Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Rocky 6

  1. #51

    Standaard

    Ben opgegroeid met de Rocky-films en heb erg veel sympathie voor het Rocky-personage, dit is echt een prachtig karakter van vlees en bloed. Stallone op z'n best!

  2. #52

    Standaard

    De eerste officiële teaser is beschikbaar. Er is alleen haast niets in te zien. Aangezien het binnenhalen van stallone.com nogal sloom gaat hier een mirror:

    http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=0...41E20KFYIYLIGD

  3. #53

    Standaard

    Dit hier schijnt de officiele Filmposter van Rocky Balboa te zijn:



    Ik vind het wel een mooie poster, die smaakt naar het zien van de Film. Kan daarom niet wachten tot hij in de bios draait.

  4. #54

    Standaard

    is niet echt vrees ik;
    de film wordt aangeduid met Rocky Balboa, het ziet er erg fanmade uit, en in de teaser werd gemeld dat hij in december 2006 uit gaat komen ipv zomer 2007. Zou raar zijn als het nu alweer zo flink is uitgesteld

  5. #55

    Standaard

    Ja deze poster is fanmade (al heel oud zelfs, van www.adangio.com), er is nog geen officiële poster beschikbaar.

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Geweldige trailer...

    Ik krijg echt het "Rocky-gevoel"hierbij... "He's back for one last round"...

    De film zou toch eind van het jaar uitkomen?
    Deze moet ik in de bios zien!

    Edit: volgens imdb moeten we tot 5 april '07 wachten.... damn!!
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #58

    Standaard

    ziet er erg goed uit

  9. #59

    Standaard

    Trailer ziet er idd goed uit, en Silver Stallone is gewoon gaaf!!
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  10. #60

    Standaard

    Zojuist gelezen op NOS Teletekst (Kladblok) dat Stallone Natasha Bedingfield heeft gevraagd voor de titelsong van de film.

    Toch niet verkeerd, al hoop ik dat het werk van Bill Conti en Survivor ook in deze film terugkomt.
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Wat is mijn Stallone toch ook weer goed! I LOVE IT!!!!

    Grootste actieheld allertijden

  13. #63

    Standaard

    WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

    ik lig in een deuk, GRANDPA ROCKY STALLONE

    HAHAHAHAHAHAHA

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

    ik lig in een deuk, GRANDPA ROCKY STALLONE

    HAHAHAHAHAHAHA

    Hij is 60 jaar en hoe zal jij er uit zien als jij 60 bent?

    What ?

  15. #65

    Standaard

    Neem het hem niet kwalijk. Hij zat ook zo te lachen toen Christopher Reeve in een rolstoel belande. :wink:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Neem het hem niet kwalijk. Hij zat ook zo te lachen toen Christopher Reeve in een rolstoel belande. :wink:
    Idd, maar ja, versta dat wel hoor... is waarschijnlijk een jongen van 14-15 ofzo als het niet jonger is dus ja, zo zijn de kinderen de dag van vandaag

  17. #67

    Standaard

    Right... ik ben 13 en heb nog nooit zo'n uitspraken gemaakt en vind het eigenlijk belachelijk dat de meeste van mijn leeftijd gewoon geen respect meer hebben...

    Sorry voor de off-topic...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Right... ik ben 13 en heb nog nooit zo'n uitspraken gemaakt en vind het eigenlijk belachelijk dat de meeste van mijn leeftijd gewoon geen respect meer hebben...

    Sorry voor de off-topic...
    Had ik ook in de tijd dat ik 13-14 was. Niemand nam mi serieus omdat ik ook nog maar zo oud was. Maar geef toe, hij geeft soms goede punten (Superman Returns topic), maar soms kan hij echt het kind uithangen. :wink:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Right... ik ben 13 en heb nog nooit zo'n uitspraken gemaakt en vind het eigenlijk belachelijk dat de meeste van mijn leeftijd gewoon geen respect meer hebben...

    Sorry voor de off-topic...
    Had ik ook in de tijd dat ik 13-14 was. Niemand nam mi serieus omdat ik ook nog maar zo oud was. Maar geef toe, hij geeft soms goede punten (Superman Returns topic), maar soms kan hij echt het kind uithangen. :wink:
    Gaat dit over mij? Sorry hoor maar ik moet echt even heel hard lachen als ik stallone op 60 jarige leeftijd nog een keer rocky zie spelen. Volgens mij is het een film met een hele grote knipoog en wil Stallone zijn carriere nog een laatste stuiptrekking meegeven. Even cashen voor de kleinkinderen moet Stallone gedacht hebben.

    Ik vind het nogal een trieste opmerking om te zeggen dat ik waarschijnlijk ook lachte toen christopher reeve in een rolstoel belande, kijk dat vind ik nu een opmerking van een 13 jarige.

    Ik ben overigens 30 en ik heb een uitgesproken mening die ik niet onder stoelen of banken steek. Dat roept nogal eens weerstand op maar aan de andere kant heb je met mij altijd wat te beleven i.t.t. de vele grijze muizen hier op dit forum.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Right... ik ben 13 en heb nog nooit zo'n uitspraken gemaakt en vind het eigenlijk belachelijk dat de meeste van mijn leeftijd gewoon geen respect meer hebben...

    Sorry voor de off-topic...
    Had ik ook in de tijd dat ik 13-14 was. Niemand nam mi serieus omdat ik ook nog maar zo oud was. Maar geef toe, hij geeft soms goede punten (Superman Returns topic), maar soms kan hij echt het kind uithangen. :wink:
    Sorry hoor maar ik moet echt even heel hard lachen als ik stallone op 60 jarige leeftijd nog een keer rocky zie spelen. Volgens mij is het een film met een hele grote knipoog en wil Stallone zijn carriere nog een laatste stuiptrekking meegeven. Even cashen voor de kleinkinderen moet Stallone gedacht hebben.
    Nou, Sly heeft nog een prachtig lichaam voor iemand van 60. Het verhaal gaat ook over een come-back van een oud-kampioen tegen een nieuwe kampioen. 2 verschillende decennia's bokser tegenover elkaar. Niet vergeten dat Stallone 1 van de best betaalde acteurs allertijden is (nog steeds) en dat hij dit heus niet hoeft te doen voor het geld. Het geld stroomt ook wel binnen met zijn eigen water producten (Sly Water) en de man is gewoon een sporter in hart en nieren. Hij houdt hier van, dit is zijn serie, hij heeft het grootgemaakt en mensen hielden ervan en houden er nog steeds van. Duizenden Rocky fans over de hele wereld omarmen dit hele concept en de 6e film met open armen omdat ze Stallone nog 1 keer z'n laatste kunstje willen zien doen. Ik vind het geweldig.

    En Sly was trouwens 59 tijdens de opnames van de film

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Right... ik ben 13 en heb nog nooit zo'n uitspraken gemaakt en vind het eigenlijk belachelijk dat de meeste van mijn leeftijd gewoon geen respect meer hebben...

    Sorry voor de off-topic...
    Had ik ook in de tijd dat ik 13-14 was. Niemand nam mi serieus omdat ik ook nog maar zo oud was. Maar geef toe, hij geeft soms goede punten (Superman Returns topic), maar soms kan hij echt het kind uithangen. :wink:
    Sorry hoor maar ik moet echt even heel hard lachen als ik stallone op 60 jarige leeftijd nog een keer rocky zie spelen. Volgens mij is het een film met een hele grote knipoog en wil Stallone zijn carriere nog een laatste stuiptrekking meegeven. Even cashen voor de kleinkinderen moet Stallone gedacht hebben.
    Nou, Sly heeft nog een prachtig lichaam voor iemand van 60. Het verhaal gaat ook over een come-back van een oud-kampioen tegen een nieuwe kampioen. 2 verschillende decennia's bokser tegenover elkaar. Niet vergeten dat Stallone 1 van de best betaalde acteurs allertijden is (nog steeds) en dat hij dit heus niet hoeft te doen voor het geld. Het geld stroomt ook wel binnen met zijn eigen water producten (Sly Water) en de man is gewoon een sporter in hart en nieren. Hij houdt hier van, dit is zijn serie, hij heeft het grootgemaakt en mensen hielden ervan en houden er nog steeds van. Duizenden Rocky fans over de hele wereld omarmen dit hele concept en de 6e film met open armen omdat ze Stallone nog 1 keer z'n laatste kunstje willen zien doen. Ik vind het geweldig.

    En Sly was trouwens 59 tijdens de opnames van de film
    Hij ziet er voor een 60 jarige nog goed uit hoor daar niet van. Ik denk ook dat ik deze film best leuk zal vinden. Maar zoals ik al zei moet je de film wel met een grote knipoog nemen zoals Sly zelf ook doet. Ik bedoel, hij is en blijft toch 60. Het probleem met Sly, Schwarzenegger enz. is dat ze alleen bepaalde rollen kunnen spelen en nu ze ouder worden kunnen ze geen interessante actierollen meer krijgen en vallen ze terug op hun dit soort vervolgdelen, zie ook Rambo IV, Die Hard 4 enz.

    Komt Adrian er trouwens nog in voor?

  22. #72

    Standaard

    Nope, Adrian doet niet meer mee in deel 6.

  23. #73

    Standaard

    je noemt Die Hard 4 nu wel, maar Bruce Willis is juist wél een acteur die merdere soorten rollen kan spelen.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    je noemt Die Hard 4 nu wel, maar Bruce Willis is juist wél een acteur die merdere soorten rollen kan spelen.
    Ja, dat is idd een van de uitzonderingen daar heb je gelijk in.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    je noemt Die Hard 4 nu wel, maar Bruce Willis is juist wél een acteur die merdere soorten rollen kan spelen.
    Ja, dat is idd een van de uitzonderingen daar heb je gelijk in.
    In Sixth Sense, Unbreakable speelt hij een overtuigende realistische geweldige rol !

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •