Pagina 11 van 31 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 768 worden weergegeven.

Discussie: A1 Grand Prix

  1. #251

    Standaard

    Hmm dan zal ik het wel fout hebben. Toch zie in de race(s) wel weer wat gebeuren dat we niet op het podium komen...

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Wat ik van tevoren al dacht komt wel een beetje uit, je kunt hier zien wie/wat de echt goede teams/coureurs zijn. Ik denk dat de top 5 van vandaag toch wel de besten zijn.
    Valt toch wel mee? Nederland staat 4e. Das toch veel beter dan de 10 plek ofzo waar we gemiddeld zo'n beetje stonden!
    Lastig om te zeggen of de top 5 de besten zijn. Zit allemaal toch best dicht bij elkaar en wisselt elkaar ook af. Brazilie en portugal zakken dit keer ver weg, net als australië. Dat biedt nog kansen voor Nederland. Portugal kunnen we dan wellicht in deze race voorbij in de stand. Ierland zou ook te doen moeten zijn. Als alles klopt en we geen plaatsen verliezen en in de hoofdrace een podium pakken dan moet NL wellicht Nieuw Zeeland het vuur aan de schenen kunnen leggen. Kortom; een ws spannende race met mogelijkheden en kansen om flink te stijgen in het klassement.

  3. #253

    Standaard

    Ik hou het wel bij Nascar,
    Of
    Arca: Milwaukee,

    Daytona ford 500 & 400 series daar zit meer spanning in dan F1
    Er gebeurt meer op de baan!

    Nou moet ik ook wel toe geven sinds ik in Daytona ben geweest.
    Dat ik ook in eens meer interesse heb in autoracen.
    Daar voor vond ik alleen rally leuk!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Ik hou het wel bij Nascar,
    Of
    Arca: Milwaukee,

    Daytona ford 500 & 400 series daar zit meer spanning in dan F1
    Er gebeurt meer op de baan!

    Nou moet ik ook wel toe geven sinds ik in Daytona ben geweest.
    Dat ik ook in eens meer interesse heb in autoracen.
    Daar voor vond ik alleen rally leuk!
    Al eens gekeken naar een A1 race? Daar hebben we het hier over en daar gebeurt ook beduidend meer dan in de F1 !

  5. #255

    Standaard

    Het maleisische automerk Proton sponsort team malaysia. Bijzonder in een veld waar alle motoren gelijk zijn.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Het maleisische automerk Proton sponsort team malaysia. Bijzonder in een veld waar alle motoren gelijk zijn.
    Contract t/m 2008. Ik denk dat het alleen maar goed is want volgend seizoen betaalt de sjeik niet alles meer

  7. #257

    Standaard

    Enrico Toccacelo vervangt Adam Khan. De seat holders zijn hiermee akkoord gegaan. Beetje raar, een Italiaan die rijdt voor Pakistan. Ik kan het ook wel weer begrijpen, ze willen de fans niet teleurstellen. Heeft Toccacelo al gereden dit weekend? Volgens mij niet... Toch is het mss wel goed dat ze een uitzondering maken voor de fans.[code]Only drivers who take part in at least one of the three practice sessions can take part in the races.[/code]

  8. #258

    Standaard

    Warm up: [spoiler:9b475709db]5e tijd voor Verstappen, daarna in de banden terechtgekomen.[/spoiler:9b475709db]

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Enrico Toccacelo vervangt Adam Khan.
    Verrassend. Ze wilden nl eerst de 2e rijder van Australië, Christian Jones inzetten. Daar was al toestemming voor. Volgens mij hadden ze Bleekemolen moeten nemen :wink:

  10. #260

    Standaard

    Nah Bleekemolen hoeft van mij niet voor Pakistan te rijden.... Kijk je ook live streaming nu?

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Warm up: [spoiler:e8ad911ac4]5e tijd voor Verstappen, daarna in de banden terechtgekomen.[/spoiler:e8ad911ac4]
    [spoiler:e8ad911ac4]w.s door nog onvoldoende ingeremde remblokken. Vertraging was nog minder dan verwacht[/spoiler:e8ad911ac4]

  12. #262

    Standaard

    [spoiler:5f0d86b37a]Beetje dom?![/spoiler:5f0d86b37a]

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Nah Bleekemolen hoeft van mij niet voor Pakistan te rijden.... Kijk je ook live streaming nu?
    Kan hij ervaring opdoen. Lijkt me wel goed.
    Geen live-stream hier. Geblokt door firewall (Ben aan het werk). Vanavond denk ik kijken of heel misschien vanmiddag RTL7, maar denk niet dat ik dat haal.

  14. #264

  15. #265

    Standaard

    Nog meer sponsor nieuws; Pakistan krijgt energie drank Aquis als sponsor en Zuid Afrika had gisteren al Telkom op de auto staan.

  16. #266

    Standaard

    Ik zeg 1 ding: de onboard beelden zijn echt heel erg mooi 8)

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Oh werk, da's minder :wink:
    Valt mee hoor. En als het niet bevalt dan moet je wat anders zoeken. Kan niet zo zijn dat je met tegenzin aan het werk gaat. Gewoon vrij blijft uiteraard wel de voorkeur houden :wink: En tijdens een race is het natuurlijk altijd minder.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Oh werk, da's minder :wink:
    En tijdens een race is het natuurlijk altijd minder.
    Dat bedoel ik :wink:

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik zeg 1 ding: de onboard beelden zijn echt heel erg mooi 8)
    Hopen dat RTL die dan ook uit gaat zenden
    Geniet ze, plicht roept.

  20. #270

    Standaard

    [spoiler:f77f4f6c2e]Jammer, Zuid-Afrika eruit door versnellingsbakproblemen.[/spoiler:f77f4f6c2e]

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Geniet ze, plicht roept.
    Succes, vanavond laat is er nog een samenvatting op RTL7

  22. #272

    Standaard

    [spoiler:1c34f1c3a6]Dat is dus wat ik verwachtte HET KAN NIET JOS! dat hij moet hij toch weten?!!!heel heel heel jammer vergeet het maar weer dit weekend[/spoiler:1c34f1c3a6]

  23. #273

    Standaard

    Ik weet dat de sprintrace al verreden is maar wordt de hoofdrace nu wel live uitgezonden?

  24. #274

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Niet door RTL7 maar je kunt wel via internet kijken: http://boss.streamos.com/wmedia-live...ing_051022.asx
    Bedankt voor de tip!

    Wat een raar gedoe dat het op RTL niet live uitgezonden wordt?

Pagina 11 van 31 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •