Pagina 11 van 140 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 3494 worden weergegeven.
  1. #251
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Leuk, weer zo'n set die alleen mooi is om naar te kijken. Een boek in het koreaans en extra's zonder engelse subs. Dan heb je lekker veel aan zo'n 3 disc set.
    1 disc is de OST en het boek is altijd leuk om plaatjes te kijken :P :wink:

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Leuk, weer zo'n set die alleen mooi is om naar te kijken. Een boek in het koreaans en extra's zonder engelse subs. Dan heb je lekker veel aan zo'n 3 disc set.
    Tja, dan kun je het overgrote deel van de giftsets weer de deur uitgooien, aangezien het meeste uit Azie komt en er altijd dingen bij zitten die niet te lezen zijn of niet ondertiteld.

    Wel goedkoop iig als je zo denkt
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  3. #253

    Standaard

    Ja, maar da's toch logisch. Als ze die boeken gewoon in het engels maken is het niet erg. Dus kunnen die Aziaten vast ook wel lezen. En de extra's engels ondertitelen moet vast niet zo moeilijk zijn. :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  4. #254
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ja, maar da's toch logisch. Als ze die boeken gewoon in het engels maken is het niet erg. Dus kunnen die Aziaten vast ook wel lezen. En de extra's engels ondertitelen moet vast niet zo moeilijk zijn. :wink:

    Ook 1 van de redenen waarom ik deze set ook niet aanschaf... ik heb de andere limited edition al, en die bevalt me prima.

  5. #255

    Standaard

    Ziet er netjes uit die box van de Thundercats, Smooth-J. Is dit een R1-uitgave?

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ja, maar da's toch logisch. Als ze die boeken gewoon in het engels maken is het niet erg. Dus kunnen die Aziaten vast ook wel lezen. En de extra's engels ondertitelen moet vast niet zo moeilijk zijn. :wink:
    Wat is logisch?

    Hier in nederland wordt ook nog constant gevraagd om Nl subs, terwijl heel Nederland gewoon engels kan. En alle hoesjes, boekjes en weet ik veel wat niet meer wordt ook in het Nl uitgegeven. Waarom zouden die Aziaten dan wel opeens de moeite gaan doen alles in het Engels uit te brengen????
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  7. #257

    Standaard

    Maar op bijna elke nederlandse dvd heb je ook engelse subs. Dus waarom op de aziatische dvd's niet. Dat bedoel ik. :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  8. #258

    Standaard

    Ik wou dat ze in Nederland eens box/gift sets gingen bakken :P Ik heb nog wel wat triplex en wat lak over, iemand een mooie spongebob schatkist ?

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Maar op bijna elke nederlandse dvd heb je ook engelse subs. Dus waarom op de aziatische dvd's niet. Dat bedoel ik. :wink:
    Maar je hebt het ook over Engelstalige boekjes, en echt niet elke Nederlandse dvd is Engels ondertiteld. Denk alleen al maar aan Eternal Sunshine, die is niet Engels gesubbed.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  10. #260

    Standaard

    De dagger is niet de dagger uit de film volgens mij.

    Binnenkort ook te bestellen bij DVDSoon. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    De dagger is niet de dagger uit de film volgens mij.

    Binnenkort ook te bestellen bij DVDSoon. :wink:
    Voor zover ik weet is de dagger precies hetzelfde als uit de film. Alleen de hoes waar die in zit is niet hetzelfde geloof ik.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Binnenkort ook te bestellen bij DVDSoon. :wink:
    How 'bout NO

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    De dagger is niet de dagger uit de film volgens mij.

    Binnenkort ook te bestellen bij DVDSoon. :wink:
    Voor zover ik weet is de dagger precies hetzelfde als uit de film. Alleen de hoes waar die in zit is niet hetzelfde geloof ik.
    Iemand die ik net sprak heeft gekeken.
    in de film is het een bruin handvat met van die ribbels en lemmet van dagger lijkt ook stuk langer in de film.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #264

  15. #265

  16. #266
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    BLOOD RAIN (Korea)
    Nog niemand met een linkje voor imdb? Ik vind het een mooie set, maar ga hem niet zomaar kopen zonder wat meer info over de film.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    BLOOD RAIN (Korea)
    Nog niemand met een linkje voor imdb? Ik vind het een mooie set, maar ga hem niet zomaar kopen zonder wat meer info over de film.
    http://www.imdb.com/title/tt0462684/
    http://www.moviemeter.nl/film/26985

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    BLOOD RAIN (Korea)
    Nog niemand met een linkje voor imdb? Ik vind het een mooie set, maar ga hem niet zomaar kopen zonder wat meer info over de film.
    http://www.imdb.com/title/tt0462684/
    http://www.moviemeter.nl/film/26985
    Thanks!

    Dat wordt dus een zekere niet aanschaf.

    Met blijdschap kan ik jullie meedelen dat mijnn HoFD box geshipped is! Begin volgende week binnen! Ben benieuwd!! 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Met blijdschap kan ik jullie meedelen dat mijnn HoFD box geshipped is! Begin volgende week binnen! Ben benieuwd!! 8)
    Da's snel. Die van mij nog niet helaas, maar dat zal niet lang meer duren. Ik ben benieuwd of het in het echt ook net zo'n toffe box is. Zo niet pech dan, zo veel kost ie toch niet. :wink:

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    YOU WILL RECEVIE DVD FROM PAKISTAN
    this is my boomstick!!!

  22. #272

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Nieuwe foto van de Franse Aviator LE
    die ziet er erg goed uit. iemand die weet of de set nou uitkomt in september of oktober?
    die HoFD set ziet er erg gaaf uit, maar schaf m toch niet aan. Heb die andere LE al, en die is erg gaaf. Deze is dan wel niet duur, maar dat geld kan ik ook aan een andere set besteden :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Nieuwe foto van de Franse Aviator LE
    die ziet er erg goed uit. iemand die weet of de set nou uitkomt in september of oktober?
    http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASI...892039-1473733
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  25. #275

    Standaard

    ja dat had ik gezien. wel raar dat er in m`n account nog steeds staat:
    Date d'envoi estimée : 7 sept. 2005
    Date de livraison estimee: 9 sept. 2005 - 13 sept. 2005

    beetje vreemd dat ze dat niet aanpassen dan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 11 van 140 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •