De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard er zijn nog altijd die niet weten hoe je geld overmaak onlin

    misschien wat uileg hier voor die het niet weten

  2. #2

    Standaard

    ??

    http://www.vulhierdenaamvanjebankin....tbankieren?.nl

    Zoek eens een webpagina op van je bank.

    Zoek daarin op intenetbankieren.

    d0h.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    eeeehhhhhhhhhhhhhhhhh.......................
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  4. #4

    Standaard

    Als je het niet weet, koop dan niks
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #5

    Standaard

    Grappig zeg. Dat staat op de site van elke bank .


    Zoeken kunnen ze zeker ook niet .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ook zo'n vraag. Ik moet geld overmaken naar Belgie, en heb nog nooit met IBAN en BIC gewerkt ofzo, hoe moet dat precies?
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ik heb ook zo'n vraag. Ik moet geld overmaken naar Belgie, en heb nog nooit met IBAN en BIC gewerkt ofzo, hoe moet dat precies?
    op de juiste manier
    wil je het online overmaken of via formulier?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #8

    Standaard

    Online overmaken.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Online overmaken.
    nou, als je de iban en bic hebt, log in, dan moet er ergens een optie zijn van overmaken naar buitenland, en de rest wijst zich vanzelf.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #10

    Standaard

    Nou, bij mij zie ik dat niet staan. Ik zit overigens bij de Postbank. Dus misschien weet iemand die ook bij de Postbank zit hoe het moet?
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  11. #11

    Standaard

    Voor zover ik het weet is dit bij de Postbank nog niet mogelijk (mijnpostbank.nl). Gewoon overschrijfkaarten aanvragen dus.
    *** Star-trader / SafeTrader

  12. #12

    Standaard

    Of gewoon naar een goede bank gaan :wink:

  13. #13

    Standaard

    Ja, ik zit nu al bij de Postbank hoor.

    Maar bedankt voor de (snelle) reacties.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ja, ik zit nu al bij de Postbank hoor.

    Maar bedankt voor de (snelle) reacties.
    postbank is geen bank
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #15

    Standaard Re: er zijn nog altijd die niet weten hoe je geld overmaak o

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ro@drunner
    misschien wat uileg hier voor die het niet weten
    Misschien handiger als je gewoon je specifieke vraag even stelt. Voor algemene info: zie de website van je bank.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ro@drunner
    er zijn nog altijd die niet weten hoe je geld overmaak onlin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ro@drunner
    misschien wat uileg hier voor die het niet weten
    Er zijn er nog altijd die niet weten hoe je moet typen.
    Misschien wat uitleg hier voor die die het het niet weten.

    Blijkbaar heb je dus last van mensen die niet goed weten hoe geld over te schrijven (naar het buitenland). In plaats van dit topic aan te maken, met een titel die op niet veel trekt en waarbij je eerste post ook niet veel toevoegt, kan je beter een topic aanmaken met voldoende uitleg over het overschrijven van geld (naar het buitenland), iban en bic.
    Mensen moeten toch de kans krijgen iets te leren, voordat ze worden afgemaakt omdat ze het niet weten.

    Als ik het verkeerd heb begrepen en je dus zelf uitleg zoekt naar het overschrijven van geld, dan heeft Herjan hierboven al een gepast antwoord gegeven. Zoek gewoon op de site van je eigen bank (of op google, of op dit forum,...) naar overschrijven naar het buitenland.

    Ook is deze vraag al tig keren gesteld (zoek maar eens op iban en bic).
    Dus misschien kan er een 'sticky' topic aangemaakt worden in TKA met alles wat er te zeggen valt over IBAN, BIC, verzendkosten, buiten de EU, ...

  17. #17

    Standaard

    Heb een klein vraagje:


    2. Via bank/giro

    Bank: 65.59.75.764 t.n.v. Boudisque(ING Bank)

    IBAN: NL51INGB065.59.75.764 BIC-Code: INGBNL2A

    Giro: 790.86.12 t.n.v. Boudisque


    Ik betaal bij mijnpostbank.nl moet ik als ik wil overschrijven alleen dat VeT gedrukte gedeelte er neer zetten, en geen betalingskenmerk?

    Vermeld bij overmaking altijd je ordernummer!

    Dat kan trouwens helemaal niet bij mijnpostbank.nl, als je overschrijft, of wel?

  18. #18
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Heb een klein vraagje:


    2. Via bank/giro

    Bank: 65.59.75.764 t.n.v. Boudisque(ING Bank)

    IBAN: NL51INGB065.59.75.764 BIC-Code: INGBNL2A

    Giro: 790.86.12 t.n.v. Boudisque


    Ik betaal bij mijnpostbank.nl moet ik als ik wil overschrijven alleen dat VeT gedrukte gedeelte er neer zetten, en geen betalingskenmerk?

    Vermeld bij overmaking altijd je ordernummer!

    Dat kan trouwens helemaal niet bij mijnpostbank.nl, als je overschrijft, of wel?
    Je kunt het beste niet de vetgedrukte bankrekening, maar het giro nummer gebruiken, overschrijven van giro naar giro is veel sneller. Je order nummer kun je dan invullen bij mededelingen onderaan. Dan moet het volgens mij goed komen.

  19. #19

    Standaard

    Oke bedankt, Ja met dat ordernummer lukt nu.

    Je kan alleen bij mededelingen, nooit iets invullen, als je het betalingskenmerk al ingevuld hebt.


    Dat heb ik bijvoorbeeld wel eens bij FRS, met acceptgiro, als ik het overschrijf, die vragen om een ordernummer, en ook om een betalingskenmerk.


    En aangezien j altijd een betalingskenmerk in moet vullen, gaat dat ordernummer dus nooit...

  20. #20
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Oke bedankt, Ja met dat ordernummer lukt nu.

    Je kan alleen bij mededelingen, nooit iets invullen, als je het betalingskenmerk al ingevuld hebt.


    Dat heb ik bijvoorbeeld wel eens bij FRS, met acceptgiro, als ik het overschrijf, die vragen om een ordernummer, en ook om een betalingskenmerk.


    En aangezien j altijd een betalingskenmerk in moet vullen, gaat dat ordernummer dus nooit...
    Klopt inderdaad als je een betalingskenmerk invult kun je niets meer invullen bij mededelingen. Is alleen een betalingskenmerk niet genoeg dan? Fungeert dat dan niet ook meteen als ordernummer zeg maar. 1 van de 2 moet toch ook voldoende zijn? Anders zou ik het niet weten, succes in ieder geval.

  21. #21

    Standaard

    Klopt inderdaad als je een betalingskenmerk invult kun je niets meer invullen bij mededelingen. Is alleen een betalingskenmerk niet genoeg dan? Fungeert dat dan niet ook meteen als ordernummer zeg maar. 1 van de 2 moet toch ook voldoende zijn? Anders zou ik het niet weten, succes in ieder geval.

    Ja, ik bedoelde het als een voorbeeld, Heb al paar keer overgeschreven naar FRS, maar ik bedoel eigenlijk gewoon, dat ze er om vragen op de acceptgiro, en het dus niet lukt, als ik de betalingskenmerk heb ingevuld.

    Maar ik heb verder ook niks van FRS gehoord over de betalingen die ik gedaan had via internetbankieren, dus het zal wel goed zitten met alleen, de betalingskenmerk invullen.

  22. #22

    Standaard

    Ik heb even een vraag en ik heb dit topic met de zoekfunctie gevonden. Maar ik heb vrijdag een bedrag overgemaakt naar België. ALles ingevuld zoals het moest, BIC-nummer etc, maar het is nog niet afgeschreven. Er staat ook niks onder 'verzenden' (ik zit bij de ABN). Duurt het altijd wat langer als je iets overmaakt naar het buitenland, heb ik iets verkeerd gedaan of is die hele verzending ergens misgegaan?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •