Pagina 4 van 51 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1263 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    De reclame is morgen pas afgelopen. Heb vandaag geen tijd gehad, en geen tijd meer.. Morgen wel! Dus dan horen jullie weer wat.
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  2. #77

    Standaard

    Misschien een stomme vraag. Ik heb op Play.com de 3disc special edition gezien van Black Hawk Down. Deze zou ik graag willen hebben, het probleem is alleen dat ik geen creditcard bezit. Is er misschien iemand die dit voor mij zou kunnen doen. Natuurlijk betaal ik je eerst voordat je de bestelling doet. Stuur ff een PM als je mij zou willen helpen.

    Black Hawk Down 3disc SE

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Misschien een stomme vraag. Ik heb op Play.com de 3disc special edition gezien van Black Hawk Down. Deze zou ik graag willen hebben, het probleem is alleen dat ik geen creditcard bezit. Is er misschien iemand die dit voor mij zou kunnen doen. Natuurlijk betaal ik je eerst voordat je de bestelling doet. Stuur ff een PM als je mij zou willen helpen.

    Black Hawk Down 3disc SE
    http://www.dvdforum.nl/forum/viewtop...197&highlight=Deze persoon, die ook op dvd.nl actief is, heeft 'm te koop staan. Kun je gewoon met overschrijving betalen en ik weet uit ervaring dat hij erg betrouwbaar is.

    Groeten,
    Bas

  4. #79

    Standaard

    Helemaal geen stomme vraag, daar is dit topic voor :wink: . Ik heb ook geen CC dus kan je niet helpen :wink: .

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Misschien een stomme vraag. Ik heb op Play.com de 3disc special edition gezien van Black Hawk Down. Deze zou ik graag willen hebben, het probleem is alleen dat ik geen creditcard bezit. Is er misschien iemand die dit voor mij zou kunnen doen. Natuurlijk betaal ik je eerst voordat je de bestelling doet. Stuur ff een PM als je mij zou willen helpen.

    Black Hawk Down 3disc SE
    Als je bereid bent vooruit te betalen, wil ik hem wel voor je bestellen. PM me in dat geval maar.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    De reclame is morgen pas afgelopen. Heb vandaag geen tijd gehad, en geen tijd meer.. Morgen wel! Dus dan horen jullie weer wat.
    Als steuntje in de rug, het exemplaar dat ik op vr 23-9 bij MM Middelburg kocht onder de scanner gelegd:


    Ik hoop voor jullie dat de prijs ongewijzigd is en de voorraad groot.

  7. #82

  8. #83

  9. #84

    Standaard

    de medewerkers daar konden mij geen enkel exemplaar aanwijzen momenteel. misschien dat ze nog binnenkwamen..
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    de medewerkers daar konden mij geen enkel exemplaar aanwijzen momenteel. misschien dat ze nog binnenkwamen..
    helaas...iig bedankt voor de genomen moeite!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #86

    Standaard

    Jammer, maar super dat je initiatief toonde!

  12. #87

    Standaard

    Hmmm.... ik zat even te twijfelen of ik je zou bannen van dit forum, maar ach...

    Geintje! Bedankt voor het proberen in ieder geval!

  13. #88

    Standaard

    Wat iedereen al zegt:
    Jammer, maar bedankt voor het proberen..

  14. #89

    Standaard

    Inderdaad jammer maar bedankt voor de moeite.

  15. #90

    Standaard

    Geen probleem. Ik zal 't binnekort nog een keer proberen (misschien dat ze ze nog krijgen..) Als ik iets heb dan horen degenen van het lijstje het vanzelf!

    En eh, als iemand mij kan helpen aan de Cinderella Giftset (hoeft niet per se, over een week of 2 is tijd genoeg, maar weet niet hoe lang 't verzenden enzo duurt) dan hoor ik 't graag!
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  16. #91

    Standaard

    Iemand interesse om de volgende dvd voor me op ebay te bestellen?

    http://cgi.ebay.com/STEVEN-SEAGAL-CL...QQcmdZViewItem

    Stuur me maar een PM als je bereid bent mij hier aan te helpen.

    Alvast bedankt.

  17. #92

    Standaard

    Iemand die Lois & Clark: adventures of Superman r1 goedkoop voor mij kan bestellen? Ik zag em op amazon voor 21 dollar!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door its me martin
    Iemand interesse om de volgende dvd voor me op ebay te bestellen?

    http://cgi.ebay.com/STEVEN-SEAGAL-CL...QQcmdZViewItem

    Stuur me maar een PM als je bereid bent mij hier aan te helpen.

    Alvast bedankt.
    Als het goed gaat wordt dit nu in samenwerking met noizzie geregeld. 8)

  19. #94

    Standaard

    Anders help ik je wel - als je me uitlegt waarom je hem zelf niet gewoon bestelt
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  20. #95

    Standaard

    Stanley Kubrick Box hoorde ik dat deze bij mediamarkt groningen voor 19.99 lag. Kan iemand deze voor mij meenemen?
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  21. #96

    Standaard

    Hey,

    ik heb net een beetje uitgevonden hoe ebay werkt, en heb nu 2 dingen gewonnen.

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...tem=6439321188 (16,50 USD)

    en

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...DME:L:RTQ:NL:1 (13,50 GBP)
    .

    Nu heb ik geen CC of Paypal, maar nu gaf iemand me de tip om het geld met de post op te sturen. Dat lijkt me eigenlijk niet zo'n veilig idee. Zou iemand deze voor mij willen bestellen met CC of Paypal? Ik maak natuurlijk zo snel mogelijk het geld naar je over dan :wink: .

  22. #97

    Standaard

    Volgens mij heb je voor PayPal niet eens een creditcard nodig. Werkt ook met je bank.

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    En klaar .
    Gelukt dus? Je kunt inderdaad gewoon een Paypal account aanmaken en via je bank geld overmaken naar je Paypal account. :wink:
    Four-Star Trader (236)

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    En klaar .
    Gelukt dus? Je kunt inderdaad gewoon een Paypal account aanmaken en via je bank geld overmaken naar je Paypal account. :wink:
    Ja, deze keer wordt geregeld door mike mannot, maar ik ga nu zelf ook een Paypal account aanmaken .

Pagina 4 van 51 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •