Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Curb Your Enthusiasm (HBO)

    Nog meer fans van deze serie hier aanwezig?

    Heb seizoen 1 & 2 helemaal gezien, seizoen 3 en 4 al gekocht en ga ik ook snel bekijken. Vind het een erg leuke serie, echt grappig wat ze allemaal verzinnen.
    De aflevering waar alles voor de verandering een keer mee zit vond ik erg grappig, heeft ie eindelijk een goede dag en dan de laatste minuut van de aflevering gaat alles toch nog fout.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de serie geprobeerd, maar hij kon me niet helemaal overtuigen. Op een gegeven moment ergerde ik me aan het "van de regen in de drup" leven van Larry.

    Voor zover te vergelijken vind ik de serie stukken minder dan Seinfeld.

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Larry is wel mijn held hoor. Geweldige serie!!! Ik vind het vele malen beter dan Seinfeld. Jammer van de relatief korte seizoenen en gebrek aan extra's op de dvd. Ik denk wel zoals Coen aangeeft dat het een beetje 'you love it or you hate it' is. Ik hoor zeker tot de eerste categorie. Samen met Scrubs en Freaks & Geeks het leukste wat ik aan comedy op dvd heb gezien.

  4. #4

    Standaard

    Absoluut een leuke serie wat het oorzaak gevolg systeem van hollywood geniaal uitbuit. Elk klein zinnetje, elke gedachte alles komt wel een keer terug en meestal negatief. Kan niet echt een beste aflevering opnoemen maar de laatste van seizoen 3 the grand opening vond ik de meest memorabele.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  5. #5

    Standaard

    Heb gister het eerste seizoen gekocht en heb hem al bijna helemaal gezien,
    Had er nog nooit een afl van gezien maar wel van gehoord.
    Geweldige serie!
    Elke aflevering kapot lachen.

    Eens ff kijken waar ik S2 en S3 kan kopen!

  6. #6

    Standaard

    Heb hier sinds kort ook seizoen 1, en wil de rest nu ook!

    Het seizoen die ik heb is volgens mij de UK uitgave (engelstalige digipack)maar heeft gewoon NL-sub's (echter volgens Play.com 2-disc die ik heb is een 3-disc).

    De site van Play.com geeft voor mij te weinig info over ondertiteling.
    (mailtje naar hun krijg ik waarschijnlijk geen antwoord op)

    Heeft iemand een idee of de UK uitgaves nederlandse sub's hebben
    Do you respect wood?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje
    Heb hier sinds kort ook seizoen 1, en wil de rest nu ook!

    Het seizoen die ik heb is volgens mij de UK uitgave (engelstalige digipack)maar heeft gewoon NL-sub's (echter volgens Play.com 2-disc die ik heb is een 3-disc).

    De site van Play.com geeft voor mij te weinig info over ondertiteling.
    (mailtje naar hun krijg ik waarschijnlijk geen antwoord op)

    Heeft iemand een idee of de UK uitgaves nederlandse sub's hebben
    Waarschijnlijk wel, bijna of alle R2/NL HBO-Warner uitgaven zijn identiek aan de UK versies.

  8. #8

    Standaard

    Ik zag juist eerst Curb your Enthusiasm twee jaar geleden op Ned. 3 en vond het zo leuk dat ik iedere zondag bleef kijken. Het was seizoen 1, overigens.

    Vorig jaar heb ik enkele boxen gekocht (heb ze nu tot seizoen 4) en ik was benieuwd naar Seinfeld. Ik kende het wel qua naam, maar had het nooit gezien.

    Toen ben ik vorig jaar zomer Seinfeld gaan kijken en ik ben nu helemaal verslaafd. Ik heb nu seizoen 3 tot seizoen 6 op dvd en kan niet wachten op de latere seizoenen!
    Klik hier voor de Nederlandstalige Seinfeld Fansite!

  9. #9

    Standaard

    Een vriend van mij liet me met deze serie kennis maken. had er nog nooit van gehoord. Ik moet zeggen: ik lach me suf. Kostelijk om te zien hoe die Larry David zichzelf steeds weer in de nesten werkt. Echt ongelooflijk grappig en knap geacteerd. 1e aflevering is onsterfelijk door het 'Hitler' misverstand. Weergaloos!

  10. #10

    Standaard

    Warner Home Video has announced the fifth season of Curb Your Enthusiasm which stars Larry David, Cheryl Hines and Jeff Garlin. The two-disc set will be available to own from the 1st August, and should set you back around $39.98 in total. Each of the season five episodes will be presented in full frame, along with English 2.0 Stereo Surround tracks. The only extra material will be episodic previews, and a behind the scenes featurette. We've attached our first look at the official region one package artwork below:



    bron: DVDactive

  11. #11
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    UK uitgave van seizoen 5 komt op 11 september uit (lekkere datum). Al iets bekend wanneer de Nederlandse uitgave uitkomt?
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    UK uitgave van seizoen 5 komt op 11 september uit (lekkere datum). Al iets bekend wanneer de Nederlandse uitgave uitkomt?
    Zal wel weer een paar maanden later zijn.

  13. #13

    Standaard

    Geweldige serie !!! Leukste comedy serie sinds tijden in mijn opinie.
    Ik had pas gelezen dat seizoen 6 ook komt !
    De leukste afleveringen vind ik The Doll en Krazy Eyez Killa. Geweldige taal van die rapper ! 'I thought we were Cool De La man" En Larry David's opmerking "Are you my Caucasian ?" was ook hilarisch !!

    Dit is inderdaad wel een serie die je geweldig vindt of niks vindt, zoals eerder al was opgemerkt.

  14. #14

    Standaard

    Ik vind hem geniaal. Iemand in bezit van de R2UK releases? Zijn dit digipacks of sleeves of gewoon keepcase?

  15. #15

    Standaard

    Ik heb tot nu toe alle seizoenen en het zijn allemaal digipacks. Geweldige serie! Helemaal mijn humor. Seizoen 5 is wel iets minder dan de overige seizoenen maar nog steeds erg grappig. Laat seizoen 6 maar komen.

  16. #16

    Standaard

    Seizoen 1 binnen, ik ben benieuwd...!

  17. #17

    Standaard Wanneer?

    Is er al bij iemand bekend wanneer S6 in Nederland op DVD uitkomt?

  18. #18

    Standaard

    Ik heb nu het eerste seizoen achter de rug en het liet me toch achter met een vreemd gevoel. Een aantal afleveringen waren echt hilarische zoals die bij de doktor. Maar er waren ook een aantal tenenkrommende afleveringen bij waar ik me afvroeg waar het nu allemaal over ging. Larry lijkt wel met iedereen in discussie willen gaan over het nu wel of niet inpakken van een zonnebril. En dat trekt zich dan een vol half uur...

    Daarbij opgeteld zit vrijwel elke aflevering heel erg toevallig en geforceerd in elkaar. Voorbeeld: als Larry iemand aan het begin uitscheldt, komt hij naar vijf minuten erachter dat het toevallig de nieuwste vriendin van zijn beste vriend is en zo volgt een totaal niet grappige aflevering hoe hij het goed kan maken bij zijn beste vriend. Of de aflevering met dat stompzinnige draad in de tuin.

    Soms heb ik ook echt een gevoel dat ik naar een decadent gezin, zonder kinderen, aan het kijken ben die hekel hebben aan alles en iedereen die alleen maar kunnen uit eten en andere mensen uitschelden. Of zie ik iets over het hoofd en moet het een satire op de Amerikaanse bevolking voorstellen?

    Wil niet al te negatief overkomen want ik heb echt plezier gehad met een aantal afleveringen. Maar ik vraag me af of dit wat voor mij is? Of moet ik gewoon nog een seizoen kijken en een beetje in dat sfeertje terecht komen van Larry en zijn vrouw.


  19. #19

    Standaard

    Curb is geniaal Verhoeven!! Leuke situaties en een altijd zeikende Larry die nooit water bij de wijn doet....wat wil je nog meer?? Heerlijk cynisch en afzeikend....my cup of tea....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Heerlijk cynisch en afzeikend....my cup of tea....
    Klinkt goed! Binnenkort ook maar eens aan gaan beginnen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Klinkt goed! Binnenkort ook maar eens aan gaan beginnen.
    Wellicht weet je het al maar Larry David was een schrijver voor Seinfeld. Vind je die serie leuk dan vind je Curb hoogstwaarschijnlijk ook wel grappig.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Curb is geniaal Verhoeven!! Onzinnige situaties en een altijd zeikende Larry die nooit water bij de wijn doet....wat wil je nog meer?? Heerlijk cynisch en afzeikend....my cup of tea....
    Klopt...

  23. #23

    Standaard

    Heb net de pilot gezien en die vond ik al erg vermakelijk, had wel wat van een Woody Allen film.

  24. #24

    Standaard

    Echt een geniale serie. Heb onlangs de eerste 3 seizoenen herkeken en het was weer genieten met Larry David
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  25. #25

    Standaard

    Heeft iemand deze box?



    Ben zelf net aan het eerste seizoen begonnen en dat bevalt me prima, is denk ik wel zo voordelig om dan maar direct voor deze box te gaan. Maar is dit een beetje een mooie uitgave?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •