Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 90 worden weergegeven.

Discussie: Swordfish [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Hij was al uitverkocht bij V&D heb em nu maar bij dvdzone2 besteld samen met X-men wel iets duurder maar ja...

  2. #27

    Standaard

    Ik heb er 25min voor in de rij gestaan bij V&D maar ik heb hem
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Swordfish net gezien en wat is dit een geweldig goede film zeg... je weet echt van het ene moment niet wat er op het andere moment gaat gebeuren... erg goed, al was één van de explosies een beetje nep... (die bij dat flatgebouw) maar goed.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Ben er toch in getrapt.
    Zag hem liggen voor 19,99 Euro bij MM Rotterdam en ik kon hem niet laten liggen.
    Lag vanmorgen voor 18 euro bij MM Amsterdam. Voor dat geld kon ik hem ook niet laten liggen.

  5. #30

    Standaard swordfish

    bij v&d kost deze 20 euro (deze zondag open)
    ook die hard s.e kost maar 20 euro
    kijk zo kun je lekker veel goeie dvd,s scoren:

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat

    Het grootste probleem in de film - althans voor mij - was de ongeloofwaardigheid van Hugh Jackman als superhacker. Hij leek me eerder een totale leek zoals 'ie die computers bekeek...
    Dat is niet kijken als totaal leek, dat is als pro verbaasd zijn over de superinstallatie die daar staat.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tjerk


    en wat een drukte bij de V&D leek wel of alles gratis was, rijen van minsten 10 meter vol met mensen.

    Maar ik heb hem !!!!!
    je was zeker in zwolle 3 rijen van minstens 15 meter de rij en alles was uitverkocht echt alles

  8. #33

    Standaard

    Het was bijna vechten om de laatste Swordfish in MM Rijswijk

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicolas cage


    je was zeker in zwolle 3 rijen van minstens 15 meter de rij en alles was uitverkocht echt alles
    Nee, Gouda
    de 75e SafeTrader :: Mijn dvd website / collectie
    (update 29-03-'04 - Finding Nemo)
    Well, life is stranger than fiction sometimes. (Swordfish)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley
    Het was bijna vechten om de laatste Swordfish in MM Rijswijk
    Vandaar dat ik hem vandaag dus NIET kon vinden in Rijswijk. Zo heb ik vandaag ook misgegrepen naar Terminator 2 UE . Ze zeggen trouwens dat ze die ook niet meer krijgen - - en dit is niet leuk want deze wil ik graag hebben , maar laat ik niet te ver afdwalen.

    Jeroen

  11. #36

    Standaard

    Fantastich was ie, Swordfish.
    Heerlijke film, prachtig gefilmd en wat een geluid.
    Travolta speelt hier een gave rol trouwens.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  12. #37

    Standaard

    Ik ben nu bezig met de extra's van Swordfish te bekijken maar hoe en welke manier krijg ik dat intervieuw en die music video te voorschijn??
    waar en hoe moet ik kiezen voor optie 6 en 10???
    StarTrader

  13. #38

    Standaard

    Wat ik me afvraag is, waarom is het zo goedkoop?
    Het is bijna een week geleden uitgebracht. Meestal kost een pas uitgebrachte DVD ongeveer €35.
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  14. #39

    Standaard

    waar en hoe moet ik kiezen voor optie 6 en 10???
    Als het goed is heeft je DVD-speler de mogelijkheid om rechtstreeks naar een zogenaamde "title" te springen. De manier waarop kan verschillen per speler (het kan bijvoorbeeld zijn dat dit alleen tijdens de stop-modus van de speler kan), maar met behulp van de handleiding zou het moeten lukken om title 6 (interview) of title 10 (muziekvideo) te selecteren.

    Succes ermee!

  15. #40

    Standaard

    Thanx voor je (Zit inderdaad wel op de speler) ga het proberen!
    Groeten...
    StarTrader

  16. #41

    Standaard

    Ik heb het gevonden!!
    Geinig!
    StarTrader

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appie1985
    Wat ik me afvraag is, waarom is het zo goedkoop?
    Het is bijna een week geleden uitgebracht. Meestal kost een pas uitgebrachte DVD ongeveer €35.
    Omdat de MediaMarkt de nieuwe DVD's vaak meteen goedkoop aanbiedt, zijn de andere winkels eens gaan nadenken en nu moeten ze ook wel acties gaan uitvoeren. Gunstige ontwikkeling dacht ik zo.

  18. #43

    Standaard

    Heb 'm net gezien (gehuurd). Absoluut geen enkel verhaal. Een paar (overduidelijke) digitale effecten met wat leuk geluid en dat was het dan ook wel. Een hacker die wat op een toetsenbord aan het raggen is.....jaja...het zal allemaal wel. Nee aan mij niet besteed. En van al die matrix-wannabee effecten krijg ik ook genoeg, verzin es iets nieuws. Beeld en geluid waren ok, maar dat maakt nog geen goede film. Morgen gelukkig naar Ghost World, hopelijk om deze draak te doen vergeten.

  19. #44

    Standaard

    John Travolta, wat een arrogante vent. In dit geval kwam dat goed van pas want hij zette diezelfde arrogantie prachtig neer in deze rol. Hij is in mijn achting gestegen.
    Leuke meiden ook in de film. Hadden "lekkere" trucjes af en toe.
    De film is af en toe fraai explosief te noemen en er gebeuren ook prachtige "ongelukjes". Leuk bedachte busrit ook.
    Wat mij vooral boeide was het extreem (gewaagd extreem) doorgetrokken verhaal, zoals in de epiloog verwoord werd. Gaaf, gaaf,gaaf.
    Aanrader dus, een film die je best gezien mag hebben.

  20. #45

    Standaard

    Hi everyone!!

    Ik ben volgens mij zeker een van de jongste leden van het DVD.nl forum, ik ben namelijk 13 jaren jong. "Swordfish" heb ik laatst op DVD gehuurd (ik weet niet of er op de koop-DVD meer extra's staan dan op de rental-DVD), en ik vond het echt een hele stoere film!!! Ik snap alleen niet dat iedereen in Amerika zo moeilijk deed over de topless scene van Halle Berry. Alwel, tenslotte vonden ze daar ook "Hannibal"goor...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    ....Ik snap alleen niet dat iedereen in Amerika zo moeilijk deed over de topless scene van Halle Berry. Alwel, tenslotte vonden ze daar ook "Hannibal"goor...
    Snap ik ook niet.. vond het wel lachen zelfs!

    Ligt eraan waar je je DVD gehuurd hebt, volgens mij verschillen de DVD die bij de videotheken liggen allemaal erg van elkaar, maar meestal zijn het dezelfde extra's op de huurDVD!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  22. #47

    Standaard

    Een ieder die zijn ht setje wil laten werken dient zijn hengel uit te gooien en deze "swordfish" aan de haak te slaan.

    Gekocht naar aanleiding van de bovenstaande goede berichten en na het kijken kan ik niets anders doen dan mij aansluiten bij de positieve berichten.

    idd 1 van de betere openingsscenes ooit. Travolta maakt zijn "battlefield" foutje weer helemaal goed.

    U moet de groeten hebben van Hack
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    mmmm, Tarantino positief over Swordfish, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

  25. #50

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •