium box en de Kill Bill Boxen. Leuke en mooie sets allebei, maar over vijf jaar zou ik toch denken: ik had van dat geld vijf (of meer) betere films kunnen aanschaffen.

    Ik heb ook het gevoel dat sommige lui gift sets alleen maar kopen, omdat het gift sets zijn. Begrijp me goed, ik koop ze zelf ook en respecteer ieder's eigen keuze om een bepaalde gift set aan te schaffen. Alleen, we moeten de kern niet vergeten; het gaat hier nog steeds om een filmpje kijken en meer niet.

    In de lange discussie over die Alien Head. Jammer dat er een Italiaanse, Franse (etc) uitgave van komt. Alleen, de echte kenners weten dat Japanse uitgave de beste is (betreft DTS en de kubrick). Deze blijft dan voor mij ook superieur boven de andere uitgaven. Japanse uitgaven zijn bijna altijd de beste qua beeld en geluidskwaliteit en het was ook de eerste 'head'. Stel er komt een nieuwe (Amerikaanse) My Sassy Girl LE met DTS. Dan zal ik toch echt niet gaan janken dat de exclusiviteit verdwijnt. Want de Koreaanse LE was de eerste en de verzamelwaarde hiervan zal altijd hoog blijven.







  4. #254
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    De verzamelwaarde van de japanse head is wel gedaald. Hij is nu al tekoop voor een 200 euro excl verzendkosten. Dat is geen geld, als je ziet wat de prijzen eerst van deze set waren...

  5. #255
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Dat is dan helaas weer geen DVD Set. En om ook nog Sideshow beelden erbij te gaan sparen.
    Ja, ok, maar goed, je moet toch wat nu Fox zo fucked up bezig is geweest met dat *** van hun
    Nee, ff serieus, dat zat ik me vandaag te bedenken. Eigenlijk is het gewoon ontzettend schofterig en niet netjes van fox om de head nu ook in Europa uit te brengen. Als iets limited is, moet het limited blijven.
    Net zoiets als bv. de My Sassy Girl set die ik nu na lang denken en twijfelen heb gekocht. 123 euro is erg veel geld voor een digipack, maar aangezien het zo'n bijzonder mooie set is en limited weet ik dat de set z'n waarde zal behouden.
    Maar het zou toch gewoon totaal niet netjes zijn als de productiemaatschappij bedenkt dat ze er nog een stuk of 5000 bij gaan maken. Weg echte gelimiteerdheid, weg waarde, weg alles.

    Ik vind dat je je als productiemaatschappij terdege bewust moet van zijn als je besluit een gelimiteerde uitgave te maken.
    de komst van een eurpoees model was al lang bekend voordat je de japanse head kocht. dus qua waarde moet je niet zeuren vind ik, want dat had je kunnen weten...

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk

    de komst van een eurpoees model was al lang bekend voordat je de japanse head kocht. dus qua waarde moet je niet zeuren vind ik, want dat had je kunnen weten...
    Sorry?

    Ehm, volgens mij heb ik de head al wel een tijdje langer dan dat er voor het eerst bekend werd dat de Europese heads uitkwamen.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  7. #257
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk

    de komst van een eurpoees model was al lang bekend voordat je de japanse head kocht. dus qua waarde moet je niet zeuren vind ik, want dat had je kunnen weten...
    Sorry?

    Ehm, volgens mij heb ik de head al wel een tijdje langer dan dat er voor het eerst bekend werd dat de Europese heads uitkwamen.
    de italiaanse head was al na de zomer aangekondigd.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk

    de komst van een eurpoees model was al lang bekend voordat je de japanse head kocht. dus qua waarde moet je niet zeuren vind ik, want dat had je kunnen weten...
    Sorry?

    Ehm, volgens mij heb ik de head al wel een tijdje langer dan dat er voor het eerst bekend werd dat de Europese heads uitkwamen.
    de italiaanse head was al na de zomer aangekondigd.
    En ik had de mijne ook net na de zomer, maar ik weet nog echt goed dat ik net daarna dus las dat de Italiaanse head zou komen idd.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/18729.html?id=hX2K7R9i

    Pledge, The: Deluxe Edition + Post Card Set (Region-3 / 2 Disc Set)

    Ziet er wel interessant uit.
    idd alleen een beetje duur daar, bij dvdfromkorea een stuk goedkoper

  10. #260

    Standaard

    Nou mijn UK Alien Head is ook net binnen gekomen maar laat ik nou net tot een uur of 12 over moeten werken

    Is het alleen niet beter dat er een aparte thread wordt geopend zodat men daar elkaar lekker kan afkatten hierover

    Nu is deze nieuwe thread alweer lekker aan het vervuilen met welles/nietes gedoe, terwijl mijn CC al weer in hand brand om nieuw spul te kopen 8) maar nu er bijna niks leuks meer gepost wordt krijg ik afkick verschijnselen, dus kom maar op met al die leuke setjes :wink:

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    en met de goedkopste verzending heb ik meestal mijn bestelling binnen 7 dagen thuis
    Bij grote pakketjes gebruiken ze de snelle verzendmethode, maakt niet uit of je voor dure (snelle) of goedkope (langzame) verzending hebt betaald. 8)

    Heeft iemand al geprobeerd het pakje te laten inpakken zoals op een site stond? Dat weerhoudt de douane misschien (tenzij iedereen het nu gaat doen :P)?
    inpakken maakt niets uit.
    prijs staat gewoon op het verzendbiljet.
    probleem was vroeger dat amazon.co.jp niet de werkelijke waarde van verzenden op de facturen of verzendbiljet noteert.
    als je het pakje door DHL laat vervoeren dan nemen ze het standaardtarief van bijna 100 dollar.
    gewoon de goedkoopste verzendmanier kiezen en inpakken heeft geen effect op de kans dat ie niet onderschept wordt.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LockStock
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Zo Hare is het je eindelijk gelukt My Sassy Girl te vinden?

    Gefeliciteerd. Ik weet nog hoe blij ik was na mijn zoektocht


    Heb hem maar gewoon bij asiandb besteld, was echt nergens anders te vinden.

    Maar ach, ik heb hem iig, en daar gaat het uiteindelijk om
    En hoeveel heb je nu betaald?
    Een uitgave die ik echt wil hebben maar niet kan vinden aan een mooi prijsje...
    123 euro


    Goed zo Hare, Eindelijk heb je die My Sassy Girl ( ten koste van 123 euri)

    Volgens mij heeft bijna niemand op de forum deze uitgave ( naast ondergetekende, EdgeX, JohnSital?...
    Monstar heeft m ook, wellicht doet ie m wel weg
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Laten we het weer eens over de 2046 LE hebben, die komt hier over een weekje binnen.



    400 van gemaakt.
    2046 stuks ja :wink:
    Hm, hm, 400..
    thedvdetective is de enige site waar 400 op staat, op andere sites is het allemaal 2046 :wink:
    het is echt 2046 hoor, ik heb ze allemaal geteld...
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Ben blij dat ik em destijds voor € 50 heb kunnen kopen.
    Kook. 8)
    Ik had m destijds voor 23 euro,
    je werd ermee doodgegooid, omdat deze versie nauwelijks door de koreanen werd gekocht en de film vrij laat pas naamsbekendheid kreeg.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Dat is dan helaas weer geen DVD Set. En om ook nog Sideshow beelden erbij te gaan sparen.
    Ja, ok, maar goed, je moet toch wat nu Fox zo fucked up bezig is geweest met dat *** van hun
    Nee, ff serieus, dat zat ik me vandaag te bedenken. Eigenlijk is het gewoon ontzettend schofterig en niet netjes van fox om de head nu ook in Europa uit te brengen. Als iets limited is, moet het limited blijven.
    Net zoiets als bv. de My Sassy Girl set die ik nu na lang denken en twijfelen heb gekocht. 123 euro is erg veel geld voor een digipack, maar aangezien het zo'n bijzonder mooie set is en limited weet ik dat de set z'n waarde zal behouden.
    Maar het zou toch gewoon totaal niet netjes zijn als de productiemaatschappij bedenkt dat ze er nog een stuk of 5000 bij gaan maken. Weg echte gelimiteerdheid, weg waarde, weg alles.

    Ik vind dat je je als productiemaatschappij terdege bewust moet van zijn als je besluit een gelimiteerde uitgave te maken.
    Ik had destijds ook een aantal japanse alien heads... De verpakking vond ik veel mooier, al koop je er niets voor. De engelse versie is qua hoofd precies hetzelfde maar ik de verpakking is een stuk minder.

    Maar wat betreft de Japanse Alien head, die is nog steeds gelimiteerd. Dat wij m massaal importeren, daar kunnen zij geen rekening mee houden. Volgens mij moet je ook onderscheid maken tussen FOX Japan, FOX UK of FOX France. Zij beslissen voor hun eigen markt of zij deze hoofd willen uitgeven. Ik denk niet dat de FOX NL deze uit gaat geven. Het is pas echt NIET gelimiteerd als FOX japan besluit om nog eens 9000 bij te maken...

    Weet iemand hoeveel er van de Duitse, Franse, Italiaanse en Engelse Alien head zijn gemaakt??
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    het is echt 2046 hoor, ik heb ze allemaal geteld...
    Ok, dan geloof ik het..

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Weet iemand hoeveel er van de Duitse, Franse, Italiaanse en Engelse Alien head zijn gemaakt??
    2500 Engelse en 1000 Italiaanse dacht ik?

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Weet iemand hoeveel er van de Duitse, Franse, Italiaanse en Engelse Alien head zijn gemaakt??
    2500 Engelse en 1000 Italiaanse dacht ik?
    2500 Engelse maar? Dat zou betekenen dat die nog gelimiteerder is dan de Japanse

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Nu die Alien Head geen ene reet meer voorstelt ga ik denk ik maar voor de echte replica:





    1 op 1

    445mm x 242mm x 914mm.
    Gewicht ca. 10 Kilogram
    de echte zeg je????

    de ECHTE is deze: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=31486

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Nu die Alien Head geen ene reet meer voorstelt ga ik denk ik maar voor de echte replica:





    1 op 1

    445mm x 242mm x 914mm.
    Gewicht ca. 10 Kilogram
    de echte zeg je????

    de ECHTE is deze: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=31486
    ik dacht al: waar blijft ie nou

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik wou zeggen, deze opmerking raakt kant nog wal.

    Als je een set koopt die limited is geeft dat toch een bepaalde waarde aan de uitgave. En dat heeft echt geen betrekking op geld. Dat heeft betrekking op een bepaalde gevoelswaarde. Als je weet dat je een uitgave hebt waar moeilijk aan is te komen, die maar gelimiteerd is geproduceerd geeft mij dat iig een goed/leuk/gevoel.

    Die hele gevoelswaarde is nu weg.
    Dus het gaat om het gevoel iets te hebben waar anderen die 't ook willen hebben niet aan kunnen komen. En zodra die anderen het ook hebben is dat gevoel weg. Dus je gunt niet iedereen die 't wilt zo'n ding omdat je eigen gevoel dan minder leuk wordt. Is een beetje een egoistische instelling vind ik...
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik wou zeggen, deze opmerking raakt kant nog wal.

    Als je een set koopt die limited is geeft dat toch een bepaalde waarde aan de uitgave. En dat heeft echt geen betrekking op geld. Dat heeft betrekking op een bepaalde gevoelswaarde. Als je weet dat je een uitgave hebt waar moeilijk aan is te komen, die maar gelimiteerd is geproduceerd geeft mij dat iig een goed/leuk/gevoel.

    Die hele gevoelswaarde is nu weg.
    Dus het gaat om het gevoel iets te hebben waar anderen die 't ook willen hebben niet aan kunnen komen. En zodra die anderen het ook hebben is dat gevoel weg. Dus je gunt niet iedereen die 't wilt zo'n ding omdat je eigen gevoel dan minder leuk wordt. Is een beetje een egoistische instelling vind ik...
    Tsss, echt hoor

    Wat is in godsnaam dan de lol van verzamelen als ieder item gewoon volop verkrijgbaar is?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik wou zeggen, deze opmerking raakt kant nog wal.

    Als je een set koopt die limited is geeft dat toch een bepaalde waarde aan de uitgave. En dat heeft echt geen betrekking op geld. Dat heeft betrekking op een bepaalde gevoelswaarde. Als je weet dat je een uitgave hebt waar moeilijk aan is te komen, die maar gelimiteerd is geproduceerd geeft mij dat iig een goed/leuk/gevoel.

    Die hele gevoelswaarde is nu weg.
    Dus het gaat om het gevoel iets te hebben waar anderen die 't ook willen hebben niet aan kunnen komen. En zodra die anderen het ook hebben is dat gevoel weg. Dus je gunt niet iedereen die 't wilt zo'n ding omdat je eigen gevoel dan minder leuk wordt. Is een beetje een egoistische instelling vind ik...
    Tsss, echt hoor

    Wat is in godsnaam dan de lol van verzamelen als ieder item gewoon volop verkrijgbaar is?
    Omdat het voor jezelf leuk is om te hebben toch? Daar doet de oplage bij mij niks aan af.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik wou zeggen, deze opmerking raakt kant nog wal.

    Als je een set koopt die limited is geeft dat toch een bepaalde waarde aan de uitgave. En dat heeft echt geen betrekking op geld. Dat heeft betrekking op een bepaalde gevoelswaarde. Als je weet dat je een uitgave hebt waar moeilijk aan is te komen, die maar gelimiteerd is geproduceerd geeft mij dat iig een goed/leuk/gevoel.

    Die hele gevoelswaarde is nu weg.
    Dus het gaat om het gevoel iets te hebben waar anderen die 't ook willen hebben niet aan kunnen komen. En zodra die anderen het ook hebben is dat gevoel weg. Dus je gunt niet iedereen die 't wilt zo'n ding omdat je eigen gevoel dan minder leuk wordt. Is een beetje een egoistische instelling vind ik...
    Tsss, echt hoor

    Wat is in godsnaam dan de lol van verzamelen als ieder item gewoon volop verkrijgbaar is?
    Omdat het voor jezelf leuk is om te hebben toch? Daar doet de oplage bij mij niks aan af.
    Ja, maar verzamelen heeft toch in de basis wel te maken met het willen hebben van de leukste, speciaalste, mooiste edities?
    En hoe kan iets nou speciaal zijn als er miljoenen mensen van zijn die die editie hebben.

    Even ander voorbeeld: Een postzegelverzamelaar zal het ook geweldig mooi vinden om een postzegel te bezitten uit 1820 om maar iets te noemen. Een postzegel waar er nog maar 3 van op de wereld zijn. Hij zal die postzegel koesteren en ontzettend gaaf vinden om te tonen aan andere postzegelverzamelaars die met 'ontzag' naar die postzegel van hem kijken.
    Als er van die postzegel nog 44 miljoen stuks zijn zal het hem aan z'n reet roesten dat ie die postzegel in z'n collectie heeft en ook andere collector's zullen niet warm of koud worden van die postzegel.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  25. #275
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Weet iemand hoeveel er van de Duitse, Franse, Italiaanse en Engelse Alien head zijn gemaakt??
    2500 Engelse en 1000 Italiaanse dacht ik?
    2500 Engelse maar? Dat zou betekenen dat die nog gelimiteerder is dan de Japanse
    5 of 6000 franse heads

Pagina 11 van 139 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •