Pagina 160 van 218 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164170210 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.976 tot 4.000 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik ben het met je eens. Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd naar Under The Volcano:

    Een paar jaar geleden zou ik deze wel hebben aangeschaft als Criterion-dvd, maar nu vind ik een dergelijke DVD-uitgave echt overpriced. Ik voel er weinig meer voor om €30 neer te tellen voor een NTSC-dvd'tje met monogeluid, waar je dan ook nog het risico hebt dat er €8,50 plus 19% BTW bovenop komt! Voor dat geld koop je tegenwoordig met gemak een bluray boxset.

    Jammer is wel dat er van deze film geen goede andere release bestaat of [liever nog] een Regio B Bluray (er is sinds kort wel een R4-dvd-versie evenals een R2-UK-uitgave die beiden een paar euro kosten, maar ik kan geen reviews vinden).
    Belasting heffen op 1 enkele titel is zo goed als onmogelijk, omdat die er haast nooit uitgevist worden bij de douane. Ook zie ik monogeluid niet als een minpunt.
    Ik ga denk ik toch mijn Blu-Ray speler regiovrij laten maken. Het kost wat, maar ik ben het zat dat bijvoorbeeld 20th Century Fox vaak de originele monotrack weglaat op de Europese versie. Ook Criterions die ik niet af kan spelen vind ik een minpunt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #3977

    Standaard

    Vandaag Last Year At Marienbad ontvangen. Pracht release


    pics
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Belasting heffen op 1 enkele titel is zo goed als onmogelijk, omdat die er haast nooit uitgevist worden bij de douane.
    Tja, Amazon zal toch gewoon $35 op de envelop zetten, dus waarom zouden ze hem er dan niet uitvissen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ook zie ik monogeluid niet als een minpunt.
    Ik vind dat ook niet erg, maar het feit dat er aan het geluid niets gedaan is rechtvaardigt mijns inziens geen prijs van 30 euro.
    Laatst aangepast door Oakey : 18-06-2009 om 18:53
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #3979
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #3980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Weet iemand of er tegenwoordig ergens al wat beter betaalbare (en kwalitatief goede) regiovrije spelers te verkrijgen zijn?
    Momitsu blu-ray player van HKflix. Nog tamelijk duur en met dure verzending en niet vergeten de douanekosten erbij.

    Review op dvdbeaver.

    Ik ga eind augustus op vakantie naar de VS en koop ik mij daar een Blu-ray speler speciaal voor locked blu-rays.
    Mijn europese blu-rays gebruik ik de PS3.

  6. #3981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Ik ga eind augustus op vakantie naar de VS en koop ik mij daar een Blu-ray speler speciaal voor locked blu-rays.
    Vergeet er dan niet een transformator bij te kopen, want US-spelers zijn 110 Volt en hebben een andere stekker. Bovendien zal ie alleen maar NTSC-dvd's slikken en geen PAL-dvd's kunnen weergeven (maar daar heb je dan je je PS3 voor). Overigens heb je ook dan met douanekosten/invoerrechten te maken. Een Nederlandse speler regiovrij laten maken is denk ik goedkoper.
    Laatst aangepast door Oakey : 21-06-2009 om 17:54
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #3982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vergeet er dan niet een transformator bij te kopen, want US-spelers zijn 110 Volt en hebben een andere stekker. Bovendien zal ie alleen maar NTSC-dvd's slikken en geen PAL-dvd's kunnen weergeven (maar daar heb je dan je je PS3 voor). Overigens heb je ook dan met douanekosten/invoerrechten te maken. Een Nederlandse speler regiovrij laten maken is denk ik goedkoper.
    Voor dvd's heb ik nog altijd mijn Oppo 981.

    Heb HKflix een email gestuurd of ze een belgisch creditcard accepteren en dit laten sturen naar mijn tante in Californië. Indien niet vraag ik mijn tante om het voor mij te bestellen.

    Douanekosten betaal je enkel als ze uw koffer opendoen natuurlijk . Tegenwoordig kunnen alle elektronische toestellen beide netten aan dacht ik. Enkel het stopcontact veranderd.

  8. #3983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Douanekosten betaal je enkel als ze uw koffer opendoen natuurlijk.
    Nee, dan betaal je douanekosten plus een boete wegens het niet aangeven van in te voeren spullen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #3984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tja, Amazon zal toch gewoon $35 op de envelop zetten, dus waarom zouden ze hem er dan niet uitvissen?


    Ik vind dat ook niet erg, maar het feit dat er aan het geluid niets gedaan is rechtvaardigt mijns inziens geen prijs van 30 euro.
    Als het mono geluid het originele geluid is, zie ik het probleem niet. Trouwens: je moet wel bij een ontzettend dure site shoppen wil je 30 euro betalen voor een single disc release
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #3985

    Standaard

    't is een 2-disc. Ik heb nog nooit belasting moeten betalen over iets van 35 dollar, zeker niet als het zo'n klein pakketje is.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  11. #3986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    't is een 2-disc. .
    ah ok. Nou ja, dan nog
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #3987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    ah ok. Nou ja, dan nog
    Als jij hem ergens voor minder ziet dan 30 euro incl. shipping houd ik me aanbevolen
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #3988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Als jij hem ergens voor minder ziet dan 30 euro incl. shipping houd ik me aanbevolen
    Op dvdpacific is ie ongeveer 22,50 inclusief verzenden.

  14. #3989

    Standaard

    Ik heb deepdiscount gemaild of ze binnenkort nog een keer een 2 voor 1 criterion sale gaan houden:

    As of now we do not have any information of any promotional offers. However, we shall soon come out with a new promotional offer on the same lines. When there are any special offers going on, we send promotional e-mails to our customers. Please feel free to contact us if you have any additional questions.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #3990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Weet iemand of er tegenwoordig ergens al wat beter betaalbare (en kwalitatief goede) regiovrije spelers te verkrijgen zijn?
    http://www.hkflix.com/hardware/xq/as...qx/details.htm

    Wel duur met verzending en al + tel daarbij nog douanekosten.

  16. #3991

    Standaard

    Het nieuwe criterion plaatje?

    Christmas/monument valley --> John Ford, wellicht 3 Godfathers?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #3992

    Standaard

    Die BD-uitgave van For all mankind had een must-buy voor me geweest. Had.

  18. #3993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Die BD-uitgave van For all mankind had een must-buy voor me geweest. Had.
    Dan zal je wel blij zijn dat MoC in december met hun eigen release komt. :wink:

  19. #3994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Dan zal je wel blij zijn dat MoC in december met hun eigen release komt. :wink:
    Dat had ik gemist. Da's dan een geluk bij een ongeluk.

  20. #3995

    Standaard

    Van het Criterion forum:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeff
    Some very pleasant news on the Blu-ray packaging front. I wrote to JM regarding the very tight-fitting slipcase for the Last Year at Marienbad Blu-ray. Turns out that it was made too small in the first printing, but has been corrected. They are sending me the corrected slipcase, just like they did when the Rohmer case was too big.

    The even better news is that I asked if they would be re-issuing the early Blu-ray titles in the custom plastic cases. It sounds like they will not only be doing that, but will be offering them to customers who already bought the titles in the flimsy cases.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jon Mulvaney
    For a variety of reasons, we decided to make a custom clear plastic case that is much more durable than the original Blu-ray packaging, which you may have seen with THE SEVENTH SEAL and THE WAGES OF FEAR. Going forward, most of our Blu-ray releases will be packaged in this new custom case. We understand our customers' desire for uniform packaging, and we are planning to offer the custom plastic case for all Blu-ray titles. We'll announce this on our site, but please feel free to check back in a couple of weeks.
    It sure sounds like you'll be able to order the case for any of the titles. I don't know if there will be a trade-in program, or if you'll be able to order an empty case for a few bucks. Maybe he just means that new printings of the early titles will be in the plastic case. I wouldn't be surprised if Last Year at Marienbad and The Last Metro retain the cardstock packaging, since they rely on it for the embossing and die-cut detail. I'm anxiously waiting the upcoming announcement.
    Ik hoop dan dat ze ook voor de dvd versie van Marienbad een exchange doen, want het is echt bijna onmogelijk om de digipack uit de verpakking te krijgen...


    Two Or Three Things I Know About Her @ dvdbeaver

    Made In USA @ dvdbeaver

    Repulsion @ dvdbeaver

    For All Mankind @ dvdbeaver
    Laatst aangepast door TheGodfather : 16-07-2009 om 15:52
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #3996

    Standaard

    Voor mensen die trouwens per se de blu-ray van Marienbad willen maar geen regio vrije bd-speler hebben: in september komt de BD ook in de UK uit:



    pre-order @ play.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #3997

    Standaard

    Zij brengen ook Le Mepris uit op blu ray!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #3998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zij brengen ook Le Mepris uit op blu ray!
    de Engelse firma die die versie van Marienbad uitbrengt?
    nice! hoop dan dat het ook zo`n versie wordt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #3999

    Standaard

    Ja!

    Ook Ran brengen ze uit! Hopelijk de lange versie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #4000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ja!

    Ook Ran brengen ze uit! Hopelijk de lange versie!
    Zijn er dan meerdere versies? De huidige Criterion dvd is toch de volledige versie?
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 160 van 218 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164170210 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •