Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 210 van 210 worden weergegeven.

Discussie: V For Vendetta

  1. #201

    Standaard

    Gisteren de film gekeken en kan alleen maar zeggen: Wauw wat een goede film.
    Goede Teksten met sterke ihoud en een goede boodschap, die ja alleen niet meekrijgt als je verstandelijk gehandicapt bent.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  2. #202

    Standaard

    Voor degenen die deze film nog niet gezien hebben: sla mijn post over, want er zitten wat spoilers in!

    [spoiler:372d639c85]Gisteren zag ik de film weer eens en mij waren wat dingen opgevallen. Als inspecteur Finch praat over zijn bezoek aan Larkhill, zegt hij dat hij op die plek opeens wist wat er vooraf allemaal is gebeurd en wat er gaat gebeuren. Je ziet daarna kleine stukjes van dingen die inderdaad gaan gebeuren (O.a. V die beschoten wordt door Creedy's squad). Onderstaand shot zie je maar 1.5 seconde:

    Dit gaat dus gebeuren. Ik weet het niet zeker, maar zit inspecteur Finch nou op de bank bij Evey (alweer met lang haar)? Krijgen ze misschien een relatie of zijn ze vrienden? leuk om te gissen.

    En verder zag ik dit aan het einde, als iedereen zijn masker afdoet:


    Dat meisje was toch doodgeschoten? En is dat Gordon Deitrich?[/spoiler:372d639c85]
    Activity suggests a life filled with purpose

  3. #203

    Standaard

    Ik heb ook de steelbook met posters. Prachtig allemaal! [spoiler:09fc181ec2]En ja, veel van de mensen die hun masker afdoen zijn vermoord. V was my father, v was my brother and so on...[/spoiler:09fc181ec2]

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1
    Voor degenen die deze film nog niet gezien hebben: sla mijn post over, want er zitten wat spoilers in!

    [spoiler:0a08b11bd4]Gisteren zag ik de film weer eens en mij waren wat dingen opgevallen. Als inspecteur Finch praat over zijn bezoek aan Larkhill, zegt hij dat hij op die plek opeens wist wat er vooraf allemaal is gebeurd en wat er gaat gebeuren. Je ziet daarna kleine stukjes van dingen die inderdaad gaan gebeuren (O.a. V die beschoten wordt door Creedy's squad). Onderstaand shot zie je maar 1.5 seconde:

    Dit gaat dus gebeuren. Ik weet het niet zeker, maar zit inspecteur Finch nou op de bank bij Evey (alweer met lang haar)? Krijgen ze misschien een relatie of zijn ze vrienden? leuk om te gissen.

    Het zou kunnen, maar was Finch niet al getrouwd?

    En verder zag ik dit aan het einde, als iedereen zijn masker afdoet:
    [Dat meisje was toch doodgeschoten? En is dat Gordon Deitrich?[/spoiler:0a08b11bd4]

    Ja dat zijn ze.
    Ik denk dat ze nog steeds dood zijn. Ik dacht meer dat ze er in spirit zijn. ze staan ook helemaal achter V

    Ik vind het een geweldige film ga hem snel weer kijken

  5. #205

    Standaard

    Klopt. Als je goed kijkt[spoiler:27306cb9d1]staan die twee lesbische vrouwen er ook tussen (weet niet meer hoe ze heten[/spoiler:27306cb9d1]

  6. #206

    Standaard

    Als jullie de spoilers nu even niet quoten . Nu zijn ze leesbaar .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  7. #207

    Standaard

    [spoiler:86b6a17f7e]Ehm... Finch zei dat hij zag wat er ging gebeuren. Dan zie je al die shots. En dan zegt hij dat het maar een gevoel was.
    Ik dacht eigenlijk dat de dingen die je in die 'flash-forwards' ziet niet perse zo gebeurd waren.
    En dat je Evey's vader, moeder, broertje, de 2 lesbiennes en Dietrich ziet was me eerlijk gezegd niet opgevallen.
    Ah well, dat screenshot is onmiskenbaar.[/spoiler:86b6a17f7e]

  8. #208

    Standaard

    Vorige week de R2UK met comic aangeschaft die ga ik dit weekend nog maar eens kijken.

  9. #209

    Standaard

    zozo, hij was al uitverkocht bij de media markt hier; rotterdam centrum

  10. #210

    Standaard

    Vond het een aardige film en uiteindelijk komt de dvd wel in de collectie. Even wachten op de prijsverlagingen.

    Vond het einde ook verwarrend, maar kennelijk hadden dat meerdere mensen als ik hierboven de posts lees.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •