Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Rocky 6

  1. #76

    Standaard

    Geweldig hoe hij dat zegt op het einde

    'it ain't over 'till it's over'
    'where's that from, is that from the eigthies?'
    'that is probably from the seventies'

    8)

    Wel jammer van Adrian... komt er nog iets over haar terug in het verhaal?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limmel
    Geweldig hoe hij dat zegt op het einde

    'it ain't over 'till it's over'
    'where's that from, is that from the eigthies?'
    'that is probably from the seventies'
    Inderdaad, Geweldig !
    Ik denk dat deze film een mooi 70's/80's gevoel gaat hebben.
    Tenslotte waren dat de jaren van z'n grootste succesen.
    The King of all hero's has returned.. and he's here to stay .

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limmel

    Wel jammer van Adrian... komt er nog iets over haar terug in het verhaal?
    [spoiler:0356b3c420] Adrian is gestorven, daar wordt aan het begin van de film aan gerefereerd (volgens scripts die een tijd terug op internet stonden)[/spoiler:0356b3c420]

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Het probleem met Sly, Schwarzenegger enz. is dat ze alleen bepaalde rollen kunnen spelen en nu ze ouder worden kunnen ze geen interessante actierollen meer krijgen en vallen ze terug op hun dit soort vervolgdelen, zie ook Rambo IV, Die Hard 4 enz.
    Dat is erg kort door de bocht.

    Stallone heeft met rollen in bijvoorbeeld Copland en Shade laten zien ook heel andere rollen te beheersen. Ook wordt er erg snel beweerd dat al zijn actie-personages hetzelfde zouden zijn, maar ik vind juist dat hij alle personages heel anders neerzet (Rocky is niet te vergelijken met Rambo, niet te vergelijken met Cobra etc.).

    Schwarzenegger heeft diverse (Twins, Kindergarten Cop) komedies gemaakt.
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #79

    Standaard

    Ja, maar of Schwarznegger trots kan zijn op die films...
    Stallone speelde wel goed in de bv Shade vond ik.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  5. #80

    Standaard

    Stallone vind ik een redelijk veelzijdig acteur. Zijn aktie-flics springen er natuurlijk uit, met als hoogtepunt First Blood en Demolition Man. Maar films als Copland, Shade en wat mij betreft ook Assasins laten zien dat de man ook meer in huis heeft.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  6. #81

    Standaard

    Als maar genoeg mensen zeggen dat iemand een eenzijdige acteur is zijn er genoeg schapen die meeblaten. Zo is dat ook met Stallone en Schwarzenegger, maar ondertussen heeft 90% van die schreeuwerds de Rocky, Rambo en Terminator collectie in de kast staan. Zonder die 2 mannen was er amper een actie genre geweest. Godfathers van actie zijn ze :respect:

    ( wanneer wordt die smiley hier geaccepteerd!? :respect )

  7. #82

    Standaard

    M.i. heeft stallone maar 3 goede films gemaakt:

    Rambo First blood
    Rocky 1
    Rocky 2

    In alle films daarna werd het allemaal te overdreven/hollywoodish.
    Wat betreft Schwarzenegger geldt dit voor zo'n beetje al zijn films, misschien muv die eerste Conan maar dat vind ik dan weer sowieso niks.

  8. #83

    Standaard

    Stallone was ook erg goed in Cliffhanger, Copland, Get Carter, Shade.


  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monco1976
    M.i. heeft stallone maar 3 goede films gemaakt:

    Rambo First blood
    Rocky 1
    Rocky 2

    In alle films daarna werd het allemaal te overdreven/hollywoodish.
    Wat betreft Schwarzenegger geldt dit voor zo'n beetje al zijn films, misschien muv die eerste Conan maar dat vind ik dan weer sowieso niks.
    Overdreven?? Het is film, geen real-life soap. In veel Aziatische films lopen ze over water, springen ze over huizen etc., ook erg realistisch. Toch vind ik dergelijke films (Hero, House of Flying Daggers) ook schitterend, terwijl anderen zich eraan ergeren.

    Maar om nou de Hollywood-blockbusters altijd af te schilderen als slecht? Ook erg kortzichtig.

    Je persoonlijke mening is dat Stallone maar 3 goede films heeft gemaakt? Dat kan, maar heb je ze ook allemaal gezien? En Schwarzenegger geen goede films? Het kan je genre niet zijn, maar het valt niet te ontkennen dat er volgens miljoenen fans en critici niet veel mis is met meerdere van zijn films (T2)....
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monco1976
    M.i. heeft stallone maar 3 goede films gemaakt:

    Rambo First blood
    Rocky 1
    Rocky 2

    In alle films daarna werd het allemaal te overdreven/hollywoodish.
    Wat betreft Schwarzenegger geldt dit voor zo'n beetje al zijn films, misschien muv die eerste Conan maar dat vind ik dan weer sowieso niks.
    Dus Conan is wel realistisch? Hou toch op

  11. #86

    Standaard

    Niet realistisch, ik denk dat hij serieus in gedachte heeft ofzo...?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Niet realistisch, ik denk dat hij serieus in gedachte heeft ofzo...?
    Precies je ziet mij nergens met de term realistisch gooien, Star Wars is ook niet realistisch maar heeft niet dat Action hero gehalte.

  13. #88

    Standaard

    We gaan wel erg Off Topic nu, het ging toch over Rocky 6? Discussies over deze kunnen beter in een algemene Schwarzenegger of Stallone Topic lijkt me. Wat krijgen we dadelijk, Wie heeft de Mooiste vrouw : Arnie of Sly

    Kom op zeg, laten we gewoon terugkeren naar Rocky 6!



  14. #89

    Standaard

    Ik vind de discussie nog altijd passen in dit topic. Heeft nog altijd iets te maken met of Sly het wel aankan en over hoe realistisch of onrealistisch deze film/ vroegere films wel zijn of waren.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #90

    Standaard

    Rocky 6 is voor mij een punt om na toe te leven, de eerdere delen heb ik 1 voor 1 zo vaak gezien, ik zal hem daarom ook de 1e dag dat ie in de bios draait gelijk gaan kijken. De trailer die ik heb gezien is gewoon goed
    Van mij mag er nog wel een rocky 7 komen (Zal er wel niet inzitten ben ik bang )
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rudyooms
    Rocky 6 is voor mij een punt om na toe te leven, de eerdere delen heb ik 1 voor 1 zo vaak gezien, ik zal hem daarom ook de 1e dag dat ie in de bios draait gelijk gaan kijken. De trailer die ik heb gezien is gewoon goed
    Van mij mag er nog wel een rocky 7 komen (Zal er wel niet inzitten ben ik bang )
    Sluit ik me volledig bij aan.

    Stallone is THE man. En ik vind het echt leuk dat ik de kans krijg om een Rocky film in de bios te zien evenals een Rambo film.

  17. #92
    vinnie12
    Guest

    Standaard hallo mensen

    hallo mensen ik heb een film site daar staat onderanderen veel op over sylvester stallone kijk maar even staan ook spelletjes van hem op
    http://film1.come2me.nl

  18. #93

    Standaard

    Ik zal nog even wat nieuwe Foto's plaatsen voor jullie. Het betreffen zowel Foto's van Scene's uit de Film, alswel Setopname's :
















    Van wat ik gelezen heb, komt de Film op Vrijdag 22 December 2006 in de Amerikaanse bioscopen. Laten we hopen dat hij snel volgt in Nederland. ik kijk er echt naar uit!

  19. #94

    Standaard

    Die foto's zien er echt gaaf uit. Ik denk dat deze Rocky de beste wordt na deel 1.

  20. #95

    Standaard

    Herinneren jullie nog dat Meisje uit de 1e Film, wat woonde in Rocky's Buurt. Dat jonge meisje rookte toen al, en Rocky ging haar toen uitleggen waarom het slecht was om te roken. Dat desbetreffende meisje is namelijk deze vrouw (speelt ook weer een rolletje in deze film) :



    Ben ik namelijk achter gekomen doordat ik het las op een Balboa site.

  21. #96

    Standaard

    Ik kijk er in ieder geval erg naar uit!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #97

    Standaard

    Rocky 6 ga ik zeker kijken.. het heeft mij wel benieuwd gemaakt
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  23. #98

    Standaard

    Alleen jammer dat hij zijn leren jasje heeft vervangen voor een andere.
    Nee ik kijk er toch wel naar uit, hoe onrealistisch een verhaal met een 60-jarige Stallone als profbokser ook klinkt.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paolo-Martini
    Alleen jammer dat hij zijn leren jasje heeft vervangen voor een andere.
    Nee ik kijk er toch wel naar uit, hoe onrealistisch een verhaal met een 60-jarige Stallone als profbokser ook klinkt.
    Waar let je op zeg?? Hij heeft zijn oude joggingpak wel weer aan
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paolo-Martini
    Alleen jammer dat hij zijn leren jasje heeft vervangen voor een andere.
    Nee ik kijk er toch wel naar uit, hoe onrealistisch een verhaal met een 60-jarige Stallone als profbokser ook klinkt.
    Waar let je op zeg?? Hij heeft zijn oude joggingpak wel weer aan
    Was ook niet echt serieus bedoeld hoor, ik had er dus blijkbaar een smiley bij moeten zetten.

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •