Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 850 worden weergegeven.

Discussie: Wat lees je nu?

  1. #801

    Standaard

    Ja dat programma heb ik gezien,daarom ga ik dat boek juist lezen...
    even kijken wat er allemmaal in dat boek staat..had echte mannen eten geen kaas namelijk ook gelezen.
    Oke Veel plezier!


    Ik lees nu De ijsdragers van Anna Enquist.

  2. #802

    Standaard

    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  3. #803

  4. #804

    Standaard

    Net Joe Speedboot uit, wat een boek! Nog niet gelezen? Dan zal ik er maar snel in beginnen

    Ik begin over een paar minuutjes in:


  5. #805

    Standaard

    Eergisteren aan begonnen en in 2 sessies uitgelezen...verslavend.


    J.L. Bourne - Day by Day Armageddon

    Dagboek-achtig boek over een zombie uitbraak en het overleven ervan. Boek eindigt erg abrubt, maar gelukkig komt er deze maand een vervolg! Aanrader voor zombie-liefhebbers.

  6. #806

    Standaard

    Het ging wat stroef maar ik ben klaar met het bijna duizend pagina's tellende De Welwillenden van Jonathan Littell, een historische roman over een SS officier die tijdens de strijd in de Sovjet-Unie meewerkt aan de eerste systematische doding van de Joden en later de arbeitseinsatz probeert te verenigen met de Endlosung in de kampen in Oost-Europa.
    Voor mij geen nieuwe informatie maar de manier waarop het allemaal weergegeven wordt komt zeer sterk over. De hoofdpersoon is niet zo bijzonder, ondanks dat de schrijver moeite gedaan heeft hem uit te diepen (door een rare familiegeschiedenis). Het boek bevat een aantal zwakkere passages en loopt nogal vreemd af maar is zeker de moeite waard voor historisch geïnteresseerden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  7. #807

    Standaard

    Heb hem al uit maar toch, heerlijk in 1 avondje uitlezen:

  8. #808

    Standaard

    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  9. #809

  10. #810

    Standaard

    Eindelijk klaar met Harry Potter and The Deathly Hallows.
    Ik vond het persoonlijk het beste boek van de reeks, wellicht samen met de eerste waar alles toen nog nieuw en verfrissend was.

    Nu verder met Dan Brown- The Lost Symbol.

  11. #811

    Standaard

    Chuck Palahniuk - Pygmy
    Hij viel tegen, vooral omdat andere boeken wel bij mij de juiste snaar wisten te raken. Het Engrish is wel leuk gevonden maar de verwikkelingen van een (undercover als uitwisselingsstudent) pygmee terrorist in Amerika hadden te weinig om het lijf om echt leuk te worden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #812

    Standaard


    Bezig aan de laatste 100 pagina's. Er ontvouwt zich een schitterend verhaal.

  13. #813

    Standaard

    Net De Brug van Geert Mak uitgelezen en begin straks in:


  14. #814

    Standaard

    zometeen met Mobiel van Stephen King beginnen.. Satanskinderen heb ik uit.. echt een aanrader maar wel veel open eindes, maar dan wel op een manier dat het niet moeilijk is te zien hoe het afloopt.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  15. #815

    Standaard

    Lees nu De grote wereld van Arthur Japin

  16. #816

    Standaard

    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  17. #817

    Standaard

    Begin nu aan : The short second life of Bree Tanner
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  18. #818

    Standaard

    Nog 100 blz en dan De eenzaamheid van de priemgetallen uit

    Edit: Wat een tegenvaller! Veel meer van verwacht na al die positieve berichten.
    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 26-07-2010 om 18:07

  19. #819

  20. #820

    Standaard





    Deze twee afgelopen week gelezen, nu even 2 nieuwe uitzoeken om mee te nemen op vakantie

    Ben nu trouwens wel erg benieuwd naar verbroken van karin slaughter. Heb ze tot nu toe allemaal gelezen, wist niet eens dat er een nieuwe was. Jammer dat boeken altijd zo duur moeten zijn.
    Actions speak louder than words

  21. #821

    Standaard

    Jammer dat boeken altijd zo duur moeten zijn.
    __________________
    Daar ben ik het mee eens, maar als je nu naar Bruna gaat kan je daar Het woeden der gehele wereld kopen van Maarten 't Hart voor €5.95, en bij de Libris heb ik in juni De Sneeuwman gekocht van Jo Nesbo, misschien hebben ze die nog (heb ik al gelezen en is de moeite waard ).

  22. #822

    Standaard

    Ik ga nu maar eens eerst een kijkje in mijn boekenkast nemen, voordat ik weer allerlei nieuws ga halen, heb de helft nog niet gelezen :P
    Actions speak louder than words

  23. #823

    Standaard

    Voor de liefhebbers: morgen vind weer de Deventer boekenmarkt plaats.

  24. #824

    Standaard

    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  25. #825

    Standaard




    Ik ben al vader, maar er is er nu weer eentje onderweg. Maar super leuk boek, die alle fases van de zwangerschap met een sarcastische point of view voor de man belicht.

Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •