De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Verzoek

  1. #1

    Standaard Verzoek

    Mag ik een verzoek aantekenen tot het heropenen van een topic?

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=40827

    Rippen is wel toegestaan, als de gebruiker de intentie heeft een back-up te maken van iets dat hij legaal heeft aangeschaft, iets wat ik - zoals uit het topic blijkt - voor ogen had.

  2. #2

    Standaard

    Ik denk niet dat dit zal gebeuren. De crew heeft ervoor gekozen om topics over dit onderwerp niet zijn toegestaan of het nu wel of niet wettelijk is toegestaan.

  3. #3

    Standaard

    Daar kan ik inkomen.

    Maar dan blijf ik erbij dat "Slotje, rippen mag niet!" niet de juiste manier is om dat te formuleren.

    Maar goed, ik zal me erbij neerleggen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Codswallop
    Daar kan ik inkomen.

    Maar dan blijf ik erbij dat "Slotje, rippen mag niet!" niet de juiste manier is om dat te formuleren.
    Dat was geen mod he
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij wil de gebruik niet een back-up maken zoals een back-up bedoeld is. Een back-up maak je voor het geval het orgineel beschadigd is.
    Wat de gebruiker wil is van een orginele concert-dvd het geluidsspoor rippen zodat hij het als een mp3'tje kan afdraaien op de pc.
    Dan is het toch wel degelijk een rip en geen back-up waarvoor een back-up bedoeld is.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  6. #6

    Standaard

    Precies. Het is duidelijk dat de TS een modificatie wil maken van copyrighted materiaal. Vandaar dat een moderator de thread gesloten heeft.

  7. #7
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Ben het met het beleid t.o.v. het niet mogen rippen op zich wel eens, maar ben daarnaast ook van mening dat als ik legaal een muziek-dvd heb gekocht en ik zou de muziek bijv. in mijn auto willen draaien, dat het vreemd is, dat ik dan de muziek-cd ook nog eens zou moeten kopen
    Het ligt dan voor de hand om de software op een of andere manier zo om te vormen dat ik dat ook in de auto kan gebruiken 8)

    Overigens heb ik een dvd-speler in de auto, waarvan het scherm uitschakelbaar is, dus..........

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •