Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 424 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    YES, een 5e seizoen 8)

    Erg goede 1e aflevering van S4 vond ik, ben benieuwd wat er nu allemaal nog van los komt. Het elke week wachten zal me wel zwaar vallen denk ik
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  2. #127

    Standaard

    Heb inmiddels episode 3 al gezien van seizoen 4. Moet zeggen dat het tot nu toe fantastisch seizoen is. Een aangename afwisseling tussen al dat Lost, 24 en Prison Break geweld.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  3. #128

    Standaard

    Iemand (Hidde: misschien releasedatum bij je order bij Play?) nog maar iets vernomen van de R2 release van seizoen 3 ?

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Iemand (Hidde: misschien releasedatum bij je order bij Play?) nog maar iets vernomen van de R2 release van seizoen 3 ?
    Staat nu helemaal geen datum meer bij.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Iemand (Hidde: misschien releasedatum bij je order bij Play?) nog maar iets vernomen van de R2 release van seizoen 3 ?
    Staat nu helemaal geen datum meer bij.
    Dat is wel lekker vaag allemaal, hopelijk komt hij nog wel dit jaar uit.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  6. #131

    Standaard

    The wire seizoen 1

    Een bende drugsdealers en het politieapparaat van de Amerikaanse stad Baltimore verschillen niet eens zo heel erg veel van elkaar. The Wire belicht op brute wijze de twee kanten van de medaille.
    Vergelijken met de serie the shield kan bijna niet behalve dat het betrekking heeft met de politie. Voor mij doen deed de serie me veel te lang aan --> afleveringen van meer dan een uur. Ik viel er bijna van in slaap verder de ontwikkelingen in de serie is ook niet echt super je kunt zo effe slapen als je wil. Je mist niks. Verder alles wordt opgelost er is geen grijs gebied althans dat wil de maker niet dat vind ik aan deze serie wel jammer! Nu de goede dingen! De badguy wordt eindelijk eens belicht niet het woord belicht maar menselijk. Ze laten zien waarom ze coke dealen, ze laten zien waarom die persoon dood moest. Dat vond ik een groot pluspunt verder de rechtzaal mag je ook effe van proeven dat natuurlijk ook lekker smaakt want dat zie je bij the shield niet. Verder is het acteerwerk best goed niet uitmuntend op een paar na zoals Omar die fucking freaky is als hij aankomt fluiten. Degene die de serie hebben gezien weten waar ik het over heb. Al met al ga ik eens rondsneuzen voor seizoen 2 voor een leuk prijsje 7.5

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    The wire seizoen 1

    Een bende drugsdealers en het politieapparaat van de Amerikaanse stad Baltimore verschillen niet eens zo heel erg veel van elkaar. The Wire belicht op brute wijze de twee kanten van de medaille.
    Vergelijken met de serie the shield kan bijna niet behalve dat het betrekking heeft met de politie. Voor mij doen deed de serie me veel te lang aan --> afleveringen van meer dan een uur. Ik viel er bijna van in slaap verder de ontwikkelingen in de serie is ook niet echt super je kunt zo effe slapen als je wil. Je mist niks. Verder alles wordt opgelost er is geen grijs gebied althans dat wil de maker niet dat vind ik aan deze serie wel jammer! Nu de goede dingen! De badguy wordt eindelijk eens belicht niet het woord belicht maar menselijk. Ze laten zien waarom ze coke dealen, ze laten zien waarom die persoon dood moest. Dat vond ik een groot pluspunt verder de rechtzaal mag je ook effe van proeven dat natuurlijk ook lekker smaakt want dat zie je bij the shield niet. Verder is het acteerwerk best goed niet uitmuntend op een paar na zoals Omar die fucking freaky is als hij aankomt fluiten. Degene die de serie hebben gezien weten waar ik het over heb. Al met al ga ik eens rondsneuzen voor seizoen 2 voor een leuk prijsje 7.5
    Interessant verhaal James caviezel maar wat meer leestekens zou de leesbaarheid wel verhogen.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    The wire seizoen 1
    Voor mij doen deed de serie me veel te lang aan --> afleveringen van meer dan een uur. Ik viel er bijna van in slaap verder de ontwikkelingen in de serie is ook niet echt super je kunt zo effe slapen als je wil. Je mist niks.
    Je hebt recht op je eigen mening, maar het is juist wel zo dat je snel iets mist van detail wat later in het seizoen of zelfs een aantal seizoen later kan terugkomen! Dat is het unieke van the wire, in feite blijft het 1 grote case die dus niet ineens opgelost wordt zoals je zegt, maar deels waarbij elk seizoen een hele andere kant wordt belicht.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    The wire seizoen 1

    Verder alles wordt opgelost er is geen grijs gebied althans dat wil de maker niet dat vind ik aan deze serie wel jammer!
    hmmm, het is duidelijk dat je hebt liggen slapen

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank33_98
    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    The wire seizoen 1

    Verder alles wordt opgelost er is geen grijs gebied althans dat wil de maker niet dat vind ik aan deze serie wel jammer!
    hmmm, het is duidelijk dat je hebt liggen slapen
    Vertel... :P

  11. #136

    Standaard

    Overbodige vraag waarschijnlijk, maar nog wat nieuws over s3 DVD?

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac
    Overbodige vraag waarschijnlijk, maar nog wat nieuws over s3 DVD?
    Helemaal niets helaas, ga iedere dag alle prominente sites af, maar het is geheel stil rondom deze release. Misschien toch commerciële tactiek van HBO om zo mensen langer aan zich te binden aangezien Deadwood en Sopranos gaan wegvallen. (?)

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac
    Overbodige vraag waarschijnlijk, maar nog wat nieuws over s3 DVD?
    Helemaal niets helaas, ga iedere dag alle prominente sites af, maar het is geheel stil rondom deze release. Misschien toch commerciële tactiek van HBO om zo mensen langer aan zich te binden aangezien Deadwood en Sopranos gaan wegvallen. (?)
    In amerika is ie al uit en alleen daar hebben ze HBO, dus dat zal het niet zijn. Play.com had waarschijnlijk gewoon verkeerde info, hij komt hier wel. Gewoon geduld hebben :wink: Niet dat het makkelijk is :P

  14. #139

    Standaard

    Ik hoorde dat seizoen 4 inmiddels al compleet uitgelekt is, daar zal HBO wel heel erg van balen zeg.

  15. #140

    Standaard

    Ik in ieder geval niet, wat een fantastisch seizoen 8)
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Ik hoorde dat seizoen 4 inmiddels al compleet uitgelekt is, daar zal HBO wel heel erg van balen zeg.
    Het is het risico dat ze zelf nemen. Het complete seizoen 4 staat al op internet, deze is afkomstig van screener dvds die ze aan de pers geven. Uiteindelijk zal het niet zoveel uitmaken hoor, het scheelt ze waarschijnlijk niet zoveel kijkers. Abonnees kunnen toch zelf bepalen wanneer ze een aflevering gaan kijken, per week komt er een aflevering uit. Bovendien is er al voor betaald.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Ik hoorde dat seizoen 4 inmiddels al compleet uitgelekt is, daar zal HBO wel heel erg van balen zeg.
    Het is het risico dat ze zelf nemen. Het complete seizoen 4 staat al op internet, deze is afkomstig van screener dvds die ze aan de pers geven. Uiteindelijk zal het niet zoveel uitmaken hoor, het scheelt ze waarschijnlijk niet zoveel kijkers. Abonnees kunnen toch zelf bepalen wanneer ze een aflevering gaan kijken, per week komt er een aflevering uit. Bovendien is er al voor betaald.
    Wij wachten natuurlijk netjes op de officiële DVD's.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Ik hoorde dat seizoen 4 inmiddels al compleet uitgelekt is, daar zal HBO wel heel erg van balen zeg.
    Het is het risico dat ze zelf nemen. Het complete seizoen 4 staat al op internet, deze is afkomstig van screener dvds die ze aan de pers geven. Uiteindelijk zal het niet zoveel uitmaken hoor, het scheelt ze waarschijnlijk niet zoveel kijkers. Abonnees kunnen toch zelf bepalen wanneer ze een aflevering gaan kijken, per week komt er een aflevering uit. Bovendien is er al voor betaald.
    Wij wachten natuurlijk netjes op de officiële DVD's.
    Uiteraard. Zeker een serie die je lekker achter elkaar kan kijken op dvd.

  19. #144

    Standaard

    Ik heb nog niet alles doorgelezen maar wanneer komt seizoen 3 uit in nl?
    I always tell the truth. Even when I lie.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Ik in ieder geval niet, wat een fantastisch seizoen 8)
    Ik ook niet, ga binnenkort Seizoen 4 kijken.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #146

    Standaard

    Zojuist seizoen 4 voltooid en ik moet zeggen, seizoen 4 is weer van een uitzonderlijk hoog niveau. Bizar goed, kan niet wachten op 5. Hopelijk sturen ze die ook weer op voor reviews

  22. #147

    Standaard

    Ben ook net klaar met seizoen 4 en ik ben gewoon sprakeloos. TE goed gewoon. Kan niet wachten op de DVD.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  23. #148

    Standaard

    Op Play.com: Due for release on 05/02/2007

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Op Play.com: Due for release on 05/02/2007
    Dus hij komt eraan!
    Duurt wel iets langer, maarja had toch geen geld meer om hem te kopen in september.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Op Play.com: Due for release on 05/02/2007
    Dus hij komt eraan!
    Duurt wel iets langer, maarja had toch geen geld meer om hem te kopen in september.
    Dat geld gaat in mijn geval nu besteed worden aan The Sopranos seizoen 6, dus ik heb voorlopig nog even wat mooie afleveringen om de tijdkloof te overwinnen

Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •