Pagina 32 van 40 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 989 worden weergegeven.
  1. #776
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  2. #777

    Standaard

    Nou hopelijk gaat het vanochtend vloeiender dan vorige week.
    Succes allemaal!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #778

    Standaard

    Ik zit in ieder geval nog steeds naar die laadbalk te kijken....

  4. #779

    Standaard

    ja ik ook zat er net in maar dan zegtie opeens kan pagina niet laden dus weer overnieuw. gelukkig had ie me onthouden dus zat er zo weer in. maar als ik wat wil reseveren doet ie nix. wat een *** systeem dit. ze kunnen beter gewoon een site maken waar je een email adres opgeeft en daar de mensen uitgeloot worden want dit werkt niet.... en de kaarten zijn niet eens voor mij maar voor mijn broer!

    ennu zegtie dat het evenement niet bestaat die ik zoek. schiet lekker op.
    Laatst aangepast door Fulgore : 25-10-2008 om 10:10

  5. #780

    Standaard

    heb kaartjes voor helaas de tweede ring en dat is volgens de plattegrond in het midden.
    Volgens diezelfde plattegrond is het podium echter vooraan terwijl ik overal lees dat ze weer "in the round" gaan spelen en we dus achteraf zeer leuke plaatsen hebben.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  6. #781

    Standaard

    Nou, ik vis weer achter het net...
    Ik ga eens een flinke boze email sturen naar Ticketmaster, dit gaat helemaal nergens over.

  7. #782

    Standaard

    geloof dat ik ook pech heb. half uur terug kon ik eindelijk reseveren en had ring 2 kaarten ook maar werd het niet afgehandeld en werd ik opnieuw in de wacht rij gezet. ennu zit ik dus al 2 uur te wachten voor kaartjes

    welkom bij Failmaster

  8. #783

    Standaard

    Het is al uitverkocht, dus denk je pech heb inderdaad. Nu maar hopen op een extra concert. In het schema van de mannen is er plek voor en normaal verkopen ze het Gelredome uit waar 4x zoveel mensen ingaan als in Ahoy.

  9. #784

    Standaard

    Misschien kan je nog kijken voor begin maart in het Sportpaleis?

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    Misschien kan je nog kijken voor begin maart in het Sportpaleis?
    Al gedaan, is ook uitverkocht.

  11. #786

    Standaard

    Gelukt! Rond twaalf uur twee zitplaatsen kunnen krijgen, maar wat een gekloot zeg om tickets te krijgen voor een concert. De geruchten beginnen de kop op te steken dat Metallica komende zomer in het Goffertpark komt. Ben benieuwd!
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  12. #787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Nou, ik vis weer achter het net...
    Ik ga eens een flinke boze email sturen naar Ticketmaster, dit gaat helemaal nergens over.
    M'n broer ook. Zit vanaf half 10 op die site, dan zijn er teveel mensen bezig op de site en dan word ie gewaarschuwd dat z'n pc te goed beveiligd is

    Hij zit ook al vanaf dat moment te duimen dat er nog een concert komt.

    Prijzen lopen op Marktplaats en dergelijke al uit de klauwen. Dan zit er een fatsoenlijke tussen en gaan ze als debielen zitten bieden.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 25-10-2008 om 15:56

  13. #788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    M'n broer ook. Zit vanaf half 10 op die site, dan zijn er teveel mensen bezig op de site en dan word ie gewaarschuwd dat z'n pc te goed beveiligd is

    Hij zit ook al vanaf dat moment te duimen dat er nog een concert komt.

    Prijzen lopen op Marktplaats en dergelijke al uit de klauwen. Dan zit er een fatsoenlijke tussen en gaan ze als debielen zitten bieden.
    Ik vind dat ze dat gewoon strafbaar moeten stellen; kaartjes aanbieden op het internet. De verkopers kopen een kaartje zonder intentie te hebben om te gaan. Vervolgens worden de kaartjes voor absurde prijzen te koop aangeboden. Trieste lui..........

    Ik ben dan toch wel voorstander van verkoop via het postkantoor. De echte fans zitten voor de opening dan uren in de rij en dan weet je gewoon dat je een kaartje hebt.

  14. #789

    Standaard

    Gewoon kaartjes op naam verkopen, zodat de kopers ook degene zijn die uiteindelijk gaan.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Gewoon kaartjes op naam verkopen, zodat de kopers ook degene zijn die uiteindelijk gaan.
    Goed idee, maar hoe wil je dat controleren bij de deur? Iedereen z'n paspoort laten zien? Dan doe je er 3 keer zo lang over om binnen te raken.

  16. #791

    Standaard

    Vrijdag naar Slayer in de HmH. Gaan er nog meer lui heen??

  17. #792

    Standaard

    Ja, ik ben er ook bij. Cool dat Blind Sight het voorprogramma heeft weten te bemachtigen, ik vind hun debuut Tenderstrike Salvation (uit 2006) nog steeds erg sterk.
    Ik hoop wel dat ik er op tijd kan zijn om ze te zien spelen. Mastodon ben ik ook erg benieuwd naar, maar die zie ik eind van de maand weer in Tivoli.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #793

    Standaard

    Het concert begin al om 17.30!! Beetje ongelukkige tijd want ik moet gewoon werken, nog effe wat eten en erheen.... Er spelen ook 5 bands ofzo. Ik ben benieuwd!! Slayer moet wel flink kont schoppen!!

  19. #794

    Standaard

    Als er enkel de 3 anderen hadden gespeeld behalve slayer was k waarschijnlijk wel gegaan. hahah

  20. #795

    Standaard

    Korte recensie van gisteravond

    Blind Sight: Niet gezien.
    Amon Amarth: Heel bruut. Zou ik graag eens in een kleinere zaal willen zien.
    Mastodon: Beetje vreemde eend in de bijt, maar wel erg gaaf. De 30e zit ik ook in Tivoli.
    Trivium: De 'boyband' van de thrashmetal. Typisch Amerikaanse showmannetjes. De dubbele bassdrums overstemden alles, waardoor het geluid één grote brei werd. Alleen leuk als je 14 bent, en naar je eerste metalconcert gaat.
    Slayer: SLAYERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!! Bruut als altijd, geen oeverloos geouwehoer tussen de nummers, en alleen maar rossen. Dave Lombardo is een held.

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Korte recensie van gisteravond

    Blind Sight: Niet gezien.
    Amon Amarth: Heel bruut. Zou ik graag eens in een kleinere zaal willen zien.
    Mastodon: Beetje vreemde eend in de bijt, maar wel erg gaaf. De 30e zit ik ook in Tivoli.
    Trivium: De 'boyband' van de thrashmetal. Typisch Amerikaanse showmannetjes. De dubbele bassdrums overstemden alles, waardoor het geluid één grote brei werd. Alleen leuk als je 14 bent, en naar je eerste metalconcert gaat.
    Slayer: SLAYERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!! Bruut als altijd, geen oeverloos geouwehoer tussen de nummers, en alleen maar rossen. Dave Lombardo is een held.
    Dan ik ook even:

    Amon Amarth; vond ik een complete rukband met een v ooral slechte zanger.
    Mastodon; erg goed maar zeer complexe metal. Erg tof dat ze een persoonlijke favoriet van me "the Bit" als toegift coverde van de Melvins.
    Trivium; inderdaad showmannetjes. Toch leuk om eens te zien. Waar ik stond (vrij vooraan in het midden) was het geluid trouwens wel prima.
    Slayer; tja....het is fokkin' SLAYERRRRRRRRRR Erg bruut en gaaf concert. En maar beuken die gasten. Ik vond het zeer goed. Ik kreeg er nu ook meer van mee dan op Waldrock dus dat scheelt ook. Topavond gehad!! Was wel helemaal murw gebeukt na afloop...

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dan ik ook even:

    Amon Amarth; vond ik een complete rukband met een v ooral slechte zanger.
    Alles leuk en wel, maar dit schiet toch effe het verkeerde keelgat in bij mij...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Alles leuk en wel, maar dit schiet toch effe het verkeerde keelgat in bij mij...
    Bij de zanger schoot er volgens mij ook wat in het verkeerde keelgat, het klonk alsof hij zich ergens in verslikt had en als een kat een haarbal probeerde uit te proesten.

    Maar ik zal er geen verstand van hebben....:wink: Vond het erg op elkaar lijken en een dikke overbehaarde zanger werkt bij mij niet helemaal in het voordeel...haha.

    Mastodon vond ik dan al een stuk beter. Dat stak allemaal effe beter in elkaar.

  24. #799

    Standaard

    Amon Amarth's muziek lijkt inderdaad op elkaar, maar als liefhebber maakt me dat geen reet uit. Dat is juist wat IMHO de band zo goed maakt, datgene wat ze doen, doen ze goed.
    Maar Johan mag inderdaad weleens wat afvallen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #800

    Standaard

    Het begon om 17.30 uur, begrijp ik, ben benieuwd hoe laat alles afgelopen was aangezien er 5 bands speelde.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

Pagina 32 van 40 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •