Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 83 worden weergegeven.

Discussie: Joey

  1. #1

    Standaard Joey


    Heb gezocht naar een thread, maar kon er gek genoeg geen van vinden.
    Wat vinden jullie van deze serie?

    Heb zelf nu 19 afleveringen gezien en vind het een goede serie, bijna net zo goed als Friends. Friends is alleen wat gevarieerder omdat het meer hoofdrolspelers heeft. Ik hoop dat volgend seizoen er gast optredens komen van de rest van de Friends cast.

  2. #2

    Standaard

    Ik volg de serie niet, opdat ik hem maagdelijk kan kijken zodra het eerste seizoen op dvd verschijnt.

    Zal wel even duren, maar het lijkt me in ieder geval de moeite waard, afgaande op de pilot die ik wel gezien heb.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    Heb de eerste paar afleveringen gezien en het is een hele leuke serie. Het zal inderdaad erg leuk zijn als er wat gastoptredens van de Friends cast komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4
    Stoonie
    Guest

    Standaard

    Ik volg de serie al sinds het begin en heb de eerste 19 afleveringen reeds gezien. Ik kan er echt wel om lachen en wacht iedere keer weer met smart op de volgende aflevering.

  5. #5

    Standaard

    ik vindt het echt een toffe serie vooral die 2e aflevering als joey gaat praten over levels of hotness

  6. #6

    Standaard

    Ja ik vind deze serie wel geinig niet het niveau van onze vertrouwde fans, maar goed Drea dematteo (sopranos) is toch best de moeite waard om te zien
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  7. #7

    Standaard

    Erg leuk ja, maar heeft nog niet het niveau van Friends gehaald. Ik hoop op nog wat meer variatie, want hoe goed Matt LeBlanc Joey ook in de vingers heeft, ik zou toch ook wel willen dat ze eens één van de andere karakters een aflevering volgen (Gina of Michael bijv.).
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het bijna net zo leuk, als dat ik Friends leuk vond...Helemaal niet dus. Wederom is het tussen alle (makkelijke) grappen hopen op eentje waarover is nagedacht. Dat is dan ook meteen het hoogtepunt van de show. Net als Friends iets te simpele humor IMO!. Maar gelukkig is er in ieder geval weer iets te kijken op dat kale tijdstip
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  9. #9

    Standaard

    kijk soms een aflevering .. ik vind de serie leuk..

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    In België moeten we nog altijd wachten voor dat hij op TV is
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  11. #11

    Standaard

    Wat ik het knappe aan Friends vond mis ik bij Joey: Bij Friends stond behalve de humor ook echt de vriendschap en bijbehorende problemen centraal. Je leefde ook echt mee met die gasten behalve dat je om ze lachte. Dat mis ik wel erg bij Joey, wel weer typische Joey grappen maar die ken ik wel na 10 seiz. Friends.

  12. #12

    Standaard

    op welke zender en wat voor een tijdstip wordt ie uitgezonden?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    op welke zender en wat voor een tijdstip wordt ie uitgezonden?
    Iedere vrijdag om 20:30 op Veronica. En Zaterdag wordt die nog een keertje herhaalt (ook op Veronica) volgens mij om 19:35.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #14

    Standaard

    Was de herhaling niet op zondag i.p.v. zaterdag?

    Anyways, ik keek erg uit naar deze serie en was tegelijkertijd erg bang voor het resultaat... ik nam me voor niet te hoge verwachtigen te hebben, en nu valt het me reuze mee Zonder de magie van de 6 vrienden die helemaal bij elkaar passen (het leuke van Friends, topcast) is het wel wat minder natuurlijk, maar ik vind het zeker de moeite waard.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Was de herhaling niet op zondag i.p.v. zaterdag?
    Nope. Wel de herhaling van Be A Moviestar .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #16

    Standaard

    Aaah dat kunnen we natuurlijk ook niet missen...

  17. #17

    Standaard

    de eerste paar afleveringen zijn doorkomen .. maar vanaf aflevering 10 wordt het veel leuker! Ik weet bijna zeker dat de serie volgende seizoen tot zijn recht gaat komen, en helemaal als de Friends hun rollen op gaan pakken voor cameo's
    Maar 'bijna zo leuk als Friends' .... nee .. daar zijn de karakters té onpersoonlijk voor ..

  18. #18

    Standaard Joey!!!

    Heb tot nu toe alle afleveringen gezien die Veronica heeft uitgezonden (Herhalingen Incl.).

    Vind het op zich een leuke serie, maar ik verwacht nog steeds dat Chandler een keer de kamer binnen loopt.

    Maar hopen dat de andere Friends een guestpart gaan krijgen....
    Mijn DVD-collectie is still rising!! http://www.dvdprofiler.com/mycollect...alias=SardaukR

  19. #19

    Standaard

    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  20. #20

    Standaard

    ^^ lekker logisch die release en besteldatum
    Mijn fotografie portfolio: mickdoesclick

  21. #21

    Standaard

    Ik hoop voor de serie dat ze met 250.000 het aantal kijkers in Nederland bedoelen en niet in Amerika. Nog vrij weinig trouwens. Weet iemand hoeveel kijkers Friends trok in Nederland??

  22. #22

    Standaard

    Op het hoogtepunt meen ik zo rond de 800.000 a 900.000 kijkers. Een beetje triest is dat de (zoveelste) herhalingen van Friends op Net5 nu meer kijkers trekken dan Joey.

  23. #23

    Standaard

    Heb een stuk of 15 afleveringen gezien, en deze serie komt helemaal niet eens in de buurt van de kwaliteit van Friends, maar desondanks wel leuk om te kijken, weet niet of ik hem op dvd ga halen.
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  24. #24

    Standaard

    Heb ondertussen heel seizoen 1 gezien en de serie haalt inderdaad het niveau van Friends niet. Wel vond ik de serie telkens beter worden.
    Voor mij wordt het in ieder geval een zekere dvd aanschaf, omdat ik toch weer telkens uitkeek naar de nieuwe aflevering en ik me wel erg goed vermaak met deze serie.

    Wel hoop ik dat de friends cast (of tenminste Chandler) langskomt in seizoen 2

  25. #25

    Standaard

    Weet iemand al iets over seizoen 2 van Joey?

    Sorry voor het terughalen van een oude topic

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •