Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 212728293031
De resultaten 751 tot 768 van 768 worden weergegeven.

Discussie: A1 Grand Prix

  1. #751

    Standaard

    Was wel weer een aardige race. Wat domme acties en een amateuristische organisatie (lichten die het niet deden (gebruikten de vlag om de race te starten) en safety car die er onnodig uitging). Wel wat leuke (inhaal)acties en incidenten. Nederland vierde in de hoofdrace.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #752

    Standaard

    Weer 4e ? Netjes
    Geen herhalingen meer zien ik
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #753

    Standaard

    Hmm, Bleekemolen op pole in Zandvoort. Netjes
    Gaan er nog mensen heen morgen?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #754

    Standaard

    Pole! Van de 15 auto's die reden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #755

    Standaard

    En morgen regen, regen en nog eens regen.

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    En morgen regen, regen en nog eens regen.
    Ook voordeel voor Bleekemolen normaal gesproken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #757

    Standaard

    Ik ga wel kijken, maar niet in Zandvoort zelf.

    Klopt het dat de punten nu niet gaan tellen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #758

    Standaard

    Nou het komt met bakken uit de lucht vlak voor de race.
    Sprintrace overigens niet echt succesvol voor Team Holland, 4e
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #759

    Standaard

    Race was wel vermakelijk om te zien.
    alleen jammer dat er vocht bij jeroen zijn stuurtje, wat was die neidig zeg.

  10. #760

    Standaard

    Slechte prestaties voor NL, had 2x podium moeten zijn...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #761

    Standaard

    Tja, ten eerste slechte pitsstop, ten tweede dat gedoe met dat stuurtje. Gewoon pech of knulligheid ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #762

    Standaard

    Radio 1 tegen Jan Lammers:
    "Is het niet gevaarlijk met dit weer te rijden?"
    Lammers: "Het is gewoon Russische roulette met 2 à 3 kogels"

    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  13. #763

    Standaard

    Jan Lammers:

    'een dronken aap met een machine-geweer'

    een spreekwoord wat ik waarschijnlijk gemist heb
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #764

    Standaard

    Volgende race zit overigens Doornbos in de wagen, ze rijden om en om.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #765

    Standaard

    Dankzij de regen was het nog best aardig, maar vind het verder een stuk minder dan in het eerste seizoen. Misschien ligt het ook aan het commentaar. Vindt Kalff niet echt goed. Snap verder de pitstop regels ook niet. Dus als je een kapotte auto heb (zoals met Team Nederland) mag je niet naar binnen, maar moet je wachten tot de pitlane open gaat. Dat kan toch niet. Overigens wel benieuwd naar de volgende race met Doornbos. Hopelijk wordt het dan wat interessanter.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #766

    Standaard

    Kalff is vreselijk. Beetje chauvinisme is niet erg, maar hardop hopen dat anderen crashen gaat imo te ver.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #767

    Standaard

    Inderdaad, maar dat niet alleen. Als iemand die veel langzamer is dan de rest van het veld, maar wel gewoon zijn positie loopt te verdedigen, dan mag dat schijnbaar ook niet van Kalff, omdat hij de rest dan op zou houden. Laat de anderen er maar voorbij komen. Het is toch niet voor niets racen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #768
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik vond de race vooral tegenvallen vanwege het gebrek aan een compleet veld en het ontbreken van veel testkilometers. Je ziet nu dat een paar teams de boel in de basis redelijk op orde hebben, terwijl anderen voor het eerst in de auto zaten. Voor de teams die nog helemaal geen auto hebben ontvangen (en daarmee ook voor het publiek) was het helemaal zuur.

    Ik ben erg benieuwd naar de volgende race. Hopelijk dan wel een vol veld met iets meer kennis van de mogelijkheden van deze wagen. Qua potentie is deze 'powered by Ferrari' niet verkeerd al hadden ze van mij nog wel wat meer vermogen mogen hebben. Ik heb hem een paar rondjes zien (en horen!) rijden tijdens de Rizla Racing Day in Assen en was wel enthousiast.

    Wat Allard Kalff betreft, die hoor ik ook niet graag. Als pitreporter destijds bij de F1 vond ik hem geweldig, maar commentaar geven is duidelijk een heel ander vak.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 212728293031

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •