Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rocky 1 in je collectie?

    Ik ben benieuwd...Wie heeft 'de eerst' Rocky film niet in zijn collectie, en waarom niet?

    Het is mijn all time favourite

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Als iedereen zoiets gaat doen
    ... dan komen we terecht in een straatje zonder einde.

  4. #4

    Standaard

    Ahh 1 malig moet kunnen.
    Maar laten we er geen vaste gewoonte van gaan maken, voortaan gewoon bij mensen hun dvd-profiler e.d. kijken.

    Ik heb hem trouwens 2x 1 keer 25th anni. ed, en in de 5dvd-box.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Ahh 1 malig moet kunnen.
    Maar laten we er geen vaste gewoonte van gaan maken, voortaan gewoon bij mensen hun dvd-profiler e.d. kijken.

    Ik heb hem trouwens 2x 1 keer 25th anni. ed, en in de 5dvd-box.
    de 5 dvd box is ook 25th anni ;D mja ;D

    Ik heb zelf ook de box ;D

  6. #6

    Standaard

    Jezus wat een dom topic is dit . Voor je het weet komt er een topic met elke bestaande DVD van 'heb je die in je collectie, heb je deze in je collectie? etc. etc. '. Als het aan mij lag zat hier de eerste minuut al een slotje op.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Ahh 1 malig moet kunnen.
    Maar laten we er geen vaste gewoonte van gaan maken, voortaan gewoon bij mensen hun dvd-profiler e.d. kijken.

    Ik heb hem trouwens 2x 1 keer 25th anni. ed, en in de 5dvd-box.
    de 5 dvd box is ook 25th anni ;D mja ;D

    Ik heb zelf ook de box ;D
    ja, maar ik zei tog ook 2x dezelfde. :wink:
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb laatst de 5 dvd-box aangeschaft. Jeugdsentiment

  9. #9

    Standaard Rocky

    Ik vroeg me eigenlijk meer af wie em NIET in ze collectie heeft. En was ik benieuwd waarom niet...

    Misschien vind je de film zelf niet bijzonder. Of vind je Stallones films niet boeiend. (Ik vind dat Rocky 1 niet representatief staat voor Stallones latere actie films.)

    Ik denk dat een film als Rocky in de meeste DVD collecties wel voor moet komen.

    Maargoed als je de topic niet boeiend vind regareer je niet en zal het snel verdwijnen.

  10. #10

    Standaard

    Ja, maar als je dat bij elke film zou vragen...


    Kan je net zo goed een thread maken met:

    ""Ik heb witte sokken aan, als jij deze niet aan hebt? waarom heb je ze niet aan? en waarom een andere kleur?""

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    ""Ik heb witte sokken aan, als jij deze niet aan hebt? waarom heb je ze niet aan? en waarom een andere kleur?""
    Ik heb ze normaal gesproken nooit aan, omdat de chicks dat niet cool vinden. 8)

    Maar soms bij sporten wel, hoor! (zie je nou wel dat deze thread boeiend is!)

    Maar off-topic (oh nee, sorry: on-topic): ik heb Rocky niet, omdat ik het geen boeiende film vind.

  12. #12

    Standaard

    Moet deze altijd nog een keer aanschaffen, maar andere DVD's krijgen op dit moment voorrang. Misschien zodra de ultimate edition is verschenen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik heb Rocky niet, omdat ik het geen boeiende film vind.
    Hier nog zo een.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  14. #14

    Standaard

    tis best een aardige film, maar ik ben een beetje 'stallone moe' daarnaast wist ik niet dat deel 1 ook los te verkrijgen is?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #15

    Standaard

    Ik heb Rocky niet, omdat Stallone niet kan acteren, het onderwerp behoorlijk Amerikaans/Hollywood is en de film zelf niet kan boeien aangezien boksen één van de foutste sporten is (er lekker op los timmeren, tja...).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #16
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Ik heb Rocky niet, omdat Stallone niet kan acteren, het onderwerp behoorlijk zeer Amerikaans/Hollywood is en de film zelf niet kan boeien aangezien boksen één van de foutste sporten is (er lekker op los timmeren, tja...).
    Omdat jij vindt dat Stallone niet kan acteren.

  17. #17

    Standaard

    bosken foutste sporten??? er lekker op los timmeren???
    Dat is wel heel erg kort door de bocht... weet je wel niet hoeveel erbij komt kijken om te kunnen boksen..


    En tjsa... ik vind Rocky geweldig ook al is het een foute film... het boksen is niet realistisch en rocky altijd wint... Het is gewoon een van me jeugdfilms die ik leuk zal blijven vinden.

    Ik heb hem nog niet in mijn collectie maar vroeg of laat zal ik hem wel kopen...

  18. #18

    Standaard

    ik heb zowel de losse dvd als de rocky collectie.

    stallone kan inderdaad niet acteren vandaar dat hij zoveel films gemaakt heeft natuurlijk die vaak ook hoog scoorden

    ik vind stallone wel een goede acteur en ok niet alle films zijn even goed maar noem maar 1 acteur die alleen maar goede films gemaakt heeft en echt geeneen die matig of slecht genoemd kan worden?

    gewoon kwestie van persoonlijke smaak je moet van het genre films houden dat stallone maakt en dat zijn veelal actiefilms.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  19. #19

    Standaard

    Ik heb Rocky 1 ook niet. Leuk om een keer te zien maar het is verder niets bijzonders.

  20. #20
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorra
    bosken foutste sporten??? er lekker op los timmeren???
    Dat is wel heel erg kort door de bocht... weet je wel niet hoeveel erbij komt kijken om te kunnen boksen..


    En tjsa... ik vind Rocky geweldig ook al is het een foute film... het boksen is niet realistisch en rocky altijd wint... Het is gewoon een van me jeugdfilms die ik leuk zal blijven vinden.

    Ik heb hem nog niet in mijn collectie maar vroeg of laat zal ik hem wel kopen...

    Rocky altijd wint? In Rocky wint Stallone anders helemaal niet. Het is een draw.

  21. #21

    Standaard

    Het meest stomme van die Rocky films vind ik altijd dat in de laatste gevechten hij zich helemaal in elkaar laat meppen zodat ie bijna niet meer kan staan en dan komt ie weer terug..........ja hoor.........zo ongeloofwaardig............

    In de meeste films komen ongeloofwaardige dingen voor maar dit is wel erg extreem.

  22. #22

    Standaard

    Laats had ik nog de 5-dvd box gekocht en ik vond die films niet echt verkeerd, deel 1 is wel de beste maar hierin wint rocky niet. Zoals het bereicht hierboven al laat zien is het een draw. Rocky moet je leuk vinden of niet, jeugdsentiment las ik al en ik vind wel dat dit de beste film van Stallone is.

  23. #23

    Standaard

    Als Stallone-fan (ze bestaan echt hoor) kan deze film niet in mijn collectie ontbreken. Daarnaast heb ik bijna alles van Stallone wat tot dusver op regio 2 is uitgebracht (ik dacht 31 films) en nog wat ander materiaal (biografie / boek Paradise Alley door Stallone zelf geschreven 1e druk UK / filmboek van Judge Dredd ed.)

    De topicstarter vraagt zich af waarom iemand de film wel of niet in zijn bezit heeft.

    Persoonlijk vind ik het een klassieke sportfilm met een goed verhaal (geschreven door de man zelf), compleet met drama, actie en een goede muziekscore.

    Maar smaken kunnen altijd verschillen natuurlijk. Ik hoor wel vaak van mensen die de film zogenaamd niets vinden, dat ze 'm helemaal niet gezien hebben...
    Send a maniac to catch a maniac...

  24. #24
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ach het is gewoon meelullen met de massa om te zeggen dat Stallone 'niet kan acteren'.

    Er zijn 10 keer mindere acteurs dan Sly. Al dat gezeik altijd om die man. Een van de grootste actiehelden allertijden met een verdomd grote staat van dienst in filmwereld.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Ach het is gewoon meelullen met de massa om te zeggen dat Stallone 'niet kan acteren'.

    Er zijn 10 keer mindere acteurs dan Sly. Al dat gezeik altijd om die man. Een van de grootste actiehelden allertijden met een verdomd grote staat van dienst in filmwereld.
    Tja, dit soort discussies krijg je natuurlijk in een thread als deze. Er zijn inderdaad nog veel slechtere acteurs, Steven Seagal bijvoorbeeld

    Een grote staat van dienst zegt natuurlijk niets over ´s mans acteerkwaliteit, maar alles over de voorkeur van de grote massa voor domme actiefilms.

    Ieder zijn ding hoor, maar om Sly nu een topacteur te noemen?? Overigens is ie in Cop Land wel erg goed.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •