Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 122 worden weergegeven.

Discussie: Sopranos Season 6

  1. #51
    killik
    Guest

    Standaard

    Hallo mensen,

    Misschien kan iemand me helpen. Ik volg elke week via de torrent de nieuwste episode, alleen episode 16 krijg ik niet aan de praat. Ik heb er al een paar binnengehaald zonder resultaat, iedere keer wanneer ik het bestand open (wat gewoon rond de 350mb is) krijg ik een groen scherm dat 1 minuut 14 duurt. Is dit een bekend probleem bij deze aflevering? De rest doet het allemaal wel. Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik wil zo graag door met deze meesterlijke serie!

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    nee nee, zo hoort het. Volgen via torrents en dan uiteindelijk de dvd set kopen.

    @Killik; wat voor programma gebruik je voor het bekijken? Probeer het eens met VLC Media Player www.videolan.org Als het probleem blijft heb je een corrupte avi te pakken en moet je een nieuwe downloaden.

    Succes. Morgen de een na laatste sopranos!!!
    Laatst aangepast door Evil Hobbit : 04-06-2007 om 08:36

  4. #54
    killik
    Guest

    Standaard

    sorry hoor, maar is dit niet een beetje hypocriet? In alle topics over TV-series worden de laatste afleveringen besproken uit Amerika. En dat komt doordat iedereen de laatste episodes download, dat weten we allemaal. Maar zodra het woord downloaden valt is het foute boel?

    Ik heb alle seizoenen van the Sopranos op dvd en wil gewoon iedere week de nieuwste aflevering zien zoals zovelen hier, voila

    @Evil Hobbit: Tnx, ik ga het meteen proberen
    Laatst aangepast door killik : 03-06-2007 om 22:44

  5. #55

    Standaard

    Ik doe het zelf ook hoor, kan ook nooit wachten tot de boxen verschijnen. Maar meestal verschijnt er ergens een modje die meldt dat het bespreken van zulk soort dingen dan weer niet toegestaan is....

    Ben trouwens ergggg benieuwd hoe ze het gaan laten eindigen..

  6. #56
    killik
    Guest

    Standaard

    Tnx! Hij doet het! heerlijk, eindelijk doorkijken..

  7. #57

    Standaard

    Wordt me een finale zeg

  8. #58

    Standaard

    Nog 1 episode Sopranos over... kan niet wachten!

  9. #59

    Standaard

    Wat een topaflevering weer. Het wordt alsmaar beter, nog 1 te gaan Een troost, na de Sopranos finale start gelijk de nieuwe serie JOHN FROM CINCINNATI van David Milch, maker van Deadwood.

  10. #60

    Standaard

    Wat een aflevering weer.. Weet iemand of de laatste aflevering 40minuten gaat duren of een dubbele aflevering van ong 1,5 uur wordt??

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Wat een aflevering weer.. Weet iemand of de laatste aflevering 40minuten gaat duren of een dubbele aflevering van ong 1,5 uur wordt??
    volgens de HBO site zal de laatste aflevering 53 minuten duren, ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

  12. #62

    Standaard

    interesseante pagina volgens de site zal de laatse aflevering 90-120 minuten moeten duren

    LET OP SPOILERS!!!!!!
    http://talk.ocregister.com/archive/i...p/t-28081.html

  13. #63

    Standaard

    Ik ga het niet lezen.. ik wacht nog wel even een weekje

  14. #64

    Standaard

    het is bevestigd. de laatse episode van Sopranos zal 61 minuten duren, beetje teleurstellend ik had op zn minst 90 of zelfs nog beter 120 minuten verwacht, ik kan nu al niet wachten om te zien hoe de serie gaat aflopen.

  15. #65

    Standaard

    Elke extra minuut is meegenomen, iedereen had natuurlijk gehoopt op 1,5 uur maar goed.. zolang het maar een goed einde is!

  16. #66

    Standaard

    best .. ending .. ever .. !! :O

  17. #67

    Standaard

    Wow.. het is dan echt afgelopen... was dit nu echt het einde? dat ie zo abrupt afloopt? Pff had echt het gevoel dat die kerel tony ging neerknallen

  18. #68

    Standaard

    Wat een einde!! Briljant! het nummer van Journey, alle figuren die binnenkomen, daardoor een bijtende opbouw van spanning en dan opeens... zwart beeld + stilte en daarna aftiteling... Holy shit!! Wat denken jullie? Ik denk dat Tony vermoord is...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Wat een einde!! Briljant! het nummer van Journey, alle figuren die binnenkomen, daardoor een bijtende opbouw van spanning en dan opeens... zwart beeld + stilte en daarna aftiteling... Holy shit!! Wat denken jullie? Ik denk dat Tony vermoord is...
    Ik denk het eigenlijk ook maar ergens geloof ik het ook weer niet. Het kan ook puur bedoelt zijn om aan te geven dat ondanks alles Tony nog altijd elk moment van de dag in angst leeft. Constant op de hoede is en nooit rust zal hebben.

  20. #70

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Ik denk het eigenlijk ook maar ergens geloof ik het ook weer niet. Het kan ook puur bedoelt zijn om aan te geven dat ondanks alles Tony nog altijd elk moment van de dag in angst leeft. Constant op de hoede is en nooit rust zal hebben.
    True, maar aan de andere kant kun je ook zeggen: Tony had eerder in de serie een gesprek over de dood/gewhacked worden? Wanneer dat gebeurt, wordt 't zwart en hoor je niets, etc. Het feit dat Tony opkijkt als zijn dochter binnenkomt en opeens het beeld op zwart gaat en de stilte invalt, kan er dus op wijzen dat dit zijn laatste moment is geweest en iemand van die gasten in de bar 'm heeft doodgeschoten. De serie wordt immers vanuit Tony's perspectief aan de kijker gepresenteerd.
    Aan de andere kant: je kunt 't ook beredeneren dat je als kijker gewhacked wordt natuurlijk...


    Hoe dan ook, ik vond de ontknoping in ieder geval heel erg sterk. Typisch dat men op de Amerikaanse fora toch voornamelijk negatief en enorm teleurgesteld reageert.

  21. #71

    Standaard

    Jeps, het loopt een keer niet af in een cliche he, daar houden de amerikaanse televisiekijkers niet van Vind het zeer gewaagd en geef alle hulde aan David Chase en HBO voor de wijze waarop deze legendarische serie eindigt!

  22. #72

    Standaard

    Ge-wel-dig!

    Meer kan ik er nu even niet over kwijt

  23. #73

    Standaard

    Toch lees ik idd veel negatieve berichten over deze finale op verschillende fora.

    Ik wil niet zeggen dat ik deze aflevering top vond (er zijn door de jaren heen veel betere afleveringen geweest, maar ook veel slechtere) maar de laatste minuten waren echt geweldig.

    Ze hadden van mijn part de rest van de aflevering weg kunnen laten, er is niet echt iets gebeurt wat we niet aan hadden zien komen. Maar die laatste minuten.. tsjonge jonge.. wat een opbouw van spanning zeg. Dit is precies waar deze serie over gaat, niet over een Mafia lid die uit is op bloed en dood, maar gewoon een normale "family man" die elke minuut van de dag leeft in onzekerheid (paranoia).

    In die laatste drie minuten voel je gewoon hoe het is om Tony Soprano te zijn; wat doet die man aan de bar daar? Gaat die hem neerknallen? Zijn die binnenkomende Afro-Amerikanen uit op zijn leven? De spanning was echt om te snijden! Geweldig.

    En over het ongewisse waar we ons nu in bevinden.. tsja.. ik denk dat Tony Soprano niet neergeschoten is door wie dan ook maar gewoon verder gaat met zijn "normale" leven met de daarbij horende familie en werk problemen.

    By the way, wie is Carlo ook alweer?! Kon me dat zo snel niet voor de geest halen door die ontknoping!

  24. #74

    Standaard

    Ik heb wat verschillende theoriën gelezen over het einde, maar na het lezen van deze ben ik eruit, alles wat hierin staat klopt:

    With so many loyal Soprano viewers out there from over the years, not sure why you have been unable to pick up the clues: Tony was whacked. Network television would have shown it in gory detail; Chase assumes his audience is more astute, aware of details and intelligent enough to draw the right conclusion based on the web of information that has been developed over the years.

    Tony and Bobby discussed in the first episode of this season how when you die, a) you do not see it coming and b) everything turns black.

    The man at the bar was Nikki Leotardo, Phil's nephew, who was noticeably nervous as he sat at the bar, rattled his fingers and stared at Tony. We saw Nikki in a sit down earlier in the season, although Tony would not have recognized him. He is there to avenge the death of his uncle (his father, Phil's brother, died back in the late 1970s). Look at the credits.

    The trucker was the brother of the man Chris shook-down for the DVD truck back in an earlier season, who wants revenge against the family and Tony.

    The gang members were the same guys who tried to kill Tony in an earlier season but only clipped his ear.

    Chase demonstrates to the viewer that the world around Tony will end and he is surrounded by those who want to kill him and everything he stands for.

    His time is up, the best times are behind him, as AJ points out. Some may argue a gang hit would never happen in front of family -- however, Tony's crew whacked Phil in front of his wife and grandchildren, so tit for tat. And the movie never ends, it goes on and on and on and on. The world will go on, Tony's family will go on and although Tony tried to hold on to that feeling of invincibility, he is human and dies by the same sword he held.

    Chase is a genius.
    Laatst aangepast door Burkie : 11-06-2007 om 21:11

  25. #75

    Standaard

    Idd, ik dacht zelf ook aan zo iets dergelijks! Wist alleen dus niet dat het de neef was van .... die daar aan de bar zat! Geniale scene dus en een mooie afsluiter!

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •