Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Stargate SG-1 heb ik al zeker 7x gezien (waarschijnlijk meer en de eerste seizoenen uiteraard al meer dan de laatste nieuwe) en het eerste seizoen van The West Wing toch ook al 4 keer denk ik. De meeste andere series in m'n collectie allemaal 1 of 2 keer, niet omdat ik ze niet wil herbekijken, gewoon de tijd nog niet voor gevonden.

  2. #27

    Standaard

    -Band of Brothers - keer of 4 a 5, altijd achter elkaar
    -Baantjer seizoen 1 tm 6 - zo af en toe een aflevering die ik al een tijdje niet gezien heb
    -The Storyteller - tel kwijtgeraakt 8)
    -Shaka Zulu - tot nu toe 1 keer
    I am fire
    I am..........Death

  3. #28

    Standaard

    Ik heb Starsky&Hutch seizoen 1 maar 1 keer gezien, maar dat zit er binnenkort weer aan te komen.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  4. #29

    Standaard

    niet vee!

    nou heb ik ook niet echt veel serie's
    Taken
    Buffy S1 & 2
    BoB
    knightrider S1

    Ik kijk er alleen niet zo heel veel naar!
    BoB heb ik denk wel keer of 3 gezien,
    De rest allemaal 1 keer!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  5. #30

    Standaard

    alleen Band of brothers tot nu toe...

  6. #31

    Standaard

    Totnutoe:

    Battlestar Galactica (original series): 1x per jaar (3x totnutoe dus)
    Twin Peaks: 2x
    Seinfeld: 1x
    South Park: +-3x
    Buck Rogers: 1x
    Twilight Zone: 1x
    De rest: 1x

  7. #32

    Standaard

    Mijn vrouw kijkt Friends elke keer als ze aan het einde van seizoen 10 is beland.
    Ik zelf heb Battlestar Galactica 1 keer gekeken.
    Miami Vice is de enige serie die ik 2 keer heb gezien op DVD en waarschijnlijk binnenkort nog wel weer een keer, nu seizoen 2 onderweg is.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Ik heb 2 serie, Bottom en Black Adder en dat zijn van die losse afleveringen die ik er wel eens ingooi en van ga genieten. Ik kan deze wel 100x kijken zonder enige sporen van verveling.

  10. #35

    Standaard

    leuke topic

    ik koop mijn series in ieder geval om ze meermaals te bekijken, wat niet betekent dat dit al gebeurd is bij de meeste series.

    humoristische series zoals Bottom, Blackadder, Absolutely Fabulous, Coupling, Sledge Hammer, Fresh Prince enzovoort nodigen al sneller uit om gewoon 1 of een paar afleveringen opnieuw te kijken tussendoor, dus die heb ik toch al wel een keer of 3-4 gezien allemaal op DVD (en waarschijnlijk al even vaak op TV daarvoor). Friends heb ik ook alle seizoenen maar heb ik nog maar 1 keer gekeken sinds ik ze heb. de eerste seizoenen heb ik te vaak op TV gezien.

    mijn favoriete series zoals 24 of Alias daarvan heb ik alle seizoenen 2 of 3 keer gekeken tot nu toe, vooral 24 zal deze zomer nog wel eens opnieuw bovengehaald worden

    Lost, Desperate Housewives en nog een paar andere series waarvan ik 1 seizoen heb: 1 keer op TV gezien en 1 keer op DVD. zullen waarschijnlijk nog eens gekeken worden bij aankoop van het 2e seizoen.

    ik maak er wel een gewoonte van om op quasi dagelijkse basis een paar TV-afleveringen te kijken, zo ben ik momenteel bezig aan de Ally McBeal box (1 à 2 afleveringen per avond).

    bij mij is het kijken van TV-series hetzelfde als het kijken van films: degene die me bevallen zullen redelijk snel opnieuw gekeken worden en de anderen belanden na 1x kijken in een kast om er misschien nooit meer uit te worden gehaald, of pas na heel lange tijd als ik grotendeels vergeten ben over wat ze weer juist gaan.

  11. #36

    Standaard

    Oja en BoB kijk ik ook nog wel geregeld, maar dat is natuurlijk een mini serie!

  12. #37
    Leandros
    Guest

    Standaard Lucy en de Veerman....

    Ik bezit nu alle 6 seizoenen van "I love Lucy" met Lucy Ball en Desi Arnas... een serie out de jaren 50, die door de uitgever in zijn geheel gerestaureerd is in top kwaliteit. Op het ogenblik bekijken we het zojuist verschenen seizoen nummer 6.... Geweldige humor uit de 50er jaren.
    Vroeger heb ik de serie op TV bekeken en diverse keren opgenomen op video. Af en toe zag ik toen wat afleveringen terug...en dat doe ik dus nu op DVD.

    Ik heb vorige week een andere fantastische serie gekocht "Who pays the ferryman" (Wie betaald de veerman). Enkele malen op tv geweest, mar nu EINDELIJK op DVD.... Ik verheug me nu al en weet zeker dat ik deze meerdere keren nog zal bekijken......

  13. #38

    Standaard

    Ik heb o.a. the X Files seizoen 1 tm 9. Vorig jaar heb ik alle delen gekeken in drie maanden tijd, maar kon ik weinig andere films meer kijken. Dit jaar heb ik seizoen 1 tm de helft van seizoen 3 gekeken. Meer dan twee keer zal het wel niet worden. Dit kost bij the X Files te veel tijd.
    Vroeger toen ik nog een sf-fan was, heb ik Battlestar Galactica, Buck Rogers, Star Trek en Blake's 7 echt grijs gedraaid. Je moet enorm veel tijd hebben om een tv-serie vaker te zien en tijd heb ik niet zo veel.

  14. #39

    Standaard

    Vaak 1 keer, maar er zijn uitzonderingen:

    BoB (stuk of 8x)
    The Shield (seizoen 1 en 2 iets van 2x)
    The Wire seizoen 1 (2x)

    Ik kijk een tvserie meerdere keren als ik het echt helemaal geweldig vindt, anders niet.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    BoB al 4 keer gezien, blijft namelijk goed. En the Shield seizoen 1 en 2 al 3 keer gezien... Wordt nu echt tijd voor seizoen 3...
    Inmiddels BoB voor de vijde keer gezien...

  16. #41

    Standaard

    Band of Brothers al 8x gezien Megaverslaafd hier
    Buffy en Angel al meerder malen
    X-files aan het afronden en ik wil eigenlijk weer vanaf het begin kijken

    Ik ben wel weer van plan om BoB weer te gaan kijken deze zomer
    Het probleem is met BoB, als ik een paar dagen ziek ben of een week, en ik lig in bed... dan kijk ik dat dan altijd!
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  17. #42

    Standaard

    {Bob theorie} Je word ziek omdat je te lang geen Bob meer heb gekeken, en doordat je het dan kijkt gaat het weer over? :wink:

    Ik kijk nu bijna elke dag een paar delen van ER, maar ik denk dat het toch beter is om dat niet teveel te doen omdat het dan toch wel een beetje op elkaar gaat lijken.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    {Bob theorie} Je word ziek omdat je te lang geen Bob meer heb gekeken, en doordat je het dan kijkt gaat het weer over? :wink:
    Dat ik daar niet aan heb gedacht!!! Dat moet het zijn
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •