Pagina 60 van 90 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 2248 worden weergegeven.
  1. #1476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Mmhh.. Die houd ik denk ik toch maar zelf... :P
    Haha, jammer dat we hier 'die ene smiley' niet hebben.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  2. #1477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    wanneer kunnen we zien hoe vaak een recensie geraadpleegd is?
    Ik heb er al wat op gevonden om meer mensen me recensies daar te gaan lezen door het anders te presenteren in de tread ''Welke DVD heb je net gekeken?'' :P
    goede tip Dennis,

    ga dat eens proberen, kijken of mijn stukjes echt altijd gelezen worden zoals sommigen zeggen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #1478

    Standaard

    ik doe ook wel mee met een rondgaan dvdtje, heb vast nog wel wat liggen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #1479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    wanneer kunnen we zien hoe vaak een recensie geraadpleegd is?
    Ik heb er al wat op gevonden om meer mensen me recensies daar te gaan lezen door het anders te presenteren in de tread ''Welke DVD heb je net gekeken?'' :P
    goede tip Dennis,

    ga dat eens proberen, kijken of mijn stukjes echt altijd gelezen worden zoals sommigen zeggen!
    Ik heb dit systeem inmiddels ook ingevoerd...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #1480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BratMokstrof

    Inventarisatie
    Om een vliegende start te maken, ben ik erg benieuwd of mensen nu al weten dat ze mee gaan doen en zo ja of en welke film ze willen inleggen (of borg gaan overmaken). Kunnen jullie dat aangeven?
    Sowieso kan In the Mood For Love het systeem in, zal daarnaast is ff mijn kast induiken of er nog meer ligt wat wel mee kan. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

  6. #1481

    Standaard

    Het aantal afleveringen en minuten dat je toevoegt aan een serie werkt nu alleen als elk seizoen evenveel afleveringen heeft, en per aflevering evenveel minuten. Ik heb het net toegevoegd voor seizoen van grey's anatomy, dat is 9 maal 42 minuten. Seizoen 2 heeft echter 27 afleveringen.

  7. #1482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Het aantal afleveringen en minuten dat je toevoegt aan een serie werkt nu alleen als elk seizoen evenveel afleveringen heeft, en per aflevering evenveel minuten. Ik heb het net toegevoegd voor seizoen van grey's anatomy, dat is 9 maal 42 minuten. Seizoen 2 heeft echter 27 afleveringen.
    Ja, dat is idd. nog niet helemaal lekker... Ik moet even zien hoeveel mensen dit soort gegevens invullen, ik moet namelijk best e.e.a. omsleutelen om dit te wijzigen.
    Geen probleem, maar beetje jammer als vervolgens niemand het invult...


    Verder m.b.t. de inventarisatie: ik ben hoopvol gestemd, ken geen van de aangeboden films. Of ben ik daarin de enige?

  8. #1483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BratMokstrof
    Verder m.b.t. de inventarisatie: ik ben hoopvol gestemd, ken geen van de aangeboden films. Of ben ik daarin de enige?
    Des te leuker is het voor jou om een DoorgeefDVD te ontvangen en je te laten verrassen door de (in het geval van "In the Mood for Love" en "Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring") prachtige films!
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  9. #1484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BratMokstrof
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Het aantal afleveringen en minuten dat je toevoegt aan een serie werkt nu alleen als elk seizoen evenveel afleveringen heeft, en per aflevering evenveel minuten. Ik heb het net toegevoegd voor seizoen van grey's anatomy, dat is 9 maal 42 minuten. Seizoen 2 heeft echter 27 afleveringen.
    Ja, dat is idd. nog niet helemaal lekker... Ik moet even zien hoeveel mensen dit soort gegevens invullen, ik moet namelijk best e.e.a. omsleutelen om dit te wijzigen.
    Geen probleem, maar beetje jammer als vervolgens niemand het invult...
    Ik probeerde het aantal afleveringen voor Lost - seizoen 1 in te voeren, maar dat pakte het systeem niet geloof ik.

  10. #1485

    Standaard

    Brat,

    Ik heb vandaag een aantal korte filmpjes gekeken (onder andere van Pixar), maar ik heb ook True gekeken van regisseur Tom Tykwer. Een fantastische short film met een prachtige Natalie Portman. Die film kan ik echter niet toevoegen, blijkbaar omdat hij nog niet in jouw systeem zit.

    Kan ik zelf films toevoegen, of moet jij dat doen?

    Verder hulde overigens voor je website, ik gebruik het nu een dag of 3 en ik vind het nu al helemaal geweldig.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  11. #1486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    Brat,

    Ik heb vandaag een aantal korte filmpjes gekeken (onder andere van Pixar), maar ik heb ook True gekeken van regisseur Tom Tykwer. Een fantastische short film met een prachtige Natalie Portman. Die film kan ik echter niet toevoegen, blijkbaar omdat hij nog niet in jouw systeem zit.

    Kan ik zelf films toevoegen, of moet jij dat doen?

    Verder hulde overigens voor je website, ik gebruik het nu een dag of 3 en ik vind het nu al helemaal geweldig.
    Blij te horen dat je enthousiast bent, houden zo!!

    Qua niet bekend zijn in het systeem, ik heb even gekeken: als je via Film Beoordelen de film niet kunt vinden, zoals idd. bij True het geval was, staat onderaan een extra link voor uitgebreid zoeken:

    Film niet gevonden?
    Gebruik dan een uitgebreide zoekactie met de zoekterm "true" (uitgebreid zoeken is aanzienlijk langzamer).
    Daarmee gebruikmakend kon ik hem wel vinden... Als het daar ook niet mee lukt (wat wel eens voorkomt, maar niet zo heel vaak) kun je helaas niet zelf de film toevoegen, maar kun je het best even contact met mij zoeken (bijv. in mijn gastenboek).

    @Vincent: het aantal afleveringen van Lost invoeren werkt bij mij wel, ... Wat doe ik anders dan jij? :-S

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Des te leuker is het voor jou om een DoorgeefDVD te ontvangen en je te laten verrassen door de (in het geval van "In the Mood for Love" en "Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring") prachtige films!
    Ja, om mezelf maak ik me dan ook niet zo druk, zou alleen beetje jammer zijn als ik de enige was die interesse had.
    Zit er bijv. voor jou wat tussen de films die tot op heden genoemd zijn?

  12. #1487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BratMokstrof
    Blij te horen dat je enthousiast bent, houden zo!!

    Qua niet bekend zijn in het systeem, ik heb even gekeken: als je via Film Beoordelen de film niet kunt vinden, zoals idd. bij True het geval was, staat onderaan een extra link voor uitgebreid zoeken:

    Film niet gevonden?
    Gebruik dan een uitgebreide zoekactie met de zoekterm "true" (uitgebreid zoeken is aanzienlijk langzamer).
    Daarmee gebruikmakend kon ik hem wel vinden... Als het daar ook niet mee lukt (wat wel eens voorkomt, maar niet zo heel vaak) kun je helaas niet zelf de film toevoegen, maar kun je het best even contact met mij zoeken (bijv. in mijn gastenboek).
    Ja, nu lukt het wel. Dankjewel!
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  13. #1488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BratMokstrof
    Ja, om mezelf maak ik me dan ook niet zo druk, zou alleen beetje jammer zijn als ik de enige was die interesse had.
    Zit er bijv. voor jou wat tussen de films die tot op heden genoemd zijn?
    De films die nu genoemd zijn heb ik zelf allemaal reeds in bezit. Maar er zal er ongetwijfeld eentje bijkomen die ik ook wil zien.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  14. #1489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BratMokstrof
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Het aantal afleveringen en minuten dat je toevoegt aan een serie werkt nu alleen als elk seizoen evenveel afleveringen heeft, en per aflevering evenveel minuten. Ik heb het net toegevoegd voor seizoen van grey's anatomy, dat is 9 maal 42 minuten. Seizoen 2 heeft echter 27 afleveringen.
    Ja, dat is idd. nog niet helemaal lekker... Ik moet even zien hoeveel mensen dit soort gegevens invullen, ik moet namelijk best e.e.a. omsleutelen om dit te wijzigen.
    Geen probleem, maar beetje jammer als vervolgens niemand het invult...
    Ik probeerde het aantal afleveringen voor Lost - seizoen 1 in te voeren, maar dat pakte het systeem niet geloof ik.
    Ik wil het ook doen bij bepaalde series, maar heb ook het idee dat dit niet altijd werkt, ook niet qua speelminuten in de statistieken en idd bij veel series is het eerste seizoen minder lang.

  15. #1490

    Standaard

    Over speelminuten gesproken... kunnen we niet iets ondernemen tegen dat Theatertje figuur dat sinds onlangs de site zit te verzieken?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #1491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Over speelminuten gesproken... kunnen we niet iets ondernemen tegen dat Theatertje figuur dat sinds onlangs de site zit te verzieken?
    Ik zie nu pas wat voor een figuur het is...

  17. #1492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Over speelminuten gesproken... kunnen we niet iets ondernemen tegen dat Theatertje figuur dat sinds onlangs de site zit te verzieken?
    Lijkt me een goed plan inderdaad, weet alleen niet hoe? Gewoon van de site knikkeren? Of lekker zijn ding laten doen, maar zijn input uit de statistieken houden als dat mogelijk is?

    Gaat echt helemaal nergens meer over bij die gast (doorspoelen, films op de achtergrond etc.).

  18. #1493

    Standaard

    http://www.kaartspelranking.nl/dvd/r...s.php?rec=3834

    Waar slaat dit op!? Hij heeft de film 6x gezien in 6 dagen Hij probeert dus het gemiddelde te verzieken?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #1494

    Standaard

    Het is een zij, mensjes.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  20. #1495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    http://www.kaartspelranking.nl/dvd/recensies.php?rec=3834

    Waar slaat dit op!? Hij heeft de film 6x gezien in 6 dagen Hij probeert dus het gemiddelde te verzieken?
    Het heeft voor hem een therapeutische werking, hetgeen als gevolg heeft dat hij een aantal films dagelijks ziet, sommige gebruikt ie op z'n werk en andere weer om in slaap te vallen o.i.d.

  21. #1496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    http://www.kaartspelranking.nl/dvd/recensies.php?rec=3834

    Waar slaat dit op!? Hij heeft de film 6x gezien in 6 dagen Hij probeert dus het gemiddelde te verzieken?
    Het gemiddelde verzieken kan niet. Per persoon wordt diens gemiddelde eenmaal meegerekend met het gemiddelde voor die film.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  22. #1497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    http://www.kaartspelranking.nl/dvd/recensies.php?rec=3834

    Waar slaat dit op!? Hij heeft de film 6x gezien in 6 dagen Hij probeert dus het gemiddelde te verzieken?
    Och, die gast spoort werkelijk niet, lees zijn gastenboek maar eens na, het is treurig. Mensen die een stomme Stan Brakhage film gaan kijken met 'Ik spring uit mijn vliegmachine' van Eddy Wally als soundtrack... ik ben bereid om zeer ruimdenkend te zijn, maar Eddy Wally met Brakhage combineren duidt voor mij op een serieus mentaal probleem. En daarnaast verziekt ie inderdaad de statistieken, reden genoeg om hem van de site te weren lijkt me zo.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #1498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Het is een zij, mensjes.
    Ah, dat verklaart alles.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #1499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Het is een zij, mensjes.
    Ah, dat verklaart alles.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  25. #1500

    Standaard

    Er moet in ieder geval iets gedaan worden aan Theatertje. Wat zij doet is de site een beetje verzieken. Films waarvan je even een scene kijkt of opzet op de achtergrond mag je gewoon niet toevoegen! Neem nu "Scorpio Rising"; zij zet die film elke dag op, op de achtergrond. Op het einde van het jaar heeft ze die film 300 keer "gezien". Leuk voor de statistieken .

Pagina 60 van 90 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •