Pagina 29 van 40 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 989 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Met de motor naar Iron Maiden
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Iron Maiden sluit hun wereldtournee "Somewhere Back in Time" af in Nederland op 16 augustus. Blijkbaar is dit het eerste concert wat wordt gegeven op het T T Circuit in Assen. Zaterdag maar vlug een ticket halen.
    Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen.

  3. #703

    Standaard

    Hier ook 2 tickets voor Somewhere Back In Time World Tour 2008.
    Kan bijna niet wachten.

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Eén stem voor Evile. Check!
    en het is Evile geworden blijkbaar !
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Iron Maiden sluit hun wereldtournee "Somewhere Back in Time" af in Nederland op 16 augustus. Blijkbaar is dit het eerste concert wat wordt gegeven op het T T Circuit in Assen. Zaterdag maar vlug een ticket halen.
    Jammer dat dat kloterige Avenged Sevenfold weer moet supporten.
    D'r was geen beweging in het publiek te krijgen toen die gasten hun "ding" deden. Enkel op "Walk" van Pantera gebeurde er wat.
    Het is al sneu zat als je de massa enkel in beweging kunt krijgen met een cover.

    Neem dan een nieuwe band die erg geliefd is. Volbeat bijvoorbeeld.



    Enfin, het zou me verder aan m'n reet roesten. Assen is mij toch iets te ver

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Jammer dat dat kloterige Avenged Sevenfold weer moet supporten.
    D'r was geen beweging in het publiek te krijgen toen die gasten hun "ding" deden. Enkel op "Walk" van Pantera gebeurde er wat.
    Het is al sneu zat als je de massa enkel in beweging kunt krijgen met een cover.

    Neem dan een nieuwe band die erg geliefd is. Volbeat bijvoorbeeld.



    Enfin, het zou me verder aan m'n reet roesten. Assen is mij toch iets te ver
    Avenged Sevenfold zal supporten t/m 27 Juli.
    Al het goed is, zijn ze er in Assen niet meer bij.
    Hoop toch op wat beters.

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    en het is Evile geworden blijkbaar !

    Ja zalig toch gewoon. Dat gaat één van de betere concerten worden van 2008 denk ik

  8. #708

    Standaard

    Ik verwacht eigenlijk nog een tweede knaller op het programma.
    Maar het podium wordt in ieder geval al een toppertje:

    Tijdens de 'Somewhere Back In Time' tour staan de Iron Maiden-klassiekers centraal. Het podium en de show zijn gebaseerd op het Egyptische concept van de 'Powerslave-tour', waarmee de band in de jaren tachtig massaal succes oogstte.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  9. #709

    Standaard

    ik ga ze op graspop zien, assen is me net een beetje veel te ver weg

  10. #710

    Standaard

    Iemand toevallig wel eens van Flyleaf gehoord? Zag ze gisteren in 't voorprogramma van KoRn. Vond het wel aardig klinken, maar heb maar 1 nummer gezien omdat ik wat later binnen was.

    Benieuwd of ze een album hebben dat de moeite waard is.

  11. #711

    Standaard

    Nog even over Maiden.
    Er gaat ook nog steeds een erg sterk gerucht rond dat Machine Head zal supporten.

  12. #712

    Standaard

    Nieuwe album van Cavalera Conspiracy is gelekt. Igor en Max finally back together!!

    All I'm saying: DIKKE SHIT!!!

  13. #713

    Standaard

    Wat klopt er van de geruchten dat AC/DC weer gaat touren?
    Iemand die meer info heeft?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #714

    Standaard

    AC/DC is nog niet bevestigd... Wel bevestigd voor een Europese tour: Kiss... In mei en juni spelen ze hiero... De kans dat de band hoofdact is op Arrow Rock (15 juni) is ERG groot.
    Nu nog Van Halen daarbij en ik kan einde van de zomer vredig sterven...

  15. #715

    Standaard

    Van Halen schijnt al zeker NIET te komen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #716

    Standaard

    ben zwaar aan het wachten op het nieuwe album van 36 crazyfists "the tide and i'ts takers "

    geweldige band!




    zijn er nog meer aanraders voor een beetje screamo/metal/hardcore bands?

    * nieuwe album van Atreyu vind ik tergenvallen *

  17. #717

    Standaard

    ouderwetse hardcore ben ik dol op, maar bands als atreyu kan ik, hoe zal ik het eens netjes zeggen, helemaal niets mee...

    van halen zou deze zomer naar europa komen, in ver gevorderd stadium van onderhandeling... ik hoop echt dat 't doorgaat...

  18. #718

    Standaard

    Ik heb een enorme hekel aan de screamo en zgn. mosh bands. Doe maar mij inderdaad maar ouderwetse hardcore (Sick of it All bijvoorbeeld) hoewel ik een band als Raised Fist echt geniaal vind.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    AC/DC is nog niet bevestigd... Wel bevestigd voor een Europese tour: Kiss... In mei en juni spelen ze hiero... De kans dat de band hoofdact is op Arrow Rock (15 juni) is ERG groot.
    Nu nog Van Halen daarbij en ik kan einde van de zomer vredig sterven...

    ik denk dat je kiss wel kan vergeten op arrow classic......ze spelen dan namelijk op het download festival.

    Dit staat op www.kissonline.com

    Download: You wanted the best? You got the best!

    KISS have been added to the bill of this year's Kerrang!-sponsored Download festival.

    The legendary New York glam rockers will join fellow headliners Lostprophets and The Offspring as well as metal gods Judas Priest and Finnish love metallers HIM at Britain's biggest and best rock festival which takes place the weekend of June 13 to June 15.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #720

    Standaard

    Gisteren naar Megadeth geweest met Evile in het voorprogramma. Megadeth was uitstekend alleen dat de stem er niet goed door kwam (slecht afgesteld). Setlist was zeker te doen. Bijna alle klassiekers gespeeld. Evile was dan weer pure thrash, hier dan weer was het publiek te stil. Toch wel zeker een geslaagd avondje!

  21. #721

    Standaard

    net mijn kaartje gekocht voor graspop 2008!
    nog 4 maandjes.....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik denk dat je kiss wel kan vergeten op arrow classic......ze spelen dan namelijk op het download festival.
    Toch schijnt KISS 'confirmed' te zijn, net als Whitesnake, Def Leppard en zo goed als zeker Journey.

    Arrow website
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Toch schijnt KISS 'confirmed' te zijn, net als Whitesnake, Def Leppard en zo goed als zeker Journey.

    Arrow website

    inderdaad...en dat is flink balen!!! Ik kan die dag namelijk niet!!!
    En Kiss wil ik eigenlijk nooit missen als ze in de buurt spelen.
    Hopen op graspop dan maar......
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #724

    Standaard

    Oh even tussendoor, half bevestigde "inside" namen voor Waldrock 2008:
    - Slayer
    - Forbidden
    - Death Angel
    - Lordi
    - Life Of Agony
    - Morbid Angel


    23 Februari zal het ook op de site te zien zijn. Dus hou deze in de gaten.

    Geen slecht begin dacht ik zo!



    Overigens ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Motörhead plaat. De heren zitten momenteel in de studio. Ik hoop ze als superfan dit jaar toch minimaal wel twee keer te kunnen zien!

    O ja, wanneer je een goede suggestie hebt als albumtitel kun je deze achterlaten op de MySpace van de band. Het zou toch wat zijn als ze jouw titel zouden kiezen, vette metalhistory 'n shit.

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    O ja, wanneer je een goede suggestie hebt als albumtitel kun je deze achterlaten op de MySpace van de band. Het zou toch wat zijn als ze jouw titel zouden kiezen, vette metalhistory 'n shit.
    Dat is zeker te gek!!!
    Ik ben ooit een gelukkige winnaar geweest bij een soortgelijke prijsvraag van mijn favo band VENOM.
    Die brachten in 1985 een live ep uit en hadden ook mijn ingezonden titel gekozen....Alive in '85.
    Ben ik nu nog steeds trots op!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 29 van 40 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •