Pagina 49 van 53 EersteEerste ... 39454647484950515253 LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Funimation heeft de rechten voor Dragon Ball Kai gekregen

    Dit is gezegd op de "Q3 Fiscal 2010 earnings conference call".

    En Wallmart heeft al een pre-order op staan voor de Blu-ray en de DVD versies

    *Blu-ray* & *DVD*

    Er is nog niks officieels aangekondigd, maar Wallmart heeft ze staan voor 18 mei 2010.
    Er is ook nog niks bekend over de specificaties (episode count, aspect ratio)

    Funimation heeft www.dragonballzkai.com geregistreerd, en het logo aangepast:



    De serie gaat in Amerika dus Dragon Ball Z Kai heten i.p.v. Dragon Ball Kai. Vind ik persoonlijk wel jammer, magoed.

    //edit

    Amazon heeft ze ook voor 18 mei op de site staan *Click*
    Idd jammer dat ze het nu Dragon Ball Z kai noemen.
    Ze hadden het beter gewoon Dragon Ball Kai moeten noemen en niet moeten veranderen!

    Nu klinkt het alsof het een soort vervolg is van Dragon Ball Z

    Voor meer info: http://www.animenewsnetwork.com/news...i-english-cast

    De originele ENG DUB cast is er weer op 4 andere mensen na!
    Laatst aangepast door wild-child83 : 15-02-2010 om 14:28

  2. #1202

    Standaard



    13 afleveringen. AxelMusic heeft de Blu-ray voor pre-order @ € 24,99 exclusief verzendkosten.


  3. #1203

    Standaard

    Dat worden 8 parts van Dragonball Z Kai blu-ray? Weet er iemand hoe het met GT zit? Laten ze dat voor wat het is of zijn daar ook plannen voor om een Dragonnball GT Kai van te maken?

  4. #1204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Dat worden 8 parts van Dragonball Z Kai blu-ray? Weet er iemand hoe het met GT zit? Laten ze dat voor wat het is of zijn daar ook plannen voor om een Dragonnball GT Kai van te maken?
    Er bestaat eigenlijk geen "Dragon Ball Z Kai", alleen een "Dragon Ball Kai". Funimation drukt die Z er gewoon weer tussen omdat DBZ gewoon verkoopt.

    En ik kan dan ook wel met 99% zekerheid zeggen dat er geen nieuwe DBGT serie komt. DBGT was sowieso al veel minder.


  5. #1205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Dat worden 8 parts van Dragonball Z Kai blu-ray? Weet er iemand hoe het met GT zit? Laten ze dat voor wat het is of zijn daar ook plannen voor om een Dragonnball GT Kai van te maken?
    Absoluut niet! Kai is gebasseerd op de Manga boeken en aangezien er van GT (naast dat het al niet zo beste serie is) geen manga van bestaat komt er echt geen DBGT KAI.

  6. #1206

    Standaard

    De meeste Blu-ray films (70% ofzo) is regio B compatible alleen ik vrees dat deze dat niet zullen zijn!

  7. #1207

    Standaard

    Volgens AxelMusic is 7% van de Funimation Blu-rays regio vrij en 93% regio A. Zit er dus inderdaad dik in dat ze regio locked zijn.

    Ik ga ze wel aanschaffen in elk geval Heb al een tijdje een regio A speler naast mijn regio B speler


  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Volgens AxelMusic is 7% van de Funimation Blu-rays regio vrij en 93% regio A. Zit er dus inderdaad dik in dat ze regio locked zijn.

    Ik ga ze wel aanschaffen in elk geval Heb al een tijdje een regio A speler naast mijn regio B speler
    Heeft ie 2 spelers lol.
    Je kan toch ook gewoon een regio vrije aanschaffen. Zijn zat sites waar je een aangepaste blu-ray speler kan kopen voor rond de 200 euro.

    Ik heb ook een aangepaste speler die Regio A en B en DVD regio vrij is. (pakt alleen geen C)

  9. #1209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Heeft ie 2 spelers lol.
    Je kan toch ook gewoon een regio vrije aanschaffen. Zijn zat sites waar je een aangepaste blu-ray speler kan kopen voor rond de 200 euro.

    Ik heb ook een aangepaste speler die Regio A en B en DVD regio vrij is. (pakt alleen geen C)
    Klopt, maar ik kon voor 120 euro een speler kopen die ik makkelijk regio A kon maken En ik had al een tijdje een regio B speler. Dus ja, dan is het goedkoper/veiliger om een aparte regio A speler te kopen, dan je bestaande speler regio vrij te maken De regio A speler is inderdaad ook DVD regio vrij, maar beide spelers pakken geen regio C. Oh well, niet dat die erg gangbaar zijn


  10. #1210

    Standaard

    wat is nou het verschil tussen de oranje boxen en de nieuwe dragonball kai boxen?
    en ik zag ook nog gele dragonball boxen staan?

  11. #1211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Klopt, maar ik kon voor 120 euro een speler kopen die ik makkelijk regio A kon maken En ik had al een tijdje een regio B speler. Dus ja, dan is het goedkoper/veiliger om een aparte regio A speler te kopen, dan je bestaande speler regio vrij te maken De regio A speler is inderdaad ook DVD regio vrij, maar beide spelers pakken geen regio C. Oh well, niet dat die erg gangbaar zijn
    GOED NIEUWS!!!

    DE BLU-RAYS VAN DRAGONBALL KAI ZIJN REGION FREE (ABC)
    Staat op verschillende sites vermeld en word ook geadverteerd!
    Laatst aangepast door wild-child83 : 13-05-2010 om 14:11

  12. #1212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GabrielZ Bekijk bericht
    wat is nou het verschil tussen de oranje boxen en de nieuwe dragonball kai boxen?
    en ik zag ook nog gele dragonball boxen staan?
    Dragonball KAI is gebasseerd op de manga boeken zonder de fillers en zou naar schattig rond de 100-150 episodes bestaan terwijl Dragonball Z bestaat uit de complete serie met fillers en uit 291 afleveringen bestaat.
    Dragonball KAI heeft beter beeld ook en is in HD!
    Dragonball KAI komt op Blu-ray uit (en tot zover bekend nog niet op DVD) en DBZ is op DVD!
    Laatst aangepast door wild-child83 : 13-05-2010 om 14:10

  13. #1213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    GOED NIEUWS!!!

    DE BLU-RAYS VAN DRAGONBALL KAI ZIJN REGION FREE (ABC)
    Staat op verschillende sites vermeld en word ook geadverteerd!
    Inderdaad goed nieuws! Die van mij is al even onderweg. Verwacht hem een dezer dagen binnen te krijgen


  14. #1214

    Standaard

    Ow dat is zeker fantastisch nieuws,... nu moet ik toch maar kijken o ze ergens voor een leuk prijsje kan oppikken

  15. #1215

    Standaard

    Kom ik met geluk een Db topic tegen!!!! Wat een geweldig nieuws is dit. Is er al bekend wanneer de andere vervolg delen komen?(heb nog niet alles gelezen! dus als ik een stomme vraag stel hoor ik het wel)
    Don't bitch when you got killed....respawn and get revenge!

  16. #1216

    Standaard

    Nee, wanneer Dragon Box 4 of Dragon Ball Kai part 2 uitkomt is nog niet officieel bekent gemaakt. Maar op twitter heeft funimation laten weten dat DBox 4 in september uit gaat komen.

    //edit

    Oeps, ik lees nu dat in april al bekend was wanneer DBKai Part 2 uitkomt. 14 september. Dus ik denk dat DBox 4 dan ook 14 september uit zal komen.

    Foto uit een Funi catalog
    Laatst aangepast door Ralfers : 21-05-2010 om 12:10


  17. #1217

    Standaard

    Is er al iets bekend of de films van Dragonball (zijn er 4) remastered nog in een box uitkomen?

  18. #1218

    Standaard

    Nee, geloof het niet. Dragon Ball: Curse of the Blood Rubies is wel los aangekondigd. *Hier Amazon + trailer*

    Alleen hebben ze hem niet opnieuw gedubt. Het word waarschijnlijk een dvd met de cut versie van Funimation erop samen met de Japanse uncut versie.

    Ik denk (lees: hoop) eerlijk gezegd dat ze een nieuwe dub misschien bewaren voor een movies Dragon Box. Dat zou wel erg gaaf zijn.


  19. #1219

    Standaard

    Ze komen alle 4 gewoon los uit als ik het goed begrepen heb. In een remastered boxstyle uit. Verdienen ze natuurlijk meer op dan ze in een box te verkopen.

    Ze noemen het gewoon Movie 1,2,3 en de 4de misschien special omdat het een remake is van de eerste.
    Dus dat komt gelukkig goed

    Nu hopen dat Funimation nog:

    Dragonball Z - Plan to Destroy the Sayians (1993) film
    Dragonball - The Return of Goku's and his friends (2009) film

    uitbrengt met ENG DUB!

  20. #1220

    Standaard



    Ze staan beide bij mij in pre-order. Heb vooral weer zin in Kai


  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht


    Ze staan beide bij mij in pre-order. Heb vooral weer zin in Kai
    heb je een regiovrije blu ray speler dan?

  22. #1222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GabrielZ Bekijk bericht
    heb je een regiovrije blu ray speler dan?
    Ik heb een regio A en een regio B speler.

    Maar Kai part 1 was regio vrij, dus grote kans dat part 2 dat ook zal zijn


  23. #1223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik heb een regio A en een regio B speler.

    Maar Kai part 1 was regio vrij, dus grote kans dat part 2 dat ook zal zijn
    Dat is niet meer dan logisch he.
    Zal wat zijn. De ene Blu-ray wel regio vrij maken en de andere niet van dezelfde serie. We hebben funimation wel rare beslissingen zien nemen maar zo'n blunder zal onvergevelijk zijn en klachten van juwelste krijgen.

    Nee reken maar da det de complete DRAGONBALL KAI serie op Blu-ray Regio A+B comptible zal zijn. Dit was overigens ook aangekondigt als ik me niet vergis.

    Overigens ís de serie ook op DVD verkrijgbaar maar die was dacht ik alleen Regio 1 afspelebaar!

  24. #1224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Nee, geloof het niet. Dragon Ball: Curse of the Blood Rubies is wel los aangekondigd. *Hier Amazon + trailer*

    Alleen hebben ze hem niet opnieuw gedubt. Het word waarschijnlijk een dvd met de cut versie van Funimation erop samen met de Japanse uncut versie.

    Ik denk (lees: hoop) eerlijk gezegd dat ze een nieuwe dub misschien bewaren voor een movies Dragon Box. Dat zou wel erg gaaf zijn.
    Ook weer een vreemde beslissing. Doe gewoon die hele film opnieuw dubben en UNCUT Japans als Engels op DVD uitbrengen. Ze hebben de rechten over de film nu dus maak er dan ook goed gebruik van. Als die niet uncut Engels is hoef ik hem niet te hebben en wacht ik wel totdat wel ooit gebeurd. Anders brengen ze hem eerst cut uit en daarna uncut. UITMELKEN van juwelste.

    Ik ben voorlopig wel even klaar ermee. Ik weiger ook de nieuwe Dragon Boxen te kopen. Puur vanwege de uitmelking. Ik ben blij met mijn Oranje Boxen met mooi 5.1 Engels Geluid.

    Ik heb Remastered:

    DRAGONBALL 1-5
    DRAGONBALL Z 1-9
    DRAGONBALL GT 1-2 + Movie
    DRAGONBLL Z MOVIE TINBOXEN (alle 7x)

    Wacht dus alleen nog op de 4 Dragonball Movies Remastered en 2 Specials Movies (Plan to Destroy the Saiyans en Yo son Goku and his Friends Return als die ooit DUB uitkomen.

  25. #1225

    Standaard

    Wat is het verschil tussen de gewone Dragonball Z en Dragonball Z Kai ?
    Misschien dat het antwoord hier al ergens te lezen valt, als dit zo is sorry voor m'n vraag.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 49 van 53 EersteEerste ... 39454647484950515253 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •