Pagina 99 van 115 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 2859 worden weergegeven.

Discussie: Foto Verzoek

  1. #2451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Iemand?
    Volgens mij heb ik die een jaar of wat geleden weleens bij de MediaMarkt gezien. Heel lelijke box....goedkoop karton met een open kant waar dan een stuk of 20 slimlines inzitten. Vond het er persoonlijk niet uitzien, als je kijkt hoe de losse boxen eruit zien.

    Trouwens, de serie is nu afgelopen, dus ik zou wachten op een complete box.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #2452

    Standaard

    iemand een foto van deze box: Lord Of The Rings - Trilogy (6DVD)(Special Edition)

  3. #2453

    Standaard

    de R2UK seizoenen van 24, zijn dat ook gewoon dezelfde uitgaves als in NL?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #2454

    Standaard

    Foto's gezocht van de Infernal Affairs Trilogy box (zoals deze).

    Ik heb trouwens s1-5 van 24, volgens mij allemaal R2UK, zal vanavond of morgen even een paar plaatjes maken.

  5. #2455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    de R2UK seizoenen van 24, zijn dat ook gewoon dezelfde uitgaves als in NL?
    Weet niet hoe de NL uitvoeringen eruit zien, maar dat zijn de R2UK versie's die ik via Play.com in mijn bezit heb.

    Seizoen 1,4,5 zijn het zelfde soort uitvoering:



    Seizoen 2 en 3 zien er anders uit dan 1/4/5:


    Hoe het precies zit is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik doe een poging
    Seizoen 1/4/5 zitten in een soort boekvorm, de hoes waar het hele zaakje inzit is aan één zijkant open. Deze uitvoering vind ik een stuk mooier dan de andere 2 seizoenen.
    Seizoen 2/3 zit in een hoes die van de boven- en onderkant open is, de hoes glijd om het geheel heen en houd alles bij elkaar. De dvd's zelf zitten in een soort openklapbare digipack verpakking die zo'n 2 meter lang is als je hem helemaal uitvouwd (gok ik).

    Als het je niet helemaal duidelijk is (wat niet vreemd zou zijn natuurlijk), roep dan even, probeer ik wat duidelijkere foto's te maken.

  6. #2456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable Bekijk bericht
    Weet niet hoe de NL uitvoeringen eruit zien, maar dat zijn de R2UK versie's die ik via Play.com in mijn bezit heb.

    Seizoen 1,4,5 zijn het zelfde soort uitvoering:



    Seizoen 2 en 3 zien er anders uit dan 1/4/5:


    Hoe het precies zit is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik doe een poging
    Seizoen 1/4/5 zitten in een soort boekvorm, de hoes waar het hele zaakje inzit is aan één zijkant open. Deze uitvoering vind ik een stuk mooier dan de andere 2 seizoenen.
    Seizoen 2/3 zit in een hoes die van de boven- en onderkant open is, de hoes glijd om het geheel heen en houd alles bij elkaar. De dvd's zelf zitten in een soort openklapbare digipack verpakking die zo'n 2 meter lang is als je hem helemaal uitvouwd (gok ik).

    Als het je niet helemaal duidelijk is (wat niet vreemd zou zijn natuurlijk), roep dan even, probeer ik wat duidelijkere foto's te maken.

    foto's hadden niet nodig geweest hoor, maar toch bedankt! het zijn dus dezelfde als de R2NL uitgaves, dat was alles wat ik wou weten aangezien de R2UK seizoenen goedkoper zijn dan de R2NL
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #2457

    Standaard

    iemand foto's van deze box?

    Bud Spencer & Terrence Hill Collectors Box (6 disc)


    Films: My Name is Nobody, They Call Me Trinity, Trinity is Still My Name, All The Way Boys, I'm For the Hippopotamus en The Genius.


    alvast bedankt:smile:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #2458

    Standaard

    ik heb geen foto's, maar het zijn gewoon 6 keepcases in een slappe kartonnen sleeve

  9. #2459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jannes Bekijk bericht
    ik heb geen foto's, maar het zijn gewoon 6 keepcases in een slappe kartonnen sleeve
    ah ok, weet ik dat ook weer. bedankt voor de info
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #2460

    Standaard

    Ik zou graag foto's willen zien van de nieuwe Bert Haanstra Box.

  11. #2461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable Bekijk bericht
    Foto's gezocht van de Infernal Affairs Trilogy box (zoals deze).

    Ik heb trouwens s1-5 van 24, volgens mij allemaal R2UK, zal vanavond of morgen even een paar plaatjes maken.
    De losse DVD's zitten gewoon in de tinnen doos.
    Dus de tin is het enige 'extra'.

  12. #2462

    Standaard

    Heeft iemand foto's van die nieuwe Troy set? Alvast bedankt!

  13. #2463
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core Bekijk bericht
    Heeft iemand foto's van die nieuwe Troy set? Alvast bedankt!








    Met dank aan Bono_Aloys voor de foto's.

  14. #2464

    Standaard

    Wow die is mooooi!
    Vrijdag heb ik eindelijk een creditcard, dan wordt dit mijn eerste aankoop om het te vieren!

    Bedankt voor de foto's (Bono_Aloys) en het plaatsen hier (Pieter V)

  15. #2465

    Standaard

    Gaaf! Deze is al een dag of twee geleden naar mij verstuurd, kan niet wachten :smile: Relatief goedkoop ook al dat moois voor ongeveer 25 euro.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #2466

    Standaard

    Echt een aanrader die set!

    De film ook (Ik heb nooit de TC gezien)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #2467

    Standaard

    nav de recensie ben ik wel benieuwd naar de slipcase van Das Leben Der Anderen, het is zondag...

  18. #2468

    Standaard

    Iemand toevallig met foto's van de vandaag uitgekomen Shrek Trilogy Boxset?
    "Exclusief bij Free Record Shop"

    Ik ben benieuwd.

  19. #2469

    Standaard

    De Shrek Trilogy Boxset bestaat uit drie keepcases in een kartonnetje. Niet veel bijzonders dus.

  20. #2470

    Standaard

    Kan iemand foto's van de 2-disc special edition van "Un long dimanche de fiançailles" ("a very long engagement") plaatsen.

    En weet iemand of dit de enigste special edition is die van de film verkrijgbaar is?

    Alvast bedankt!
    Carl

  21. #2471

  22. #2472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Kan iemand foto's van de 2-disc special edition van "Un long dimanche de fiançailles" ("a very long engagement") plaatsen.

    En weet iemand of dit de enigste special edition is die van de film verkrijgbaar is?

    Alvast bedankt!
    Carl
    Is die nog ergens te krijgen dan?

  23. #2473

    Standaard

    iemand foto's van de nieuwe RCV steelcase uitgaves? ben erg benieuwd of het echte steelbooks zijn


  24. #2474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    iemand foto's van de nieuwe RCV steelcase uitgaves? ben erg benieuwd of het echte steelbooks zijn
    Natuurlijk. Hier zijn de foto's:
    Ze zijn een beetje vaag, maar ik heb ze net pas genomen, en het is nogal donker .





    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #2475

    Standaard

    thnx foto's zijn goed genoeg

    het zijn niet de echte steelbooks, maar de "star metalpaks".. zelfde als The Black Dahlia DVD.. zijn opzich ook wel mooi

    dan ga ik in elk geval Boondock Saints aanschaffen in deze editie, en misschien nog wel een aantal anderen


Pagina 99 van 115 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •