Pagina 101 van 140 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 3494 worden weergegeven.
  1. #2501

  2. #2502
    DonnieDarko
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    vandaag de japanse L.E. mogen ontvangen van King Kong Production Diaries: Mooi beeldje en leuk boekje wat er bij zit.



    Hey waar heb je deze vandaan?? ik vind het beeldje wel heel erg cool

  3. #2503

  4. #2504

    Standaard

    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  5. #2505

    Standaard

    Lijkt veel op de R1 Collectors Edition, maar deze hoes is toch wel mooier dan de artsy fartsy letter cover.
    En wie weet past het boekje er bij deze wel soepel in :P
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  6. #2506
    DonnieDarko
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Amazon Japan

    het zal wel aan mij liggen maar ik kan hem daar echt niet vinden

  7. #2507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    nee, geen spijt dat ik de R1 heb.
    zoals ik het nu kan zien vind ik het beeldje niet echt bijzonder en de wanier waarop de DVD's verpakt zijn bij de R1 versie vind ik echt briljant!
    Ik heb hem nog niet, wou hem hier kopen. Wat is er zo speciaal aan de US-versie dan? Een apart soort digipack ofzo?

  8. #2508

    Standaard

    het is geen digipack, maar een soort clipboard. weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
    iemand heeft er al eens foto's van geplaatst op dit forum, misschien dat degene die zich aangesproken voelt ze nog even hier kan linken

  9. #2509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    ff off-topic, wat is de beste uitgave die van deze film te krijgen is?
    Dit ziet er mij wel een mooie uitgave uit.

  10. #2510

  11. #2511

    Standaard

    En dat terwijl de Nederlandse A-film Box ook geweldig mooi is, waarom importeren dan?

  12. #2512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    En dat terwijl de Nederlandse A-film Box ook geweldig mooi is, waarom importeren dan?
    Is dat een digipack ?

    Qua artwork vind ik hem sowieso niet fraai

  13. #2513

    Standaard

    Yup is een digipack. Zit nog een soundtrack cd bij die erg goed is.
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  14. #2514

    Standaard

    Ach jah die koreaanse digipack ziet er wel mooi uit. Maar ik blijf bij de nederlandse editie want die is ook gewoon mooi.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  15. #2515

    Standaard

    Mooie uitgave van Eternal Sunshine. Heb al 2 uitgaves, heel misschien deze ook maar bestellen binnenkort :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #2516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    En dat terwijl de Nederlandse A-film Box ook geweldig mooi is, waarom importeren dan?
    dus alles wat hier te koop is mag niet niet in het buitenland kopen? :wink:

  17. #2517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    En dat terwijl de Nederlandse A-film Box ook geweldig mooi is, waarom importeren dan?
    dus alles wat hier te koop is mag niet niet in het buitenland kopen? :wink:
    Van mij wel hoor, maar de NL LE uitgave is al erg mooi dat ik dan denk waarom importeren terwijl het hier goed is. Ik importeer ook best wel veel maar dan alleen omdat die uitgave veel beter/mooier is dan de NL release. Zoals bv de titels die RCV de laatste tijd uitbrengt zonder menu en extra's dan importeer ik liever. Ik neem het jullie ook niet kwalijk hoor :wink:

  18. #2518

    Standaard

    Als er iemand de Nederlandse 3-disc voor een mooie prijs te koop weet staan mag die mij altijd een pm sturen.
    Hier in België heb ik die al lang niet meer gezien en kan spijtig genoeg ook niet online kopen.

  19. #2519

  20. #2520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    het is geen digipack, maar een soort clipboard. weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
    iemand heeft er al eens foto's van geplaatst op dit forum, misschien dat degene die zich aangesproken voelt ze nog even hier kan linken
    Hier staat ie op Ebay http://cgi.ebay.nl/King-Kong-Product...QQcmdZViewItem

  21. #2521

    Standaard

    Ik kwam deze ineens tegen is trouwens R2UK


  22. #2522

    Standaard

    je moet de spatie achter .jpg weghalen

  23. #2523

    Standaard

    je moet bij profiel misschien het gebruik van HTML op 'ja' zetten
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  24. #2524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    je moet bij profiel misschien het gebruik van HTML op 'ja' zetten
    Thanx, daar had ik het zelf nog niet gezocht. Enorm bedankt.

  25. #2525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rutgerva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    je moet bij profiel misschien het gebruik van HTML op 'ja' zetten
    Thanx, daar had ik het zelf nog niet gezocht. Enorm bedankt.
    Geen dank, graag gedaan
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

Pagina 101 van 140 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •