Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 789101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 354 worden weergegeven.

Discussie: house m.d.

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Las net op het net dat één van de vaste spelers er halverwege seizoen mee kapt. Verrassend als je hoort wie dat zal zijn. Wil het niet verklappen, maar zoekt en gij zult vinden wie het is.

    Begin van seizoen is overigens Top. Ik verwacht dat dit seizoen heeeeel anders word.
    Niet zo vreemd, als je gevraagd wordt het team van Obama te gaan versterken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Niet zo vreemd, als je gevraagd wordt het team van Obama te gaan versterken.

    Leuk geprobeerd, maar het ging uiteraard om Cameron , ook ik had dit al eerder gelezen en de laatste episode was het dan zover.

    Aparte manier van spoiler-taggen btw

  3. #253

    Standaard

    Mark heeft wel gelijk. ***ner wordt/is (zo ver ben ik nog niet) er uit geschreven, omdat hij in Obama's team is ingetreden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Mark heeft wel gelijk. ***ner wordt/is (zo ver ben ik nog niet) er uit geschreven, omdat hij in Obama's team is ingetreden!
    Ik had het inderdaad over de afleveringen die nu in amerika te zien zijn.

  5. #255

    Standaard

    Even een kwaliteitsvraagje. Ik ben momenteel bezig met de DVD Box van Seizoen 5. Gisteren de aflevering waarin ***chner zelfmoord pleegt gezien. Het viel mij op dat deze afbeelding een extreem donker beeld heeft. Bij sommige scenes had ik het idee dat iemand het licht had uitgedaan bwv spreken. Is dit nog iemand opgevallen?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  6. #256

    Standaard

    Ben op zoek naar deze box, maar hij is echt nergens betaalbaar te vinden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #257

    Standaard

    Seizoen 4 kostte vorig jaar bij het verschijnen maar € 34,95 - ookal waren het maar 4 discs. De kostprijs nu is inderdaad schandalig hoog - ik wacht wel tot hij naar een betaalbaar bedrag zakt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #258

    Standaard

    Ik ben nu seizoen 6 aan het volgen.
    Ondanks een echt SCHITTEREND begin zakt het nu toch in.
    Er komen teveel herhalingen en je hebt het gevoel dat je het als eens gezien hebt.
    Ik heb net aflevering 11 van seizoen 6 gezien (begint op het vliegveld en de patient is psychopaat).
    Wat zijn jullie meningen ??

  9. #259

    Standaard

    Seizoen 6 is nog niet op DVD toch?

  10. #260
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Seizoen 6 is nog niet op DVD toch?
    Maar wel al uitgezonden natuurlijk.

    Niet iedereen kijkt enkel de reguliere kanalen.
    Ik bijvoorbeeld kijk via satelliet.

    En ik vind de nieuwe afleveringen ook meer van hetzelfde.
    Ondanks een paar heel goede afleveringen zit er ook weer de standaard tussen.
    Niet slecht, maar ook niet meer.

  11. #261

    Standaard

    Zijn er nog meer mensen die House volgen?

    House werkt natuurlijk via een vast recept waardoor het niet heel boeiend meer was, maar gelukkig zit er de afgelopen tijd wat meer variatie in.

    De laatste episode (6x20) was bijvoorbeeld heel goed, wel een beetje hetzelfde, maar dan vanuit een ander perspectief en wat psychologische metaforen.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Zijn er nog meer mensen die House volgen?

    House werkt natuurlijk via een vast recept waardoor het niet heel boeiend meer was, maar gelukkig zit er de afgelopen tijd wat meer variatie in.

    De laatste episode (6x20) was bijvoorbeeld heel goed, wel een beetje hetzelfde, maar dan vanuit een ander perspectief en wat psychologische metaforen.
    Ik vind ziekenhuis series vaak erg leuk, maar House M.D. valt mij tegen. De hoofdrolspeler doet het heel goed natuurlijk, maar de zaken enzo zijn erg herhalend, net als de opzet. Iemand word ziek, het team raad naar een mogelijke diagnose, iedereen heeft ongelijk, en House lost het op door een briljante ingeving of hij wist het al gewoon en gebruikte de zaak als test voor zijn team. Dat is zo'n beetje het concept met hier en daar een aflevering die anders is. Dus in het begin heb ik er erg van genoten maar nu kijk ik toch liever naar E.R. of Grey's Anatomy

  13. #263

    Standaard

    House

    serie 6 komt binnenkort netjes naast zijn andere 5 vriendjes te staan
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik vind ziekenhuis series vaak erg leuk, maar House M.D. valt mij tegen. De hoofdrolspeler doet het heel goed natuurlijk, maar de zaken enzo zijn erg herhalend, net als de opzet. Iemand word ziek, het team raad naar een mogelijke diagnose, iedereen heeft ongelijk, en House lost het op door een briljante ingeving of hij wist het al gewoon en gebruikte de zaak als test voor zijn team. Dat is zo'n beetje het concept met hier en daar een aflevering die anders is. Dus in het begin heb ik er erg van genoten maar nu kijk ik toch liever naar E.R. of Grey's Anatomy
    dat klopt maar er zit ook een verhaal onder van de karakters zelf.
    zet dat op een rijtje en de serie word veel leuker. de eerste 3 series heb ik nieteens gevolgt totdat ik zo'n achterliggend verhaal of hoe je het ook maar noemt ging volgen, dat maakt de serie veel leuker.

    p.s.: de rede die jij aanhaalt is bij mij de rede dat ik met CSI gestopt ben
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  15. #265

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    yup, dat is volgende week. Vraag me af hoe het eruit gaat zien.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    dat klopt maar er zit ook een verhaal onder van de karakters zelf.
    zet dat op een rijtje en de serie word veel leuker. de eerste 3 series heb ik nieteens gevolgt totdat ik zo'n achterliggend verhaal of hoe je het ook maar noemt ging volgen, dat maakt de serie veel leuker.

    p.s.: de rede die jij aanhaalt is bij mij de rede dat ik met CSI gestopt ben
    Een rode lijn loopt er natuurlijk wel wie ook geslaagd is ; maar ikzelf vind die rode lijntjes ook herhalend worden ( House is onbeschoft, slikt pillen, probeert ervan af te komen, flirten met Cuddy etc ) gaat ook vervelen. Zeg niet dat de serie slecht is ; maar het mist de ingredienten om voor mij, in mijn ogen een topserie te zijn. Vooral E.R. vind ik gewoon briljant. 15 seizoenen lang weten ze de verhaallijnen stabiel te houden en interessant met meerdere hoofdpersonen. Grey's Anatomy vind ik ook erg goed ; maar ook die kan niet tippen aan E.R. op het moment , hoewel dat verschilt in welk humeur ik ben. Vind Grey's en E.R. beiden erg goed. Dat is genoeg ziekenhuisdrama voor mij :P

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    yup, dat is volgende week. Vraag me af hoe het eruit gaat zien.
    Is aflevering 21 de finale?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Is aflevering 21 de finale?
    Yup, 17 Mei.

  20. #270

    Standaard

    Het is toch niet gecancelled? Ep21 is een beetje vreemd als finale. Meestal is het toch 24 of eventueel 22...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het is toch niet gecancelled? Ep21 is een beetje vreemd als finale. Meestal is het toch 24 of eventueel 22...
    Serie bevind zich nog in de limbo volgens mij, maar 90% zeker dat het renewed word want er zijn al verhaallijnen gemaakt voor volgend seizoen las ik op tv.com

    Status report series

  22. #272

    Standaard

    House komt zeker terug. Met zoveel kijkers gaat Fox deze niet laten schieten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #273

    Standaard

    Ook op wikipedia zag ik al iets over seizoen 7.

  24. #274

    Standaard

    Grr, ik wil graag seizoen 5 zien, maar die is overal nog zo belachelijk duur...waarom zakken tv series nooit in prijs
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Grr, ik wil graag seizoen 5 zien, maar die is overal nog zo belachelijk duur...waarom zakken tv series nooit in prijs
    Op ebay vind ik er adners toch een paar die onder de 25 euro zijn.....seizoen 5 bedoel ik. Op Play.com is hij zelfs nog maar 22,49.
    Niet duur toch?!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 789101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •