Pagina 41 van 53 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #1001

    Standaard

    Lol archonia heeft seizoen 9 al op voorraad. Kreeg een mailtje van hun en heb die ook meteen besteld en zal die deze week ontvangen. Nu alleen nog de laatste double feature en mijn DBZ collectie is compleet.

  2. #1002

    Standaard

    S9 staat al op 'packed' sinds vorige week bij DVDPacific, alleen is het nog wachten op de double feature voordat mijn bestelling verzonden wordt Kan wel wachten, heb de triple feature nog niet eens helemaal gezien

    Ben wel blij als ik de serie straks helemaal compleet heb


  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    S9 staat al op 'packed' sinds vorige week bij DVDPacific, alleen is het nog wachten op de double feature voordat mijn bestelling verzonden wordt Kan wel wachten, heb de triple feature nog niet eens helemaal gezien

    Ben wel blij als ik de serie straks helemaal compleet heb
    Het is alleen nu afwachten of die nieuwe film door funimation uitgebracht zal worden en of de Dragonball serie remastered uit gaat komen. Het is iig zo goed als zeker dat in 2010 als de rechten zijn afgelopen Funimation die vast en zeker zal overkopen.

  4. #1004

    Standaard

    Vriend van me wilt ook de complete serie kopen (seizoen 1 tot en met 9)
    Nu is DVDpacific wel voordeliger als Archonia.

    Verzenden die nu ook gratis naar Nederland? en hoelang duurt het verzenden ongeveer als ze het op voorraad hebben?

    Alleen douane risico zit er wel bij neem ik aan? geeft DVDpacific ook value aan op het pakketje of niet want als ze dat niet doen heb je meer kans niet gepakt te worden...

    Misschien handiger om voor hem die daar te kopen...

  5. #1005

    Standaard

    DVDPacific verzend redelijk snel als ze het op voorraad hebben. En het duurt bij mij gemiddeld iets minder dan 2 weekjes voordat het binnen is. Ze zetten er een iets lager bedrag op de pakjes dan dat het echt is. Ze verzenden niet gratis naar Nederland. Ik zou niet meer dan 2 seizoenen per bestelling doen, en niet alles op dezelfde dag bestellen. Zelfs met 2 seizoenen in 1 pakje heb je dus al kans op douane. Misschien is zelfs elk seizoen apart bestellen het slimst om douane te voorkomen.


  6. #1006

    Standaard

    Bedankt dan kijk ik nog wel even of ik ze daar voor hem bestel.
    Zoveel goedkoper is het dan daar nu ook weer niet en Archonia heeft snelle levering altijd. Heb nu Seizoen 9 binnen en Movie 12&13 dus heb heel de DRAGONBALL Z serie + movies compleet !

    In veel winkels kosten die seizoenen los 60-90 euro per box en dat is gewoon te duur.

  7. #1007

    Standaard

    Ik wil ook graag de seizoenen van Dragon Ball Z, maar ik vind het te riskant om ze door de douane te laten proberen te verzenden zeg maar. Is Bol.com dan niet het slimste ?

    EDIT:

    Ik heb ondertussen gekeken op archonia.com, dat lijkt me op zich een goede, maar relatief dure oplossing. Kunnen jullie me misschien wat meer vertellen, komt er bijvoorbeeld veel geld bij de prijs die er staat voor het artikel ? Zoals bijvoorbeeld verzendkosten etc ?
    Levert de web-site de artikelen goed ? bijv. gesealed etc.
    En zijn er oplossing voor Nederlandse leveringen ? Dus ergens waar ik ze kan kopen en/of bestellen in Nederland ?

    Bedankt.
    Laatst aangepast door Rawbz : 12-05-2009 om 12:27

  8. #1008

    Standaard

    Ik heb nog nooit wat bij Archonie besteld, maar als ik het zo hoor van wild-child, dan leveren ze redelijk snel en ik neem aan gewoon gesealed. Daar kun je in elk geval wel vanuit gaan.

    Ik heb de boxen 1 keer in Groningen in een speciaalzaakje zien staan, maar daar kosten ze 55 euro per seizoen Het is het dus niet waard om ze in NL te kopen


  9. #1009

    Standaard

    Maar de boxen bij Archonie, zijn dat regio 2 discs ? Zo nee, hoe speel je het dan af ?

  10. #1010

    Standaard

    De boxen bij Archonia zijn precies hetzelfs als bijvoorbeeld bij DVDPacific of bij Amazon. Ze zijn allemaal regio 1, 2 en 4 gecodeerd.

    Als je ook aan de films wilt beginnen (de Double Features), moet je wel een regio vrije dvd speler hebben, want die zijn enkel regio 1 gecodeerd


  11. #1011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    De boxen bij Archonia zijn precies hetzelfs als bijvoorbeeld bij DVDPacific of bij Amazon. Ze zijn allemaal regio 1, 2 en 4 gecodeerd.

    Als je ook aan de films wilt beginnen (de Double Features), moet je wel een regio vrije dvd speler hebben, want die zijn enkel regio 1 gecodeerd
    Snap echt niet waarom mensen archonia zo dure oplossing vinden. Als ik kijk naar andere winkels die anime verkopen zijn die veel duurder en vragen rustig 60-90 euro per DBZ siezoen box.

    DVDpacific is wel voordeliger maar laten we eerlijk zijn dat als je gepakt word door de douane je echt niet veel doordeliger uit bent dan 40 euro per box.

    De levering is geweldig van Archonia en ook goed personeel om mee te praten via de mail. Ik ben een van de weinige die nu al DRAGONBALL Z serie compleet heeft volgens mij of heb jij ook al alles binnen Ralfers?

  12. #1012

    Standaard

    Voor de mensen die nieuwsgierig zijn hoe de Cover van de Nieuwe Dragon Ball Z Japanse Import Regio 2 movie eruit ziet.

    Zie hier:
    http://members.home.nl/wild-child/HQ...20Movie%20.jpg

    Even een HQ scan gemaakt...
    Laatst aangepast door wild-child83 : 14-05-2009 om 01:10

  13. #1013

    Standaard

    gasten ga gewoon naar www.amazon.com daar zijn ze allemaal ook de geremasterde versies

  14. #1014

    Standaard

    Archonia.com is een zeer betrouwbare winkel waar je met een gerust hart spullen kan kopen. Bestel er met enige regelmaat anime dvd's en manga's en deze worden altijd goed verpakt en de dvd's zitten uiteraard in fabrieksseal.

    Snelheid van bezorgen is uiteraard erg snel, en als je vragen heb dan worden mailtjes zeer snel beantwoord vaak gewoon nog dezelfde dag.

    Seizoen 8 & 9 van DBZ en een zwik manga's stonden op de site klaar om verscheept te worden. Dus dat wordt volgende week weer veel DBZ kijkplzier

    Groeten Youri

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mig20 Bekijk bericht
    gasten ga gewoon naar www.amazon.com daar zijn ze allemaal ook de geremasterde versies

    Gast, sommigen van die mensen hier hebben geen CC. Daarom zoeken ze naar alternatieven.

    Welkom op het forum overigens.

  16. #1016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Snap echt niet waarom mensen archonia zo dure oplossing vinden. Als ik kijk naar andere winkels die anime verkopen zijn die veel duurder en vragen rustig 60-90 euro per DBZ siezoen box.

    DVDpacific is wel voordeliger maar laten we eerlijk zijn dat als je gepakt word door de douane je echt niet veel doordeliger uit bent dan 40 euro per box.

    De levering is geweldig van Archonia en ook goed personeel om mee te praten via de mail. Ik ben een van de weinige die nu al DRAGONBALL Z serie compleet heeft volgens mij of heb jij ook al alles binnen Ralfers?
    Jij betaald 40 euro per seizoen. Vind ik prima, maar wel te duur. Ik bestel bij DVDPacific 1 seizoen voor net geen 21 euro zonder verzendkosten. Dat betekend dat je dan geen last van de douane krijgt Inclusief de verzendkosten word het dan net geen 25 euro. Tja, als ik over 9 seizoenen 135 euro kan besparen, dan heb ik toch wel snel een beslissing genomen hoor Ik zeg ook zeker niet dat archonia slecht is hoor Het is makkelijk als je inderdaad geen creditcard hebt, maar als je dat wel hebt, dan raad ik toch een andere shop aan.

    En ik heb S9 nog niet binnen, maar die is inmiddels wel een weekje onderweg samen met de laatste double feature


  17. #1017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Jij betaald 40 euro per seizoen. Vind ik prima, maar wel te duur. Ik bestel bij DVDPacific 1 seizoen voor net geen 21 euro zonder verzendkosten. Dat betekend dat je dan geen last van de douane krijgt Inclusief de verzendkosten word het dan net geen 25 euro. Tja, als ik over 9 seizoenen 135 euro kan besparen, dan heb ik toch wel snel een beslissing genomen hoor Ik zeg ook zeker niet dat archonia slecht is hoor Het is makkelijk als je inderdaad geen creditcard hebt, maar als je dat wel hebt, dan raad ik toch een andere shop aan.

    En ik heb S9 nog niet binnen, maar die is inmiddels wel een weekje onderweg samen met de laatste double feature
    Meeste seizoenen kosten wel 30 dollar hoor en niet 21. Ik bezit sinds kort een Credit Card dus dat is voor mij niet zo'n probleem. Ik zal het iig tegen hem zeggen. Het is idd toch wel wat voordeliger.

  18. #1018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Gast, sommigen van die mensen hier hebben geen CC. Daarom zoeken ze naar alternatieven.

    Welkom op het forum overigens.
    Smooth even een tip naar jouw. https://www.wirecard.com/wirecard/app .
    Je kan daar een virtuele Debit Mastercard aanmaken.

    Deze heb ik zelf ook en ik ben er enorm tevreden mee.
    DIt omdat ik veel aanschaf via Amazon, XBOX live en PSN store en ik het beu was telkens de CC van vrienden te lenen.

    Tevens kan je daar tegen een vergoeding een fysieke plastic cardje aanvragen en overal in fysieke winkels mee betalen.
    Je kan tot 2500 euro per jaar besteden en niet in het ROOD staan! Als je meer wilt besteden moeten ze meer gegevens van je hebben.

    Het werkt heel simpel. Jij stort geld op je virtuele master card en dan kan je met dat bedrag wat erop staat overal wat mastercard ondersteund betalen.

    De voordelen:

    - Gratis (je betaald alleen 1 euro per transactie die je van jouw bank op je virtuele kaart maakt)
    - Je kan niet rood staan (je kan niet meer uitbesteden dan wat erop staat)
    - Je kan online meteen zien wat je aan slado is en zien waar je het aan uitgegegven hebt.
    - Fraude beschermt en verzekerd
    Laatst aangepast door wild-child83 : 14-05-2009 om 19:38

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Meeste seizoenen kosten wel 30 dollar hoor en niet 21. Ik bezit sinds kort een Credit Card dus dat is voor mij niet zo'n probleem. Ik zal het iig tegen hem zeggen. Het is idd toch wel wat voordeliger.
    De duurste seizoenen zijn er 28,50 dollar, wat ongerekend naar de euro 20.86 is (www.xe.com)

    Ik zie trouwens dat S1, 2 en 3 nog maar 15 euro kosten. Aanrader voor diegene die ze nog niet heeft
    Laatst aangepast door Ralfers : 14-05-2009 om 20:03


  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Smooth even een tip naar jouw. https://www.wirecard.com/wirecard/app .
    Je kan daar een virtuele Debit Mastercard aanmaken.

    Deze heb ik zelf ook en ik ben er enorm tevreden mee.
    DIt omdat ik veel aanschaf via Amazon, XBOX live en PSN store en ik het beu was telkens de CC van vrienden te lenen.

    Tevens kan je daar tegen een vergoeding een fysieke plastic cardje aanvragen en overal in fysieke winkels mee betalen.
    Je kan tot 2500 euro per jaar besteden en niet in het ROOD staan! Als je meer wilt besteden moeten ze meer gegevens van je hebben.

    Het werkt heel simpel. Jij stort geld op je virtuele master card en dan kan je met dat bedrag wat erop staat overal wat mastercard ondersteund betalen.

    De voordelen:

    - Gratis (je betaald alleen 1 euro per transactie die je van jouw bank op je virtuele kaart maakt)
    - Je kan niet rood staan (je kan niet meer uitbesteden dan wat erop staat)
    - Je kan online meteen zien wat je aan slado is en zien waar je het aan uitgegegven hebt.
    - Fraude beschermt en verzekerd

    Da's inderdaad handig, maar zoals ik al in mijn post aangaf: daarom zoeken ZE ...

    Ik heb namelijk wel een CC.

    Maar superhandig, nooit geweten.

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    De duurste seizoenen zijn er 28,50 dollar, wat ongerekend naar de euro 20.86 is (www.xe.com)

    Ik zie trouwens dat S1, 2 en 3 nog maar 15 euro kosten. Aanrader voor diegene die ze nog niet heeft
    Ja alleen heel jammer dat ze die toevallig allemaal niet in voorraad hebben.
    Echt geen 1 seizoen hebben ze op voorraad???

    Ik weet niet hoe snel ze weer dingen op voorraad hebben maar dat ze bijna niks vooradig hebben vind ik niet handig.

  22. #1022

    Standaard

    Nog even over DVDpacific.
    Het schijnt dat die al vaak tem aken heeft gekregen met CC fraude.
    Staan erg veel topis zoals deze bijvoorbeeld over:
    http://forum.dvdtalk.com/store-forum...d-pacific.html

    Ik twijfel dus om hier mijn informatie mee uit te wisselen.

    Ik heb even opgeteld en ik ben 170 euro zonder verzend en douane kosten kwijt voor heel de DragonbalL Z serie. Helaas hebben ze geen enkel seizoen vooradig en ik weet niet uit ervaring hoelang dat duurt eer ze dat wel hebben.

  23. #1023

    Standaard

    Hoi mensen,

    Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik ook geinteresseerd was in het aanschaffen
    van de complete dbz serie. Ik heb veel nuttige informatie gevonden alleen heb ik nog
    een vraag aan jullie;

    Welke website is volgens jullie het beste om te bestellen als ik wel een CC heb?
    Is het zo dat ik alles in een keer kan bestellen bij amazone zonder douaneproblemen?
    Of raden jullie aan 1 seizoen per keer te bestellen?

    Alvast bedankt allemaal!


    Edit:
    Weten jullie toevallig of ik deze kan afspelen op mijn ps3? Ik ben nogal verward hierover...

    http://www.amazon.co.uk/DragonBall-Z...2370214&sr=8-1
    Laatst aangepast door Mistahlilg : 15-05-2009 om 07:51

  24. #1024

    Standaard

    Forumlid Ralfers heeft het één en ander verteld over zijn ervaringen met dvdpacific wat betreft het bestellen van Dragon Ball Z seizoenen, lees de laatste 2/3 pagina's van dit topic even door.

  25. #1025

    Standaard

    Oke met seizoen 9 is de serie nu compleet, blijft een heerlijke serie. De spine van de boxen zonder slipcase is trouwens wel erg gaaf. Er zou eigenlijk een mooie box met artwork van de serie uit moeten komen waar we de 9 seizoenen zonder slipcase in kunnen doen :wink:


Pagina 41 van 53 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •