Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 88 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard indeling Will & grace seizoen 4

    Will & Grace seizoen 4

    Hieronder de indeling die ik gemaakt heb voor seizoen 4. Als er mensen zijn die opbouwende kritiek hebben over afleveringen los te bekijken of juist achterelkaar plakken, dan hoor ik dit nu graag


    DVD 1
    Aflevering 1:The Third Wheel Gets The Grace
    Wanneer Will terugkeert van vakantie, ontdekt hij dat Grace en Nathan nog steeds samen zijn. Nathan voelt zich echter niet volledig gelukkig in de relatie. Hij vreest dat hij niet kan tippen aan de sterke vriendschapsband tussen zijn vriendin en haar huisgenoot. Ondertussen gaat een trotse Jack winkelen met zijn zoon…
    Gastrol:Woody Harrelson

    Aflevering 2:Past And Presents

    Will krijgt een vreselijk déja-vu-gevoel wanneer een voormalige klasgenoot en bullebak zijn advocatenkantoor vervoegt. Wanneer hij ontdekt dat zijn kersverse collega nog altijd niet veranderd is, vraagt hij Nathan om advies. Ondertussen wordt Grace buitenspel gezet door Karen, die Nathan een groter cadeau voor zijn verjaardag geeft dan zij…
    Gastrol: Adam Goldberg

    Aflevering 3: Crouching Father, Hidden Husband
    Jack is buitengewoon trots, wanneer hij zijn zoon Elliot mag voorbereiden op zijn eerste schoolbal. Voor deze speciale gebeurtenis regelt hij zelfs een afspraakje met Grace, die haar gevoelens van afwijzing uit de middelbare school weer helemaal opnieuw beleeft. Karen amuseert zich kostelijk door Will voortdurend op te roepen voor valse noodgevallen, tot ze zijn hulp echt dringend nodig heeft…

    Aflevering 4: Prison Blues
    Nadat Stan gearresteerd wordt voor belastingontduiking, bezoeken Grace en Karen hem in de gevangenis. Grace is ongerust over het lot van haar vriendin en ze trekt enkele dagen bij haar in. Het duurt echter niet lang vooraleer ze gewend raakt aan haar luxueuze appartement en extravagante levensstijl. Ondertussen worstelt Will met plankenkoorts, wanneer hij als Stans advocaat moet opdraven voor een tv-interview…

    Gastrol: Eileen Brennan

    Aflevering 5: Loose Lips Sink Relationships
    Wanneer Jack ontdekt dat zijn bazin een boontje heeft voor Will, probeert hij hier sluw gebruik van maken om een dagje verlof te krijgen. Hij regelt een afspraakje met zijn nietsvermoedende vriend, die denkt dat de vrouw interesse in hem heeft als model voor de volgende catalogus van de winkel. Ondertussen laat Grace zich verleiden om haar bedervaringen uit het verleden te vergelijken met de prestaties van haar huidige vriend Nathan…

    Gastrollen: Woody Harrelson & Parker Posey

    Aflevering 6:Rules Of Engagement
    Nathan doet Grace een huwelijksaanzoek tijdens een intiem moment. Grace deinst echter terug voor het aanzoek omdat de omgeving niet kan tippen aan haar romantisch droombeeld. Wanneer ze beseft dat ze een fout heeft gemaakt, probeert ze de brokken alsnog te lijmen. Ondertussen doet Will zijn uiterste best om Jack en Karen aan te leren hoe ze een fooi moeten geven in een bar…

    Gastrol: Woody Harrelson

    Extra’: Outtakes + extra Features


    DVD 2

    Aflevering 7: Bed, Bath And Beyond
    Grace treurt om het verlies van haar vriend Nathan en ze komt amper nog uit haar bed. Will maakt gebruik van enkele oude trucjes om haar beter te doen voelen, maar dit zou wel eens vergeefse moeite kunnen zijn: Jack en Karen besluiten zich immers met de zaak te bemoeien…

    AFLEVERING 8: STAR-SPANGLED BANTER
    De gemoederen raken verhit tussen Grace en Will, wanneer ze ieder hun eigen kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen willen steunen. Will staat volledig achter de kandidatuur van een homo, terwijl Grace het meer heeft voor een joodse vrouw. Ondertussen kan Jack het niet langer aanzien dat Karen en Elliott voortdurend ruzie maken.

    AFLEVERING 9 :MOVEABLE FEAST - DEEL 1
    Grace en Will besluiten om Thanksgiving met hun vrienden te vieren, in plaats van met hun vervelende familieleden. Ze voelen zich echter moreel verplicht om toch een snel bezoekje te brengen aan hun ouders. Ondertussen krijgt Karen van haar echtgenoot Stan de toestemming om met andere mannen te slapen, zolang hij in de gevangenis zit. Ze twijfelt echter of dit een goed idee is...

    AFLEVERING 10: MOVEABLE FEAST - DEEL 2
    Grace, Jack en Karen vertrekken ieder met gemengde gevoelens na het bezoek aan hun familie. Ze besluiten het hier niet bij te laten en ze doen hun ronde een tweede keer om de strubbelingen uit te praten. Ondertussen ontfermt een hongerige Rosario zich over hun klaargemaakte kalkoen...


    AFLEVERING 11: STAKIN' CARE OF BUSINESS
    Tijdens zijn training in de fitnesszaal merkt Will een man op die hem bekend voorkomt. Hij had ooit een one night stand met hem, maar achteraf liet hij niets meer van zich horen. Ondertussen verneemt Grace dat ze haar kantoor kan uitbreiden als ze de nodige centen op tafel kan leggen.

    AFLEVERING 12: JINGLE BALLS
    Will is beschaamd dat zijn nieuwe vriend een balletdanser is en hij wil voorkomen dat Grace hem ontmoet. Ze zou hem immers genadeloos belachelijk maken. Ondertussen krijgt Jack van zijn bazin de opdracht te zorgen voor de kerstversiering in een winkeletalage. Wanneer zijn concept afgekeurd wordt, smeekt hij de kerstman om hulp...

    Aflevering 13: Whoa, Nelly
    Terwijl Grace en Will aan het winkelen zijn, lopen ze toevallig de minnares van Wills vader tegen het lijf. Ze is verwikkeld in een hevige ruzie met de man en dit brengt Grace op een idee dat het huwelijk van Wills ouders misschien kan redden. Ondertussen kopen Karen en Jack een paard. Ze denken immers veel geld te kunnen verdienen als ze kunnen fokken met het dier. Hun plan gaat echter hopeloos de mist in, wanneer blijkt dat hun hengst homo is…

    DVD 3
    Aflevering 14: Grace In The Hole
    Tijdens een bezoek aan Stan in de gevangenis, herkent Grace één van de andere gevangenen. Eén van haar oude klasgenoten zit er een straf uit voor het witwassen van geld. Met zijn charmes slaagt hij erin het hart van Grace te veroveren. Ondertussen komt Rosario op voor het lot van Stan: ze kan het niet langer aanzien dat Karen haar man niet gaat bezoeken en ze daagt haar bazin uit om drie volle dagen in haar kamer opgesloten te zitten met Jack…

    Aflevering 15: Dyeing Is Easy, Comedy Is Hard
    Wanneer Grace uitgenodigd wordt voor het huwelijk van haar ex-vriend Danny, wil ze iedereen op het feest overtuigen dat zij er goed aan gedaan heeft niet met de man te trouwen. Haar speech op de vooravond van het huwelijk zorgt er echter voor dat de bruid zich eveneens bedenkt. Ondertussen wil de moeder van Elliot niet dat Jack nog contact heeft met haar zoon. Volgens de vrouw heeft Jack immers een slechte invloed op de jongen…

    Aflevering 16: A Chorus Lie
    Gastrol Matt Damon
    Jack wil dolgraag met een mannenkoor voor homo’s door Europa trekken, maar zijn rivaal voor het laatste ticket is een ongelooflijk goede zanger. Jack vermoedt echter dat de man hetero is en hij gaat op zoek naar een manier om de waarheid aan het licht te brengen. Ondertussen vraagt Karen een vriendendienst aan Will. Ze wil dat hij haar gezelschap houdt op een liefdadigheidsbal…

    Aflevering 17:Someone Old, Someplace New - deel 1
    Will en Grace zijn het beu elkaar voor de voeten te lopen op hun kleine appartement en ze gaan op zoek naar grotere woonplaats. Om die te kunnen betalen, moeten ze wel iemand vinden die hun appartement wil overnemen. Ondertussen filmt Jack een documentaire over Karens kleurrijke leven. Tijdens zijn zoektocht naar gesprekspartners, stoot hij toevallig op haar moeder, met wie Karen al jaren in onmin leeft…

    Aflevering 18: SOMETHING BORROWED, SOMEONE'S DUE - DEEL 2
    Al snel ontdekken Will en Grace de nadelen van hun groot appartement. Ze willen allebei liever terugkeren naar hun oude flat, maar dan moeten ze eerst de nieuwe huurders kunnen overtuigen opnieuw te verhuizen. Ondertussen beweegt Jack hemel en aarde om Karen met haar moeder te verenigen. Na lang aandringen wil Karen toch met haar praten.

    Aflevering 19: CHEATIN' TROUBLE BLUES
    Will kan amper wachten om zijn ouders te verrassen met zijn cadeau voor hun huwelijksverjaardag. Hij hoopt de liefdesvlam tussen zijn vader en zijn moeder opnieuw aan te wakkeren door middel van een romantische reis op een cruiseschip. Het koppel heeft echter andere plannen. Ondertussen ontdekt Jack dat Karen een fobie heeft om een lift te gebruiken...

    Aflevering 20: WENT TO A GARDEN POTTY
    Als aandenken aan het huwelijk van zijn ouders, brengt Will hun oude tuinkabouter mee naar huis. Grace vindt het ding afzichtelijk en stelt voor het een plaats te geven in de gemeenschappelijke tuin van hun appartement. Dat blijkt toch niet zo'n veilige plaats te zijn. Ondertussen zorgt Karen ervoor dat Jack een rol als hetero in een tv-spot krijgt.

    DVD 4

    Aflevering 20:HE SHOOTS, THEY SNORE
    Wanneer Jack zijn zoon niet kan vergezellen tijdens een basketbalkamp, vraagt hij Will om zijn plaats in te nemen. Will zegt toe en hij is er getuige van Elliots eerste kus. Ondertussen mag Grace haar eerste les in interieurdesign geven. De leerlingen zijn echter niet onder de indruk van haar saaie lessen en ze eisen een rondleiding in het huis van een ster...

    Aflevering 21: WEDDING BALLS
    Will krijgt bezoek van een bevriend koppel dat naar New York komt om hun huwelijk te plannen. Wanneer de bruid moet afhaken voor deze klus, helpt Grace de toekomstige echtgenoot met het treffen van de voorbereidingen voor het feest. Ze laat zich echter meeslepen en het lijkt er sterk op dat ze haar eigen trouwfeest aan het uitwerken is. Ondertussen delen Karen en Will hun liefde voor een spannende roman.

    Aflevering 22: FAGEL ATTRACTIONS
    Wanneer Wills laptop gestolen wordt, garandeert een sociale en behulpzame detective hem dat hij er alles aan zal doen om de dader te vatten. Hij stelt Will zelfs voor om deel te nemen aan een undercovermissie. Will weet echter niet dat de agent dit smoesje verzint om met hem te kunnen uitgaan. Ondertussen wordt Grace lastig gevallen door haar psychotische buurvrouw Val.

    Aflevering 23: HOCUS FOCUS
    Wanneer Will een fotosessie wint bij een bekende fotografe, besluit hij de prijs te delen met Grace. Ondertussen schakelt Jack zijn beste vriendin Karen in als assistente van zijn gloednieuwe show. Karen voelt zich duidelijk goed in haar vel op het podium.

    24A Bunch Of White Chicks Sittin’ Around Talking
    Will, Grace, Jack en Karen besluiten hun dromen om te zetten in daden. Jack legt een auditie af op Broadway, Karen bezoekt haar man en Grace begint te trainen voor een marathon. Wills droom is echter niet zo eenvoudig: hij wil vader worden. Hij wil bovendien dat Grace de moeder van het kind wordt…

    25 A.I. : Artificial Insemination - deel 1
    Will en Grace zijn het er eindelijk over eens: ze willen een baby en liefst zo snel mogelijk. Ze zijn het echter niet eens over de manier waarop ze het kind zullen verwekken. Nadat hun plannen voor een kunstmatige bevruchting in duigen vallen, besluiten ze de ouderwetse manier een kans te geven…

    26 A.I. : Artificial Insemination - deel 2
    Will en Grace slagen er niet in hun schroom te overwinnen en met elkaar naar bed te gaan. Ze moeten hun hoop dus vestigen op een ‘in vitro-behandeling’. Ondertussen denkt Karen er ernstig over na om haar geluk bij een andere man te zoeken. Jack krijgt de kans zijn carrière op de planken nieuw leven in te blazen…

  2. #27

    Standaard verpakking Will & Grace

    Het plaatje dat ik gepost had voor dit forum (de voorzijde van Will & Grace seizoen 4) was een erg klein bestand. De echte voorkant zal GEEN vlekken hebben op de voorzijde.

  3. #28

    Standaard

    Het seizoen heeft niet 26, maar 27 afleveringen. "Went to a Garden Potty" en "He shoots, they snore" hebben allebei nummer 20. De cover is dus ook verkeerd.

    Verder ben ik wel blij met het feit dat die rare vlekken alleen bij dit plaatje was.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
    Het seizoen heeft niet 26, maar 27 afleveringen. "Went to a Garden Potty" en "He shoots, they snore" hebben allebei nummer 20. De cover is dus ook verkeerd.
    Weet je ook waarom deze 2 afleveringen beiden hetzelfde nummer hebben gekregen?

    Volgens een aardige fansite van ene Rob Durfee zou seizoen 4 25 afleveringen hebben.

    http://www.durfee.net/will/episodes_s4.htm

    Weet will & grace info nu hoe het precies zit?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #30

    Standaard Re: indeling Will & grace seizoen 4

    Citaat Oorspronkelijk gepost door will & grace info
    Will & Grace seizoen 4

    Hieronder de indeling die ik gemaakt heb voor seizoen 4. Als er mensen zijn die opbouwende kritiek hebben over afleveringen los te bekijken of juist achterelkaar plakken, dan hoor ik dit nu graag
    De afleveringen graag niet aan elkaar vast plakken. Maar bijvoorbeeld een chapter erin zetten, zodat je met 1 druk op de knop naar de volgende aflevering gaat zonder dat je de intro opnieuw hoeft te kijken.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Weet je ook waarom deze 2 afleveringen beiden hetzelfde nummer hebben gekregen?
    Volgens een aardige fansite van ene Rob Durfee zou seizoen 4 25 afleveringen hebben.

    In Amerika duurden die afleveringen een uur, dus worden ze als 1 aflevering gezien.
    "Moveable Feast" was een speciale Thanksgiving aflevering en duurde een heel uur en "A.I.: Artificial Insemination" was de finale duurde ook 1 uur.
    Beter goed gestolen dan slecht gejat.

  7. #32

    Standaard

    En Lime-Lights en TV.com zien dat als twee verschillende afleveringen. :wink:

  8. #33

    Standaard indeling Will & grace seizoen 4

    op de verpakking hadden we het al algepast.


    we gaan vrijdag de dvd's in elkaar zetten, dus als iemand nog wat aangepast wil zien

    Ps: de extra's krijgen we van NBC meer is er echt niet, hoe graag we dat ook willen!

  9. #34

    Standaard

    Dat er weinig extra's zijn, oke. Maar waarom dan "Veel extra's" op de box setten? Het kan ook zo: 27 afleveringen + extra's. :wink:
    Verder geen aanmerkingen. Kijk erg uit naar de box.

  10. #35

    Standaard

    Het is trouwens wel wat irritant dat bij ieder menuutje het Will & Grace theme te horen is. Misschien is het handiger dat liedje alleen bij het eerste menu te laten horen (en dus niet bij het selecteren van de afleveringen, scenes of ondertiteling).

    Kan er trouwens ook geen Engelse ondertiteling bij? Dat is altijd wel leuk (maar niet zeer noodzakelijk).
    Beter goed gestolen dan slecht gejat.

  11. #36

    Standaard

    Het valt me op dat sommige titels helemaal in hoofdletters geplaatst zijn, en andere niet. Dit vond ik bij eerdere boxen ook storend. Het staat erg slordig en amateuristisch...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  12. #37

    Standaard productie Will & Grace seizoen 4

    -Letter type (hoofdletter, kleine letters) kijk ik na.
    -muziek in het menu zal ik ook rekening meehouden.

    -Engels ondertiteling mag juridisch niet (ze zijn bang dat we het gaan verkopen in andere landen).

  13. #38

    Standaard

    Ik heb even de afleveringen info doorgelezen en vond een paar foutjes:

    Aflevering 5: Loose Lips Sink Relationships
    Wanneer Jack ontdekt dat zijn bazin een boontje heeft voor Will, probeert hij hier sluw gebruik van maken om een dagje verlof te krijgen. Hij regelt een afspraakje met zijn nietsvermoedende vriend, die denkt dat de vrouw interesse in hem heeft als model voor de volgende catalogus van de winkel. Ondertussen laat Grace zich verleiden om haar bedervaringen uit het verleden te vergelijken met de prestaties van haar huidige vriend Nathan…
    Moet volgens mij zijn:
    Wanneer Jack ontdekt dat zijn bazin een oogje heeft op Will, probeert hij hier sluw gebruik van te maken om een dagje verlof te krijgen. Hij regelt een afspraakje met zijn nietsvermoedende vriend, die denkt dat de vrouw interesse in hem heeft als model voor de volgende catalogus van de winkel. Ondertussen laat Grace zich verleiden om haar bedervaringen uit het verleden te vergelijken met de prestaties van haar huidige vriend Nathan…


    Aflevering 18: SOMETHING BORROWED, SOMEONE'S DUE - DEEL 2
    Al snel ontdekken Will en Grace de nadelen van hun groot appartement. Ze willen allebei liever terugkeren naar hun oude flat, maar dan moeten ze eerst de nieuwe huurders kunnen overtuigen opnieuw te verhuizen. Ondertussen beweegt Jack hemel en aarde om Karen met haar moeder te verenigen. Na lang aandringen wil Karen toch met haar praten.
    Moet zijn:
    Al snel ontdekken Will en Grace de nadelen van hun grote appartement. Ze willen allebei liever terugkeren naar hun oude flat, maar dan moeten ze eerst de nieuwe huurders kunnen overtuigen opnieuw te verhuizen. Ondertussen beweegt Jack hemel en aarde om Karen met haar moeder te verenigen. Na lang aandringen wil Karen toch met haar praten.

  14. #39

    Standaard productie Will & Grace seizoen 4 (hulp gezocht)

    Bedankt voor jullie input....

    zijn er mensen die de 4 dvd's willen testen op eventuele fouten of voor verdere verbeteringen?

    even een e-mailje sturen aan: gerald@lime-lights.be

    Ik wil dit in de toekomst doen ook voor andere projecten, ik denk namelijk dat fans van bepaalde films of serie er vaker meer verstand van hebben dat de uitgevers zelf

  15. #40

    Standaard productie Will & Grace seizoen 4 (hulp gezocht)

    Bedankt voor jullie input....

    zijn er mensen die de 4 dvd's willen testen op eventuele fouten of voor verdere verbeteringen?

    even een e-mailje sturen aan: gerald@lime-lights.be

    Ik wil dit in de toekomst doen ook voor andere projecten, ik denk namelijk dat fans van bepaalde films of serie er vaker meer verstand van hebben dat de uitgevers zelf

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door will & grace info
    zijn er mensen die de 4 dvd's willen testen op eventuele fouten of voor verdere verbeteringen?
    Leuk idee om de fans dit te laten doen!

    Zal niet aarzelen om je te mailen...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door will & grace info
    zijn er mensen die de 4 dvd's willen testen op eventuele fouten of voor verdere verbeteringen?
    Leuk idee om de fans dit te laten doen!

    Zal niet aarzelen om je te mailen...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door will & grace info
    zijn er mensen die de 4 dvd's willen testen op eventuele fouten of voor verdere verbeteringen?
    Leuk idee om de fans dit te laten doen!

    Zal niet aarzelen om je te mailen...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #44

    Standaard

    Hoe zit het nu met de andere seizoenen en fouten?

    Ik wil namelijk de series wel hebben, maar dan zonder het fiasco van seizoen 1.

    Wie kan mij op heldering geven?

  20. #45

    Standaard

    Hoe zit het nu met de andere seizoenen en fouten?

    Ik wil namelijk de series wel hebben, maar dan zonder het fiasco van seizoen 1.

    Wie kan mij op heldering geven?

  21. #46

    Standaard

    Hoe zit het nu met de andere seizoenen en fouten?

    Ik wil namelijk de series wel hebben, maar dan zonder het fiasco van seizoen 1.

    Wie kan mij op heldering geven?

  22. #47

    Standaard

    Hoe zit het nu met de andere seizoenen en fouten?

    Ik wil namelijk de series wel hebben, maar dan zonder het fiasco van seizoen 1.

    Wie kan mij op heldering geven?

  23. #48

    Standaard

    Ik heb ook gemaild. Goed idee dit!

  24. #49

    Standaard

    4-dubbel-post?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  25. #50

    Standaard

    En daarvoor een 3-dubbel post en een dubbel post...

    Ik heb trouwens ook even gemaild.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •