Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    had voor de kerst een bestelling gedaan bij hun
    nog steeds niets ontvangen. Ze reageren ook niet op mijn mail.
    dit is mijn laatste bestelling geweest. mochten ze niet binnen een week reageren dan mogen ze die troep houden ook. erg irritant dit. verschrikkelijk slechte webshop

  2. #27

    Standaard De laatste bestelling die ik ooit bij deze shop zal doen...

    De levertijden zijn dramatisch. Communicatie vanuit hun zijde 0,0. Na een eerdere ervaring waarin tevens laat werd uitgeleverd, nog 1 keer geprobeerd...

    Op 12 mei besteld, vervolgens op 9 juni maar eens gebeld waar de bestelling blijft. Het spijt hen, ze wachten nog op 2 titels, binnen 2 weken wordt het afgeleverd volgens afdeling klantenservice. In de tussentijd ontvang je de nieuwsbrief en adverteren ze met de nog te leveren titels met levertijden van respectievelijk 2-3 werkdagen en 3-5 werkdagen. Persoonlijk vind ik dit niet grappig als je al een paar weken op een bestelling zit te wachten.
    Nu is het 24 juni en nog steeds geen levering of bericht van hun zijde wanneer geleverd gaat worden. Voor mij de laatste keer dat ik van de diensten van dit bedrijf gebruik maak en ga op zoek naar een betere webshop. Waardeloze dienstverlening!!!

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik heb twee keer bij deze webshop iets in het verleden besteld. Omdat zij mij een product konden leveren wat waar het elders Out of Print was. En twee keer moest er ik zelf achter aan keutelen om te vragen waar mijn bestellingen bleven. En met als antwoord dat het nog eens een week ging duren. Gelukkig kreeg ik het spul wel die zelfde week daarop binnen.

    Nee ik maak geen gebruik meer van hun diensten. Daarbij zijn ze ook nog eens onzettend duur.

  4. #29

    Standaard

    Heeft iemand recent de site bezocht?

    Ik krijg sterk de indruk dat de winkels (na het blad ook) ter zielle zijn....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •