Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 237 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Heb hem vandaag gebeld (had ik veel eerder moeten doen, maar nu pas tijd). Hij vertelde me dat hij van plan was om deze week alle bedragen in één keer over te maken bij de bank. Heb hem erbij vertelt dat het niet zo handig was om ons dat niet te laten weten. 13 november was de laatste keer dat ik een mailtje van hem ontvangen heb. Heb hem aangeraden om in ieder geval iedereen een mailtje te sturen of even een berichtje op het forum te posten.

    Nog maar afwachten. Vreemde gang van zaken, maar goed. Alles in één keer bij de bank over te maken. Dat zijn dan een hoop overschrijvingskaarten denk ik.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #202

    Standaard

    Dit topic is echt een grote klucht geworden. Dit kereltje is totaal niet constructief en weet jullie telkens weer met een kluitje in het riet te sturen.

    Beter is het om er een principiële zaak van te maken en jullie euro's kordaat terug te recupereren. Blijkbaar circuleert zijn adres en telefoonnummer bij de gedupeerden, dus wat houdt jullie tegen om hem persoonlijk op te zoeken?

    Iemand die mij oplicht en met mooie verhaaltjes zo te k*kken zet, zou ik echt wel veel kordater aanpakken... ook al kost me dat nog extra benzinekosten enz. Onbegrijpelijk dat zovelen hier zo over zich heen laten lopen, waar dat stuk crapuul en oplichter nu ongetwijfeld hard om zit te lachen.

    Laat die attitude van makke schaapjes vallen, die gast is gewoon lopen met jullie euro's en speldt het ene na het andere verhaaltje op jullie mouw. Dat soort crimineel verdient geen respect, maar alles wat hij terugkrijgt van de gedupeerden zijn holle praatjes terwijl hij nog een pintje drinkt op jullie kosten. Onbegrijpelijk, jullie zijn echt veel te braaf.

  3. #203

    Standaard

    Nee bij hem langs gaan en hem zijn ogen dichttimmeren is een oplossing?

    En de meeste mensen hebben wel degelijk spullen van hem gekregen. het is gewoon dat t ontzettende eikel is die zijn afspraken met andere mensen niet nakomt.

    Ik heb ook maar de helft gekregen van mijn spullen. Maar ik ga er echt niet mijn tijd en moeite in steken voor die "paar" euro's...

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Nee bij hem langs gaan en hem zijn ogen dichttimmeren is een oplossing?
    Heb ik dat ergens gezegd? Nee toch.

    Bedoel eigenlijk meer face to face de puntjes op de i te gaan zetten. Dit soort snotneuzen krimpt waarschijnlijk helemaal ineen als er effectief actie wordt ondernomen. Dreigen aan de telefoon heeft tot nu toe niet echt veel resultaat gehad alle stoere verhalen ten spijt.

    Nu vertrouwt hij gewoon op het feit dat jullie het wel zullen laten zoals het is... hij houdt de boel stil met af en toe eens iets op te sturen (waardoor al zijn zonden haast vergeven lijken te zijn ) en hoopt dan gewoon dat het brandje vanzelf dooft.

    Uit principe zou ik hem zelf geen één enkele euro gunnen... En daarbij gaat het hem niet om dat onnozel bedrag maar om het feit dat iemand doelbewust denkt over je heen te kunnen lopen.

    Potentiële oplichters zullen waarschijnlijk moed putten uit dit topic. Riccardo kwam er helemaal mee weg, onze goede vriend Dennis krijgt ook een vrijgeleide, benieuwd wie volgende keer op de eerste rij staat als hier weer euro's worden uitgedeeld...

  5. #205

    Standaard

    Sorry, dan had ik je verkeerd begrepen.

    Maar voor de rest ben ik het eigelijk wel met je eens. Ik denk alleen niet dat hij met opzet mensen is gaan oplichten... voor de duidelijkheid, ik probeer hem NIET te verdedigen! In mijn ogen heeft hij gewoon beloftes gedaan die hij niet nakomt op een hele erge schofterige manier (maar de helft opsturen, niks van zich laten horen etc etc)!

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Sorry, dan had ik je verkeerd begrepen.

    Maar voor de rest ben ik het eigelijk wel met je eens. Ik denk alleen niet dat hij met opzet mensen is gaan oplichten... voor de duidelijkheid, ik probeer hem NIET te verdedigen! In mijn ogen heeft hij gewoon beloftes gedaan die hij niet nakomt op een hele erge schofterige manier (maar de helft opsturen, niks van zich laten horen etc etc)!
    Dat denk ik ook, hij is het topic niet begonnen met als doel om mensen eens ff goed te naaien. Dit is helaas wel gebeurd.

    Dreigen aan de telefoon heeft tot nu toe niet echt veel resultaat gehad alle stoere verhalen ten spijt.
    Door mij (en andere) is er pas geleden pas gebeld .. over resultaat daarvan kan je dus nog niet spreken maar dat is logisch.

    Beter is het om er een principiële zaak van te maken en jullie euro's kordaat terug te recupereren. Blijkbaar circuleert zijn adres en telefoonnummer bij de gedupeerden, dus wat houdt jullie tegen om hem persoonlijk op te zoeken?
    Eurmmmmm zo'n 200-250 km die me tegen houden. Ik zal een beetje gek zijn om even naar groningen te rijden om nog wat cells op te halen of om 15e terug te halen .. Ik ben student en 15e is balen als ik er niks voor terug zien maar nog ff 60euro aan bezine erin te pompen .. nee dank je

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Ik ben student en 15e is balen als ik er niks voor terug zien maar nog ff 60euro aan bezine erin te pompen .. nee dank je
    Probleem blijft dat die kerel vrolijk deze thread doorleest en ziet dat niemand hem serieus wil aangeven oid. Reken maar dat als iemand bij mij zoiets flikt ik hem het leven zuur zal maken, op welke manier dan ook. Kleine moeite om dagelijks even met zn pappie te bellen toch..?


  8. #208
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    aangifte iemand?
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Ik ben student en 15e is balen als ik er niks voor terug zien maar nog ff 60euro aan bezine erin te pompen .. nee dank je
    Probleem blijft dat die kerel vrolijk deze thread doorleest en ziet dat niemand hem serieus wil aangeven oid. Reken maar dat als iemand bij mij zoiets flikt ik hem het leven zuur zal maken, op welke manier dan ook. Kleine moeite om dagelijks even met zn pappie te bellen toch..?
    Ik ben best bereid aangifte te doen overigens (tenminste als ie de laatst gemaakte afspraak ook niet na komt) dat heb ik ook helemaal nooit gezegd, er staat alleen dat ik er niet voor naar groningen wil gaan ;D

  10. #210

    Standaard

    Ontving net dit mailtje van Dennis.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door In het mailtje, Dennis
    Patrick,

    Het geld is overgemaakt.

    Het forum bekijk ik niet meer. Dit is vanwege de onoverzichtelijkheid niet meer te doen.
    Tevens heb ik het ook helemaal gehad met de reacties aldaar en de conclusies die sommigen trekken cq de uitspraken die sommigen doen.
    Ik heb dit mailadres gemaakt voor de communicatie.
    Tevens is alles zo goed als afgerond, de terugbetalingen zijn nu gedaan.
    Ik wacht zelf alleen nog op wat mounted filmcells zodat ik ze kan versturen aan de personen die die besteld hebben.

    Misschien dat je dit voor me duidelijk kunt maken op het forum?

    Groeten, Dennis
    Bij deze dus, en het geld is zowaar bijgeschreven op mijn rekening. Hoop dat bij de rest ook het geld terug gestort is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #211

    Standaard

    Ik heb verdomme nog geen mail van hem gehad!!! ik krijg nog prints en cells

    krijg de schijt van dat @#$ figuur!!!!!

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Ontving net dit mailtje van Dennis.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door In het mailtje, Dennis
    Patrick,

    Het geld is overgemaakt.

    *knip*

    Groeten, Dennis
    Bij deze dus, en het geld is zowaar bijgeschreven op mijn rekening. Hoop dat bij de rest ook het geld terug gestort is.
    Gaat het hier om heel het bedrag? of een deel van het bedrag omdat je niet alles hebt mogen ontvangen?

    Ik heb vandaag iig ook mail gehad dat ik volgende week alles binnen zou krijgen en dat er wat extra's in zou zitten vanwege de lange wachttijd ;P
    ik ben benieuwd.

  13. #213

    Standaard

    Het volledige bedrag. Had namelijk een aantal frames besteld, en na een maand of twee een mailtje dat hij ze niet meer had en of ik andere uit wou zoeken. Gelijk mailtje gestuurd dat hij dan alles maar terug moest storten. Weer twee maanden later zonder ook maar enige vorm van respons maar eens gebeld en binnen drie dagen stond het volledige bedrag op mijn rekening.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #214

    Standaard

    Ik snap die *** echt niet, ik heb t hele verhaal verdomme tegen zn vader verteld en nog gebeurt er niks, ik bel nog wel n keer alsk zin heb en ander skan ie n dikke krijgen en kapotvallen met zn 4 euro 50 en zn naaierij!
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  15. #215

    Standaard

    Ik had met hem de 24e als einddatum gestelt .. voor die datum zou ik alles binnen hebben .. nu (2jan) nog steeds niks binnen ;\
    Daarom weer een mailtje gestuurd met daarin dat ik me geld terug wil (hadden we afgesproken) dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iets terug krijg ..

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Ik had met hem de 24e als einddatum gestelt .. voor die datum zou ik alles binnen hebben .. nu (2jan) nog steeds niks binnen ;\
    Daarom weer een mailtje gestuurd met daarin dat ik me geld terug wil (hadden we afgesproken) dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iets terug krijg ..
    Heb je hem al geprobeert te bellen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #217

    Standaard

    dat is toch belachelijk als je iets met hem afspreekt via de email en dat je hem daarna nog eens extra moet gaan bellen??? ik heb ook helemaal niks meer van m gehoord...

  18. #218

    Standaard

    Is ook belachelijk. Maar na één belletje stond het geld dezelfde week nog op mijn rekening. Dus gewoon bellen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Ik had met hem de 24e als einddatum gestelt .. voor die datum zou ik alles binnen hebben .. nu (2jan) nog steeds niks binnen ;\
    Daarom weer een mailtje gestuurd met daarin dat ik me geld terug wil (hadden we afgesproken) dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iets terug krijg ..
    Heb je hem al geprobeert te bellen.
    net toevallig gedaan .. en ik heb hem tot de 10e de kans gegeven .. Damn waarom ben ik zo'n softie ! naja ik wacht weer af :P

  20. #220

    Standaard

    Mag ik is weten waarom je met iemand via een forum zou eh handelen als diegene al een bliksemschicht bij zijn naam heeft staan... Want volgens mij staat dat bliksemschichtje daar al aardig lang.

    Misschien de hoop dat ie weer beter gaat dealen/handelen?

    Ikzelf zou nooit met iemand handelen die geen sterretjes of bliksemschichtje bij zijn naam heeft staan(sorry vetrouwde sterretjesloze handelaren ), ... maarja, wie ben ik...

  21. #221

    Standaard

    Er stonden 3 of 4 sterren en een groene S achter zijn naam.

    In de onderstaande thread is het fout gegaan en vielen de minnen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36768
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #222

    Standaard

    Kjiken of Dennis 2006 door kan komen zonder dat iemand de politie belt.

    Ik zeg: Halfweg april

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Kjiken of Dennis 2006 door kan komen zonder dat iemand de politie belt.

    Ik zeg: Halfweg april
    dan pas??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #224

    Standaard

    Zie trouwens dat hij al sinds 13-11 niet meer gereageerd heeft in dit topic.

  25. #225

    Standaard

    Klopt, zie mijn post met een mailtje van hem onderaan pagina 6.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •