De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1
    pannenkoek
    Guest

    Standaard Enquête over Pannenkoeken (Duurt 1 minuutje)

    Hallo!

    Wij zijn 4 studentes van de Hogeschool van Amsterdam. We schrijven op dit moment een ondernemersplan voor een nieuw pannenkoekenrestaurant genaamd Pannenkoek2Go! Bij Pannenkoek2Go kun je zelf je pannenkoek samenstellen, en deze kun je meenemen of meteen op eten.

    Nu doen wij een marktonderzoek om ons ondernemingsplan te ondersteunen, en wij willen jullie vragen om onze online enquête in te vullen. Het zijn 10 vragen en duurt ongeveer 1 minuut. We stellen jullie medewerking zeer op prijs!

    Hieronder staat de link naar de vragenlijst. (Als je niet je e-mail wilt invullen kun je ook gewoon een fictief e-mail adres invullen!)

    http://www.studentenonderzoek.com/?qid=11111&ln=ned


    Alvast heel erg bedankt!

    Groetjes van Eva, Mirna, Monica en Yolanda

  2. #2

    Standaard

    Ingevuld!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ingevuld.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ingevuld!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ingevuld!

  6. #6
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ingevuld!

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ingevuld!

  9. #9

    Standaard

    Jammer erg weinig vragen over wat ik lekkere panne(n)koeken vind en hoe ik ze bak. Acht mij zelf namelijk toch wel een expert op het gebied van panne(n)koeken. :wink: Ik zou zelf wat meer variatie in soorten panne(n)koeken beginnen niet alleen in wat je er op doet. Bijvoorbeeld de Oostenrijkse Kaizersmarn.

  10. #10

    Standaard Re: Enquête over Pannenkoeken (Duurt 1 minuutje)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pannenkoek
    Hallo!

    Wij zijn 4 studentes van de Hogeschool van Amsterdam.

    Groetjes van Eva, Mirna, Monica en Yolanda
    Foto's ???


    niet..

    dan toch maar ingevuld :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #11

    Standaard

    Done!

    Veel succes ermee. Laten jullie even weten wanneer ik de eerste pannenkoeken kan komen afhalen .

    Grt. Deweb

  12. #12

    Standaard

    Ik doe dit niet altijd, maar de titel sprak me aan en ik dacht lekker pannekoeken, die vul ik wel even in, en zo gezegd zo gedaan!
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Jammer erg weinig vragen over wat ik lekkere panne(n)koeken vind en hoe ik ze bak. Acht mij zelf namelijk toch wel een expert op het gebied van panne(n)koeken. :wink: Ik zou zelf wat meer variatie in soorten panne(n)koeken beginnen niet alleen in wat je er op doet. Bijvoorbeeld de Oostenrijkse Kaizersmarn.
    Ik ben niet een expert. In ieder geval niet wat bakken aangaat, al ben ik wel degene die ze bakt hier. Veel verder dan naturel, met spek, appel, kers of kaas kom ik niet. Ik ben het wel met Kaplan eens dat de keuze wat toppings betreft wat karig is. Aan de andere kant, als je een 2go (mag dat van AH?) restaurant begint kun je niet te veel variatie aanbieden. Anders duurt meenemen simpelweg te lang.
    Iig succes !

  15. #15

    Standaard

    Klaar... ingevuld...

    Het ligt er overigens helemaal aan wat voor soort verkoop concept je wilt gebruiken.
    Je kunt eventueel ook een aparte menukaart opstellen voor klanten die in het restaurant willen eten.
    Die vinden het over het algemeen niet zo'n probleem om iets langer te moeten wachten. Zo heb je toch iets meer keus voor de veeleisende klant.

    Je zult een relatief klein publiek aanspreken als je assortiment ontzettend beperkt is.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Betere naam:

    Pannenkoekengaan!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #18

    Standaard

    Pannenkoeken: laat ik die nou net gegeten hebben vanavond. :wink:

    Aangezien het onderwerp dus zo actueel was heb ik de enquete maar ingevuld.

  19. #19

    Standaard

    Ingevuld.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #20

    Standaard

    Alles leuk en aardig maar eigenlijk is dit spam natuurlijk. Ik denk niet dat we deze dames nog terug gaan zien op dit forum. Laat staan dat ze ooit regelmatige bezoekers geweest zijn.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Alles leuk en aardig maar eigenlijk is dit spam natuurlijk. Ik denk niet dat we deze dames nog terug gaan zien op dit forum. Laat staan dat ze ooit regelmatige bezoekers geweest zijn.
    Je kan ook gewoon een willekeurig scheldwoord gebruiken als 'unieke naam' (1e scherm).


    Verder had ik wel een beter onderzoek verwacht, maar ach het zijn vrouwen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •