Pagina 4 van 31 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 768 worden weergegeven.

Discussie: A1 Grand Prix

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    In de eerste practice sessies was Nederland 7de. Verschil met de nummer 1 slechts een halve seconde.
    Zit wel erg dicht bij elkaar dan Toch hoop ik dat Jos een 5e plaats ofzo kan pakken in de kwalificatie of race. Ik mis trouwens Rusland in de uitslag van de 1e vrije training... Waren ze te langzaam ofzo?!

    Ik heb destijds niet veel meegekregen van dat Honda project maar ik hoorde wel dat Jos geweldige tijden reed bij de tests.
    Rusland doet niet mee dit weekend. Officieel vanwege een reorganisatie van het team....
    Vervanging van de coureur dus :wink:

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    In de eerste practice sessies was Nederland 7de. Verschil met de nummer 1 slechts een halve seconde.
    Zit wel erg dicht bij elkaar dan Toch hoop ik dat Jos een 5e plaats ofzo kan pakken in de kwalificatie of race. Ik mis trouwens Rusland in de uitslag van de 1e vrije training... Waren ze te langzaam ofzo?!

    Ik heb destijds niet veel meegekregen van dat Honda project maar ik hoorde wel dat Jos geweldige tijden reed bij de tests.
    Rusland doet niet mee dit weekend. Officieel vanwege een reorganisatie van het team....
    Vervanging van de coureur dus :wink:
    Zou kunnen. Ik denk echter dat ze al wel het beste wat ze hadden afgevaardigd hadden. Is tenslotte de eerste keer dat een rus echt in de picture kwam. Ik "vrees" dat ze niet meer terug zullen komen voorlopig.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Toch leuk dat de Duitsers dan Jos kiezen :wink:
    Absoluut ! Sowieso zie je in buitenlandse media vaak positieve berichten over Verstappen. NL vind het blijkbaar leuker om kritiek te hebben
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat Jos na Benetton niet meer bij echt goede teams gereden heeft. Je kent ook de geintjes wel van Jos en de grindbak De meeste kritiek komt van mensen die de F1 niet echt volgen denk ik.
    Benetton was helemaal geen goed team toen verstappen er reed. Ze hadden maar geld voor 1 auto en die ging naar schumi, de rest hing er maar een beetje bij.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    In de eerste practice sessies was Nederland 7de. Verschil met de nummer 1 slechts een halve seconde.
    Zit wel erg dicht bij elkaar dan Toch hoop ik dat Jos een 5e plaats ofzo kan pakken in de kwalificatie of race. Ik mis trouwens Rusland in de uitslag van de 1e vrije training... Waren ze te langzaam ofzo?!

    Ik heb destijds niet veel meegekregen van dat Honda project maar ik hoorde wel dat Jos geweldige tijden reed bij de tests.
    Rusland doet niet mee dit weekend. Officieel vanwege een reorganisatie van het team....
    Vervanging van de coureur dus :wink:
    Goede zaak, want die Rus was toch alleen maar een rijdende chicane
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    In de tweede sessie was Nederland mooi 4de. Lange tijd leek het erop dat ze 3de zouden blijven. Goed begin van een hopelijk nog beter weekend!
    4e is al een hele mooie uitgangspositie, wetende dat Jos veel goed maakt in de race
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    In de eerste practice sessies was Nederland 7de. Verschil met de nummer 1 slechts een halve seconde.
    Zit wel erg dicht bij elkaar dan Toch hoop ik dat Jos een 5e plaats ofzo kan pakken in de kwalificatie of race. Ik mis trouwens Rusland in de uitslag van de 1e vrije training... Waren ze te langzaam ofzo?!

    Ik heb destijds niet veel meegekregen van dat Honda project maar ik hoorde wel dat Jos geweldige tijden reed bij de tests.
    Rusland doet niet mee dit weekend. Officieel vanwege een reorganisatie van het team....
    Vervanging van de coureur dus :wink:
    Goede zaak, want die Rus was toch alleen maar een rijdende chicane
    Klopt, maar de achterblijvers hebben wel gezorgd voor een paar mooie situaties waar Nederland vorige race niet acht last van had zullen we maar zeggen...

  7. #82

    Standaard

    Nederland 6e in de 3e training in Duitsland bijna 7 tiende achter de nummer 1 Duitsland De tijden worden elke training beter.

  8. #83

    Standaard



    Zat ik net achter de TV klaar voor de kwalificatie, begon om kwart over 5 pas RTL Transportwereld. Betekent dus dat de hele programmering drie kwartier is uitgelopen. Wordt dus wachten tot 6 uur

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij


    Zat ik net achter de TV klaar voor de kwalificatie, begon om kwart over 5 pas RTL Transportwereld. Betekent dus dat de hele programmering drie kwartier is uitgelopen. Wordt dus wachten tot 6 uur
    Dat hopen we dan maar. Zitten gvd en in de file naar huis 17:15 binnen. Ik blij denk ik dat ik toch op tijd ben. Begint daarna nog RTL transportwereld. Weet je wat ik vrees? Ze hebben het live uitgezonden zonder dat aan te passen op site of tt.

  10. #85

    Standaard

    De uitslag is hier te vinden: http://sport.fok.nl/f1/nieuws/18463

    Verstappen heeft het netjes gedaan maar het valt toch een tikkeltje tegen in vergelijking met z'n resultaten uit de vrije training.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij


    Zat ik net achter de TV klaar voor de kwalificatie, begon om kwart over 5 pas RTL Transportwereld. Betekent dus dat de hele programmering drie kwartier is uitgelopen. Wordt dus wachten tot 6 uur
    Dat hopen we dan maar. Zitten gvd en in de file naar huis 17:15 binnen. Ik blij denk ik dat ik toch op tijd ben. Begint daarna nog RTL transportwereld. Weet je wat ik vrees? Ze hebben het live uitgezonden zonder dat aan te passen op site of tt.
    Hmm, het begon rond kwart voor 6. Wel vaag allemaal. Vind het jammer dat het niet live uitgezonden wordt want zo vind ik de kwali echt een stuk minder spannend. Jos heeft het redelijk gedaan maar eigenlijk verwachtte ik toch wel een top 8 plaats.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij


    Zat ik net achter de TV klaar voor de kwalificatie, begon om kwart over 5 pas RTL Transportwereld. Betekent dus dat de hele programmering drie kwartier is uitgelopen. Wordt dus wachten tot 6 uur
    Dat hopen we dan maar. Zitten gvd en in de file naar huis 17:15 binnen. Ik blij denk ik dat ik toch op tijd ben. Begint daarna nog RTL transportwereld. Weet je wat ik vrees? Ze hebben het live uitgezonden zonder dat aan te passen op site of tt.
    Hmm, het begon rond kwart voor 6. Wel vaag allemaal. Vind het jammer dat het niet live uitgezonden wordt want zo vind ik de kwali echt een stuk minder spannend. Jos heeft het redelijk gedaan maar eigenlijk verwachtte ik toch wel een top 8 plaats.
    Klopt. Hoort absoluut live te zijn zoiets. Nu wist ik ook de uitslag al weer. Is bijna niks meer aan dan. Jos viel idd wat tegen. Had hem ook rond de 8e plek verwacht. Team heeft bijgeleerd, maar haalt het nog niet bij de teams met F3000 of Formule 3 ervaring. Als ze dat eenmaal hebben dan zou top 6 m.i mogelijk moeten zijn.
    Aan de andere kan; als Jos in zowel de sprint als de hoofd race 4 à 5 plekken goed maakt hoor je mij niet klagen. :wink: Ik ga er van uit dat team Nederland de komende races steeds iets beter presteert. Kwali top 6 en finishes op het podium moeten dan regelmatig haalbaar worden.

  13. #88

    Standaard

    En weer overleefd Jos de eerste ronde niet.

    Mag hij weer een inhaal race gaan doen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #89

    Standaard

    Als Verstappen nou eens normaal z'n auto op de baan weet te houden dan kan ie makkelijk het podium pakken. Na al die pech toch nog 7e: dan moet er toch meer te halen zijn zou je zeggen.

  15. #90

    Standaard

    Op zich knap hoor, van 22 naar 7 met ook nog een wazige penalty.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Als Verstappen nou eens normaal z'n auto op de baan weet te houden dan kan ie makkelijk het podium pakken. Na al die pech toch nog 7e: dan moet er toch meer te halen zijn zou je zeggen.
    Echt zonde idd. Maar als een ander tegen je aanrijdt kan je daar weinig aan doen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #92

    Standaard

    Toch nog een aardige race, jammer van die drive-through penalty. Maar wat een chaos met al die pitstops Bij de volgende race verwacht ik toch wel een top 8 positie zowel voor race als kwalificatie.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Misschien moeten ze een bumper monteren aan de achterkant om zeker te stellen dattie de aanslagen overleeft. :wink:
    Deze is nog beter; :P

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door www.verstappen.nl
    Jos over de race: "Ik heb me kostelijk geamuseerd. Het is echt leuk om hier te rijden. We waren weer echt aan het racen, wat erg spannend was voor iedereen. Het was jammer dat de motor bij de start afsloeg: de koppeling voelde erg zacht aan. Maar in de eerste ronde had ik alweer vier man te pakken. Ook jammer van de drive-through penalty. Die kregen we de organisatie van mening was dat er twee mensen aan 1 wiel hadden gewerkt. Hadden we die niet gehad, dan hadden we zeker op een vierde plaats kunnen eindigen: ik was de enige in de top 10 die twee keer de pitstraat door is geweest. Maar het team heeft met die pitstop echt ontzettend goed werk geleverd. Ik moet ze echt een groot compliment maken."

    "Ik heb echt kippenvel gekregen van het ongelooflijke enthousiasme op de tribune. Er was gewoon een grote oranje wolk op de tribune. Ik wil de fans ontzettend bedanken voor hun steun en enthousiasme. Het is niet te geloven hoeveel steun we krijgen van hen."
    Mooi om te lezen dat Jos weer lol heeft. Wordt nog wat dit seizoen volgens mij!

  20. #95

    Standaard

    Leuke race weer. Vooral die boosts vindt ik interessant. Verstappen deed het goed alleen jammer dat die elke keer pech heeft.

    Kan iemand me overigens uitleggen wat die Sprint nou precies inhoudt. Snapt het doel er niet helemaal van.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Leuke race weer. Vooral die boosts vindt ik interessant. Verstappen deed het goed alleen jammer dat die elke keer pech heeft.

    Kan iemand me overigens uitleggen wat die Sprint nou precies inhoudt. Snapt het doel er niet helemaal van.
    Men wil twee races per weekend. Verschil zit hem in lengte en start. Beiden zorgen in de huidige opzet voor minder slijtage waardoor het zekerder is dat er aan de hoofdrace zo veel mogelijk auto's meedoen.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    De commercials vielen ditmaal ook erg mee...
    Idd. Ze hadden gezien het commentaar van Allard ook door dat het storend was :wink:

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Leuke race weer. Vooral die boosts vindt ik interessant. Verstappen deed het goed alleen jammer dat die elke keer pech heeft.

    Kan iemand me overigens uitleggen wat die Sprint nou precies inhoudt. Snapt het doel er niet helemaal van.
    Men wil twee races per weekend. Verschil zit hem in lengte en start. Beiden zorgen in de huidige opzet voor minder slijtage waardoor het zekerder is dat er aan de hoofdrace zo veel mogelijk auto's meedoen.
    Wellicht heeft iemand op de volgende vraag een antwoord:
    Wat zal de organisatie doen als meer landenteams zich willen aanmelden dan het huidige aantal van 25(bijv. doordat blijkt dat A1GP een zeer lucratieve en succesvolle klasse blijkt te zijn)? Is er een maximum aantal landen? Krijgen zij een mogelijkheid om mee te doen?
    Dacht dat het maximum bepaald was door het feit dat er 50 auto's zijn besteld. Denk dat er volgend jaar dus evt meer mee kunnen doen. Zeker als het goed gaat. Ik weet niet of veel meer nog leuk is, maar 30 kan denk ik best. Ben benieuwd.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Wellicht heeft iemand op de volgende vraag een antwoord:
    Wat zal de organisatie doen als meer landenteams zich willen aanmelden dan het huidige aantal van 25(bijv. doordat blijkt dat A1GP een zeer lucratieve en succesvolle klasse blijkt te zijn)? Is er een maximum aantal landen? Krijgen zij een mogelijkheid om mee te doen?
    Het maximum is nu gesteld op 25. Er waren op het laatste moment nog een aantal landen dat mee wilde doen. Wellicht dat de sheik zo slim is om dan een A2GP in het leven te roepen....een soort van eerste divisie dus. Mark my words...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Misschien moeten ze een bumper monteren aan de achterkant om zeker te stellen dattie de aanslagen overleeft. :wink:
    Deze is nog beter; :P

    Edit; Ging geloof ik iets niet goed; ook origineel is aangepast.

Pagina 4 van 31 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •