Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 636 worden weergegeven.
  1. #176

  2. #177

    Standaard

    zie mijn edit
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  3. #178

    Standaard

    Ahh dat verklaart een hoop. Vandaag creditcard aangevraagd. hopen dat het geen weken duur, want anders mis ik die box nog

  4. #179

    Standaard

    Amazon heeft de R1 box ondertussen weer op vooraad

  5. #180

    Standaard

    Ik durf het bijna niet te vragen,
    maar aangezien ik deze R1 box zo enorm graag wil hebben.

    Is er misschien iemand bereid om deze box voor mij te bestellen met zijn/haar CC?

    Ik woon in Dordrecht, misschien iemand uit deze omgeving (Zuid-Holland) die dit zou willen doen? Via PM/E-mail kunnen we misschien tot een overeenkomst komen?

    De box is nu 199,99 dollar...omgerekend iets minder dan 167 euro. Ik heb geen idee hoeveel verzendkosten enzo erbij komen met een normale levering.

    Mocht iemand hiertoe bereid zijn, laat het me dan alsjeblieft even weten.

    Thanks in advance... :wink:
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #181

    Standaard

    Ik heb me creditcard nog niet binnen wel al aangevraagd

  7. #182

    Standaard

    Ok hijs binnen? Weet iemand een goeie betrouwbare site waar hij nog tekoop is?

  8. #183

    Standaard

    als ie nog te koop is zou ik hem zeker bij dvdpacific bestellen

  9. #184

    Standaard

    daar staat ON ORDER als status

  10. #185

    Standaard

    gewoon proberen dus, maar kan wel vrij lang duren dan....

  11. #186

    Standaard

    Keb ze gemailed over status verder is hij volgens mij echt nergens meer verkrijgbaar. Alleen ebay enz

  12. #187

    Standaard

    heeft misschien niets met de DVD's van Friends te maken, maar in de titel staat "en alles er omheen", dus dan vermeld ik dit even

    Er komt een korte reünie van de Amerikaanse sitcom Friends.

    Binnenkort zouden de hoofdrolspelers opnieuw de studio ingaan en er vier episodes inblikken. Hoeveel geld ze daarvoor zullen krijgen is niet bekend, maar naar alle verwachting zijn dit astronomische bedragen. Insiders spreken over 5 miljoen Dollar. De serie rond de belevenissen van Phoebe, Chandler, Monica, Joey, Ross en Rachel liep tien jaar lang en behoorde tot het eind tot de best bekeken Amerikaanse programma’s. Nadien kreeg het personage Joey een spin-off. Die reeks scoort goed, maar is geen supertopper. De nieuwe afleveringen komen in 2007 op de buis.

    bron: www.showbizzsite.be

  13. #188

    Standaard

    hmm, weet niet of ik dit moet geloven...
    nu al een reunie?

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ploepke
    heeft misschien niets met de DVD's van Friends te maken, maar in de titel staat "en alles er omheen", dus dan vermeld ik dit even

    Er komt een korte reünie van de Amerikaanse sitcom Friends.

    Binnenkort zouden de hoofdrolspelers opnieuw de studio ingaan en er vier episodes inblikken. Hoeveel geld ze daarvoor zullen krijgen is niet bekend, maar naar alle verwachting zijn dit astronomische bedragen. Insiders spreken over 5 miljoen Dollar. De serie rond de belevenissen van Phoebe, Chandler, Monica, Joey, Ross en Rachel liep tien jaar lang en behoorde tot het eind tot de best bekeken Amerikaanse programma’s. Nadien kreeg het personage Joey een spin-off. Die reeks scoort goed, maar is geen supertopper. De nieuwe afleveringen komen in 2007 op de buis.

    bron: www.showbizzsite.be
    ik hoorde het net op Shownieuws op SBS6.

  15. #190

    Standaard

    Pfff weer nieuwe dvds dus met nieuwe box

  16. #191

    Standaard

    Mooi. Kan geen genoeg van deze serie krijgen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #192

    Standaard

    Ik hoorde het net op de radio. Kan niet wachten

  18. #193

    Standaard

    Goh, weten we ook gelijk waar die extra ruimte in de Central Perk-box voor was .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #194

    Standaard

    Are everyone's favorite "Friends" ready to return to TV?

    Rumors were swirling over the weekend about a "Friends" revival on NBC.

    PHOTO GALLERY
    'Friends' Photo Flashback
    According to published reports, each of the show's six stars had agreed to multi-million dollar deals to star in four one-hour episodes.

    Some articles even went as far as to say that scripts were already being written.

    However, Access Hollywood has learned that those reports are completely false.

    "Not one ounce of truth," Jeff Zucker, CEO of NBC Universal Television Group, told Access of the rumors.

    There were also rumblings of an all-male spin-off show starring David Schwimmer, Matthew Perry and Matt LeBlanc. But yet again, nothing more than false reports.

    "Friends" ended its 10-year run back in May 2004. More than 52 million fans tuned in to the series finale.
    Bron

    Zo te zien dus gewoon weer het zoveelste gerucht over een reunie. Die lui verdienden zonder er nu nog wat voor te doen nog miljoenen aan de serie.

  20. #195

    Standaard

    Van mij mag die reunie welwegblijven moet ik dadelijk weer opnieuw afscheid nemen

  21. #196

    Standaard

    Een reunie hoeft van mij ook niet zo nodig. Het zou zowiezo vreemd zijn want Monica's appartement is verkocht. Joey is volgens zijn serie naar de andere kant van amerika verhuist dus ook dat appartement is weg. Dan zoudens ze alle afleveringen in Central Perk moeten zitten :P

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrainOverfloW
    Een reunie hoeft van mij ook niet zo nodig. Het zou zowiezo vreemd zijn want Monica's appartement is verkocht. Joey is volgens zijn serie naar de andere kant van amerika verhuist dus ook dat appartement is weg. Dan zoudens ze alle afleveringen in Central Perk moeten zitten :P
    I agree. Ik vind het mosterd na de maaltijd. De serie was na seizoen 9 echt wel over zijn hoogtepunt heen, ze hebben het nog leuk weten af te maken in seizoen 10, maar daar is dan alles ook wel mee gezegd. Maar om nou nog even snel een paar afleveringen te maken om nog wat extra geld in het laatje te krijgen, beetje jammer. Ik hoop in iedergeval dat ze van die laatste afleveringen nog wat weten te maken, maar ik zet mijn vraagtekens erbij.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrainOverfloW
    Are everyone's favorite "Friends" ready to return to TV?

    Rumors were swirling over the weekend about a "Friends" revival on NBC.

    PHOTO GALLERY
    'Friends' Photo Flashback
    According to published reports, each of the show's six stars had agreed to multi-million dollar deals to star in four one-hour episodes.

    Some articles even went as far as to say that scripts were already being written.

    However, Access Hollywood has learned that those reports are completely false.

    "Not one ounce of truth," Jeff Zucker, CEO of NBC Universal Television Group, told Access of the rumors.

    There were also rumblings of an all-male spin-off show starring David Schwimmer, Matthew Perry and Matt LeBlanc. But yet again, nothing more than false reports.

    "Friends" ended its 10-year run back in May 2004. More than 52 million fans tuned in to the series finale.
    Bron

    Zo te zien dus gewoon weer het zoveelste gerucht over een reunie. Die lui verdienden zonder er nu nog wat voor te doen nog miljoenen aan de serie.
    Dit nieuws was gister ook bij RTL Boulevard. Niet dat je dan gelijk alles moet geloven. Zit er ook niet echt op te wachten al hoewel ik wel nieuwschierig ben waar het over zal gaan.

  24. #199

    Standaard

    Er komen in februari best of dvd's uit van friends. Ik dacht op 15 februari. Het staat op bol.com. Met de 5 beste afleveringen van dat seizoen
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  25. #200

    Standaard

    kwil nog steeds die us box Ook al komen er waarschijnlijk nog dvds bij

    na s10 ging het gerucht ook al van een reunie. een 90min duurde kerst episode. achja we zien wel

Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •