Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 298 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht



    Maar nu gaat het wel héél ver off topic
    O Wicky de viking die ken ik wel maar is ook lang geleden.

  2. #102

    Standaard

    Roseanne Season 9 Artwork:



    Er is ook spraken van een complete Roseanne box met al de seizoenen erin.....zucht.

  3. #103

    Standaard

    Dan staat er nou niet echt... goed op. Ook lelijk dat rondje in het midden.
    Maar daar hebben we in Nederland geen last van omdat er toch geen extra's bij zitten...

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Dan staat er nou niet echt... goed op. Ook lelijk dat rondje in het midden.
    Maar daar hebben we in Nederland geen last van omdat er toch geen extra's bij zitten...
    Dat ronde ding is toch maar een stickertje dus dat is toch niet zo erg? Nederlandse versie is toch ontzettend slecht, verpakking is lelijk, beeldkwaliteit slecht, maar 3 discs en geen extra's en maar 4 seizoenen.

    Ben ontzettend blij met mijn 8 seizoenen van Roseanne op R1.

  5. #105

    Standaard

    Nooit geweten dat ze stickers er ook opzetten in de afbeelding... Maar dán is het inderdaad niet erg. Anders erg lelijk. 3 discs kan natuurlijk ook best aangezien er geen extra's bijzitten, over de kwaliteit kan ik (nog) niks zeggen, maar dat kán toch niet slechter zijn dan op tv...

    En die extras... Ooit zal het vast op een download programma staan, of ik krijg wel iemand zo gek om 9 maal een 'disc 4' te branden

  6. #106

    Standaard

    Woensdag 22 augustus is Roseanne bij The Ellen DeGeneres Show te gast om over de DVD van Roseanne te praten. Om 17.30 uur op RTL5 en warschijnlijk de volgende dag in de herhaling om 16.00 uur op RTL4.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Woensdag 22 augustus is Roseanne bij The Ellen DeGeneres Show te gast om over de DVD van Roseanne te praten. Om 17.30 uur op RTL5 en warschijnlijk de volgende dag in de herhaling om 16.00 uur op RTL4.
    Wat is je bron?

  8. #108

    Standaard

    Vanaf woensdag 19 september zal de comedy van John Goodman (Dan uit Roseanne) Center of the Universe bij NET5 worden uitgezonden. Iedere doordeweekse dag om 08.05 uur is de show 15 afleveringen te zien. De serie heeft van oktober 2004 tot januari 2005 gelopen. John zingt zelf de theme...


  9. #109

    Standaard

    Wat is je bron?
    De afleveringenlijst van Ellen.

  10. #110

    Standaard

    Roseanne is niet erg aardig 'in het echt' . viel me echt tegen. Alsof ze er met tegenzin zat... Ik heb 1 keer 1 stand op show gedaan, verder nooit meer opgetreden, nou.. en dat staat op DVD. Beetje jammer. Haar hoofd was ook heel 'raar'. Maar d'r comedy blijft natuurlijk top! |

    Weet iemand of haar shows The Real Roseanne Show en The Real Roseanne Show te zien zijn geweest in Nederland?

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    3 discs kan natuurlijk ook best aangezien er geen extra's bijzitten, over de kwaliteit kan ik (nog) niks zeggen, maar dat kán toch niet slechter zijn dan op tv...
    Tuurlijk niet, hoe minder afleveringen er op een schijfje staan, hoe beter de kwaliteit. In nederland staan er dan 8 a 9 afleveringen op een schijfje, in amerika staan er 6 op 1tje.

    En kan je de offtopicberichten even weghalen die je hebt geplaatst?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Roseanne is niet erg aardig 'in het echt' . viel me echt tegen. Alsof ze er met tegenzin zat... Ik heb 1 keer 1 stand op show gedaan, verder nooit meer opgetreden, nou.. en dat staat op DVD. Beetje jammer. Haar hoofd was ook heel 'raar'. Maar d'r comedy blijft natuurlijk top!
    Vond ik totaal niet, volgens mij had ze best zin in de show. en waarom vind je het jammer dat ze niet verder tourt? Ze vertelde dat ze wou vertellen wat ze te zeggen had en dat ze ook voor haar kinderen moest zorgen.
    Laatst aangepast door frank_black : 04-09-2007 om 00:00

  12. #112

    Standaard

    My name is Earl heeft ook 7/8 afleveringen op 1 disc, prima kwaliteit. En bij zo'n oude comedy kun je ook niet veel verwachten... Het ziet er gewoon minder uit.


    Een vriendin en ik deelden dezelfde mening, jij niet. Geen probleem verder lijkt me Ik vind het alleen een beetje makkelijk van d'r. En dat homeschooling... tjah

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    Season 4 vertraagd naar 4 oktober.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Season 4 vertraagd naar 4 oktober.
    o, ik bij free rec en rodisc staat nog steeds 11 sept. waar heb je dat gelezen????

    edit:
    bij bol.co staat 4 oktober, jammer we hebbe al zo lang moeten wachten.

  16. #116

    Standaard

    hier lees ik dat roseanne s4 pas 6 november uitkomt.
    Begin al te twijfelen of die uberhaubt wel uitkomt.

  17. #117

    Standaard

    blijkbaar een foutje, want bij bol.com staat dat seizoen 5 op 6 november uitkomt.

    dat maakt voor mij een hoop goed en zit ik er niet meer zo mee dat seizoen 4 pas op 4 oktober uitkomt. mischien komen de laatste 4 seizoenen ook sneller uit op dvd.
    Belangrijkste is dat de serie compleet uitkomt op dvd.

  18. #118

    Standaard

    ik had een mail naar bridge entertaiment gestuurd met de vraag wannneer roseanne seizoen 4 nu eigenlijk uit komt, en dit kreeg ik als reactie:

    We hebben wat technische mankementen en verwachten beg in december of 1e kwartaal 2008
    Met vriendelijke groeten
    ********


    toch jammer als we tot volgend jaar moeten wachten terwijl seizoen 5 al geplant staat voor 6 november dus beetje vreemd.

  19. #119

    Standaard

    klopte dus voor geen meter wat die kerel van bridge entertainment zei, want ik heb roseanne seizoen 4 gisteren bij bol.com besteld en zojuist lag die in de brievebus.:wink:

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Roseanne is niet erg aardig 'in het echt' . viel me echt tegen. Alsof ze er met tegenzin zat... Ik heb 1 keer 1 stand op show gedaan, verder nooit meer opgetreden, nou.. en dat staat op DVD. Beetje jammer. Haar hoofd was ook heel 'raar'. Maar d'r comedy blijft natuurlijk top! |

    Weet iemand of haar shows The Real Roseanne Show en The Real Roseanne Show te zien zijn geweest in Nederland?
    er staat 2 x The Real Roseanne Show ik denk dat 1 van die 2 de "The Roseanne Show" moet zijn en deze is al 's op tv geweest en wel op het digitale kanaal Zone Club.
    Ik heb er een aantal afelveringen van gezien en was best leuk.
    In 1 aflevering was de cast van "Roseanne" te gast alleen Sara Gilbert(Darlene) was er niet maar ze hadden een sateliet verbinding en je zag haar dus via een scherm, er werden herinneringen opgehaald.

  21. #121

    Standaard

    Weet iemand hoe het nou zit met Roseanne seizoen 5, die op 6 nov. uit zou komen?
    Bij bol.com hebben ze het over een 'season' i.p.v. een 'seizoen' dus daar vertrouw ik niet op, en bij FRS is-ie ook niet te vinden. Terwijl bij bubblegum.nl nog steeds 6 nov. staat. Weet iemand dus hoe dat zit?

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaanK. Bekijk bericht
    Weet iemand hoe het nou zit met Roseanne seizoen 5, die op 6 nov. uit zou komen?
    Bij bol.com hebben ze het over een 'season' i.p.v. een 'seizoen' dus daar vertrouw ik niet op, en bij FRS is-ie ook niet te vinden. Terwijl bij bubblegum.nl nog steeds 6 nov. staat. Weet iemand dus hoe dat zit?
    ik heb net een mail van bol.com, ik had gevraagd of de release datum wel klopte en ze zeggen dat als het op de site staat dat je het dan ook kan bestellen dus levertijd is 5 tot 10 werkdagen. Alleen hebben ze de release datum veranderd staat nu 1 november.

    Ik ga 'm bestellen want bridge zei over seizoen 4 ook dat die pas eind dit jaar of eerste kwartaal van 2008 zou uitkomen(zie eerder bericht van mij) en ik heb deze laatst bij bol.com besteld en had deze een dag later al in mijn bezit.

    hier de mail van bridge:
    Geachte heer ********

    Bedankt voor uw vraag over Roseanne.
    Wij hebben de release van seizoen 5 helaas iets moeten uitstellen, i.v.m. het niet beschikbaar zijn van beeldmateriaal.
    Inmiddels is dit probleem opgelost. De nieuwe releasedatum is 8 januari 2008.

    Met vriendelijke groeten,
    ***

    Bridge Entertainment Group BV.



    maar klopt volgens mij dus niet want zeiden ze eerst ook over seizoen 4.
    Laatst aangepast door twiggertje : 09-11-2007 om 11:27

  23. #123

    Standaard

    seizoen 5 is blijkbaar toch uitgesteld naar 25 januari 2008.(zie bol.com)

    ik had bol.com gemaild hierover want ik heb seizoen 5 bij hun besteld en ze zeiden dat ik de dvd's 23 november toegestuurd krijg, beetje vreemd.

    Hier de reactie van bol.com:

    Geachte ********


    Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 november 2007.

    Onze welgemeende excuses voor het verkeerd informeren van de release datum. waarschijnlijk is hierbij op de website aangegeven dat deze eerder uit zou komen en de leverancier door vertragingen deze heeft uitgesteld. Hierdoor hebben wij u tot onze grote spijt verkeerd informeert.

    Nu vraagt u of het zin heeft uw bestelling te laten staan. De bestelling zal op 23 november verzonden worden. U kunt deze ook op deze datum verwachten. Wij vragen u nog enkele dagen geduld te hebben ondanks onze verkeerde informatie.


    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    *****


    als die pas in januari uiktkomt, vraag ik me af hoe bol.com dit voormekaar kan krijgen dat ik die toch 23 november toegestuurd krijg.
    Maar ja laten we hopen dat het ze lukt.
    Laatst aangepast door twiggertje : 16-11-2007 om 09:19

  24. #124

    Standaard

    Waarschijnlijk krijg je de Amerikaanse versie (season) thuisgestuurd, over een week.
    Roseanne season 5: eind november 2007
    Roseanne seizoen 5: eind januari 2008.
    Nou, ikzelf wacht wel tot januari 2008! :wink:

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaanK. Bekijk bericht
    Waarschijnlijk krijg je de Amerikaanse versie (season) thuisgestuurd, over een week.
    Roseanne season 5: eind november 2007
    Roseanne seizoen 5: eind januari 2008.
    Nou, ikzelf wacht wel tot januari 2008! :wink:
    seizoen 5 stond voor 6 november geplant staat ook op andere sites dus is niet de amrikaanse versie. Als dat wel zo is gaat die mooi terug maar gezien de prijs €15.99 ga ik toch uit dat het de nederlandse versie is want import is meestal veel duurder.

    en de relase datum bij bol.com was eerst 6 november maar is dus uitgesteld naar januari dus het gaat over de nederlandse versie.Ik denk dat ik die ook pas in januari zal krijgen en dat ze zich dus vergist hebben bij bol.com want ze denken dat er vertraging bij de leveranciers is en dat klopt niet.
    Laatst aangepast door twiggertje : 16-11-2007 om 09:37

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •