Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 109 van 109 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik had dit met dvds die ik op vakantie gekocht had, ik dacht, ze zitten in een verpakking , dus zal wel goed zitten.

    Maar bij een paar was dat dus niet zo, mijn StarWars triologie, hoekjes beetje ingedeukt, ziet er erg ''gebruikt'' uit.
    Ook bij mijn Godfather trilogie, een soort kras aan de zijkant, bij Jaws, de hoes, ziet er ook ''gebruikt'' uit. Dat verwacht je toch niet als je ze nieuw koopt.

  2. #102

    Standaard

    Wanneer ik iets 2e hands koop is het bijna nooit meer 100% 'mint'...dat is wel jammer, maar dit blijft gelukkig bij de verpakking. Dus de DVD's zelf zijn wel goed dan .

    Echt beschadigde DVD's heb ik wel een paar keer meegemaakt ja, vooral bij de FRS met hun belachelijke leenbeleid.

    Daarnaast ook wel eens een dvd met productiefout aangeschaft zoals LOTR ROTK Giftset of de Titanic Deluxe. Maar deze konden gelukkig zonder problemen gerolen worden .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #103

    Standaard

    1 keer bij de FRS: een gewone hoes die eruit zag alsof het in een plas water had gelegen.

    1 bij Mediadis: een kartonnen hoes die eruit zag alsof ze hem tussen een deur hadden gehouden en dan de deur hadden dichtgewrongen.

    In beide gevallen was de verpakking kreuk- en vlekloos, dus was het artikel beschadigd opgestuurd. Dat is nog veel lager dan een DVD bekrast krijgen omdat ie onderweg is losgeschoten.

    Het is dus dat zowel FRS (vaak) als Mediadis (heel soms) goede aanbiedingen hebben, anders zou ik er niks meer bestellen.

  4. #104

    Standaard

    Ik heb een vraag over beschadigde DVD's. Ik kom er net achter dat de 3e disc van mijn Decalogue-set 2 scheurtjes in de binnenste ring heeft. Om dat ik hem niet kan ruilen (de winkel waar ik hem kocht is failliet) vroeg ik me af hoe veilig het is om zo'n schijf nog te bekijken.

  5. #105

    Standaard

    Ik heb vorig jaar de The Complete Collection van Will&Grace gekocht uit Amerika. Doordat de dvd's in een soort kartonnen hoes zijn geschoven heb ik veel van de schijfjes problemen tijdens het afspelen. De disc blijft hangen of slaat een paar seconden over of speelt soms helemaal niet. Erg vervelend en jammer.
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #106

    Standaard

    Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik een beschadigde DVD aantrof, nadat ik hem thuis uitpakte, en dat is dan balen, want dan kan je weer terug naar de winkel.

    Wat ik nu doe (bij winkelaankopen tenminste) is elke DVD of Blu Ry of CD goed nakijken op krassen etc, en als ik dan er 1 tegenkom die beschadigd is, laat ik die meteen omruilen.

    Want heb geen zin om thuis te moeten komen, de fouten te moeten constateren, en weer terug te moeten gaan in de winkel.

    Dus nu bij iedere aankoop vraag ik dat ik de dvds eerst ff goed mag controleren, alvorens ze in de doosjes worden gedaan.

    Dan kost dat misschien wat tijd, ook al staan er meerdere mensen, maar dat interesseert me dan ff niks.

    Als ik mn geld uitgeef aan iets, dan wel graag aan goed materiaal.

    Bij online aankopen gaat dat niet, maar mocht ik iets constateren wat niet goed is, wordt er gemaild naar hun en meestal is dat dan snel verholpen.

    Het volgende is misschien ff Off Topic, maar wel een goede tip lijkt me voor mensen die DVD's hebben in Steelbook of MetalCase verpakkingen :

    Ik doe mijn Steelbox/Metalcase DVD's als ik thuis ben gelijk in een hoesje als deze :

    Deze koop ik bij Opusshop.nl, en daar kosten deze sleeves (hoesjes) maar 2,30 euro voor 100 stuks!

    Dat vind ik geen geld, en zo blijven mijn Steelbook en MetalCase altijd vrij van beschadigingen.

    Want die uitvoeringen raken al gauw beschadigd en dat blijf ik op deze manier gelukkig voor.

    Lijkt mij dus een goede oplossing om beschadigingen te voorkomen.

  7. #107

    Standaard

    slimme oplossing!

    Zelf had ik een keer een film (Hey DJ, lang geleden dus) gekocht die ook zwaar onder de krassen zat en waar ik pas later achterkwam. De dvd speler deed er weinig mee maar m'n computer pakte hem nog wel... Nu zit ik dus met een kopie in een origineel hoesje, heel apart...
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  8. #108

    Standaard

    Antwoord op de topictitel: Ja, van een forumlid hier met 5 sterren Ding zag eruit alsof hij ergens op Ground Zero was gevonden..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #109

    Standaard

    Ik heb het al 3 keer meegemaakt met nieuwe originele dvd's van Limelight (Engelse detectives). Natuurlijk had ik allang m'n kasticket weggegooid ...

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •