De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waarschuwing voor GSM-bezitters!

    Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit:

    Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten. Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel.

    Doe dit NIET en verbreek ONMIDDELIJK de verbinding

    De bende beschikt over apparatuur om via deze ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten.

    Maak dit bericht S.V.P... bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel.

    Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende:

    U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141-455114 te bellen. Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen.

    Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door KPN en Vodafone.

    Pas op: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast!!!

    Bron: Politie Haaglanden
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Heb dat bericht al 200x voorbij zien komen dit jaar maar is volgens mij gewoon onzin.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #4

    Standaard

    Hoax 1e klas.

    :slot:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Negen van de tien keer (lees 99/100 keer) is het zo dat waneer er in een e-mail bericht staat:

    [code]Stuur dit bericht door naar zoveel mogelijk mensen....[/code]

    Of iets van soortgelijke strekking....

    Je dan te maken hebt met een hoax !!!

    Zie ook: http://www.virusalert.nl/?show=hoaxes


    Groet,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  6. #6

    Standaard

    Daar trap ik mooi niet in..

    Vanmiddag werd ik trouwens gebeld door een mevrouw die om mijn creditcard gegevens vroeg, want ik had een prijs gewonnen, dus heb ik het maar gegeven, ik ben benieuwd wanneer ik mijn gewonnen cruise krijg.


    :wink: :wink: :wink: :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard

    'n Hoax?! Ik trap ook overal in
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  8. #8

    Standaard

    Beste Cinemaniac (en anderen),

    Zodra er in een nieuwsbericht staat dat je het moet doorsturen naar iedereen die je kent, kun je met zekerheid zeggen dat het om een hoax gaat. Zeker als er in staat dat grote bedrijven als Microsoft of McAfee dat adviseren.

    En ja, dit mag je aan iedereen die je kent doorsturen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •