Pagina 48 van 53 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #1176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door svencrap Bekijk bericht
    ja, zo heb ik het ook gedaan
    Same here incl. usb/divx support. Jeej!

  2. #1177

    Standaard

    heb net dragon ball remastered season 1 binnen
    ik begin pas net met het kopen van de bricks, dus ik heb de eerste twee movie double features er ook meteen bijgekocht, tijd om mijn madman releases te verkopen zou ik zeggen

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Naja, goed, dat bedoel ik uiteraard. Een Philips DVD speler (van 50 euro ofzo) is standaard R2, maar is met een simpele handeling met de afstandsbediening regio vrij te maken
    Ben ook blij dat 2 DVD spelers van ons Philips waren!
    Daarnaast hadden we nog een Panasonic en daar moest ik een speciale HACK remote voor kopen (koste maar 5 euro) om het regio vrij te maken.

    Maar ik kan ze helaas niet op me PS3 of XBOX 360 afspelen. Zal dan ook net als van de movies wel kopies / backups maken die ik dan regio vrij maak.

  4. #1179

    Standaard

    iemand die zn oranje boxen wil verkopen?

  5. #1180

    Standaard

    Ja, ik wil eventueel mijn oranje boxen wel verkopen Zie PM


  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ja, ik wil eventueel mijn oranje boxen wel verkopen Zie PM
    Dragon Ball Raging Blast Voor De Xbox 360 en PS3 heeft zoals meeste van jullie wel weten 2 exclusiefve characters die tot zover bekend zijn:

    SSJ3 Vegeta em LSSJ3 Broly

    Vind het fantastisch idee! Want de spellen leken allemaal veel te veel op elkaar en vielen maar in herhaling kwa verhaal en personages. Nu wijken ze daar gelukkig een beetje vanaf. Ik hoop dat Gohan ook nog ooit in SSJ4 kan veranderen (kan hij nu alleen in de fanmade Manga Dragon Ball Kai).

  7. #1182

    Standaard

    hallo iedereen,,

    ik hoop dat iemand me kan helpen..
    ik wil graag alle afleveringen en films van dragonball/dragonball Z en GT
    met tenminste goed beeld en engelse ondertiteling en of engels gesproken!

    ik dacht aan die Season DVD boxen...of raden jullie iets anders aan??
    ik snap er nu helemaal niks meer van met als dat regiovrij gedoe enzo??
    ik heb er niet zo veel verstand van dus hoop dat iemand me kan helpen en mij kan adviseren..

    Alvast bedankt!!

  8. #1183

    Standaard

    Die season boxen zijn gewoon goed en hebben engelse subs

    stuur ralfers is een berichtje, hij bied nogsteeds alle seizoenboxen samen aan.
    Laatst aangepast door Angels vs demons : 12-11-2009 om 09:27
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  9. #1184

    Standaard

    Zojuist Dragonball Season 1 en 2 besteld bij Pacific. Voor 42,5 euro, zeker geen geld.

    Ben benieuwd naar DB, heb nog nooit DB bekeken. Ik weet ongeveer wat het plot zal zijn door de referenties in DBZ en de games.

    Nog geen nieuws over de 3 - 4 DB films???

  10. #1185

    Standaard

    Ik ben een gelukkige bezitter van de Oranje Season boxen, Maar na het lezen van een aantal dingen ben ik het eens met de aanschaf van de Dragonboxen, nadeel van de Oranje boxen is dat ze van karton zijn en om eerlijk te zijn compenseren somigge box arts niet met de seasons, maar goed.

    Mischien ben ik er even tussen uit geweest,, maar worden de nieuwe Dragonboxen zoals de Oranje Season boxen regio 1-2-4?????????

    Alvast bedankt voor de reacties!!!!!!!!

  11. #1186

    Standaard

    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn de Dragonball Bricks niet Regio 2/4 compatibel, ook al staat dit op de doos.

  12. #1187

    Standaard

    De Dragon Box releases zijn op het Daizex forum bevestigd regio 1 en 4. Dus geen regio 2!


  13. #1188

    Standaard

    Ah mijn fout ik haalde Dragonball en Dragonbox door elkaar.

    Jammer dat ze niet regio 2 zijn...

  14. #1189

    Standaard

    Oh, en over de Dragon Ball season sets... die zijn ook R14... Dus spelen niet in een normale regio 2 speler af...

    Dit is waarschijnlijk allemaal gedaan omdat ze niet willen dat de Japanners (regio 2) de Amerikaanse releases gaan importeren


  15. #1190

    Standaard

    Lang leve de regio-vrije dvd-spelers (en de codes om je speler regio-vrij te maken). Jammer genoeg blijkt de Japanse audio op de dragonboxen slechts op 96kbs te zijn geencodeerd al klinken de samples een stuk beter dan het geluid op de oranje bakstenen.
    Laatst aangepast door vick86 : 08-11-2009 om 15:50

  16. #1191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Oh, en over de Dragon Ball season sets... die zijn ook R14... Dus spelen niet in een normale regio 2 speler af...

    Dit is waarschijnlijk allemaal gedaan omdat ze niet willen dat de Japanners (regio 2) de Amerikaanse releases gaan importeren
    Begrijp ik totaal niks van.
    Waarom zouden Jappaners die Dragon Boxen gaan importeren terwijl in japan die al jaren uit en verkrijgbaar zijn met hun originele taal erop!

    Makes no sense at all???

    Gewoon dom besluit van Funimation (that's mine idea!)
    Maar goed ze schermen zich ineens er veel af van europa (zoals niet op hun site kunnen komen meer)

    Die directeur daar moeten ze een schop onder zijn kont geven.
    Verkoop de series gewoon regio 1-2-4 en laat ons ook de site www.dragonballz.com komen.

    Uitmelkers zijn het ook geworden door eerst alles digital remastered in orangje boxen uit te brengen en daarna alles in dragon boxen.

    Ik begin steeds minder respect voor ze te krijgen!
    Laatst aangepast door wild-child83 : 15-11-2009 om 18:12

  17. #1192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Begrijp ik totaal niks van.
    Waarom zouden Jappaners die Dragon Boxen gaan importeren terwijl in japan die al jaren uit en verkrijgbaar zijn met hun originele taal erop!

    Makes no sense at all???
    Makes perfect sense.

    Japanners zouden het kunnen importeren omdat het goedkoper is dan de Japanse versies. Plus, dat de Japanse versies al OOP zijn, en de DBox singles alleen nog maar te krijgen zijn. En dat zijn de DVD's met 3 afleveringen per DVD. Behoorlijk duur dus als je een Amerikaanse release kunt krijgen voor heel wat minder. En daar staat ook gewoon hun originele taal op Als Japanners de Amerikaanse boxen zouden kopen, verdient Toei daar niet aan.


  18. #1193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Makes perfect sense.

    Japanners zouden het kunnen importeren omdat het goedkoper is dan de Japanse versies. Plus, dat de Japanse versies al OOP zijn, en de DBox singles alleen nog maar te krijgen zijn. En dat zijn de DVD's met 3 afleveringen per DVD. Behoorlijk duur dus als je een Amerikaanse release kunt krijgen voor heel wat minder. En daar staat ook gewoon hun originele taal op Als Japanners de Amerikaanse boxen zouden kopen, verdient Toei daar niet aan.
    Daarbij is de DVD regiobeveiliging toch ook allang verouderd! Elke DVD speler kan je bijna simpel regio vrij maken of goedkoop kopen, ook in Japan.

    Daarnaast heeft Japan en Amerika beide NTSC beeld dus daar hebben ze ook geen last van!

    Maar goed laat Funimation maar lekker zijn eigen ruiten ingooien! Snap die gasten toch niet meer. Vroeger brachten ze tenminste alle DB series Regio 1,2 en 4 op de losse DVD's in 2002-2005 en kon iedereen op hun site!

    En misschien verdiend Toeie ook nog zoveel percentage op de verkoop van Funimation! Iig als FUnimation succesvol is blijven die toch uitmelken en rechten betalen aan Toeie die er dan toch weer aan verdiend!
    Laatst aangepast door wild-child83 : 30-11-2009 om 02:07

  19. #1194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    en kon iedereen op hun site!
    Sites regio-blokkeren gebeurt sinds een jaar of twee overal (en niet alleen in America). In de meeste gevallen zijn zelfs de site-eigenaren er niet blij mee ze hebben gewoon geen keus. Internationale rechten vooral als het om video materiaal gaat zijn echt belachelijk ingewikkeld. Dit is vooral idioot omdat het vaak om promotie materiaal gaat.

    Idioot voorbeeld: De BBC waar je als Nederlander wel sinds mensenheugenis naar mag kijken maar je toch niet op de BBC website de trailer voor de volgende aflevering van je favoriete BBC serie kan bekijken. Het is overduidelijk dat de regelgeving veel te ver is doorgeschoten als je niet eens volledige toegang hebt tot een website van een zender die je gewoon legaal op je tv kan bekijken.

  20. #1195

    Standaard

    Echt onzin dat ze dit allemaal hebben ingevoerd!

  21. #1196

    Standaard

    Mischien heb ik er overheen gelezen,,, maar wil even zeker weten in welke regio de Dragonboxen uitgegeven worden...

    Alvast bedankt!!!!

  22. #1197

  23. #1198

    Standaard

    De Dragon Ball Z Remastered Serie box is uitgekomen.
    Zat er dik in dat deze uit zou komen. Kost tussen de 200 - 250 euro!


    Regio 4 afspeelbaar!

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    De Dragon Ball Z Remastered Serie box is uitgekomen.
    Zat er dik in dat deze uit zou komen. Kost tussen de 200 - 250 euro!


    Regio 4 afspeelbaar!
    Afgaand op het plaatje is het de Australische versie, welke zeer waarschijnlijk alleen regio 4 zal zijn (net als alle (tenminste, volgens mij) voorgaande DB releases in Australië). En ze zijn PAL, wat een minpunt is voor DBZ.

    Maargoed, is sowieso niet meer interessant nu de DBoxen uitkomen en de adviesprijs al gedaald is naar $ 34,99
    Laatst aangepast door Ralfers : 01-02-2010 om 22:51


  25. #1200

    Standaard

    Funimation heeft de rechten voor Dragon Ball Kai gekregen

    FUNimation finalized a new Dragon Ball license agreement for Dragon Ball Kai. The first episodes of that property will be released by FUNimation in the latter part of our upcoming fiscal year.
    Dit is gezegd op de "Q3 Fiscal 2010 earnings conference call".

    En Wallmart heeft al een pre-order op staan voor de Blu-ray en de DVD versies

    *Blu-ray* & *DVD*

    Er is nog niks officieels aangekondigd, maar Wallmart heeft ze staan voor 18 mei 2010.
    Er is ook nog niks bekend over de specificaties (episode count, aspect ratio)

    Funimation heeft www.dragonballzkai.com geregistreerd, en het logo aangepast:



    De serie gaat in Amerika dus Dragon Ball Z Kai heten i.p.v. Dragon Ball Kai. Vind ik persoonlijk wel jammer, magoed.

    //edit

    Amazon heeft ze ook voor 18 mei op de site staan *Click*
    Laatst aangepast door Ralfers : 07-02-2010 om 19:12


Pagina 48 van 53 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •