Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 768 worden weergegeven.

Discussie: A1 Grand Prix

  1. #51

    Standaard

    Was een leuke race. Geweldig om Verstappen weer te zien racen en met een geweldige start van de laatste plaats in de punten. Vond vooral die boosts wel interessant. Een paar mooie acties met die boosts.

    Snap alleen nog niet helemaal waarom ze nou een Sprint en een normale race hebben.
    En was er niet nog een Nederlandse coureur in het team van Verstappen. Want heb nu maar 1 coureur per landenteam gezien.

    Maar voor de rest een leuke race.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #52

    Standaard

    Jeroen Blekemolen is reserve coureur, die kunnen ze dus verwisselen net als (dacht ik) met Scott Speed gebeurde, dan rijd een andere rijder de sprint dan de hoofdrace.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #53

    Standaard

    Bleekemolen zal alleen rijden als Jos niet kan rijden...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Toch wel een teleurstellende 14e startplek voor Nederland. Hopen dat het in de sprintrace beter gaat zodat Jos een goede startplaats kan krijgen voor de lange race.
    Zeer teleurstellend idd. Jos gaf zelf aan dat ze geen grip konden vinden. Baart me zorgen. Zou dat de onervarenheid van het team zijn? Hoop het niet. Race is een ander verhaal, maar een eindkwalificering in de top 6 die ik vooraf verwachtte zal lastig worden.
    Zo moeten nog een beetje naar elkaar toegroeien en Jos zelf moet er ook weer een beetje inkomen denk ik, toch alweer een tijdje geleden dat hij geraced heeft.
    Ik vermoed (en hoop) dat hij gedurende de race steeds beter gaat rijden.
    Geloof dat het wel klopt ja :wink:
    Aantal dingen al gezegd maar toch;
    Saaie sprint race. Gebeurde eigenlijk niets. Aantikken Verstappen ook niet in beeld gebracht al dacht ik wel in een flits even iets te zien. Heb het nog niet opnieuw bekeken. Mooiste actie was het inhalen van een achterblijver
    Dan de race.
    Man, dit is wat we willen zien. Alles zat er in. Mooie inhaal acties, crashes, close racing. Erg goed dat de regie bijna direct Jos oppikte om te laten zien hoe hij door het veld heen ploegde. Dit biedt heel veel hoop voor de toekomst. Als ze nou de sprint race ook met staande start gaan doen....
    Wel knap van RTL dat ze de verslaglegging zo weten te vern**ken door reclames. Is m.i helemaal niet nodig. Bij F1 kon je nog zeggen dat ze dat moesten om de rechten te kunnen betalen. Maar ja, SBS kan het ook zonder en de rechten voor A1GP zijn vast een stuk minder hoog dan bij F1. Kortom; kappen met die onnodige onzin.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Jeroen Blekemolen is reserve coureur, die kunnen ze dus verwisselen net als (dacht ik) met Scott Speed gebeurde, dan rijd een andere rijder de sprint dan de hoofdrace.
    Mits de reserve rijder ook in de vrije trainingen minimaal 1 sessie heeft gereden. Bovendien moet hij dan binnen 102% van de snelste tijd van het team gereden hebben.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Maar ja, SBS kan het ook zonder en de rechten voor A1GP zijn vast een stuk minder hoog dan bij F1. Kortom; kappen met die onnodige onzin.
    Als ik het goed heb begrepen mag SBS niet eens live sportuitzendingen onderbreken voor reclame, dat is een Nederlandse wetgeving, RTL ontloopt dat omdat ze uit Luxemburg zenden.
    Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat het zo was.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Zit je gekluisterd aan de buis, wordt de race ongunstig onderbroken(met nog eens de minst interessante reclames voor de totaal verkeerde doelgroep).
    Tja, maar we weten nu tenminste hoe we ouderdomsvlekken moeten tegengaan. Da's ook wat waard toch?

  8. #58

    Standaard

    Het is wel duidelijk dat in de sprintrace veel minder risico wordt genomen, terwijl er toch wel degelijk punten zijn te verdienen, alleen geen geld.

    Maar mischien, als het kampioenschap vordert, gaat men meer risico's nemen om een achterstand in te lopen.

    annyway, wanneer en waar is de volgende race
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    annyway, wanneer en waar is de volgende race
    Eurospeedway Duitsland, 9 oktober

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Maar ja, SBS kan het ook zonder en de rechten voor A1GP zijn vast een stuk minder hoog dan bij F1. Kortom; kappen met die onnodige onzin.
    Als ik het goed heb begrepen mag SBS niet eens live sportuitzendingen onderbreken voor reclame, dat is een Nederlandse wetgeving, RTL ontloopt dat omdat ze uit Luxemburg zenden.
    Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat het zo was.
    Bij de sprintrace gewoon voor en na een groot reclameblok. Tijdens de hoofdrace max. 1 onderbreking.
    Zit je gekluisterd aan de buis, wordt de race ongunstig onderbroken(met nog eens de minst interessante reclames voor de totaal verkeerde doelgroep).
    En Kalff maar roepen, "We gaan er nog één keertje tussenuit, nog één keertje"
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #61

    Standaard

    Ik weet het niet, maar als ik Kalff hoort, heb ik het idee dat ik naar een herhaling loopt te kijken. Weet niet waar dat aan ligt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Ik weet het niet, maar als ik Kalff hoort, heb ik het idee dat ik naar een herhaling loopt te kijken. Weet niet waar dat aan ligt.
    Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar ik heb er geen last van. Ik vind het wel leuk om Kalff weer een keer te horen enthousiast als hij is Het is niet makkelijk om goed commentaar te geven bij de 1e GP van een totaal nieuwe klasse :wink:

  13. #63

    Standaard

    Ik ken de Lausitzring niet echt. (is dat met die hairpin als eerste bocht? :wink: ) maar ik kijk er wel naar uit. Brands Hatch was leuk dus waarom nu niet Zometeen begint de eerste training.

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Toch leuk dat de Duitsers dan Jos kiezen :wink:

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik ken de Lausitzring niet echt. (is dat met die hairpin als eerste bocht? :wink: ) maar ik kijk er wel naar uit. Brands Hatch was leuk dus waarom nu niet Zometeen begint de eerste training.
    Deze baan als het goed is. Lausitzring kent 8 vaste banen.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Toch leuk dat de Duitsers dan Jos kiezen :wink:
    Absoluut ! Sowieso zie je in buitenlandse media vaak positieve berichten over Verstappen. NL vind het blijkbaar leuker om kritiek te hebben

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Toch leuk dat de Duitsers dan Jos kiezen :wink:
    Absoluut ! Sowieso zie je in buitenlandse media vaak positieve berichten over Verstappen. NL vind het blijkbaar leuker om kritiek te hebben
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat Jos na Benetton niet meer bij echt goede teams gereden heeft. Je kent ook de geintjes wel van Jos en de grindbak De meeste kritiek komt van mensen die de F1 niet echt volgen denk ik.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik ken de Lausitzring niet echt. (is dat met die hairpin als eerste bocht? :wink: ) maar ik kijk er wel naar uit. Brands Hatch was leuk dus waarom nu niet Zometeen begint de eerste training.
    Deze baan als het goed is. Lausitzring kent 8 vaste banen.
    Dat is de goede. Ongeveer 4,6km. Reden ze twee jaar geleden ook met DTM, maar die gebruiken nu alleen nog een kortere variant.
    Klopt
    Jos heeft dus helaas nog niet op de echte baan gereden, maar wel kennis gemaakt met een aantal bochten.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Toch leuk dat de Duitsers dan Jos kiezen :wink:
    Absoluut ! Sowieso zie je in buitenlandse media vaak positieve berichten over Verstappen. NL vind het blijkbaar leuker om kritiek te hebben
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat Jos na Benetton niet meer bij echt goede teams gereden heeft. Je kent ook de geintjes wel van Jos en de grindbak De meeste kritiek komt van mensen die de F1 niet echt volgen denk ik.
    Dat maakt het ook zo triest. Het zijn wel vaak mensen die (in de media) dat soort dingen kunnen uiten en dan met een goedkoop grapje weer een aantal anderen die het ook niet helemaal volgen/ snappen aan het lachen krijgen.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik ken de Lausitzring niet echt. (is dat met die hairpin als eerste bocht? :wink: ) maar ik kijk er wel naar uit. Brands Hatch was leuk dus waarom nu niet Zometeen begint de eerste training.
    Deze baan als het goed is. Lausitzring kent 8 vaste banen.
    Dat is de goede. Ongeveer 4,6km. Reden ze twee jaar geleden ook met DTM, maar die gebruiken nu alleen nog een kortere variant.
    Klopt
    Jos heeft dus helaas nog niet op de echte baan gereden, maar wel kennis gemaakt met een aantal bochten.
    Jos reed ook erg goede tijden in een Opel Vectra GTS (DTM) 2004. Hij zegt ook dat hij zeer onder de indruk is van het circuit :wink:

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik ken de Lausitzring niet echt. (is dat met die hairpin als eerste bocht? :wink: ) maar ik kijk er wel naar uit. Brands Hatch was leuk dus waarom nu niet Zometeen begint de eerste training.
    Deze baan als het goed is. Lausitzring kent 8 vaste banen.
    Dat is de goede. Ongeveer 4,6km. Reden ze twee jaar geleden ook met DTM, maar die gebruiken nu alleen nog een kortere variant.
    Klopt
    Jos heeft dus helaas nog niet op de echte baan gereden, maar wel kennis gemaakt met een aantal bochten.
    Die baan van 11,8km is ook wel gaaf, maar wel niet publieksvriendelijk. :wink:
    Dat denk ik ook niet nee. De baan waar ze nu rijden die kun je voor 100% overzien zeggen ze. Dat lijkt me echt een fantastisch gezicht.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Toch leuk dat de Duitsers dan Jos kiezen :wink:
    Absoluut ! Sowieso zie je in buitenlandse media vaak positieve berichten over Verstappen. NL vind het blijkbaar leuker om kritiek te hebben
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat Jos na Benetton niet meer bij echt goede teams gereden heeft. Je kent ook de geintjes wel van Jos en de grindbak De meeste kritiek komt van mensen die de F1 niet echt volgen denk ik.
    Dat maakt het ook zo triest. Het zijn wel vaak mensen die (in de media) dat soort dingen kunnen uiten en dan met een goedkoop grapje weer een aantal anderen die het ook niet helemaal volgen/ snappen aan het lachen krijgen.
    Ik erger me vaak kapot om de vaderlandse kritiek op Verstappen.
    Dat hele brokkenpiloot verhaal is debiel. In principe is hij een van de grootste pechvogels uit de Formule 1 aller tijden. Van alle F1 races die hij gereden heeft zijn er velen vroegtijdig gestaakt door nalatenschap van het materiaal, zelfs enkele ritjes door grindbak waren hier het gevolg van.
    Ondanks enkele foutjes is het gewoon een uitstekend coureur die voldoende heeft laten zien waarom hij dat is.

    Het enige commentaar wat je imo kunt hebben is dat hij de eerste paar races bij Benneton iets te gertig was. Maar kom op zeg. Hij zou testen en kon direct racen. Wat zou jij doen.
    Grootste frustratie bij mij is dat hele Honda verhaal. Zag er fantastisch uit en dan trekken ze de stekker uit omdat Harvey Postlethwaite overleed.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    In de eerste practice sessies was Nederland 7de. Verschil met de nummer 1 slechts een halve seconde.
    Zit wel erg dicht bij elkaar dan Toch hoop ik dat Jos een 5e plaats ofzo kan pakken in de kwalificatie of race. Ik mis trouwens Rusland in de uitslag van de 1e vrije training... Waren ze te langzaam ofzo?!

    Ik heb destijds niet veel meegekregen van dat Honda project maar ik hoorde wel dat Jos geweldige tijden reed bij de tests.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    In de eerste practice sessies was Nederland 7de. Verschil met de nummer 1 slechts een halve seconde.
    Zit wel erg dicht bij elkaar dan Toch hoop ik dat Jos een 5e plaats ofzo kan pakken in de kwalificatie of race. Ik mis trouwens Rusland in de uitslag van de 1e vrije training... Waren ze te langzaam ofzo?!

    Ik heb destijds niet veel meegekregen van dat Honda project maar ik hoorde wel dat Jos geweldige tijden reed bij de tests.
    Rusland doet niet mee dit weekend. Officieel vanwege een reorganisatie van het team....

Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •