Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Buffy & Angel Theme Releases

    Hallo, hebben jullie ook al de Theme Release van Buffy & Angel bemachtigd? Dit zijn de 4 beste afleveringen van elk personage. De meeste Theme Releases zijn uitgekomen in Nederland (Faith, Spike, Willow, Angel-Buffy, Gunn, Wesley, Cordelia-Angel, Fred). De volgende Theme Release zijn niet in Nederland uitgekomen: (Dawn, Xander, Giles, Cordelia-Buffy). Hebben jullie ook al wat Theme Releases?[/b]
    Harmony Kendall is the best!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Die afleveringen zitten toch ook gewoon al in de verschillende seizoensboxen? Dat lijkt het mij gigantische geldverspilling om die losse dingen te kopen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #4

    Standaard

    Is niet zo duur hoor... per stuk waren ze 11.99 (toen kocht ik ze), en nu zijn ze al weer 5 euro... dus geldverspilling is het niet. En niet iedereen heeft geld om al die seizoen boxen te kopen hoor! Dat kost pas hartstikke duur, en die theme releases bevatten afleveringen die verspreid zijn over alle seizoenen..
    Harmony Kendall is the best!

  5. #5

    Standaard

    Het kost veel of is duur. Wat is precies het nut van afleveringen dubbel hebben.....tegenwoordig kan je met dvd snel genoeg de aflevering (of scene) die je wil zien selecteren.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #6

    Standaard

    Ben het helemaal met je eens Nielsje..
    De echte Buffy/Angel fan die koopt de seizoenen wel, en dan heb je alle afleveringen op dvd.. En die paar afleveringen van een bepaald karakter.. vind ik inderdaad totale geldverspilling.. en daarnaast zit je dan totaal niet in het verhaal, omdat het dus verspreid is over de seizoenen.
    Geen aanrader! Gewoon lekker de losse seizoenen kopen
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ben het helemaal met je eens Nielsje..
    De echte Buffy/Angel fan die koopt de seizoenen wel, en dan heb je alle afleveringen op dvd.. En die paar afleveringen van een bepaald karakter.. vind ik inderdaad totale geldverspilling.. en daarnaast zit je dan totaal niet in het verhaal, omdat het dus verspreid is over de seizoenen.
    Geen aanrader! Gewoon lekker de losse seizoenen kopen
    Nou ben het niet helemaal met je eens de hardcore fan koopt deze ook of de fan van een bepaald character ongeacht wat het kost, heb zelf staan twijfelen bij faith en spike maarja had ze al in de seizoens boxen tis wel leuk voor degene die kennis willen maken met de characters uit de serie
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  8. #8

    Standaard

    Ik vind niet dat je een 'echte' fan bent als je bepaalde afleveringen 2x op dvd hebt hoor.. vind ik alleen maar een beetje dom en geldverspilling
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  9. #9

    Standaard

    Je hebt echt geen ene moer aan die dingen! Ik heb de Fred-dvd gekocht en daar staan alleen maar cliffhangers op! Dus afleveringen waarbij het verhaal niet af is. Weet je dus nooit hoe het verder gaat!

  10. #10

    Standaard

    Nee, maar die extra's zijn wel heel leuk hoor...

  11. #11

    Standaard

    De nieuwe Theme Releases zijn uit! De 4 beste afleveringen van Xander, Cordelia(Buffy), Dawn & Giles... En maar €5,-... Eerst waren ze €11,-..

  12. #12

    Standaard

    Dit topic is een beetje overbodig er is toch al een buffy topic?
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  13. #13

    Standaard

    De Theme-Releases zijn een ander soort onderwerp dan de serie Buffy :wink:

  14. #14

    Standaard

    De theme releases zijn net zo overbodig als dit topic of MiiCK0s' DVD.nl-account.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  15. #15

    Standaard

    ik vind de theme releases erge onzin, ik bedoel je kan niet een paar afl kijken over 1 karakter en dan alles weten
    aangezien die ook gekoppeld is aan andere karakters de vriendschap de 'missie's (sorry weet ffies geen ander woord ervoor) en heb je dus nooit het echte verhaal te pakken!!!!
    en tja als de definitie is dat je dingen dubbelmoet gaan kopen om een fan te zijn...... naja dan maar geen 'echte' fan zijn maar wel lekker alle seizoenen op dvd hebben

  16. #16

    Standaard

    Ja mensen, zoals ik al op de 'Buffy the vampire slayer' topic hebt gemeld: er zijn 2 nieuwe theme releases in aantocht! Ik heb deze foto's ervan gevonden:




  17. #17

    Standaard

    Die zien er wel heel erg echt uit jah...

    Wel heel mooi!



    (...ahum... ik mis jammeke...)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ja mensen, zoals ik al op de 'Buffy the vampire slayer' topic hebt gemeld: er zijn 2 nieuwe theme releases in aantocht! Ik heb deze foto's ervan gevonden:
    Pfff, tword op een gegeven moment ook nutteloos (als dat nog niet zo was) om Commentaar op zulke sneue posts te geven van mensen met het IQ van een Kamerplant..


  19. #19

    Standaard

    Weer dat Harm's Way geneuzel ? :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Weer dat Harm's Way geneuzel ? :P
    aaaargh, breek me de bek er niet over open >.<

    :P


  21. #21

    Standaard

    Kunnen we die jongen niet gewoon bannen, ?!


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ReRichard
    Kunnen we die jongen niet gewoon bannen, ?!

    graag, trouwens een staak door het hart of onthoofden mag ook van mij hoor, blijven we tenminste in het buffy thema! :wink:
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ReRichard
    Kunnen we die jongen niet gewoon bannen, ?!

    graag, trouwens een staak door het hart of onthoofden mag ook van mij hoor, blijven we tenminste in het buffy thema! :wink:
    ....

    gaan we geen poll houden :wink:

  24. #24

    Standaard

    Ik vind die foto's ook alleen op een site...

  25. #25

    Standaard

    In het Buffy topic geef je toe dat je ze zelf gemaakt heb.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •