Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 88 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
    En daarvoor een 3-dubbel post en een dubbel post...

    Ik heb trouwens ook even gemaild.
    Het forum was op het moment van posten erg traag.

    Maar heb nog geen antwoord gehad op mijn vraag, er zjin toch wel personen die de eerste seizoenen hebben?

  2. #52

    Standaard

    Seizoen 2 en 3 hebben wat kleine foutjes in de ondertiteling (woorden aan elkaar geplakt). Ook staan de extra's er twee keer op. Maar verder uitstekende uitgaves.

  3. #53

    Standaard

    Alleen bij seizoen 2 staan er twee dezelfde extra's op (features), waarbij achter een van de extra's bloopers zijn 'verstopt'.

    Bij 3 zijn bijna geen fouten, behalve de fouten in de ondertiteling zoals dat hierboven al vermeld is.
    Beter goed gestolen dan slecht gejat.

  4. #54

    Standaard productie Will & Grace seizoen 4

    betreft je commentaar over deel 1, 2 & 3 heb je gelijk, het verdiende geen schoonheidsprijs. Vandaar dat we bij 4 alles perfect willen hebben.

    De mensen die problemen hebben gehad met de eerste persing van seizoen 1 hebben nieuwe dvd's ontvangen.

  5. #55

    Standaard

    Ok fijn om te weten, dus ik kan met een gerust hart de eerste drie seizoenen kopen.

  6. #56

    Standaard Will & Grace seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Leuke voorkant.

    Zag dat Seizoen wéér opnieuw is uitgebracht,
    dit keer een digipack dat wél bij seizoen 2 en 3 (en verder) past.

    Best wel heel erg irritant, eigenlijk.
    Yup, ik zag hem ook liggen bij Van Leest. Ben ik blij dat ik seizoen 1 nog niet gekocht in afwachting van een her uitgave Mijn wachten is beloond en ik heb nu de eerste drie seizoenen bij elkaar passend.

  7. #57

    Standaard Re: Will & Grace seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door trainspotter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Leuke voorkant.

    Zag dat Seizoen wéér opnieuw is uitgebracht,
    dit keer een digipack dat wél bij seizoen 2 en 3 (en verder) past.

    Best wel heel erg irritant, eigenlijk.
    Yup, ik zag hem ook liggen bij Van Leest. Ben ik blij dat ik seizoen 1 nog niet gekocht in afwachting van een her uitgave Mijn wachten is beloond en ik heb nu de eerste drie seizoenen bij elkaar passend.
    Kan je een fotootje maken en hier of in het desbetreffende topic zetten? Ben wel benieuwd!
    In the future, everybody will be famous for 15 minutes

    DVD-collectie

  8. #58

    Standaard

    Zojuist de box gekocht bij Van Leest, dat wordt weer lachen geblazen!
    En daarna weer lang wachten op seizoen 5...

  9. #59

    Standaard Re: Will & Grace seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elsterno
    Citaat Oorspronkelijk gepost door trainspotter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Leuke voorkant.

    Zag dat Seizoen wéér opnieuw is uitgebracht,
    dit keer een digipack dat wél bij seizoen 2 en 3 (en verder) past.

    Best wel heel erg irritant, eigenlijk.
    Yup, ik zag hem ook liggen bij Van Leest. Ben ik blij dat ik seizoen 1 nog niet gekocht in afwachting van een her uitgave Mijn wachten is beloond en ik heb nu de eerste drie seizoenen bij elkaar passend.
    Kan je een fotootje maken en hier of in het desbetreffende topic zetten? Ben wel benieuwd!
    Ik heb hem ook besteld en ik krijg hem volgende week binnen. Ik zal dan wel even foto's erop zetten. Als iemand mij kan helpen tenminste, want ik weet alleen hoe ik foto's van het internet hier neer kan zetten

  10. #60

    Standaard

    Ik heb een vraag over de dvd van seizoen 4, er staat dat er 11 thema features op staan. Geen idee of ik de enige ben of gewoon verkeerd kijk, maar op dvd 2 kan ik maar 1 feature vinden, die van 9 to 5ish... en dat is het.

    Jammer dat ik niet eerder wist dat je de seizoen 1 dvd kon omruilen :P Ik heb nog steeds de versie met slecht lopende ondertiteling. Maar goed, heeft iemand dit ook met de thema features?

  11. #61

    Standaard

    Heb net de aflevering "Bed, Bath and Beyond"(afl. 7) gezien en het viel mij op dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld, is dit bij meer mensen opgevallen??
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  12. #62

    Standaard

    geen problemen mee gehad

    wel met de vierde dvd. Bij de tweede aflevering blokkeert hij bij de laatste 10 minuten en gaat gewoon naar de volgende aflevering.

    Morgen ga ik ze gaan opruilen

  13. #63

    Standaard

    geen problemen mee gehad

    wel met de vierde dvd. Bij de tweede aflevering blokkeert hij bij de laatste 10 minuten en gaat gewoon naar de volgende aflevering.

    Morgen ga ik ze gaan opruilen

    het is me ook opgevallen dat er enkel de 9 to 5ish feature is (die trouwens zeer kort is)

    maar persoonlijk erger ik me daar niet aan

  14. #64

    Standaard

    Ik erger me er gelukkig ook niet aan, maar het viel me gewoon op

  15. #65

    Standaard

    Je moet W&G dvd's ook niet vlak na de release kopen. Op de één of andere manier weet Pride-DVD hun releases altijd te verkloten.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel van Zandvliet
    Heb net de aflevering "Bed, Bath and Beyond"(afl. 7) gezien en het viel mij op dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld, is dit bij meer mensen opgevallen??
    Hier heb ik geen last van hoor. Ik heb het net nagekeken. Ik heb het wel bij friends 1 seizoen, maar dan zet ik hem op stop (doe soms het laatje open en dicht) en klik dan op resume en dan is het probleem voorbij en loopt het weer synchroon

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    geen problemen mee gehad

    wel met de vierde dvd. Bij de tweede aflevering blokkeert hij bij de laatste 10 minuten en gaat gewoon naar de volgende aflevering.

    Morgen ga ik ze gaan opruilen
    Ik heb dit ook nagekeken via play all en via episode selection en ook hier heb ik er geen last van

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Je moet W&G dvd's ook niet vlak na de release kopen. Op de één of andere manier weet Pride-DVD hun releases altijd te verkloten.
    Wat een aparte uitspraak. Seizoen 3 was volgens mij gewoon in 1 keer goed en bij seizoen 4 heb ik ook geen problemen hoor.

  17. #67

    Standaard

    Hebben jullie(chrestomancy en Daniel van Zandvliet) hem trouwens gewoon in de winkel in seal gekocht? Misschien is er in de winkel iets fout gegaan of er een kras opgekomen. Ik heb hem via bol.com in seal binnegekregen
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  18. #68

    Standaard

    Ja, ik had hem gewoon in de winkel gekocht met seal eromheen (bij van Leest)
    Maar het gekke is, is dat als ik hem op m'n pc bekijk ik nergens last van heb.
    Hoe kan zoiets gebeuren dan??
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  19. #69

    Standaard

    in de winkel gekocht, bij fnac, en seal zat erond. Morgen ga ik ze toch omwisselen, heb mijn kasticket nog.

  20. #70

    Standaard

    Was het omwisselen nog gelukt??
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  21. #71

    Standaard

    ja, geen spel van gemaakt. hij zag dat er een grote kras op zat, hij heeft een andere uit de rekken gepakt verpakking afgetrokken en gezegd: "aub, ge moet niet meer langs de kassa gaan ofzo ge moogt zo buiten gaan"

    niets van problemen voor ik het doorhad had ik een nieuwe set

  22. #72

    Standaard

    bij deze de fotos van rianne's will & grace:





    ziet er goed uit! :P
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  23. #73

    Standaard

    Erg leuk, maar die plaatjes op de achterkant. Die komen toch niet uit seizoen 1 of heb ik het nu fout.

    Zou kunnen ik heb serie 1-4 achtermekaar gekeken, ben nu met disc 4 van seizoen 4 bezig.

    Trouwens helemaal geen problemen met seizoen 4. Alles perfect.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Erg leuk, maar die plaatjes op de achterkant. Die komen toch niet uit seizoen 1 of heb ik het nu fout.

    Zou kunnen ik heb serie 1-4 achtermekaar gekeken, ben nu met disc 4 van seizoen 4 bezig.

    Trouwens helemaal geen problemen met seizoen 4. Alles perfect.
    dat klopt hoor, het is ook seizoen 1 maar dan in een andere verpakking aangezien er in het begin meerdere versies van s1 zijn uitgebracht qua artwork enzo..
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #75

    Standaard eventuele problemen bij de extra's van Will & Grace seiz

    Zijn er mensen die problemen hebben met het afspelen van de extras van seizoen 4 van will & grace?

    zo ja mail dan even: gerald@lime-lights.be

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •