Pagina 30 van 31 EersteEerste ... 20262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 768 worden weergegeven.

Discussie: A1 Grand Prix

  1. #726
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Het is een extreem saaie rijder helaas, ik mis Jos op dat gebied.

  2. #727

    Standaard

    Niet al te spannende race. Jammer dat Team Nederland bij de pitstop zo'n blunder maakten. Anders had Bleekemolen op het podium gestaan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #728

    Standaard

    Aardige race. Sensatie aan het begin van de race met een paar super starts en op het einde werd het nog erg spannend met USA en Great Brittan die dicht bij elkaar lagen. Jammer van Team Nederland die pitstop verpestte veel en ik heb geen flauw idee waarom ze in vredesnaam ervoor gekozen hebben om Bleekemolen de hoofdrace en die andere de sprint te laten rijden. Sprint overigens half gemist maar Nederland deed het daar helemaal niet slecht in volgens mij.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #729

    Standaard

    Helemaal gemist...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #730

    Standaard

    Hmm... ook helemaal vergeten. Maar veel gemist hebben we geloof ik niet.

  6. #731

    Standaard

    beide gezien, maar met moeite de oogjes open gehouden

    NL begon goed in de sprint, vd Zande zat goed bij de start waar er drie uitvielen en in de race haalde hij Tsjechie en Nieuw Zeeland in om 9e te eindigen (niet slecht vanaf 16 in een race die iets meer dan 17 minuten duurde)

    Hoofdrace begon goed, Bleek zat aan de goede kant van de start, kon 4e plaats pakken maar durfde niet door te drukken in bocht 1 en werd zo 5e, daarna 3x ingehaald (NL kwam sneldheid tekort op rechte stuk) en de pitstop was een ramp. Duurde 1 minuut langer dan alle andere. Verloren race dus al reed Bleek het laatste kwart van de race het snelste van iedereen op de baan. Spannend vooraan, maar Engeland hield de zenuwen in bedwang en VS kon ook niet echt doordrukken

    Een weekend op snel te vergeten waar je niets gemist hebt als je het niet gezien hebt. Bijna nog saaier dan een F1 race
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #732

    Standaard

    Gister was de één na laatste race. Had het in de ochtend gemist en na de F1 was er een erg korte samenvatting. Maar volgens mij weinig gemist. Nederland startte vanaf plaats 14 en wist zich naar plaats 9 in de sprint te werken en plaats 4 in de hoofd race. Engeland won de sprint en werd tweede bij de hoofdrace die gewonnen werd door New Zeeland. Duitsland werd derde en daarmee kampioen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #733

    Standaard

    Ik heb 's ochtends nog net de laatste ronden gezien. Toch vreemd dat ze die race in hetzelfde weekend als de F1 plannen. Vind het ook steeds minder leuk, de inhaalacties worden steeds schaarser.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #734

    Standaard

    Dit weekend de laatste race van het seizoen: Brands Hatch in Groot Brittannië. De training is momenteel gaande.

  10. #735

    Standaard

    niemand gekeken?

    nederland 5e geworden en wat prijzen gewonnen:
    'Zandvoort' beste A1GP-race van 2006/2007
    Uitgegeven: 2 mei 2007 19:38
    Laatst gewijzigd: 2 mei 2007 19:38

    LONDEN - Het Circuit Park Zandvoort is woensdag door de organisatie van de A1GP Series onderscheiden voor de beste A1GP-race van het seizoen. Erik Weijers, afgevaardigde van het Nederlandse circuit, nam in Londen de bijbehorende trofee in ontvangst....

    "Een fraaie onderscheiding waar we best trots op zijn", aldus Weijers. "Met in totaal ruim 120.000 bezoekers was de A1GP-race vorig jaar een groot succes en een evenement dat met gouden letters in de annalen van het Circuit Park Zandvoort is bijgeschreven."


    Tevens werd de inhaalactie van Jeroen Bleekemolen in de Tarzanbocht, waar hij de Brit Robbie Kerr voorbijstak, uitgeroepen tot meest spectaculaire inhaalactie van het seizoen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #736

    Standaard

    Ik vond het een aardige race, maar op de één of andere manier kon het me niet meer boeien. Mooiste was het gevecht tussen Engeland en Duitsland voor de eerste plaats, maar voor de rest gebeurde er niet veel. Hoop stomme regels ook. Dat je tijdens een SC niet naar binnen mag voor een pitstop. En Kalff die iedere keer zat te verkondigen dat Italie hierdoor dus naar binnen moest en uiteindelijk toch niet meer naar binnen moest. Vond dit seizoen lang niet zo goed als het vorige seizoen. Hopelijk wordt het volgend jaar beter.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #737

    Standaard

    klopt Sneaker,

    de uitslag is nog onder voorbehoud omdat NL protest heeft aangetekend tegen de pitstop van Italie omdat die wel/niet onder de SC is gebeurd.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #738

    Standaard

    Vandaag was er weer een race. Aardig, maar meer ook niet. Het kan me gewoon niet meer zoveel boeien als vroeger met Verstappen. Team Nederland is niet gefinished, iets met de auto. Verder waren het vooral een aantal treintjes zonder echt al te veel actie op de baan. Overigens gebeurde er wel genoeg in de pitstraat. Weet niet precies meer welke teams, maar iemand van volgens mij Frankrijk, reed iemand van volgens mij Team Engeland (bijna) aan. Zag er wel heftig uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #739

    Standaard

    Ik volg dit helemaal niet meer eigenlijk. 1e jaar was het nog wel spectaculair omdat het nieuw was én idd Verstappen mee deed.
    Las wel dat India heeft gewonnen, moet niet gekker worden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #740

    Standaard

    Zelf wel actief geweest met betrekking tot bericht geving van deze klasse. Dit jaar naar Zandvoort en Brno geweest. Het eerste jaar bestond veel meer uit jonge honden die zeer gretig waren, dat lijkt nu wat minder. Men is wat berekender, waardoor men wel eens een treintje bouwd om zo maar punten te scoren.

  16. #741

  17. #742

    Standaard

    Vandaag weer een race. Duitsland won. Nederland lag derde, een spin en een mislukte pitostop later en hij ligt 9de. Misschien 8ste, als ik Kalff mag geloven. Wel een hoop uitvallers.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #743

    Standaard

    8e na een tijdstraf van de USA. jammer had een podium in moeten zitten. Wel weer een veredelde kartbaan als circuit! zonde!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #744

    Standaard

    Team Nederland heeft het radioverkeer open gegeven.
    De boordradio is een bekend fenomeen bij diverse raceklassen (denk aan F1), maar dit is altijd gecensureerd. A1GP Team Nederland gaat het ongesensureerd vrijgeven en je kunt dit dan ook horen tijdens de uitzendingen van RTL GP. Hierdoor krijgt de fan nog meer mee wat de beslissingen zijn betreffende taktiek en kan zorgen voor mee meeleving van de fans.

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Team Nederland heeft het radioverkeer open gegeven.
    De boordradio is een bekend fenomeen bij diverse raceklassen (denk aan F1), maar dit is altijd gecensureerd. A1GP Team Nederland gaat het ongesensureerd vrijgeven en je kunt dit dan ook horen tijdens de uitzendingen van RTL GP. Hierdoor krijgt de fan nog meer mee wat de beslissingen zijn betreffende taktiek en kan zorgen voor mee meeleving van de fans.
    sweet!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #746

    Standaard

    Thank you rain. Werd het toch nog een beetje interessante race. Zorgde voor een aantal erg leuke acties en glijders. Nederland stelde weer teleur, maar de race was wel leuk door de regen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #747

    Standaard

    Wat een gekkenhuis zeg.
    Tig keer een safetycar en nu een rode vlag.
    Nederland lag 3e (of 4e) toen een mafkees dacht even 6 auto's eruit te remmen in een haarspeld waar al de hele wedstrijd alles vastliep. Nederlandse auto in de fik, maar nu met de rode vlag toch nog 3e ?
    (rode vlag = einde, uitslag van 1 ronde eerder)

    edit :

    Yay! 4e plek
    Misschien nog een penalty voor iemand boven Nederland, dus wie weet 3e.
    Hopelijk flikkeren ze die mafkees eruit die de rode vlag veroorzaakte, zelfs ik rij beter in een F1 auto...
    Laatst aangepast door mercapto : 24-02-2008 om 14:18
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #748

    Standaard

    Eindelijk weer eens een leuke race. Veel chaos en wat een idioot (Zuid Afrika?), gelukkig een rode vlag en Nederland toch nog vierde. En in de sprint race reed Duitsland Nederland uit de race.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #749

    Standaard

    wat een idioot die Zaugg, heb de sprint niet gezien maar Annemuller was weer lekker bezig hoorde ik...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #750

    Standaard

    Ja hij knalde achterop Nederland. Rode vlag, einde sprint race. De Duitser nog leuk zeggen dat hij niet fout was.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 30 van 31 EersteEerste ... 20262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •